יום שני, 19 בדצמבר 2022

Guerlain Aqua Allegoria Forte

אין גבולות ליצירתיות של "גרלן" בעולם הבישום, שכן בכל תקופה המותג העולמי הזה מפתיע אותנו עם יצירות מופת ארומטיות חדשות. בימים אלו, הדבורות של "גרלן" ממשיכות במסען בגני העולם, מגלות יצירות מופת חדשות של ריח ופותחות פרק חדש של "אקווה אלגוריה" עם השקתה של Guerlain Aqua Allegoria Forte - קולקציית או דה פרפיום עוצמתית ועמוקה, שחושפת את יופיו של הטבע בצורה אינטנסיבית מאי פעם!


דלפין ג'לק (Delphine Jelk), מאסטרית הבישום של "גרלן" לקחה שניים מהניחוחות הפופולריים ביותר בקולקציית "אקווה אלגוריה": Mandarine Basilic (מנדרין בזיליקום) ו- Rosa Rossa (רוזה רוסה) חיזקה והעצימה אותם. תווי הלב של הניחוחות הפכו לתוססים יותר. תווי הבסיס בעלי נוכחות מלאה ומחוזקים בארומה עצית. כעת ניחוחות אייקוניים אלו הפכו למתמשכים יותר, חזקים יותר ואינטנסיביים יותר!



Mandarine Basilic Forte EDP – ניחוח הדרי פירותי עצי:

מנדרין בזיליקום פורטה הוא ניחוח מנדרינה טריה ועסיסית בצבעי שקיעה, שנקטפה בבוסתן ים תיכוני בסופו של יום קיץ לוהט. החום גורם למנדרינה להבשיל ולהיות רכה יותר, חושנית יותר, מתוקה, כמעט מקורמלת. על-מנת להעניק מרקם לפרי הארומטי הזה, מלא החום והאור, נבחרה כאן תמצית מנדרינה איטלקית אורגנית נהדרת.



קורטוב מרענן של דומדמניות שחורות מביא לידי ביטוי את ההיבטים העסיסיים של הפרי הטעים הזה. מנגד, עלי בזיליקום כתושים בניחוח אניס נעים מעצימים עוד יותר את הגוון הזהוב שלו.

הלב הפרחוני, צבעוני עשיר עם תמצית ורד בולגרי ותמצית פריחת תפוז טבולה בדבש. זהו לב גורמה, שבו מנדרינה פוגשת תמיסת וניל – המרכיב האייקוני של "גרלן", המופק מתרמילי וניל אורגניים על-פי תהליך ששוכלל על-ידי הבשמים של הבית במשך כמעט מאתיים שנה. תרמילי הווניל המפוארים הללו מגיעים ממדגסקר, כדי להגיע טריים לבית הייצור של "גרלן" באורפן, ונחתכים ביד באמצעות חותכן מיוחד. לבסוף הם מושרים באלכוהול אורגני כדי להעצים את עושר התמצית הייחודית שלהם ולשחרר את הניחוחות העשירים שלהם עם נימה של שוקולד, עור ותבלינים.



בתווי הבסיס סנדלווד יקר שהמגע הקרמי שלו משפר ומאריך את התענוג של מנדרינת הגורמה הזאת. תו עצי זה, נוח וחושני בו זמנית, מעניק לניחוח הנפלא הזה יותר תחכום ועדינות.



Rosa Rossa Forte EDP – ניחוח פרחוני פירותי עצי:

רוזה רוסה פורטה הינו ניחוח קורן של ורדים אדומים עם טוויסט משמח של תווי פירות עסיסיים על מצע חמים של עץ סנדלווד. מדובר פה על תערובת עדינה של תמצית ורד אבסולוט ותמצית המשחזרת את הוורד ה"נאפה בשמש", אדום מתמיד. התמצית הרכה והרעננה של הוורד הבולגרי – תו החתימה של הבית, חושף היבטים שקדיים. לאחר מכן, נפרשת התמצית החמימה והדבשית של ורד גראס יחד עם תמצית ורדים איכותית וייחודית, המתקבלת מזיקוק התמצית של עלי הכותרת של ורד דמשקאי.



תהליך מיחזור זה, המהווה חלק בלתי נפרד מהפילוסופיה שמאחורי קולקציית אקווה אלגוריה, מאפשר שיחזור של תווים ארומטיים חדשים מהוורד, במיוחד ההיבטים הפירותיים-אפרסקיים שלו. מגע חמצמץ של פלפל ורוד מייצג את הקוצים של הפרח, בעוד קורטוב של דומדמניות שחורות מוסיף לו סומק רומנטי.

חומר גלם, שמקורו בטבע, מעצים את הוורד הפירותי הזה ומביא גוונים חדשים מאד לפלטת הצבעים: אלכוהול אפרסק, תמצית פירות נדירה מאד, המופקת בצורה קשה ומורכבת. עלי כותרת ארגמן קטיפתיים משתלבים עם פירות עסיסיים כדי להוסיף מרקם ועומק לניחוח.



על מנת לגרום ללב היצירה הזו לפעום כמו גרסה ייחודית של ניחוח רוזה רוסה, החובק את הערב בעוצמה גדולה עוד יותר, דלפין ג'לק הוסיפה מרקם מורכב של תווים עציים יקרים כדי לתמוך ולהגביר את הקומפוזיציה. התמצית המלאה של פצ'ולי וסנדלווד טעים מתרככת על-ידי האפקט הבלסמי של הבנזואין ומעניקה לרוזה רוסה פורטה תחושה ענברית וחושנית מובהקת, ממש כמו שמש חמימה על העור.



על מנת להדגיש את זהותו של אוסף האקווה אלגוריה פורטה החדש, הבקבוק האייקוני של הקולקציה הפך ליקר מתמיד ומעוטר כעת בתווית זהב המשקפת את החמימות והעוצמה של פיזור הריח החדש.




בקבוק האקווה אלגוריה האייקוני עשוי כיצירת אמנות מלאה בצרפת, מ-15% זכוכית ממוחזרת, כשהוא שומר לחלוטין על הברק והשקיפות שלו. כמו כן, הבקבוק תוכנן כעת להחזיק מעמד לאורך זמן, הוא ניתן למילוי מחדש בקלות ויש לו מערכת מיוחדת מונעת טפטוף.


בקמפיין הבינלאומי מככבת הדוגמנית דורית רבליס - יופי ישראלי טבעי


את הבשמים החדשים באוסף "אקווה אלגוריה פורטה" מבית "גרלן" ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות בשני גדלים: 75 מ"ל (מחיר: 519 ₪) ו- 125 מ"ל (מחיר: 710 ₪).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails