יום ראשון, 25 בדצמבר 2022

Makeup By Mario Surrealskin™ Foundation

המאפר מריו דדיבנוביץ' ובעל מותג האיפור שנושא את שמו, משיק לראשונה את Makeup By Mario Surrealskin™ Foundation – מייקאפ אוורירי חדש, המבטיח להעניק כיסוי אחיד, זוהר ועמיד לאורך זמן.


המייקאפ החדש נוצר בטכנולוגיה ייחודית בשם MoistureGrip™, שמבטיחה להעניק לעור לחות למשך 12 שעות, להחליק אותו ולהעניק לו כיסוי אחיד בהתאמה אישית. זאת אומרת, הכיסוי שלו הינו בינוני, אבל בהחלט ניתן לבנות אותו על-ידי שכבות נוספת, מבלי להכביד תחושתית על העור.



הגימור של המייקאפ הינו טבעי וקורן. כמו כן, הפורמולה שלו עובדת בהרמוניה עם פודרות או מוצרים קרמיים אחרים, תוך שמירה נאמנה על הגוון המקורי של המייקאפ.

לדברי מריו, הוא עמל על פיתוח המוצר במשך כל השנה האחרונה: "מייקאפ Surrealskin™ הוא יצירת המופת המורכבת שלי. הכנסתי את ליבי לפורמולה פורצת הדרך הזו בתקווה לא ליצור על העור שכבת בסיס חוסמת, אלא להעיר את היופי האמיתי והאינסופי שטמון בתוכו."



המייקאפ זמין ב-30 גוונים שונים, כך שהוא מכסה טווח רחב מאד של גווני עור שונים. כמו כן, הוא מגיע בבקבוק משאבה שקוף, דרכו ניתן להבחין בגוון שהוא מכיל.



יחד עם המייקאפ משיק מריו גם מברשת דו-צדדית חדשה מס' F4, באמצעותה ניתן להניח ולמרוח את המייקאפ (מחיר: 92 ₪). אגב, בקרוב יושק על-ידי המותג גם קונסילר חדש.




את המייקאפ Surrealskin™ ניתן יהיה להשיג החל מה-26 בדצמבר 2022 בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם ובאמצעות אתר האונליין (מחיר: 175 ₪, לא כולל דמי משלוח).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails