יום שני, 9 בספטמבר 2019

KKW x Winnie Harlow Collection


קים קרדשיאן-ווסט לא נחה לרגע! רק לפני פחות מחודש מותג האיפור שלה השיק את קולקציית The Mattes וכבר בעוד ימים אחדים היא משיקה קולקציית איפור נוספת, הפעם בשיתוף פעולה עם דוגמנית העל וויני הארלו (Winnie Harlow).



למי שעדיין לא יצא לשמוע על וויני הארלו, מדובר בדוגמנית קנדית כהת-עור, שעזרה להעלות את המודעות למחלת העור- ויטיליגו. זוהי מחלה אוטואימונית, שמתבטאת בכתמים בהירים על עור הגוף והפנים ברמה כזו או אחרת, עקב פגיעה בייצור המלנוציטים - תאי העור שמייצרים את הפיגמנט מלנין, שאחראי לצבע הכהה של העור. הארלו חלתה במחלת הויטיליגו כבר בגיל 4, אבל זה לא מנע בעדה לכבוש את מסלולי האופנה הנחשבים בעולם.

ההכרזה על הקולקציה המשותפת פורסמה על-ידי קרדשיאן באמצעות חשבון האינסטגרם שלה, לצד תמונות מהממות שלה ושל הארלו, כשהן לבושות באופן זהה ומאופרות במוצרי הקולקציה. בהודעה הסבירה קים, כי הארלו היא מישהי שהיא מעריכה ומכבדת מאד וציינה כי היא "ההגדרה ליופי אמיתי".




קולקציית האיפור שישיקו השתיים מושקת במהדורה מוגבלת והיא כוללת את הפריטים הבאים:

KKW x Winnie Eyeshadow Palette  (49$) – פלטה הכוללת 12 צלליות בעלות פורמולה הניתנת למיזוג וטשטוש בקלות. 3 מהצלליות בפלטה הן בגימור מאט ומרקם של פודרה קרמי, בעוד 9 האחרות הן בגימור מבריק עם מרקם חמאתי חלק, וניתנות לשימוש יבש או רטוב באמצעות מברשת או אפילו האצבעות.


הגוונים שבפלטה הם:

·       Harlow – שמפניה מוזהבת קרה מטאלית
·       Coco Bean – חום בינוני נייטרלי
·       Kintsugi – חום אגוז מאט
·       Bella – חום אדמדם מטאלי
·       Supernova – ענבר מטאלי
·       Atelier – זהב אדמדם מטאלי
·       Couture – שזיף שימרי מטאלי
·       Ruby – בורגונדי עשיר מאט
·       Confidence – ורוד מטאלי עם תת-גוון זהב פנינתי רב-מימדי
·       Duochrome – ברונזה מעושנת דואוכרומית עם ברק פנינתי רב-מיימדי
·       River Falls – כחול פחם מטאלי עם ברק כסוף
·       Obsidian – שחור מעושן מאט עם שימר מוזהב וורוד


KKW x Winnie Highlighter Duo (26$) – היילייטר שימרי דו-גווני להארה ולהענקת מראה זוהר לעצמות הלחיים, קשת הקופידון בשפתיים, זוויות העיניים, עצמות הבריח ובכל מקום אחר בפנים או בגוף שבו רוצים להוסיף ברק קורן וזוהר. ניתן להשתמש בכל גוון בנפרד, לערבב את שני הגוונים יחדיו או להניח אותם האחד מעל השני לקבלת זוהר אינטנסיבי יותר.

·       Luna highlighter – ורוד מוזהב שימרי
·       Soleil highlighter – ברונזה נחושתית חמה שימרית



KKW x Winnie Gloss (18$) – ליפגלוס עשיר בברק, שניתן לשימוש לבדו או יחד עם השפתון או עפרון השפתיים המועדף. הליפגלוס מוצע בשלושה גוונים שונים:

·       Tiger Eye – ורוד-אדמדם ניודי חם עם פנינה שמפניה
·       Secret – ורוד מאובק עם פנינה כסופה
·       Aura – ניוד רך עם פנינה ורודה



אגב, שלושת הגוונים של הליפגלוס מוצעים יחדיו גם במארז (בנדל) מיוחד, תמורת סך של 42$. בכלל, אם בא לכם על כל הקולקציה, יש לכם אופציה לרכוש את כולה תמורת סך של 142$ בסה"כ.


עכשיו רק נותר להמתין עד שהקולקציה תהיה זמינה לרכישה, וזה יקרה החל מה-13 בספטמבר 2019 באתר KKW Beauty (מבצע משלוחים לישראל).


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails