יום ראשון, 6 בנובמבר 2022

Chanel Demander La Lune Holiday 2022 Collection

קולקציית האיפור של "שאנל" לעונת החגים 2022- Chanel Demander La Lune, חוגגת את היופי השמימי של אור הירח, המשרה זוהר קריסטלי על כדור הארץ. הקולקציה המעודנת מגלמת את אותה בהירות קריסטלית וטהורה של אור הירח באמצעות מוצרי איפור יפייפיים.


משחקי האור והצל המסקרנים, שמספק לנו המפגן הטבעי של הירח המלא על כל שלביו, הם אלו שהיוו השראה ליצירת קולקציית החגים של "שאנל", "Demander La Lune" (בתרגום חופשי: "לבקש את הירח"). מדובר באחת הקולקציות היוקרתיות ביותר לחג המולד - קולקציה מסנוורת, מפוארת וכמו תמיד מעודנת.



כאמור, הקולקציה שואבת את השראתה מהשתקפויות הירח והיא מגלמת את אפקט הקיארוסקורו (ניגודיות בין איזורים כהים לבהירים) בפלטות מרהיבות של צלליות, היילייטרים, שפתונים ולקים. המרקמים מעוטרים בצורה כה מעודנת בסמלים של בית האופנה הצרפתי, כשביניהם בולטים במיוחד הלוגו המפורסם והניחוח הניצחי Chanel N°5. הגוונים השולטים בקולקציה הינם חמים ובהירים: גווני זהב, ברונזה ונחושת, המקנים לאיפור זוהר חושני.



בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Les 4 Ombres – רביעיית צלליות שמוגשת במארז הקלאסי של שאנל: מארז שחור הנושא את הלוגו של הבית וכולל מראה מובנית ושני אפליקטורים. על הצלליות מופיעים עיטורים בדוגמת פני הירח, בקבוק הבושם הפופולרי ולוגו המותג, שהופכים אותה לפריט אספנות. ארבעת הגוונים עצמם מציעים מרקם משיי עם גימור מאט או סאטן וניתנים למיזוג וטשטוש בקלות.

·         937 Ombres De Lune – גוונים של ברונזה, נחושת, זהב ענברי וחום





Duo Lumière – פלטה רב-תכליתית, הכוללת שני גוונים זוהרים במרקם ג'ל, המיועדים לשימוש כטופ-קוט על הריסים, עצם הגבה, העפעף או השפתיים. לפלטה מצורפים 3 אפליקטורים קטנים: מברשת ספוליי לגבות/ריסים, מברשת זוויתית ומברשת צלליות:

·         457 – נחושת מטאלי וזהב מנצנץ




Éclat Lunaire – היילייטר מקסים, עליו מופיע תבליט בדוגמת בקבוק הבושם המפורסם של המותג Chanel N°5. המוצר מבטיח גוון פיגמנטי כבר מהיישום הראשוני, עם גימור זוהר עדין. בקולקציה ניתן למצוא שני גוונים, המוצעים בגודל גדול במיוחד:



·         887 Or Rose – ורוד אפרסקי מוזהב




·         897 Cuivre Doré – חום ביסקוויט מוזהב




Rouge Allure L'extrait – שפתון המשלב פיגמנט עז ורכיבים מטפחים המעניקים לחות והזנה לשפתיים. באוסף ניתן למצוא שני גוונים אדומים שונים:

·         817 Rouge Sélène – אדום אש בוהק

·         827 Brun Lunaire – אדום בריק





Rouge Allure Laque – שפתון נוזלי, המשלב צבע עז וגימור זוהר עם עמידות לשעות ארוכות. הפורמולה שלו מכילה תמצית עץ סאפן עם אפקט החלקה ופולימרים הפועלים לשמירה על הצבע והלחות הטבעית של השפתיים. השפתון מוצע בשני גוונים חדשים:

·         88 Rose Mystère – ורוד בינוני עם חלקיקים זהובים

·         89 Rouge Ombré – אדום נופך עם חלקיקים זהובים






Le Vernis – לקים בעלי גימור זוהר ועמידות לטווח ארוך עם פורמולה התורמת לחיזוק הציפורניים, בזכות רכיבים כמו סרמידים וביוקרמיקה. באוסף מוצעים שלושה גוונים, כאשר אחד מהם גם משמש כטופ-קוט:



·         963 Super Lune – אדום יין

·         965 Clair De Lune – ירוק זית מוזהב

·         Le Top Coat 347 Étoilé – טופ-קוט שקוף עם נצנצים זהובים וענבריים




הקולקציה כבר זמינה לרכישה באתר האונליין הרשמי של המותג ובקרוב גם בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails