יום ראשון, 27 בנובמבר 2022

Givenchy Skin Ressource 2022

"ג'יבנשי" מרחיבים את סדרת Givenchy Skin Ressource עם שלושה מוצרי ניקוי חדשים.


בחיים בהם אנו שרויים בלחצים ומתח יומיומי, לפעמים אנחנו שוכחים שגם העור שלנו זקוק לעיבוד מחדש. ליין ה- Givenchy Skin Ressource, שנוסד ב- 2020, נועד לוודא שהעור שלנו יקבל בדיוק את מה שמגיע לו. הליין כלל תחליב לחות, סרום מרוכז ו-2 קרמים לעור הפנים עם מרקמים שונים, כאשר המטרה היא אחת: לשפר את מאזן הלחות של העור, אבל גם להגן עליו מכל מיני גורמים חיצוניים כמו מתח למשל. לשם כך, הסדרה משתמשת ב-97% מרכיבים טבעיים, המתאימים לכל סוגי העור, גם לרגישים שבהם.

כעת, מתרחבת הסדרה עם שלושה מוצרי ניקוי המיועדים לשמר, לנקות ולהרגיע את העור, ולהעניק לו גוון רענן וזוהר באופן טבעי:

תחליב ניקוי (מחיר: 184 ₪, תכולה: 200 מ"ל) – מנקה את העור בעדינות. במגע עם העור הופך מרקם הג'ל שלו לתחליב חלק, לפני שהוא הופך לקצף סמיך ונמס כאשר הוא מתערבב עם מים. הפורמולה מועשרת בגליצרין, מכילה 87% רכיבים ממקור טבעי, ומותירה את העור ללא תחושת יובש ועם הבטחת נוחות מתמשכת.



מים מיסלריים (מחיר: 149 ₪, תכולה: 200 מ"ל) - מכילים 93% רכיבים ממקור טבעי, מסירים את האיפור ומנקים את העור תוך שמירה על הלחות שלו. הפורמולה מעודנת ולא דביקה. העור מתנקה, הנקבוביות מהודקות והאפידרמיס משחזר את הנוחות והגמישות שלו.



מסיר איפור דו-פאזי לעיניים ולשפתיים (מחיר: 139 ₪, תכולה: 100 מ"ל) – מנקה ביעילות ובעדינות אזורים רגישים במיוחד בפנים, ללא גירוי וללא צורך לשפשף. המוצר מכיל שני סוגי שמנים מיוחדים המתמזגים עם השלב המיימי של המוצר לניקוי מושלם, קל ומהיר מבלי להותיר תחושת שמנוניות ודביקות בעור.



יש לציין, כי המוצרים מאופיינים בניחוח פרחוני מעודן, המשלב תווי דשא שזה עתה נקצץ, שושנת העמק, מושק וסנדלווד.

כחלק מהמחוייבות של המותג לסביבה, אריזות המוצרים עוצבו כך שישמרו באופן אופטימלי על הפורמולות שלהם והן מאופיינות בפיסוליות מלוטשת, המשקפת את המודרניות והאלגנטיות הנצחית של בית ג'יבנשי. כמו כן, אריזות הקרטון של שלושת המוצרים החדשים עשויות נייר מיערות בני קיימא ומודפסות בדיו ממקורות ביולוגיים. כדי למנוע אריזה עודפת, הקופסאות אינן כוללות קרטון ואינן מכילות תוספות בלתי נחוצות.

את המוצרים בסדרת Givenchy Skin Ressource ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות ברחבי הארץ.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails