יום ראשון, 18 בדצמבר 2022

תחזית טרנדים לשנת 2023 עפ"י פינטרסט

פינטרסט פרסמה החודש את הסקירה השנתית של 'Pinterest Predicts', אשר בוחנת את המגמות העדכניות והחדשניות ביותר בנושאים שונים, שאמורות להפוך למשמעותיות עוד יותר במהלך השנה הבאה.


לטענת פינטרסט, בהתבסס על התנהגות המשתמשים ברשת החברתית שלה, כולל נעיצת תמונות, לוחות שנוצרו ופעילות החיפוש הכוללת, יש לה את היכולת לחזות את הדבר הגדול הבא לפני שהוא קורה. ואכן, פינטרסט אומרת, שדו"חות החיזוי השנתיים שלה, שפועלים כעת כבר שלוש שנים, מדוייקים ב-80% בהתבסס על נפח המעורבות.

את התחזית השנתית שלה חילקה פינטרסט לארבע קטגוריות מפתח: אופנה, בית, אירועים (מסיבות) ורווחה. להלן מגמות היופי לשנת 2023 עפ"י הדו"ח האחרון של פינטרסט:

שיער במזל תאומים (Gemini hair):



בפינטרסט צופים, כי תלתלים דו-גווניים יהיו פופולריים מאי-פעם בשנת 2023. ליתר דיוק, שילוב של שיער טבעי עם קצוות ושכבות צבעוניות. דור ה-Z והמילניום עומדים מאחורי המגמה הגוברת הזו. מגפת הקורונה וחבישת המסכות תרמו למגמה זו. לפני "משטר המסכות", אנשים התבטאו יותר באמצעות איפור. לאחר פרוץ המגפה נוצר צורך בביטוי עצמי נוסף, שיהיה בולט יותר גם עם מסכה. "זהו מעין מיני מרד נגד ההרגשה שלא ראו אותך כל כך הרבה זמן".

גידול ההתעניינות השנה:

·         צמות כחולות ושחורות +215%

·         לבנדר ושיער בלונדיני +150%

·         שיער ורוד ולבנדר +345%

·         בליאז' חום לוורוד +280%

·         צבע שיער רב-גוני +135%

מיקרו מהפך (Micro makeover):



ממיקרו מניקור ועד לתסרוקות פוני קצר, החיפושים ברשת למניקור ותסרוקות יחד עם המילה "קצר" נמצאות בעליה. דור המילניום וה-Z מחליפים את הציפורניים הארוכות שלהם למיני פרנץ' ובוחרים בתספורות קצרות, כולל פוני קצוץ, במקום מחלפות שיער ארוכות ומלאות. אנשים מוכנים לאיתחול מחדש ושום דבר לא אומר "התחלה חדשה", כמו שיער ומניקור חדשים. "אחרי שנים של ציפורניים בצורת ארונות קבורה ושקד ארוך, אנשים מבינים שהציפורניים לא חייבות להיות ארוכות כדי לצאת בהצהרה רצינית".

הגידול בחיפושים בקטגוריה הזו הוא:

·         מיקרו פרנץ' על הציפורניים +235%

·         תספורת קצרה +550%

·         פוני קצר +110%

·         ציפורניים קצרות מחודדות +80%

·         תסרוקות עם שיער קצר +45%

טיפוח הקרקפת (Crown care):



"אם אתה רוצה להפיק את המירב מטיפוח השיער בשנת 2023, חזור לשורשים שלך"! עפ"י פינטרסט, נראה, כי מידי שנה יש יותר ויותר התעניינות של משתמשים ברשת בטיפוח השיער והקרקפת. הנתונים מראים עליה בחיפושים בנושא זה הן בקרב דור ה-X ומבוגרים יותר עם שאילתות כמו: "טיפול בקרקפת" ו"קרקפת נקיה". ולא מדובר רק במוצרים, אלא גם בעיסוי הקרקפת. "מוצרי טיפוח העור שלטו בשנים האחרונות בתעשיית היופי. אבל עם כל הלחץ העולמי שהשפיע עלינו מכף רגל ועד ראש, אין זה מפתיע, שהביקוש לטיפול בקרקפת מרקיע שחקים. שינוי זה הוביל למגוון מוצרים חדשים, המעוררים אנשים לפתח טיפולי קרקפת מרובי שלבים."

נתוני העליה בחיפושים בקטגוריה זו הם:

·         טכניקות עיסוי קרקפת +55%

·         קרקפת נקיה +55%

·         טיפול בקרקפת יבשה +70%

·         מסכה טבעית לצמיחת שיער +80%

·         הארכת משך ניקיון הקרקפת +45%

אם מעניין אתכם לקרוא על טרנדים נוספים בתחומים אחרים, אתה יכולים להקליק כאן.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails