יום שלישי, 3 בספטמבר 2019

Dermalogica ClearStart Clearing Defense SPF30


מותג הדרמו-קוסמטיקה "דרמלוג'יקה" משיק את Clearing Defense SPF30 – מוצר חדש בסדרת ClearStart, המיועד לטיפול בעור בעייתי ולשמש כמחסום מגן בין העור לבין קרינת ה-UV, רדיקלים חופשיים, זיהום ואיפור.



התכשיר החדש מיועד בעיקר לבני נוער ולגילאים בוגרים יותר, שסובלים מעור שומני. מדובר, למעשה, בקרם לחות קליל שמעניק לעור גימור מאט לזמן ממושך ומונע היווצרות של ברק שומני מבלי לסתום את הנקבוביות בעור. למרות שעור צעיר נוטה להתאושש בקלות ובמהירות, הוא עדיין רגיש מאד לקרינת UV, זיהום אוויר, רכיבים שונים בתכשירי האיפור ויובש. כל אלו גורמים להחמרה של פצעונים, עור שומני וצלקות אקנה. קרינת UV וזיהום אוויר הם גורמים סביבתיים העלולים גם הם לפגוע בעור, בעוד שיובש נגרם בעיקר משימוש במוצרים מייבשים. השימוש במוצרי איפור יכול להשפיע לרעה עוד יותר, כאשר הוא מלווה בהרגלים מסויימים כמו שימוש באיפור קומודוגני, מברשות איפור לא נקיות או שינה ללא הסרת איפור.


פורמולת הקרם מבוססת על טכנולוגיית פטנט TT (Thymol & Terpineol), הפועלת יחד עם המיקרוביוטה הטבעית של העור ומפחיתה התפרצויות של אקנה ופצעונים, האופייניים לבעלי עור שמן. בין הרכיבים שמכילה הפורמולה, ניתן למצוא תמציות של ערבה ותה ירוק עם ויטמין C להפחתה והרגעה של גירויים בעור כתוצאה מזיהומים, ותמצית טפיוקה טבעית לספיגת עודפי שומן ולהענקת מראה מאט. כמו כן, הקרם מצוייד במסנן קרינה רחב ברמה של 30SPF להגנת העור מפני קרינת השמש המזיקה.

את הקרם יש למרוח לאחר ניקוי הפנים על עור הפנים והצוואר בשכבה נדיבה. יש לציין, כי הוא אינו מכיל גלוטן או רכיבים שנוסו על בעלי-חיים.


את Dermalogica ClearStart Clearing Defense SPF30 ניתן להשיג בנקודות המכירה המורשות של המותג ברחבי הארץ ובאתר הרשמי של החברה (מחיר: 150 ₪, תכולה: 59 מ"ל). 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails