יום רביעי, 25 במאי 2022

Estee Lauder Bronze Goddess 2022

כמידי קיץ, גם השנה מציגה חברת "אסתי לאודר" את קולקציית Estee Lauder Bronze Goddess.


כידוע, מדובר בקולקציה, המבוססת בעיקר על ברונזרים, היילייטרים ומוצרים נוספים לפנים ולגוף, שמגיעים באריזות יוקרתיות ומעוצבים בהשראת המים הכחולים הצלולים ואור השמש המוזהב שבריוויירה. המוצרים בקולקציה מיועדים להדגיש את המראה השזוף ולהוסיף לו זוהר.

לקיץ 2022 מציע המותג את המוצרים הבאים (במהדורה מוגבלת):

Bronze Goddess Nuit The Summer Look Palette – פלטה המכילה תשע צלליות בעלות מרקם משיי וגימור מאט או סאטן, שנועדו להעצים את מראה העיניים ולהעניק להן נופך דרמטי. הפלטה מגיעה באריזת קומפקט עגולה יפייפיה, עם מראה מובנית.



הגוונים בפלטה הם:

·         Magic Hour (סאטן)

·         Sun Beam (מאט)

·         Afterglow (סאטן)

·         Nude (מאט)

·         Darkness (סאטן)

·         Midnight (סאטן)

·         Shadowplay (מאט)

·         Sunlight (סאטן)

·         Glistening Skin (סאטן)




Bronze Goddess Matte and Glow 3D Bronzing Trio – פלטה הכוללת שני גווני ברונזרים (בינוני וכהה) והיילייטר אחד. ניתן להשתמש בכל אחד מהגוונים בנפרד או לשלב ביניהם.



Bronze Goddess Nuit Eau de Parfum – ניחוח חדש באוסף, החוקר את מעמקי התשוקה כשהשמש שוקעת על אי גן-עדן פרטי, עם נוף סנסציוני של חופים אינסופיים מוארים מתחת הכוכבים.



השתקפויות מסנוורות של תמצית ברגמוט רוקדות על פני עלי הכותרת העדינים של ילנג ילנג – הפן הפרחוני המתובל שלהם משופר בפלפל מעושן. כשהם מתלכדים, ההתרגשות מתחזקת לחום יוקרתי ותיחכום חושני.



החתימה החושנית הנשית של ה-Bronze Goddess בוקעת מהלב כאשר יסמין סמבאק עשיר ואקזוטי פוגש בפאר של תווי סחלב הפורח בלילה. יחד הם יוצרים זר מעודן לאור ירח, הפורח באומץ בחום הלילה. תווי קוקוס מלוח מעוררים עוד יותר את המהות של ניחוח ה-Bronze Goddess המקורי.

תווים של טונקה כהה ממגנטת ועץ קשמיר קרמי מעניקים משיכה עמוקה בבסיס הניחוח ואמברוקס יוקרתי ונוצץ נותן לו זוהר מושלם.



עוד ניתן למצוא באוסף את:

Bronze Goddess Healthy Glow Powder – פודרות שהושקו מוקדם יותר השנה. הפודרות כוללות שלושה גוונים שונים של ברונזר, סומק והיילייטר במוצר אחד.



Bronze Goddess Highlighting Powder Gelee – פודרת היילייטר שמוצעת בשלושה גוונים שונים: Heatwave (זהב ורדרד), Modern Mercury (זהב נחושתי) ו- Solar Crush (זהב ברונזה). ההיילייטרים האלה כל כך פופולריים שהם חוזרים בכל אוסף...



קולקציית Bronze Goddess 2022 זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל ממאי 2022.

 

2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails