יום חמישי, 26 במאי 2022

חדש בישראל: חברת RevitaLash Cosmetics

חברת הקוסמטיקה RevitaLash, הפועלת מזה 15 שנה ומציעה מוצרים פורצי דרך בקטגוריית הריסים, הגבות והשיער, משיקה בימים אלו את מוצריה בישראל. בין המוצרים ניתן למצוא גם את סרום הריסים עטור הפרסים RevitaLash® Advanced.


אם הריסים שלכם קצרים מידי וחסרי נפח, בוודאי תרצו לנסות את אחד ממוצרי היופי המובילים בתיק האיפור האישי של הדוכסית מייגן מרקל – במיוחד מכיוון שכעת הוא זמין גם בישראל!

בראיון שהעניקה למגזין Allure בשנת 2014, נתנה מייגל מרקל הצצה לכמה מוצרים שהם חלק בלתי נפרד משגרת היופי היומיומית שלה. אחד מהם היה הסרום לריסים RevitaLash® Advanced: "אני משתמשת גם ב- Revitalash על הריסים שלי, ואני נשבעת שהם ארוכים ככל שהם יכולים להיות," כך היא אמרה שם. כעת, כאמור – עם השקתו בישראל של הסרום פורץ הדרך – תוכלו גם אתם להתנסות בו.



סרום הריסים RevitaLash® Advanced מיועד לשפר את מראה הריסים, מעגל אותם, מגן עליהם מפני שבירה ומשפר את הגמישות והחוזק שלהם.




הסרום כולל תערובת BioPeptin Complex® בלעדית למותג - תערובת פורצת דרך של ויטמינים וחומרים מזינים, המחזקת, מעניקה לחות ומייפה את הריסים. פורמולה ייחודית זו מועשרת בפנתנול לטיפוח הריסים והזנתם בלחות. כמו כן, היא כוללת פפטידים עוצמתיים, ביוטין מועשר ותמצית תה ירוק עם נוגדי חימצון לריכוך וחיזוק הריסים והגנה עליהם מפני נזקים סביבתיים וממוצרים שונים לעיצוב הריסים.

הסרום בטוח לשימוש. הוא נבחן גם ע"י רופא עור ונבדק קלינית, לא נוסה על בע"ח וקיבל את אישור משרד הבריאות.

מדובר במוצר מקורי ובלעדי, פרי פיתוח מדעי (רשום כפטנט) של רופא עיניים בשם ד"ר מייקל ברינקנהוף (Dr. Michael Brinkenhoff), שרצה לעזור לאשתו גייל (Gayle) להרגיש יפה במהלך מאבקה האמיץ בסרטן השד. למעשה, על בסיס מוצר זה נולדה סדרה שלמה של מוצרים שנועדו לשפר את הבריאות והיופי הטבעי של הריסים, הגבות והשיער. מוצרים אלו נמכרים כיום ביותר מ-70 מדינות! חשוב גם לציין, כי החברה מובילה אג'נדה של קידום מחקר וחינוך בנושא סרטן השד ואף תורמת חלק מהכנסותיה ליוזמות בתחום וכך מחזירה למטרה שממנה הכל התחיל.

ד"ר מייקל ברינקנהוף ורעייתו גייל



הסרום RevitaLash® Advanced מגיע ב-3 גדלים (מחיר: החל מ-218 ₪):

·         מארז קטן (1 מ"ל) – מספיק לשימוש במשך 6 שבועות

·         מארז בינוני (2 מ"ל) – מספיק לשימוש במשך 3 חודשים

·         מארז גדול (3.5 מ"ל) – מספיק לשימוש במשך 6 חודשים.

הסרום מומלץ לשימוש פעם ביום (רצוי בלילה), ויש להניחו על ריסים יבשים ונקיים באמצעות האפליקטור שלו, המצוייד בקצה דקיק – מה שמאפשר מריחה קלה ומדוייקת.



ניתן להשיג און-ליין באתר החברה בישראל.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails