יום שני, 26 בדצמבר 2022

Natasha Denona Mini Pastel Palette & Pastel Plexi Glow Highlighter

המאפרת ובעלת המותג הנושא את שמה, נטאשה דנונה, משיקה שני מוצרים חדשים – מיני פלטת צלליות והיילייטר חדש ומדהים.


Natasha Denona Mini Pastel Palette

מיני פלטת צלליות שנוצרה בהשראת פלטת הצלליות Pastel, שהושקה בזמנו, במרץ 2022 ונחלה הצלחה מרובה.




הפלטה החדשה כוללת חמישה גוונים חדשים ומפנקים במהדורה מוגבלת, במרקמים רב-ממדיים קסומים: מנטה דואו-כרומי עם ברק משתנה בוורוד וזהב; שתי צלליות בגימור מטאלי- ורוד בייבי וכחול שמים; ירוק מים חי בגימור מאט וכחול מתכתי עמום מנצנץ.



כל אחת מהצלליות בפלטה מציעה צבע רווי להפליא ועוצמה הניתנת לבניה, כך שניתן ליצור באמצעותן מיגוון רחב של מראות – החל מאיפור עדין ועד למראה נועז יותר. כמו כן, הצלליות מתמזגות ומטשטשות בקלות ובצורה חלקה והן עמידות לאורך זמן.



Natasha Denona Pastel Plexi Glow Highlighter

ההיילייטר החדש הינו בעל פורמולת ג'ל-פודרה ויש לו בסיס בהט (אלבסטר) שקוף עם שטיפה של ורוד מנצנץ, שמפניה מוזהבת ומנטה קפואה. הוא מעניק לעור זוהר שקפקף ומבריק והמרקם הקליל שלו נמס בצורה חלקה לתוך העור.



ההיילייטר מורכב משני גווני פסטל חלומיים שבאמצעות טכנולוגיית Drop מתקדמת הופלו לתוך ליבת שנהב, הלוכדת כל פיגמנט פנינתי בצורתו הטהורה ביותר. אגב, ניתן להשתמש בכל אחד מהגוונים בנפרד למראה זוהר עדין, או לערבב את שלושתם יחדיו לקבלת אפקט ססגוני יותר.




שני המוצרים - הפלטה וההיילייטר - מגיעים באריזות בגוון ירוק מנטה בהיר והם יהיו זמינים לרכישה החל מה-28 בדצמבר 2022 אונליין ובנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails