יום ראשון, 22 במאי 2022

Clarins Self Tanning Milky Lotion

אחרי הג'ל המושלם לשיזוף עצמי, מציגים כעת "קלרינס" את Clarins Self Tanning Milky Lotion – תחליב לשיזוף עצמי של הפנים והגוף.


בימים אלו, כשאנו מודעים לחלוטין לסיכון בחשיפה לא מבוקרת לשמש ולנזקים הנגרמים בעקבות כך – החל מנזק ל-DNA של תאי העור ועד, לא עלינו, לסרטן – נראה שהדרך היעילה והבטוחה ביותר להשגת מראה שזוף זוהר היא באמצעות תכשירים לשיזוף עצמי.

התחליב החדש של קלרינס - Clarins Self Tanning Milky Lotion, משלב, למעשה, שיזוף עצמי יחד עם טיפוח העור. הוא בונה שיזוף הדרגתי שמותיר את העור מוזן בלחות, עם גוון זהוב וזוהר.



פורמולת התחליב הינה 100% טבעית והיא מעניקה לעור לחות למשך 24 שעות. השיזוף מתקבל בזכות [SelfTanComplex] – קומפלקס מיוחד של "קלרינס", המקדם שיזוף טבעי זוהר ועמיד לאורך זמן באמצעות תערובת של שני סוכרים ממקור 100% טבעי: אריתרולוז ו-DHA. אלו בונים בהדרגה את הגוון הטבעי והאחיד, בעוד שאלוורה ותמצית תאנה אורגנית מזינים את העור בלחות עשירה, שמותירה את העור רך ומאריכה את עמידות הגוון.

תחליב השיזוף העצמי של "קלרינס" מתאים לכל סוגי העור. המרקם הקרמי שלו נספג בקלות בעור ומתייבש במהירות, כך שניתן להתלבש דקות אחדות לאחר המריחה ולהמשיך את שגרת היום עם עור רך כמשי וגימור שזוף זוהר. כמו כן, התחליב מעניק לעור ניחוח פירותי מתקתק, עדין ונעים.

במותג ממליצים למרוח את התחליב על כל חלקי העור לאחר עשיית פילינג (הסרת תאים מתים), כדי להחליק את העור ולמנוע חוסר אחידות בגוון. את המריחה יש לבצע באמצעות עיסוי עדין ותנועות סיבוביות, עד לקבלת תוצאות אחידות. חשוב לזכור לשטוף את כפות הידיים בסבון מיד בתום המריחה, או לחילופין להשתמש בכפפות.




אגב, התחליב מגיע באריזה טיובה נוחה מאד לשימוש, בגוון ברונזה מוזהב, שמזכיר את גוון השיזוף שהמוצר מספק. יש לציין, כי אריזת המוצר פותחה בתנאים המגבילים ככל הניתן את הפגיעה בסביבה ואריזת הקרטון החיצונית שלו הודפסה על חומר ממוחזר.



את Clarins Self Tanning Milky Lotion ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם ובאתר CHOZEN.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails