יום רביעי, 28 בדצמבר 2022

Dior Forever Velvet Veil and Glow Veil Primers

"דיור" מציגים את Dior Forever Velvet Veil and Glow Veil Primers – צמד פריימרים חדש לעור הפנים.


השלב החיוני הראשון באיפור שלנו הינו שימוש בפריימר כדי להכין את העור למייקאפ שיונח מעליו. בנוסף, הפריימר מטשטש פגמים, מחליק את העור ומשפר את העמידות של האיפור שמונח מעליו. כאמור, בית "דיור" התחדש בימים אלו בשני פריימרים חדשים בעלי מרקם נוזלי – האחד עם גימור מאט והשני עם גימור זוהר:

Dior Forever Velvet Veil – פריימר שמעניק גימור מאט טבעי לעור הפנים עם עמידות ל-24 שעות, תוך טשטוש נקבוביות ופגמים והענקת מראה אחיד, חלק ומשופר.





פורמולת הפריימר הינה קלה ואוורירית והיא מצליחה למנוע את המראה המבריק של עור שומני, מהבוקר ועד הלילה. הוא מכין את העור לאיפור שיונח מעליו ומעניק לו עמידות ארוכה מאד. הגוון שלו הינו ניוד אוניברסלי והוא מספק תחושת נוחות לאורך כל היום, הודות לפורמולה הנקייה שלו, הכוללת רשימה קפדנית של מרכיבים. בין השאר, הוא מועשר בתמציות פרחוניות כמו תמצית איריס התורמת לנוחות, תמצית אמנון ותמר ללחות עשירה ותמצית ורדים לאפקט החלקה.




Dior Forever Glow Veil – פריימר המעניק גימור זוהר לעור ולחות למשך 24 שעות.

פורמולת הפריימר מורכבת מ-97% מרכיבים ממקור טבעי, שנבחרו בקפידה, ביניהם תמצית איריס שתורמת לנוחות העור, תמצית אמנון ותמר להעשרה בלחות ותמצית היביסקוס אדום להארה.


כמו כן, הפריימר מכיל ריכוז גבוה של סרום לחותי וחומצה היאלורונית 100% ממקור טבעי, כך שהוא מספק לחות אינטנסיבית לעור ואפקט זוהר מיידי. העור מקבל מראה זוהר והמרקם שלו הופך להיות מעודן יותר.




אגב, הגוון של הפריימר הינו לבן חלבי, והוא הופך לשקוף ברגע שהוא נטמע בעור.



כחלק מהמחוייבות של בית "דיור" לסביבה, הבקבוק של הפריימר המאט עשוי מ-15% זכוכית ממוחזרת, בעוד שזה של הפריימר הזוהר כולל 40% זכוכית ממוחזרת. שני סוגי הפריימרים זהים בצורת הבקבוק שלהם - מרובע עם פקק לבן – כאשר ההבדל ביניהם (מלבד גוון הפורמולה עצמה) שהמאט מצוייד בבקבוק זכוכית מטושטשת ופקק בגוון לבן מאט, בעוד שהזוהר מגיע בבקבוק זכוכית שקוף ופקק לבן חלק ומבריק.

שני הפריימרים החדשים זמינים לרכישה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-26 בדצמבר 2022.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails