יום רביעי, 30 בנובמבר 2022

Tom Ford Rose Prick Spring 2023 Collection

לאביב 2023 מציג בית "טום פורד" את Tom Ford Rose Prick – קולקציית איפור קטנה בהשראת אחד הניחוחות הפופולריים של המותג, שנושא את אותו השם.


כאמור, הבושם "Rose Prick Eau de Parfum" מבית "טום פורד" הוא שהיווה השראה לקולקציית האיפור האביבית של המותג, שתושק במהדורה מוגבלת. הקולקציה באה לבטא את אותו ניחוח מרתק, אבל לא רק מהכיוון האלגנטי והטהור של הוורדים, אלא גם את הצד העוקצני שלו – בדיוק כמו הקוצים החבויים בין גבעולי הפרחים.



הקולקציה הקטנה כוללת את הפריטים הבאים:

Eye Color Quad Crème – רביעיית צלליות בגימורים שונים, בעלי מרקם נמס וממגנט ונוסחה היברידית עמידה של קרם-אבקה. הצלליות מועשרות בפיגמנטים בעלי השפעה גבוהה וחומרי ריכוך המחקים את מבנה הסרמידים של העור, כך שהן נעות עם העפעף מבלי להכנס לקמטוטים.

באוסף מוצעות שתי פלטות שונות, שמגיעות באריזה ורודה בהשראת הבושם:

·         Rose Topaz (אריזה מוגבלת בלבד) – ניוד רך, זהב בהיר, חום כסוף מנצנץ וחום שחום

·         Forbidden Pink – חום ורדרד בינוני, זהב ורוד זוהר,  ורוד מאט וחום עשיר




Lip Color Satin Matte – שפתון בעל גימור מאט זוהר, המספק כיסוי מלא ומותיר את השפתיים לחות ושמנמנות כבר מהשכבה הראשונה. פורמולת השפתון כוללת ריכוז גבוה של פיגמנטים והיא מבטיחה עמידות של עד 8 שעות.

באוסף מוצעים שני גוונים שונים מהליין הקבוע של המותג, שמגיעים באריזה ורודה במהדורה מוגבלת:

·         No. 26 To Die Four – קורל כהה

·          No.52 Naked Rose – אדום בריק חושני




הקולקציה תהיה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מינואר 2023.

אגב, אחרי שבועות של פרסומים שונים, הושלמה סופית מכירת המותג "טום פורד" לקבוצת החברות של "אסתי לאודר", שכוללת בין השאר את MAC, בובי בראון, סמאשבוקס, קליניק ועוד. מדובר פה באחת העסקאות הגדולות ביותר בהיסטוריה של הקבוצה. "אסתי לאודר" לא רק רוכשים את "טום פורד", אלא גם לוקחים על עצמם את החובות שלו. עפ"י מידע ראשוני, פורד ישאר במותג בתפקיד של "מנהיג קריאייטיב" רק עד סוף 2023. דומינקו דה סול, מנכ"ל טום פורד אינטרנשיונל, שמחזיק בקצת יותר מ-11% ממניות החברה, יישאר בתפקידו כיועץ. אחרי שעסקת המכירה תושלם (במהלך המחצית הראשונה של 2023), קבוצת החברות של אסתי לאודר תהפוך להיות הבעלים הבלעדיים של המותג "טום פורד" והקניין הרוחני שלו.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails