יום ראשון, 15 במאי 2022

KIKO Festival Glow Summer 2022 Collection

קולקציית האיפור Festival Glow של "קיקו מילאנו" לקיץ 2022 מציעה איפור סופר בוהק, עמיד ועור מוגן מהשמש.


ההשראה לקולקציה החדשה היא החופש של העולם ההיפי, האוהד פסטיבלי מוזיקה, והוא בא לידי ביטוי בקולקציה באמצעות טקסטורות וינטג', המאפיינות את האריזות והמרקמים של המוצרים. בקולקציה ניתן למצוא מוצרים לאיפור העיניים, הפנים והשפתיים שקשובים להגנה על העור וחיוניים במהלך עונת הקיץ, כאשר סקלת הגוונים היא של צבעי אדמה ושקיעה אל מול גוונים מנוגדים של טורקיז וקורל.



הקולקציה כוללת את הפריטים הבאים:

Back On Stage Eyeshadow Palette – פלטה הכוללת ארבע צלליות בגימורים שונים (מאט, מבריק ושיש מנצנץ). הצלליות עשירות בפיגמנט ובפנינים מחזירות אור. בקולקציה ניתן למצוא שתי פלטות שונות:

·         Purple Rain – חומים ורדרדים וזהובים

·         Green Country – חומים ירקרקים וזהובים




Metallic Loose Eyeshadow – צלליות אבקה בגימור מטאלי, בעלי פורמולה עשירה בפיגמנטים צבעוניים ופנינים מחזירות אור. המרקם של הצללית הינו משיי וקליל על העפעף, מה שמאפשר למרוח ולמזג אותה בקלות עם האפליקטור שלה. בקולקציה ניתן למצוא ארבעה גוונים שונים:

·         White Dream – לבן עם ברק לילכי

·         Field of Gold – זהב עתיק



·         Bronze Whale – ברונזה מוזהבת

·         Green Spirit – טורקיז ירקרק



Long Lasting Eyeliner & Kajal Pencil – עפרון עיניים המשלב בין הקו הרך והקליל האופייני לעפרון לבין עוצמת הצבע של אייליינר. הפורמולה שלו עמידה עד 10 שעות והוא מתאים לשימוש הן בתוך העין והן מחוצה לה. בצידו השני של העפרון מצוי אפליקטור ספוגי, שמיועד לטשטוש העפרון. העפרון מוצע בשלושה גוונים שונים בעלי גימור מטאלי:

·         Green Sea – ירוק יער

·         Brown Field – חום קר

·         Black Sugar – שחור עז



Eyeliner – אייליינר טוש בעל פורמולה עמידה למים וזיעה, המבטיחה אפקט של "דיו" עמיד ל-24 שעות. האייליינר מעוצב לספק קו חלק ואחיד באמצעות קצה מחודד, גמיש ומדוייק. מוצע בגוון שחור עמוק.



Eyebrow Gel – ג'ל לגבות, בעל פורמולה עמידה במים, לעיצוב והגדרה של הגבה במראה טבעי. הג'ל מוצע בארבעה גוונים שונים:

·         Blonde – בלונד קר

·         Auburn – חום אדמדם

·         Medium Brown – חום בינוני קר

·         Granite – חום כהה מאד



Volume & Care Mascara – מסקרה שמעבה את הריסים עד ל- 16 שעות וגם מטפחת אותם, הודות לתמציות צמחים שמכילה הפורמולה שלה. המסקרה מצויידת באפליקטור מעוגל שמסייע לפזר את החומר בצורה אחידה על כל הריסים וגם לאחד אותם. מוצעת בגוון שחור בלבד.



Fresh Feel Foundation – מייקאפ בעל פורמולה המכילה מקדם הגנה מהשמש ברמה של SPF30 ונתרן היאלורונאט, המופק מחומצה היאלורונית, המעשיר את העור בלחות ומזין אותו. פורמולת המייקאפ עמידה עד 10 שעות ועוטפת את הפנים במרקם רענן וקליל עם גימור סאטן. המייקאפ מוצע ב-6 גוונים שונים, החל מ- Light Neutral לעור בהיר עם תת-גוון ניטרלי ועד Hazelnut לעור זהוב חם.



Powder Foundation – מייקאפ פודרה באריזת קומפקט, בעל פורמולה המצויידת במקדם הגנה ברמה של 50SPF. הפורמולה עמידה במים וזיעה והיא מכילה תמצית לבנדר בעלת תכונות הרגעה. מעניקה גימור מאט לעור מבלי להכביד עליו, עם כיסוי בינוני עד גבוה. ניתנת לשימוש יבש או רטוב באמצעות הספוגית המצורפת אליו. למייקאפ ניחוח מרענן של מלפפון והוא זמין בשמונה גוונים שונים, החל מ- Ivory לעור בהיר ועד Cocoa לעור כהה.



Baked Bronzer – ברונזר המעניק לעור מראה שזוף טבעי ומפסל את הפנים. הפורמולה שלו מכילה שמן חוחובה וחומצה היאלורונית ויש לה ניחוח של פריחת לימון. הברונזר מוצע בשלושה גוונים שונים:

·         Honey Dream – גוון בסיס ענברי עם "ורידים" בגוון קרם ונחושת

·         Burnt Sienna – גוון בסיס שוקולד חלב עם "ורידים" בגוון קרם וזהב

·         Cocoa Land – חום ביסקוויט מוזהב



3D Blush – סומק תלת-מיימדי, מכיל פיגמנטים צבעוניים ופנינים מחזירות אור המעניקות לעור גימור זוהר טבעי. הסומק זמין בקולקציה בשלושה גוונים שונים:

·         Rosy Sand – חום ורדרד

·         Golden Peach – אפרסק מוזהב

·         Universal Mauve – ורוד סגלגל



Baked Highlighter – היילייטר בעל פורמולה אפויה, המכילה חומצה היאלורונית ותווי ניחוח של מאסק, כך שמותיר תחושה לחותית נעימה על העור יחד עם ניחוח נעים. הגימור שלו עדין מאד וניתן לווסת בקלות את עוצמת הבהירות הרצויה. מוצע בקולקציה בשני גוונים שונים:

·         Golden Sand – זהב בהיר

·         Coral Bay – ורוד קורלי מוזהב



Golden Star Cushion Highlighter – שימר נוזלי בעל ניחוח הדרי. הפורמולה שלו מועשרת בתמצית לבנדר להגנה על העור והוא מגיע בשפופרת עם אפליקטור ספוגי, המאפשר הנחה ופיזור של החומר על העור. השימר מוצע בקולקציה בשני גוונים מטאליים:

·         Golden Voice – זהב

·         Bronze Vibration – נחושת מוזהבת



Lip Pencil – עפרון שפתיים בעל פורמולה עמידה לאורך כל היום, גם במים. העפרון מציע פיגמנט עשיר ומרקם קרמי רך והוא מוצע בשמונה גוונים שונים:

·         Milky Coffee – חום טופי

·         Silky Nude – חום נחושתי

·         Love Mauve – ורוד סגלגל בהיר

·         Shape of Rose – חום ורדרד

·         My Dalhia – ורוד פטל

·         Paint it Pumpkin – חום כתמתם

·         Like Red – אדום תות

·         Burgundy Haze – בורגונדי



No Transfer Matte Lipstick – שפתון בעל פורמולה עמידה לאורך זמן, ללא הכתמה או העברה, מועשרת בשמן זרעי דובדבן לריכוך השפתיים. השפתון מציע צבע עשיר בגימור מאט עם כיסוי מלא וניחוח עדין של סיגלית. בקולקציה ניתן למצוא שמונה גוונים שונים, התואמים לעפרונות השפתיים:

·         Milky Coffee – חום טופי

·         Silky Nude – חום נחושתי

·         Love Mauve – ורוד סגלגל בהיר

·         Shape of Rose – חום ורדרד



·         My Dalhia – ורוד פטל

·         Paint it Pumpkin – חום כתמתם

·         Like Red – אדום תות

·         Burgundy Haze – בורגונדי



Make Me Queen Lipstick – שפתונים בעלי גימור מבריק. פורמולת השפתון מועשרת בחומצה היאלורונית ומתובלת בתווי ניחוח תפוז נוצצים. בקולקציה ניתן למצוא שלושה גוונים קלאסיים בגימור שקוף:

·         Brown Valley – חום ניודי

·         Strike a Mauve – ורוד תות

·         Free Rose – ורוד פטל



Precious Lip Gloss – ליפגלוס שקוף בעל פורמולה המועשרת בתמצית קורנפלור מזינה ובפתיתי זהב להארה עדינה של השפתיים. הליפגלוס מיועד לשימוש מעל כל שפתון אחר או בפני עצמו, כשהוא עוטף את השפתיים במרקם שנמס על העור עם אפקט מבריק יפהפה.



Crystal Lip Balm – ליפ באלם בעל פורמולה הכוללת מקדם הגנה ברמה של 50SPF להגנה על השפתיים מקרני השמש, ותמצית שמן אסאי בעלת תכונות ריכוך. הליפ באלם מזין את השפתיים בלחות עמוקה ומותיר אותן רכות וזוהרות.



Keep Shining Fixing Spray – ספריי לקיבוע איפור על פורמולה המבוססת על מים ותמצית לבנדר מרגיעה ומועשרת במיקרו חלקיקים מחזירי אור שמוסיפים לעור גימור זוהר.



Perfecting Face Fluid – קרם לחות עם גוון (BB קרם) לבעלות גוון עור בהיר עד בינוני, מכיל מסנן קרינה ברמה של 50SPF להגנה על העור מפני קרינת UVB ו- UVA. הפורמולה שלו מכילה נתרן היאלורונאט שמעניק לעור לחות והזנה. המרקם שלו קליל והוא נספג במהירות בעור, כשהוא מותיר את הפנים עם תחושת רעננות וגימור קורן.



Shine Bright Body Fluid – קרם גוף המכיל מיקרו פנינים בהירות, מדגיש את גוון השיזוף ומעניק לו גימור זוהר. לפורמולה שלו יש ניחוח של פרחים טריים, והיא מזינה את העור ומותירה אותו רך ומשיי.



Nail Polish – לקים בעלי צבעים בוהקים ותוססים ומברשת בעלת סיבים ארוכים בחיתוך עגול, המיועדת ליישום קל ללא תקלות. בקולקציה ניתן למצוא ארבעה גוונים בעלי גימור מבריק וטופקוט מנצנץ:

·         Fade to Rose – חום ורדרד

·         Coral Tuesday – ורוד קורלי

·         Almost Red – אדום ורדרד

·         Final Green Teal – טורקיז ירקרק

·         Sparkle top coat – טופקוט עם נצנצים מוזהבים וכסופים



Double-Ended Face Brush – מברשת פנים דו-צדדית לשימוש עם חומרים יבשים או רטובים. המברשת מצויידת בסיבים רכים, שמרגישים נעים על העור ומאפשרים טשטוש מהיר ומושלם. הצד בעל המברשת השטוחה מיועד להנחת וטשטוש של היילייטר, בעוד שהמברשת שבצד השני, בעלת החיתוך האלכסוני, מיועדת להנחת מוצרים כמו ברונזר וסומק.



Wild and Free Body Tattoos – מדבקות קעקוע מוזהבות לקישוט העור. כל חבילה מכילה 2 דפים עם עיטורים שונים.



קולקציית KIKO Festival Glow זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מאמצע מאי 2022.

 

תגובה 1:

  1. מותג של תמורה מעולה לכסף. ב מקים שלהם שלמות

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails