יום חמישי, 15 באוקטובר 2009

שבוע האופנה ברשת המשביר לצרכן


רשת המשביר לצרכן עורכת למשך שבוע ימים בלבד, שבוע אופנה ראשון מסוגו בארץ, אשר יתקיים בין התאריכים 14/10/09 – 21/10/09, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
שבוע האופנה במשביר לצרכן הינו חשיפה ראשונית לקולקציית סתיו חורף 2010, תוך שילוב מגוון רחב של מבצעים במחירים אטרקטיביים במיוחד לצרכן הישראלי.

במסגרת שבוע האופנה יערכו תצוגות אופנה בסניפי הדגל של המשביר לצרכן ברחבי הארץ בהם תוצג מיטב הקולקציות ומיטב הטרנדים העכשוויים לעונת חורף 2010. כמו כן, יוקמו בסניפים מתחמי איפור וקוסמטיקה גדולים בהם יוכלו לקבל הלקוחות טיפים ממאפרות מקצועיות ולעבור מהפך אישי הכולל איפור וסטיילינג אישי.

בשבוע זה תתבצע פעילות רחבה ומעמיקה של הסטייליסטית ליאת אשורי, אשר תציג את הטרנדים העכשוויים, תיתן כלים כיצד לשלב פריטים חדשים שכבר נרכשו העונה עם פריטים ישנים שכבר נמצאים בארון, תעניק ללקוחות ייעוץ באופן אישי לגבי גזרות וצבעים המחמיאים למבנה הגוף ושילובם עם אקססוריז מתאימים המשדרגים את ההופעה ומשווים לה מראה שיקי ואופנתי ועוד. להרשמה מוקדמת ולקביעת מפגש אישי עם ליאת אשורי, ניתן להירשם באתר המשביר לצרכן באתר המשביר בכתובת: http://www.mashbir.co.il/.


לרגל הפעילות החליטה רשת המשביר לצרכן להעמיק את מבצעי האופנה והקוסמטיקה ועל כן יוענקו מגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים לדוגמא: במחלקות האופנה תינתן הנחה של פריט ראשון ב-20% הנחה ופריט שני ב-40% על קולקציית החורף החדשה. כמו כן, ייערך מבצע ענק במחלקת טואלטיקה המקנה מבחר גדול של מוצרים ב-10 ₪ בלבד, איפור וטיפוח יוקרתי עד 30% הנחה, מבצעי 1+1 ועוד...

בשבוע זה תציג המשביר לצרכן את קולקציות האופנה, קוסמטיקה וטיפוח של מותגים מובילים כדוגמת: ספרינגפילד, וומן סיקרט, אסתי לאודר, לוריאל, לנקום ועוד...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails