יום שבת, 24 בדצמבר 2022

Clinique Take the Day Off Charcoal

"קליניק" משיקים את Clinique Take the Day Off Charcoal – מסיר איפור במרקם באלם, שכמו ששמו מרמז עליו, מבוסס על פחם.


מסיר האיפור החדש של קליניק, כאמור, מבוסס על פחם והוא מיועד לעור רגיל עד מעורב ובמיוחד לעור הסובל מזיהומים, "ראשים שחורים" ופגמים. הוא מסיר ביעילות את כל האיפור, מנקה את העור ביסודיות ובו בזמן מותיר אותו מועשר בלחות ועם מגע קטיפתי.



הבאלם האהוב של "קליניק" שומר על המרקם החמאתי שלו, שהופך לשמן משיי במגע עם העור, אך הפורמולה הועשרה בשמן פחם על-מנת לנקות טוב יותר את העור והנקבוביות. לאחר השימוש בו ניתן להבחין בעור רענן וזוהר, ללא הרגשת כבדות או שמנוניות. העור נקי לחלוטין ומרגיש רך וקטיפתי.

אגב, הבאלם החדש יעיל במיוחד גם בהסרת עקבות של זיהום סביבתי על העור וכן שאריות של מסנני קרינה שסותמים את הנקבוביות.



פורמולת הבאלם מועשרת, כאמור, בפחם פעיל איכותי או Kishu Binchotan Charcoal - פחם בינצ'וטן, שמופק באזור קישו שביפן ועשיר במיוחד במינרלים. סוג מיוחד זה של פחם יפני עשוי מענפי עצים והוא אחד הפחמים הטהורים והאיכותיים ביותר שקיימים על-פני כדור הארץ. הודות למרקם הנקבובי המיוחד שלו, החומר הפעיל מצליח ללכוד את כל הלכלוך והזיהום בעור, לשחרר את הנקבוביות ולהחזיר לו את המראה הזוהר. בנוסף, כוללת הפורמולה תמצית שמן חריע הידוע בתכונותיו כבעל פעולת ריכוך ונוגד חימצון.




השימוש במוצר נעשה בצורה כזו: לוקחים כמות קטנה של חומר בידיים יבשות, מחממים אותו בין כפות הידיים ומורחים אותו על עור הפנים. לאחר מכן, מרטיבים את הידיים במים חמימים ומעסים את עור הפנים. כתוצאה מהמגע עם המים הבאלם הופך לשמן קטיפתי ולאחר מכן לסוג של תחליב המוסר בקלות במים.



ה- Clinique Take the Day Off Charcoal צפוי לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מינואר 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails