יום ראשון, 30 באוקטובר 2022

MAC Cosmetics x Black Panther: Wakanda Forever Collection

מותג הקוסמטיקה MAC משיק את MAC x Black Panther: Wakanda Forever Collection – קולקציית איפור חדשה במהדורה מוגבלת, שנוצרה בשיתוף פעולה עם "אולפני מארוול", לקראת עליית הסרט "הפנתר השחור: וואקאנדה לנצח".


הקולקציה כוללת מוצרי איפור לעיניים, פנים ושפתיים כמו גם אקססורייז – כולם באריזות מעוצבות וצבעים תוססים בהשראת הסרט, שיעלה לאקרנים ברחבי העולם החל מ-11 בנובמבר 2022. "הפנתר השחור: וואקאנדה לנצח" הינו סרט גיבורי-על אמריקאי והוא, למעשה, סרט המשך לסרט "הפנתר השחור". זהו גם הסרט ה-30 במספר שהופק על-ידי אולפני מארוול והוא מבויים על-ידי ראיין קוגלר ומככבים בו לטישה רייט, לופיטה ניונגו, דנאי גורירה, מרטין פרימן, וינסטון דיוק ואנג'לה באסט.




הפריטים הכלולים בקולקציה הם:

Black Panther Eye Shadow PaletteX8 – פלטת צלליות הכוללת 8 גוונים עשירים בעלי מרקם רך וגימורים שונים של שימר, מאט ומטאלי. בין הגוונים שבפלטה ניתן למצוא סגול ושחור, שהם הצבעים המסמלים את וואקאנדה, לצד כתום בוהק וירוק אדמתי.




Black Panther Liquidlast Waterproof Liner – אייליינר נוזלי ועמיד לשעות ארוכות, המצוייד באפליקטור דקיק שמאפשר שרטוט גרפי מדוייק. באוסף מוצעים שני גוונים:

·         Wakandan Tradition – לבן מאט

·         Wakanda Proud – סגול כהה מטאלי



Black Panther Eye Kohl – עפרון עיניים בעל פיגמנט עשיר ומרקם חלק ורך עם גימור מאט/פנינתי:

·         Feline – שחור פחם



Black Panther Extra Dimension Skinfinish – פודרה מאירה (היילייטר) בעל מרקם של נוזל-לפודרה, המעניק לעור גימור זוהר עם עמידות עד 10 שעות. באוסף מוצעים שני גוונים שונים עם תבליט של הפנתר השחור:

·         Royal Challenge – זהב חם

·         Royal Vibrancy – ברונזה שוקולדית




Black Panther Matte Lipstick – שפתון קרמי עשיר, המציע כיסוי צבע מלא כבר מהשכבה הראשונה, עם גימור מאט ועמידות של עד 10 שעות. מוצע בשני גוונים:

·         Dora Milaje – אדום כחלחל מאט

·         Royal Integrity – חום שוקולד מאט



Black Panther Amplified Lipstick – שפתון אולטרה-קרמי וחלק, המציע כיסוי צבע מלא ונועז עם גימור סמי-מבריק ועמידות של עד 8 שעות. מוצע בשני גוונים שונים:

·         Wakandan Sunset – פוקסיה קרה בוהקת

·         Story of Home – ורוד נייטרלי




Black Panther Love Me Liquid Lipcolor – שפתון נוזלי בעל גימור קטיפתי ופורמולה קרמית ולחותית, שמרגישה נפלא על השפתיים ודואגת להזין אותן בלחות עשירה. פורמולת השפתון מכילה תערובת עוצמתית של שמן ארגן, שמן קוקוס, חמאת שיאה, חמאת קרנובה, תמצית שעורה ותמצית מלפפון. השפתון מציע עמידות של עד 12 שעות והוא מצוייד באפליקטור גמיש המעוצב בצורת ראש חץ ומאפשר מריחה חלקה, אחידה ומדוייקת. באוסף מוצעים ארבעה גוונים שונים:

·         Show Off – חום אדמדם

·         The Shadows – שחור דיו

·         Thicker Than Water – אדום דם

·         Wakanda Forever – סגול תוסס



Black Panther Lip Glass – ליפגלוס ייחודי שיכול ליצור גימור מבריק, דמוי זכוכית, או ברק עדין. ניתן ליישם אותו בפני עצמו מעל עפרון שפתיים או למרוח מעל שפתון כלשהו, ליצירת ברק שנמשך שעות ארוכות. הליפגלוס בעל פיגמנט מבריק מאד ויכול להעניק צבע עדין או דרמטי לשפתיים. הוא מכיל שמן חוחובה המסייע לריכוך וטיפוח השפתיים.

·         Feelin’ It – שקוף עם חלקיקים זהובים נוצצים



Black Panther Brush – מברשות:

·         239ES – מברשת עיניים וורסטילית בעלת סיבים רכים וצפופים

·         168ES – מברשת פנים זוויתית



Black Panther Makeup Bag – תיק איפור שחור מעוטר עם ניטים כסופים המעוצבים בצורת השרשרת של הפנתר השחור.



הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מה-1 בנובמבר 2022.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails