יום שבת, 8 באוקטובר 2022

Shein SHEGLAM x Corpse Bride Halloween Collection

לקראת ההלוואין (ליל כל הקדושים, או אם תרצו- פורים של הנוצרים), השיק מותג הביוטי Sheglam, שבבעלות אתר הקניות הגדול Shein, את SHEGLAM x Corpse Bride - קולקציית איפור בשיתוף פעולה מיוחד עם הסרט "חתונת הרפאים" בבימויו של טים ברטון.


הקולקציה כוללת פריטים לאיפור העיניים, שפתיים ופנים – כולם בהשראת דמויות או אירועים מתוך הסרט האיקוני:

SHEGLAM x The Corpse Bride Moonlight Eyeshadow Palette (מחיר: 30 ₪) – פלטת צלליות באריזה המעוטרת בתחרה לבנה, בהשראת שמלת הכלולות של אמילי. בפלטה 12 צלליות על-בסיס גוונים כחולים, אפורים וחומים, בגימורים שונים של מאט, שימר ומנצנץ. כמו כן, על חלק מהצלליות – אלו שבגימור מאט - מופיע תבליט חמוד בצורת פרפרים.






SHEGLAM x Corpse Bride Ghostly Glitter Gel (מחיר: 12 ₪) – צללית בודדת בגימור מטאלי, מבריק מאד. הצללית במרקם קרמי קל למריחה, עשירה בלחות ונוחה ללבישה לזמן ארוך, מבלי להתפורר או להכתים. הצללית מוצעת בקולקציה בשלושה צבעים שונים, שכל אחד מאופיין בדמות אחרת על מכסה האריזה:

·         Tears to Shed – לבן כסוף

·         Blue-quet – כחול לילה

·         Underworld – אפור כהה






SHEGLAM x Corpse Bride Beaming Butterfly Highlighter (מחיר: 20 ₪) – היילייטר שמעניק לעור זוהר כמו של הירח. הוא נראה לבן, אבל יש לו גימור דואוכרומי תכלכל. אריזת ההיילייטר ההולוגרמית הינה בהשראת הסוף של הסרט, כשאמילי הופכת לפרפר. גם על ההיילייטר עצמו מופיע תבליט של פרפר.





SHEGLAM x Corpse Bride Everlasting Love Liquid Lipsticks (מחיר: 16 ₪) – שפתון נוזלי עמיד בגימור מאט, בעל פיגמנט עשיר שמעניק כיסוי מלא כבר מהשכבה הראשונה. באוסף קיימים שלושה גוונים שונים:

·         Emily – ורוד קורלי

·         Rosy Cheeks – ורוד סגלגל

·         Beating Heart – אדום





SHEGLAM x Corpse Bride Ethereal Glow Lip Balm (מחיר: 16 ₪) – ליפ באלם בגוון כחול שקפקף (כמו עורה של אמילי), מועשר ברכיבי לחות והזנה לשפתיים. על אריזת הליפ באלם יש טבעת כסופה דקה, המסמלת את הטבעות שענדו אמילי וויקטור.





כל הפריטים מוצעים לרכישה כבודדים או במארז יח"צ מיוחד (מחיר: 145 ₪), שמגיע בקופסה המזכירה את זאת שהעניקה אמילי לויקטור בסרט.



הקולקציה זמינה כעת לרכישה באתר החברה (משלוח חינם לישראל בקניה מעל 160 ₪).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails