יום שני, 9 בספטמבר 2019

מותג עיצוב שיער חדש בישראל: Taft


מותג מוצרי עיצוב השיער Taft מבית "שוורצקופף" הגיע לישראל בימים אלו ומציע מיגוון רחב של מוצרים לעיצוב מושלם של השיער לצד עמידות בכל תנאי מזג האוויר ומחיר שווה לכל כיס.



המותג הוקם באירופה בשנת 1955, עם השקתו של ספריי לעיצוב השיער. ב- 1967 הוא השיק את מוצר העיצוב הראשון במרקם ג'ל וב- 1999 את המשחות לעיצוב השיער. עם השנים הוא ביסס את עצמו כמותג מוביל באירופה בעל מיגוון מוצרים שממשיך להתפתח ולהתחדש כל הזמן, כדי לספק מענה לכל צרכי עיצוב השיער.

חשוב לציין, כי מוצרי Taft מעניקים אחיזה חזקה לאורך זמן יחד עם הגנה מפני נזקי מזג אוויר שונים, כמו: לחות, קרינת UV, רוחות וזיהום אוויר. כמו כן, הם מוצעים במחיר השווה לכל כיס.


פורטפוליו מוצרי המותג Taft מונה כ- 13 מוצרים בקטגוריות מובילות. ביניהם ניתן למצוא את המוצרים הבאים:

ספריי קרטין (מחיר: 29.90 ₪, תכולה: 250 מ"ל) – ספריי לאחיזה חזקה (רמה 4). מכיל קרטין נוזלי לחיזוק סיב השערה, ללא תחושת דביקות וללא שאריות. הקרטין הנוזלי מדמה את הקרטין הטבעי שנמצא בשערה ומחזק את סיב השערה. הפורמולה מגנה על סיב השערה מפני התייבשות מבלי להכביד על השיער. ספריי הקרטין מגן על השערה מפני נזקי אוויר כגון: רוח ותנודות השיער, גשם ולחות, זיהום אוויר וקרני UV. הספריי מהווה שלב אחרון בעיצוב וסידור השיער לאחר עיצוב השיער בחום. 

מוס קשמיר (מחיר: 24.90 ₪, תכולה: 150 מ"ל) - מוס למראה עיצוב חזק במיוחד (רמה 5), לשיער פגום וחסר חיוניות. מגן נגד נזקי האוויר ומפני התייבשות מבלי להכביד עליו. מעניק לשיער מראה ותחושת רכות וגמישות כקשמיר, ללא תחושת דביקות וללא שאריות. המוס מהווה שלב ראשון בעיצוב וסידור השיער, לפני תחילת עיצוב בחום, מורחים כמות קטנה על שיער לח, בדרך כלל משמש ליצירת נפח, איחוד השיער וכבסיס לעיצוב.

ג'ל אולטרה (מחיר: 19.90 ₪, תכולה: 150 מ"ל) - ג'ל אולטרה לאחיזה חזקה עד 24 שעות ללא דביקות וללא שאריות, לעיצוב קלאסי עם פורמולת הארג'ינין. ארג'ינין הינה חומצת אמינו, המחזקת את השיער מהשורש, מגבירה את החלבונים החשובים לצמיחה וחיזוק סיב השערה, ומעניקה הגנה מנזקי הסביבה עם אחיזה חזקה לאורך זמן. הג'ל מיועד לשימוש לאחר המוס ועיצוב בחום, לעיצוב ופיסול השיער.

ווקס פאוור קפאין (מחיר: 29.90 ₪, תכולה: 75 מ"ל) - ווקס לייצוב חזק עד 48 שעות של מראה שיער בריא וחזק. הפורמולה מכילה קפאין הידוע בתכונותיו כמעצים ומחזק, מעניקה לשיער תוצאת עיצוב עם ברק ומראה שיער מלא חיים, כמו כן, מגנה על השיער מפני התייבשות ונזקי האוויר השונים. הווקס משמש כשלב סופי בעיצוב וסידור השיער, לאחר עיצוב בחום, לעיצוב קל, מהיר עם מרקם עדין לשיער.


את מוצרי השיער של Taft ניתן להשיג בבלעדיות ברשת סופר-פארם בפריסה ארצית.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails