יום שלישי, 6 בדצמבר 2022

Clarins Lip Comfort Oil 2022

"קלרינס" מציגים גרסה משודרגת של Clarins Lip Comfort Oil Lip Oil – שמני השפתיים הנפלאים שלהם, שמעניקים לשפתיים צבע וגימור מבריק במיוחד ומשלבים בנוסף גם יתרונות טיפוח.


שמן השפתיים האייקוני של "קלרינס" עבר לאחרונה שידרוג וחידוש של הפורמולה והאריזה שלו, כדי להעניק לנו שפתיים עם מראה בוהק מאד ובו-זמנית מוזנות בעוצמה. מדובר, כאמור, במוצר שהוא שילוב של איפור וטיפוח והוא מבוסס על מרכיבים טבעיים שמפנקים את השפתיים. הן נצבעות בצבע רווי ומקבלות ברק עשיר מאד.



פורמולת שמן השפתיים של "קלרינס" מועשרת ב-3 שמנים צמחיים והיא כוללת 93% מרכיבים טבעיים, כאשר 30% מהם הן תמציות שומניות. בין המרכיבים אנו מוצאים שמן אורגני מוורדים מתוקים שמזין את השפתיים ומסייע לחיזוק תפקוד המחסום הטבעי של העור, ושמני חוחובה ואגוזי לוז, שמטרתם להעניק הזנה ורכות לשפתיים. ה- Lip Comfort Oil נועד לשפר את בריאות השפתיים לטווח הארוך, כמו גם לתת להן מראה מלא ומבריק במיוחד. הוא היפר פיגמנטי ולמרות שמדובר בשמן, המרקם שלו מאד קליל ובלתי מורגש, הוא אינו דביק ועמיד לאורך זמן. כמו כן, יש לו ניחוח וטעם מתקתקים באופן ממכר.




בנוסף לפורמולה, חידשה "קלרינס" גם את האריזה של שמן השפתיים. הבקבוקון הגלילי החדש הינו שקוף, כך שניתן לראות בקלות את הגוון שהוא מכיל בתוכו, והוא מקושט בפקק מוזהב הנושא את שם המותג ומוסיף לו נופך אלגנטי. כמו כן, השמן מצוייד באפליקטור ספוגי רך וגדול, שנועד לדמות צורה של קצה אצבע ומאפשר מריחה קלה ונוחה בכל עת ומקום.




ה- Lip Comfort Oil של "קלרינס" זמין בשמונה גוונים שונים, כאשר חמישה מהם (גוונים 03, 04, 05, 08 ו-10) כוללים פיגמנט אינטליגנטי המגיב לחומציות (pH) של השפתיים וחושף צבע ייחודי ובעל מראה טבעי. אגב, את שמן השפתיים ניתן לשים לבדו או מעל לשפתון רגיל (כמו ליפגלוס).

הגוונים בסדרה הם:

·         01 Honey צהבהב (במותג ממליצים למרוח אותו בערב לפני השינה ולהשאיר אותו לפעול כל הלילה).



·         02 Raspberry – פוקסיה



·         03 Cherry – אדום דובדבן



·         04 Pitaya – ורוד



·         05 Apricot – כתום



·         08 Strawberry – אדום תות



·         09 Chocolate – חום שוקולד



·         10 Plum – שזיף סגלגל





את Clarins Lip Comfort Oil Lip Oil ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם ובאתר CHOZEN (מחיר מומלץ לצרכן: 146 ₪ ליח', תכולה: 7 מ"ל).

 

תגובה 1:

  1. אפרת :). ואו נראה שהגיע הזמן להתחבר לשמן וסגנון ליפ גלוס. הורוד הכי קורץ

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails