יום שלישי, 27 באוקטובר 2009

אמן אורח: ג'ואנה שליפ


מאפרת-העל הבינלאומית ג'ואנה שליפ הינה אחת המאפרות המבוקשות ביותר בין כוכבי הוליווד. עבודותיה מפארות את שערי המגזינים הנחשבים ביותר בעולם והיא עסוקה רוב הזמן בלאפר לקמפייני פרסום גדולים, אירועי השטיח האדום, יעוץ לעורכי עיתונים, תצוגות אופנה ועוד. בנוסף, היא שימשה כשופטת בתחרות האיפור בסדרת הריאליטי BLUSH.

בגיל שמונה-עשרה עזבה ג'ואנה את ארה"ב לטובת פריז, כדי לפתח את הקריירה המקצועית שלה. אין ספק, כי היה זה צעד אמיץ עבור נערה צעירה שלא הכירה אף אחד בפריז ואף לא ידעה מילה בשפה הצרפתית. כל שהיא ידעה היה שרצונה לעבוד ב"ווג" הצרפתי. אמנם זה דרש מצידה התמדה עיקשת, אבל היא השיגה את מטרתה ואף יותר מכך. ג'ואנה עבדה במשך כחמש-עשרה שנה באירופה ונדדה בין מילאנו, פריז ולונדון. הניסיון שצברה בתחום האופנה האירופאית, ביסס את מעמדה ומיצב אותה גבוה בקרב שכבת האליטה הבינלאומית.

כשחזרה ג'ואנה לארה"ב בשנת 1999, התברר לה שלוס אנג'לס הוא המקום הנכון עבורה. מאז שחזרה, היא צברה יותר מ-70 הופעות טלוויזיוניות ואימנה צוותי מאפרים עבור מותגים נחשבים גדולים. בנוסף, היא שימשה מספר פעמים כמרצה ראשית בכנסי ה-IMATS, הוציאה לאור ספר איפור ו-DVD בו היא חולקת טיפים מקצועיים באיפור.

בין לקוחותיה המפורסמות ניתן למנות את כריסטינה אפלגייט, אווה לונגוריה, אלן פומפאו, לאורה לייני, הילרי דאף, שריל קראו, קים קטראל, ג'ניפר לאב יואיט, סופיה בוש, אליסיה מילאנו, מנדי מור, ג'סיקה סימפסון ועוד.

שליפ (באמצע) עם שתיים מלקוחותיה המפורסמות: הילרי דאף והיידן פנטייר

אחרי שביקרה כבר ב-96 מדינות סביב העולם, כשהיא חולקת את חזונה בעניין היופי המודרני עם נשים בכל מקום, תגיע בנובמבר הקרוב גם לבקר בארצנו ותפזר גם כאן מעט אבק כוכבים.

ביקורה של שליפ בארץ נערך בחסות חברת האיפור ע.פ.ר.ה, אשר תארח אותה בכיתת אומן חד-פעמית למאפרים, שתתקיים ב-3 לנובמבר בתל-אביב. בכנס הנ"ל תדגים ותגלה בפני קהל המאפרים את סודות היופי של כוכבות ה"שטיח האדום", תעניק טיפים וכלים שימושיים לאיפורי אירוע יומיומיים. כל הפרטים כאן.

הנה מקבץ קטן מעבודותיה של ג'ואנה שליפ:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails