יום שני, 3 באוקטובר 2022

Kiko Energy Shake Collection

"קיקו" מציגים את Kiko Energy Shake – קולקציה עשירה במוצרים בעלי פורמולות טבעיות וטבעוניות עם פעולה ממריצה, שתעזור לנו להחיות את העור והחושים.


כמו גוף שעובר אימון גופני, כך גם העור שלנו זקוק לתרגילים ספציפיים כדי להחזיר לו את המרץ והיופי שלו. קולקציית Energy Shake דואגת להחזיר לעור כח ולמלא אותו באנרגיה באמצעות מוצרי איפור וטיפוח בעלי פורמולות טבעוניות ועדינות, הנותנות כבוד מלא לעור, גם כאשר מדובר באיפור שנלבש לזמן ממושך. יחד עם זאת, מדובר במוצרים עמידים לאורך זמן, גם בפני מים וזיעה.

אריזת המוצרים בקולקציה מבטאת אף היא את תמהיל הרעננות והחיוניות הדרושים לשיחזור האיזון האנרגטי, עם גווני פסטל בוורוד וירוק מים ועיטורים מוטבעים עם אפקט תלת-מימדי.



המוצרים הכלולים בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, הינם:

Ginseng Eyeshadow Palette – פלטה המכילה 5 צלליות ליצירת איפור יומיומי פשוט אך מתוחכם, או איפור ערב עז יותר. הצלליות מוצעות בגימורים שונים: 3 בגימור מאט ו-2 בגימור מטאלי. פורמולת הצלליות מבוססת על תמצית ג'ינסנג, בעלת אפקט הארה. הפלטה מוצעת בקולקציה בשני שילובי גוונים שונים:

·         01 Supreme Browns – גווני אדמה חומים זהובים

·         02 Dynamic Mauve-Ment – גוונים חומים וורודים




Ginseng Metal Liquid Eyeshadow – צללית נוזלית מועשרת בפנינים מחזירות אור, שנועדו לתת חיים למראה רב-מימדי עם אפקט מטאלי ועמידות לאורך זמן. הצללית מצויידת באפליקטור ספוגי, המאפשר להניח ולפזר את הצללית על העפעף. הצללית מוצעת בארבעה גוונים שונים:

·         01 Eyes in Gold – זהב

·         02 Mauve with Me – כתום חלודה



·         03 Brown Experience – ברונזה מוזהבת

·         04 Green Infused – ירוק אפרפר




Ginseng Eyeliner & Kajal – עפרון עיניים במרקם קרמי וחלק כמו קג'ל, אבל בעוצמת צבע כמו של אייליינר. בקצהו השני של העפרון מצוי אפליקטור ספוגי, המאפשר לטשטש את העפרון לאיפור מעושן. העפרון מוצע בארבעה גוונים שונים:

·         01 Vitamin Burgundy – סגול שזיף

·         02 Wellness in Brown – חום

·         03 Boosting Green – ירוק יער

·         04 Intense Training – שחור



All Day Lasting Liquid Eyeliner – אייליינר נוזלי עמיד, מצוייד במברשת דקה לשרטוט גרפי מדוייק. מוצע בגוון אחד בלבד – שחור עז.




36h Lasting Double Effect Mascara – מסקרה המשלבת איפור וטיפוח במוצר אחד. מכילה תמציות זרעי קפה, מורינגה וחמאת שיאה עם תכונות ממריצות ומזינות. המסקרה בעלת אפליקטור כפול וגמיש עם סיבים בגדלים שונים, שעוצבו לאפשר פיזור המוצר לאורך הריסים, מבלי להותיר גושים או להכביד עליהם. שני האפליקטורים מיועדים להעניק אפקט נפח והארכה של ריסים סופר שחורים ומופרדים.





Eyebrow Filler & Fixer Mascara – מסקרה לסירוק, מילוי והגדרת הגבות, בעלת מרקם ג'ל המותיר אותן מסודרות למשך עד 10 שעות. המסקרה מוצעת בארבעה גוונים שונים:

·         01 Transparent – שקוף

·         02 Brunette – חום כהה/שחור

·         03 Auburn – חום בהיר

·         04 Blond – בלונד אפרפר




Hydra Duo Stick Foundation – מייקאפ סטיק, בעל פורמולה המועשרת בתמצית זרעי קפה עם פעולה ממריצה ומרככת. כמו כן פועל להענקת לחות עמוקה לעור. המרקם הקרמי שלו מתמזג עם העור ועוטף אותו בצעיף דק. בצידו השני של הסטיק מצוי אפליקטור בצורת מברשת עם סיבים סינטטיים צפופים, שנועד למזג בקלות את החומר. המייקאפ מוצע בששה גוונים שונים, המתאימים לעור בהיר עד בינוני:

·         01 Porcelain – לגוון עור בהיר מאד

·         02 Light Beige – לגוון עור בהיר

·         03 Honey – לגוון עור חיוור חם

·         04 Almond – לגוון עור בהיר-בינוני

·         05 Caramel – לגוון עור בהיר-בינוני חם

·         06 Hazelnut – לגוון עור בינוני-כהה




Hydra Lightening Cushion Concealer – קונסילר בעל אפליקטור ספוגי משולב ופורמולה המועשרת בזרעי קפה, המעניקה לעור לחות ומראה מואר וערני. יש לו כיסוי קל אבל הוא ניתן לבניה. הקונסילר מוצע בשלושה גוונים שונים:

·         01 Ivory – לגוון עור בהיר מאד

·         02 Light Beige – לגוון עור בהיר

·         03 Hazelnut – לגוון עור בינוני




Long Lasting Blush – סומק המשחרר צעיף של צבע ורוד בגימור מאט לאורך זמן. הפורמולה שלו מועשרת בזרעי קפה, המבטיחים מרקם קטיפתי עם מגע משיי, מראה בריא וגימור טבעי ומעודן לעור. מוצע בקולקציה בשלושה גוונים שונים:

·         01 Natural Fit – ורוד ניודי

·         02 Perfect Balance – ורוד בייבי

·         03 Mauve Fullness – ורוד סגלגל




Long Lasting Bronzer – ברונזר בעל מרקם רך, שנועד להעניק לפנים מראה שזוף טבעי למשך שעות ארוכות. הגימור שלו מאט והוא אידיאלי גם לפיסול הפנים. מוצע בשני גוונים שונים:

·         01 Powerful Honey – חום דבש

·         02 Embracing Sienna – חום ביסקוויט



Long Lasting Highlighter – היילייטר בעל מרקם רך ומשיי, המעניק לעור מראה זוהר ומאיר אותו. מוצע בשני גוונים:

·         01 Vibrant Glares – שמפניה מוזהבת

·         02 Energic Radiance – ורוד מוזהב




pH Lips & Cheeks Coffee Blush – ליפגלוס וסומק במוצר אחד, בעל מרקם של ג'ל, המעניק גוון ורדרד זוהר, שמותאם לחומציות (pH) של העור.




Ginseng Matte Lip Stylo – שפתון בגימור מאט קטיפתי, מועשר בתמצית ג'ינסנג ממריצה ויש לו ניחוח עדין של פריחת התפוז. השפתון בעל כיסוי מלא כבר מהשכבה הראשונה והוא מרגיש סופר נוח על השפתיים. מוצע בששה גוונים שונים:

·         01 Stay Focused – ניוד ורדרד

·         02 Wear & Go – ורוד בייבי

·         03 Fit With Mauve – ורוד פטל

·         04 Boost Your Lips – ניוד ורדרד בינוני

·         05 Get Your Strength – אדום תפוח

·         06 Don't Stop Me Now – אדום סגלגל




Serum Lip Balm – סרום ליפ באלם, מועשר בשמן זרעי קפה עשיר בנוגדי חימצון, וחלקיקים זוהרים המעניקים אפקט מבריק לשפתיים. יש לו ניחוח וניל נעים והוא מעניק תחושת נוחות ולחות לשפתיים. זמין בארבעה גוונים שונים:

·         01 Dynamic Rose – ורוד פודרה

·         02 Vigorous Pink – ורוד סלמון

·         03 Intense Mauve – ורוד סגלגל

·         04 Unstoppable Cherry – ורוד מג'נטה




Face & Eyes Cleansing Butter – מסיר איפור עיניים ופנים בעל מרקם חמאתי. מעסים מעט מהחומר על הפנים, עד שכל עקבות האיפור והלכלוך הוסרו, ושוטפים במים. הפורמולה מועשרת בשמן זרעי קפה ממריץ, ויטמין E וחמאת מומומורו. המרקם שלו רך ונמס והוא מזין את העור לעומק בזמן הניקוי ומותיר אותו קטיפתי ונעים למגע.




Ginger Brightening Face Mask – מסכה בעלת פעולת המרצה. מכילה ריכוז של ויטמין C, חמאת קקאו, ג'ינסנג וג'ינג'ר שתורמים למראה עור זוהר באופן מיידי. המסכה בעלת גוון סגלגל ומרקם רך, נעים וקל למריחה. משאירים אותה על הפנים למשך 15 דקות ומסירים שאריות באמצעות טישיו.




Pearly Coffee Eye Patch – מדבקות עיניים ממריצות, מכילות תמצית זרעי קפה שממריצים ומאירים את איזור העיניים העדין. מרקם ההידרוג'ל נדבק בצורה מושלמת לעור ומעניק לו רעננות מיידית. החבילה מכילה 30 מדבקות חד-פעמיות.




Warm & Cold Gel Beads Mask – מסכה קרה וחמה לעיניים נפוחות ועייפות. מכילה פניני ג'ל המסייעות להאיר את העיניים ולהעניק להן מראה רענן. ניתן להכניס את המסכה למקרר למשך 30 דקות לפני השימוש לאפקט מרענן ומפחית נפיחות. כדי להנות מהרפיה במלואה, העצה של המותג היא לחמם את המסכה במשך כמה שניות במיקרוגל ולהניח אותה על העיניים.





Retractable Kabuki Brush – מברשת קבוקי נשלפת בגודל מיני, נוחה מאד לנשיאה בתיק האיפור.



Energy Shake Bag – תיק שק, אביזר חובה לחדר הכושר או לטיולים. אידיאלי לאיחסון כל מה שצריך לאימונים או סתם לבילוי חסר דאגות אבל אנרגטי.




הקולקציה הושקה בימים אלו באיטליה ובמספר נקודות מכירה של המותג ברחבי העולם. לא בטוחה עדיין אם היא תגיע גם אלינו, לישראל.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails