יום ראשון, 25 בדצמבר 2022

Too Faced Pinker Times Ahead Spring 2023 Collection

"טו פייסד" מציגים את Too Faced Pinker Times Ahead - קולקציית איפור אביבית עליזה ושובבה, המבוססת כמעט כולה על טהרת הגוונים הוורודים.


לקולקציית האיפור של "טו פייסד" לשנת 2023 יש מצב רוח חלומי ורומנטי ובעיקר אופטימי - לפחות זה מה שמשתמע משם הקולקציה, Pinker Times Ahead (בתרגום חופשי: "ימים ורודים לפנינו")... באוסף מוצרים לעיניים ולפנים בגוונים בהירים עם גימורים זוהרים ואריזות ורודות, כמובן.

Pinker Times Ahead Eye Palette (מחיר: 42$) – פלטת צלליות הכוללת 14 גוונים פסטליים של ירוק, ורוד, סגול וכחול לצד גוונים קלאסיים של בז', חום וזהב. הצלליות מגיעות בגימורים שונים של מאט, סאטן ושימר ומאפשרות יצירת מיגוון רחב של מראות איפור (כמו בדוגמאות המצורפות להלן).







Killer Liner Eye Pencil (מחיר: 23$) – עפרון עיניים עמיד במים, עשיר בפיגמנט ובעל מרקם ג'ל חלק המשחרר צבע עם כיסוי אחיד כבר מהשרטוט הראשון. העפרון עמיד עד 36 שעות מבלי לדהות:

·         Pink – ורוד פסטלי קר





Cloud Crush Blush (מחיר: 29$) – סומק חדש המגיע באריזה מתכתית עגולה ומוזהבת עם סוגר חמוד בצורת לב ומראה מובנית. הפורמולה שלו מורכבת מ-93% רכיבים טבעיים והיא מועשרת בתערובת של תמציות פרחים נוגדות חימצון. הסומק מבטיח כיסוי קליל הניתן לבניה עם מרקם קטיפתי וגימור מאט. הסומק מוצע בששה גוונים שונים:




·         Watermelon Rain – אדום ורדרד בוהק

·         Tequila Sunset – כתום סלמון



·         Velvet Crush – ניוד ורדרד חם

·         Golden Hour – אפרסק ורדרד



·         Head in the Clouds – קורל בינוני

·         Candy Clouds – ורוד קר




Cheek Popper (מחיר: 27$) – סומק מאיר בגוון ורוד מסטיק בהיר מאד, המיועד להדגיש את הלחיים עם מגע של צבע וזוהר. ניתן להשתמש בו לבדו או כטופר מעל לסומק אחר.






הקולקציה צפויה לעלות על המדפים בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מינואר 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails