יום רביעי, 19 באוקטובר 2022

Elizabeth Arden White Tea Eau de Parfum

"אליזבת ארדן" מציגה את Elizabeth Arden White Tea Eau de Parfum – ניחוח חדש ומשודרג לנשים, שכולו Wellbeing.


ה- White Tea Eau de Parfum של "אליזבת ארדן" הינו ארומה של שמחות פשוטות והנאות פרטיות. זהו ניחוח מרוכז, עמוק ואינטנסיבי יותר של הניחוח המקורי והפופולרי, שהושק ב-2017. הוא עוצב כדי להקנות תחושה עדינה של רעננות ורווחה עמוקה באמצעות טכנולוגיה ייחודית חדשה המכונה בשם VivaScent. טכנולוגיה זו משלבת את תווי המפתח של התה הלבן בצורה מאוזנת חדשה, המאפשרת לחוות את הניחוח בדרך חושית עמוקה ביותר של רגשי אושר ושמחה, שלווה ובטחון כמו גם זרז של חיוביות וחידוש אנרגיות.



על הרכבת הניחוח חתום הבָּשם רודריגו פלורס-רו (Rodrigo Flores-Roux), שהשתמש ברכיבים ברי-קיימא ממקורות אתיים ושידרג בכך את תחום הניחוחות הפרחוניים עם אספקט נקי יותר.

הניחוח פותח בתווים של מנדרינה איטלקית, מרווה מרושתת ובריזת ים. אל תווי התה הלבן שבלב הניחוח, מצטרפים רמזים של ורד בצורת עלי כותרת, שמן ורדים ומיי ורדים ממוחזרים, כמו גם עלי מאטה מדרום אמריקה, שנקטפו ביד ומעניקים לניחוח חתימה של תה צמחים רענן. הניחוח מסתיים בבסיס עצי ומאסקי יותר של שעועית טונקה מוונצואלה, שנבחרה ביד ויובשה בשמש כדי לשחרר את החמימות שלה, יחד עם עץ ענבר ושלישיית מאסקים.




הבושם החדש מוגש בבקבוק באותו עיצוב נקי, אוורירי ורענן כמו של הניחוחות הקודמים שהושקו באותה הסדרה. בגרסת האו דה פרפיום החדשה הבקבוק עשוי זכוכית חלקה ואטומה בצבע לבן ומעליו פקק מוזהב בגימור מאט. חשוב לציין, שהבקבוק ניתן למיחזור ואריזת הקרטון עשויה מחומר בעל תו תקן FSC.





את Elizabeth Arden White Tea Eau de Parfum ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות ובאתר הסחר CHOZEN (מחיר מומלץ לצרכן: 259 ₪, תכולה: 100 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails