יום ראשון, 27 בנובמבר 2022

Bobbi Brown Struck by Luxe Spring 2023 Collection

לקראת עונת האביב ולכבוד ראש השנה הסיני 2023 ישיקו "בובי בראון" את Bobbi Brown Struck by Luxe Collection  – קולקציית איפור בהשראת אדמונית אדומה.


הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, מגיעה באריזות אדומות, המעוטרות באיור של אדמונית אלגנטית ומפוארת. בין המוצרים ניתן למצוא פלטת צלליות, שפתונים ומוצרי בסיס וטיפוח – כולם בגוונים המתאימים לפתיחת עונה/שנה:

Luxe Eyeshadow Quad – רביעיית צלליות בעלות גימור מבריק וזוהר כמו של תכשיט. הצלליות עשירות בפיגמנט ויש להן נשורת מינימלית ביותר. כמו כן, הפורמולה שלהן עמידה עד 8 שעות והיא קלה למיזוג וטשטוש (יש לציין, שהגוונים של הצלליות אינם חדשים אבל נחשבים לפופולריים בליין הקבוע או בהשקות עבר):

·         Moonstone

·         Sunflare

·         Citrine

·         Metal



Luxe Lipstick – שפתון בעל פורמולה המכילה רכיבי טיפוח לשפתיים. המרקם שלו קרמי עם גימור מבריק מעט ויש לו פיגמנט עשיר וכיסוי אחיד כבר מהשכבה הראשונה. באוסף ניתן למצוא ששה גוונים על סקלת האדומים (שניים מהם חדשים):

·         Tomato Red (חדש)

·         Metro Red

·         Parisian Red

·         Spiced Maple (חדש)

·         New York Sunset

·         Ruby





Intensive Serum Radiance Primer – סרום-פריימר למראה עור זוהר וחלק. בעל פורמולה המכילה תמציות פטריית קורדיספס וג'ינסנג הממריצות את העור ומגבירות את הזוהר הטבעי שלו. כמו כן, הוא תורם למראה אחיד ובהיר של העור, מרגיע אותו ומגן עליו. ניתן לערבב את המוצר גם עם המייקאפ לקבלת גימור זוהר יותר.



Sheer Finish Pressed Powder – פודרה המעניקה גימור מאט רך לעור. הפודרה בעלת מרקם משיי חלק וקליל, הנמס אל תוך העור ומתמזג איתו בצורה טבעית ביותר.

·         Pale Yellow



Soothing Cleansing Oil (אריזה במהדורה מוגבלת) – שמן להסרת איפור מעור הפנים, תוך כדי שמירה על מאזן הלחות הטבעי שלו.



Vita-Enriched Cream & Face Base (אריזה במהדורה מוגבלת) – קרם הפנים הפופולרי של המותג, שמעניק לחות עשירה לעור, מחליק ומעדן אותו.



הקולקציה תעלה על המדפים בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-2 בינואר 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails