יום שלישי, 3 בספטמבר 2019

Lancôme New Advanced Génifique Serum


הסרום הפופולרי של מותג הקוסמטיקה "לנקום" חוגג 10 שנים, ולכבוד המאורע הוא משתדרג בפורמולה חדשה.



הסרום Advanced Génifique של "לנקום" הפך לרב-מכר, לאחר שמכר למעלה מ- 25 מיליון בקבוקים ברחבי העולם, קיבל מעל 10,000 ביקורות של חמישה כוכבים וכ- 170 פרסי יופי בעולם. את תהילתו הוא קיבל בזכות יכולתו להפעיל 10 סימנים העיקריים של נעורי העור, ביניהם: מרקם, קמטוטים, קמטים, זוהר ובהירות.


בימים אלו מחדש המותג את הפורמולה, כשהוא מסתמך על תגלית פורצת דרך של מערכת סימביוטית אקולוגית שלמה של מיקרואורגניזמים בעור האנושי. כאשר המיקרוביוטה בגוף מאוזנת, העור מסוגל להגן על עצמו מפני אורגניזמים פתוגניים ומפגעים סביבתיים. כאשר היא מופרעת, ההגנות הטבעיות של העור ואיכויות ההתחדשות שלו נפגעות אף הן.


פורמולת סרום "אדוונס ג'ניפיק" החדש מורכבת משבעה חלקיקים פרביוטיים ופרוביוטיים, כולל סוכרים, חומצות אמינו וליפידים, המספקים מקור חיוני של חומרים תזונתיים לחיידקים הטובים (הפרביוטיקה). כמו כן, היא מכילה שלושה פרביוטים צמחיים או מבוססי ביוטק: Mannose, α-Glucooligosaccharides ו- β-Fructooligosaccharides.

הפורמולה החדשה מכוונת במיוחד למיקרוביוטה, שבדרך כלל נפגעת על-ידי מזיקים חיצוניים, הזדקנות ואורח חיים מלחיץ. טפטפת הסרום, בעלת פטנט הטעינה העצמית משחררת 30 מיליון חלקיקים פרביוטיים ופרוביוטיים בכל יישום. הסרום עצמו הוא קליל, נספג באופן מיידי בעור ומספק תוצאות מיידיות.


את הפורמולה המחודשת בדקו על יותר מ- 4,000 נשים מארבע יבשות שונות. תוצאות הניסויים הראו שהסרום שיפר את תפקודי מחסום העור ואת ההתאוששות הטבעית של העור ביותר מ- 77% וחיזק את העור ביותר מ- 82%. לאחר שימוש בבקבוק שלם אחד, 85% מהנשים טענו שהעור שלהן התחדש והפך להיות יותר זוהר, חלק, אלסטי, מוצק, בעל גוון אחיד ועם פחות קמטים וקמטוטים נראים לעין.


Lancôme Advanced Génifique Serum החדש זמין ברחבי העולם החל מסוף אוגוסט 2019.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails