יום שני, 31 באוגוסט 2009

גרלן מציגה את מראה סתיו 2009: יופי סלבי


את קולקציית סתיו/חורף 2009 בחרה ענקית הקוסמטיקה היוקרתית גרלן, להקדיש ליופי הסלבי הקלאסי (יופי מזרח אירופאי). ההשראה ליצירת המראה והקולקציה הגיעה מכיוון לא צפוי - דוגמנית העל נטליה וודיאנובה, מי שמייצגת את המותג בשנה האחרונה:
"כאשר רציתי ליצור את מגוון המוצרים לסתיו השנה, שאבתי את ההשראה מהעבר של נטליה שלנו. היופי שלה משקף את הנשמה הסלבית של רוסיה הגדולה. מרחבי הפרובינציות נכנסו להיסטוריה עם פולקלור נוצץ ואווירה צבעונית." מסביר, אוליבייה אושדמזון, המנהל האומנותי של בית גרלן.
ואכן, נטליה נושאת מורשת סלבית מובהקת – היא נולדה ברוסיה למשפחת איכרים קשת יום והתגלתה בגיל 12 ע"י סוכן דוגמניות, בשעה שעזרה בדוכן הירקות המשפחתי בשוק של מוסקבה.

קולקציית האיפור BEAUTE SLAVE חיה ונושמת את סממני הפולקלור הסלאבי הקלאסיים, הן מבחינת מראה האיפור אותו מציגה נטליה בויז'ואל עוצר הנשימה של הקולקציה, הן מבחינת המוצרים והן מבחינת עיצוב האריזות ודקורציית המוצרים, המעוטרים בדוגמאות פרחים מסורתיות - ממש כמו הרקמות אותן הבבושקות נוהגות לרקום מאות שנים.

בקולקציה ניתן למצוא מיגוון רב של מוצרים, חלקם במהדורה מוגבלת, חלקם תוספות קבועות לליינים קיימים וישנו אפילו מוצר חדש ומדהים - KISS KISS BABY שפתון טיפולי, לשפתיים רכות ומלטפות.

אז מה בקולקציה:

KISS KISS BABY (קיס קיס בייבי) – כאמור, מדובר במוצר חדש: שפתון טיפולי בגוונים רכים ובמרקם מלטף. זהו החבר החדש ביותר בסדרת שפתוני "kiss kiss" עטורת השבחים והפרסים, המציע את הרמה הגבוהה ביותר של הזנה ופינוק לשפתיים. השפתון החדש בעל תכונות טיפוליות, בזכות המרכיבים העדינים והאפקטיביים שלו (כמו למשל, חמאת מנגו ושמן לופה), המרככים ומחליקים את השפתיים.
"קיס קיס בייבי" מגיע ב-6 גוונים טבעיים, שקופים הרמוניים ולא מבריקים, המעניקים לשפתיים מראה טבעי אך חושני. הכיסוי האחיד והגימור המשיי תורם למראה קורן ועמיד לאורך זמן, בנוסף לפורמולה המועשרת ב- 10SPF.
האריזה המעודנת של קיס קיס בגוון כסוף מטאלי עם סטיק במרקם רך. מכניזם חדשני מוציא את החומר עד הקצה.
המחיר: 182 ₪


מוצרי הקולקציה במהדורות מוגבלות – חגיגה אמיתית לאספנים! דוגמה עוצרת נשימה ביופייה, של פרחים צבעוניים, בהשראת הפולקלור הרוסי, מעטרת את שלושת המוצרים ממראה סתיו, המושקים במהדורה מוגבלת:


VOLGA PRINCESS - ערכת איפור מהממת ביופיה לעיניים ולשפתיים, על בסיס גווני ורוד וסגול, המכילה שתי צלליות ושני שפתונים. אל הפלטה מצורפות מברשות תואמות לצלליות ולשפתונים. דוגמת הפרחים שהודפסה על הפלטה, הודפסה גם על המרקם של הצלליות והשפתונים. אין ספק, כי זהו אביזר אופנה הכרחי, הנתון בשרוול קטיפה שחור המגן על הפלטה.
המחיר: 417 ₪

TSARINA - פלטת ארבע צלליות, המציעות הרמוניה עדינה של אוכרה מנצנצת, וצבעוניות ממשפחת הארגמן.
המחיר: 336 ₪

RUSSIAN DOLL - סומק נוזלי ורוד, המגיע בבקבוק משאבה מעוטר, ללחיים סמוקות ומראה בובתי. הנוזל יוצא בכמות מדודה ומעניק מראה רענן וזוהר ללחיים. הסומק מתאים לכל סוגי העור ולכל אירוע.
המחיר: 236 ₪ ל-15 מ"ל

עוד בקולקציה - תוספת גוונים למוצרים קיימים, במהדורה חד פעמית:

שפתוני ROUGE G DE GUERLAIN:
67 Giovanna- אדום כהה כסוף
44 Graziella - גוון בריק מוכסף קלות
מחיר: 256 ₪

מסקרה LE 2 DE GUERLAIN בגוון 51 Nuit 2 Bohème (שזיף כהה).
מחיר: 222 ₪

RETRACTABLE EYE PENCIL - עיפרון עיניים אלגנטי בגווני זהב, כסף ושזיף. לעפרון מצורף מחדד באריזת זהב.
מחיר: 162 ₪

בנוסף, מתווספים למוצרים בליין הקבוע גוונים נוספים:

OMBRE ÉCLAT 4 SHADES - הרמוניה חדשה של 4 צלליות בגווני חום, זהב ובז' (441BRUN MORDERE ).
מחיר: 336 ₪

PARURE - מייק אפ בגוון חדש עם השתקפות ורודה (ROSE INTENCE 14).
המחיר: 343 ₪


את מוצרי חברת "גרלן" ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

איב סאן לורן - קולקציית החגים לשנת 2009


וואו! End of Year Event 2009 - קולקציית החגים של איב סאן לורן לשנת 2009, שתושק באוקטובר הקרוב, נראית פשוט מהממת!!! הצבעים השולטים בקולקציה: אדום וסגול. כמו תמיד, כשזה נוגע לאיב סאן לורן, המוצרים נראים ממש כמו תכשיטים נחשקים.

בקולקציה:
פלטת שפתיים – קופסא קטנה מזהב (לא אמיתי, כמובן) המכילה 2 גלוסים, מראה ומברשת.
פלטת עיניים – קופסא כסופה מעוצבת, המכילה 2 צלליות, מראה ומברשת.
טוש אקלה – המוצר הנמכר ביותר של החברה בנרתיק יפה.



עוד בקולקציה: אוסף גוונים חדשים של מוצרים הקיימים כבר בליין הקבוע של החברה, כמו סומק, ארבעה שפתונים מסדרת Rouge Pur, שני גלוסים מסדרת Golden Gloss ושני טוש בריליאנס. בנוסף, תוסיף החברה לקולקציה שני לקים שהושקו בעבר.

פרנסואה נארס ה...צלם

המאפר הידוע ובעל חברת האיפור, פרנסואה נארס, הפעם מאחורי המצלמה בהפקה מיוחדת לגליון ספטמבר 2009 של המגזין "ווג ניפון". על האיפור ממונה ליסה בטלר.

LAKA פתחה את סניף הדגל של החברה בקניון איילון

בימים אלה נפתחה חנות דגל לרשת LAKA - רשת למניקור אקספרס בקניונים. למי שעוד לא מכיר, הקונספט החדשני שעומד מאחורי הרשת הוא מניקור ON THE GO - מניקור אופנתי ב-15 דקות, ללא צורך בקביעת תור מראש. חנויות הרשת ממוקמות כביתנים פתוחים במיקומים מרכזיים בקניונים. הביתן משתרע על שטח של כ-30 מ"ר ובנוי בצורה חדשנית כ- OPEN SPACE, עם 5 עמדות למניקור ו-2 עמדות פדיקור, תוך שמירה על אינטימיות של הלקוחות.

הסניף הראשון נפתח בקניון עזריאלי בתל אביב בקומה השנייה (ליד קפה ארומה) והסניף השני, שהינו כאמור סניף הדגל, נפתח בימים אלה בקניון איילון בשער הים ליד קפה גרג. עד סוף 2010, מתעתדת רשת LAKA מתעתדת לפתוח כ-10 סניפים נוספים, בהשקעה כוללת של 3 מיליון ₪. בנוסף, הרשת משווקת שלל מוצרים המלווים את הטיפולים - פרי פיתוח של LAKA, הניתנים להשגה בלעדית רק ברשת.

כאמור, חנות הדגל ממוקמת בקניון איילון ומשתרעת על כ- 25 מ"ר. בחנות מבחר רחב של לקים איכותיים, המגיעים בלמעלה מ-70 גוונים אופנתיים, כאשר מידי עונה יושקו ברשת קולקציות חדשות ומתחלפות של עשרות גוונים ייחודיים המותאמים לצבעי העונה. בנוסף, הרשת משווקת מבחר מוצרים משלימים לטיפוח הידיים והציפורניים המיוצרים באופן בלעדי עבור LAKA ע"י קבוצת קורדן, הנחשבת למובילה בארץ בתחום הקוסמטיקה הפרה רפואית. המוצרים באיכות הגבוהה ביותר ומכילים ויטמינים ומינרלים לטיפוח עור הידיים.


הרשת החדשה הינה בבעלות שרון קונופני, פרסומאית לשעבר, וקבוצת משקיעים מחו"ל. לדבריה, "הרעיון למיזם הגיע מתוך התובנה הצרכנית שלכולנו היום מחסור בזמן ובעיקר לעצמנו. יחד עם זאת, עולה המודעות והרצון למראה מטופח ואופנתי. בעוד שעד היום, כדי לעשות מניקור היה צורך לתכנן מראש, להזמין תור ולהגיע במיוחד - כל שצריך היום, הוא להיכנס לביתן LAKA בקניון ולקבל מניקור ופדיקור מקצועי, אופנתי וזוהר ב-15 דקות ו"על הדרך".


עוד מוסיפה קונופי, כי "בייחוד בתקופה זו, עקב המצב הכלכלי, הלקוחות יוכלו ליהנות מטיפול איכותי במחירים השווים לכל כיס: טיפול הבסיס ב-LAKA הוא מניקור אקספרס- 15 דק' של שיוף וסידור ציפורנים, מחזק ומריחת לק ב- 30 ₪ בלבד. טיפול פדיקור אקספרס ב-40 ₪. על זה ניתן להוסיף תוספות כגון פילינג מינרלי, טיפול אנטי אייג'ינג, קישוט באבני סברובסקי ועוד. התפיסה הייחודית של הרשת מאפשרת לכל לקוחה לבנות לעצמה את טיפול המניקור או הפדיקור הנדרש לה, עפ"י הזמן והתקציב העומד לרשותה.

המקום, בעיצוב חדשני אשר טרם נראה כמותו בתחום העמדות בקניונים, עוצב ע"י "בילגוראי פוזנר", האחראים בין השאר על חנויות, בתי קפה ומסעדות מהטרנדיים ביותר בעיר. תהליך המיתוג שכולל את השפה החזותית של הרשת, הלוגו ועיצוב האריזות נעשו ע"י המעצב יורם רובינגר מבעלי חברת המיתוג ing. אגב, שם הרשת – LAKA, ניתן ע"י ספי שקד מבעלי משרד הפרסום ענבר מרחב שקד...

יום ראשון, 30 באוגוסט 2009

נארס - מסקרה גדולה מהחיים

רוב החברות מציעות לנו מסקרה שמבטיחה לספק לנו אורך, נפח, עיגול ועוד – הכל במוצר אחד. בדרך כלל, אנו מגלים שההבטחות לא מקיימות את עצמן...
שינוי מרענן אנו מגלים בחברת "נארס", אשר משיקה ביחד שתי מסקרות חדשות, בהן החליטו להתמקד בתכונה אחת בכל פעם: אחת מאריכה והשניה מעבה.


כפי שניתן לראות בתמונה, המסקרה המאריכה הינה בעלת מברשת ארוכה עם ראש מחודד, וזו המעבה - בעלת מברשת רחבה. שתי המסקרות נקראות Larger Than Life ("גדולה מהחיים"). הגרסה המאריכה מכילה סיבים זעירים אשר נאחזים בריסים ועוזרים להם להראות ארוכים יותר, ואילו הפורמולה בגרסה המעבה מסתמכת על פטנט "יערת הדבש" המבטיחה ציפוי של כל ריס וריס בצורה מושלמת.

מקס פקטור - מייקאפ חדש


second skin (עור שני), המייקאפ החדש מבית מקס פקטור - כשמו, כן הוא. הפורמולה של המוצר תוכננה להיות כמעט בלתי מובחנת מרגע הנחתו על העור, אבל הוא מספק כיסוי המעניק מראה טבעי מושלם.
נשמע טוב מידי? חכו, זה רק משתפר: הפורמולה הנוזלית מכילה בתוכה "פיגמנט רב-טונלי", המאפשר סינכרון טבעי ומושלם עם גוון העור של המשתמש והופך להיות בלתי נראה לחלוטין!

אסתי לאודר יוצאת במבצע מתנות לחגים


חברת הקוסמטיקה "אסתי לאודר" יוצאת במבצע חגיגי של מתנות לרגל ראש השנה והחגים: בקניית מוצרי טיפוח ו/או איפור של אסתי לאודר בסכום של 250 ₪ ומעלה, מקבלים במתנה תיק איפור מהודר עם מוצרי אסתי לאודר היוקרתיים והחדישים ביותר.

המתנה הינה מדורגת – עבור 3 מדרגות של סכום הקנייה (250 ₪, 450 ₪, 650 ₪ ומעלה) מקבלים מתנה בשווי עולה: משווי 220 ₪ ועד שווי 400 ₪ בהתאמה:

בקניית מוצרי אסתי לאודר באחת מרשתות הקוסמטיקה בשווי של 250 ₪ ומעלה – מקבלים במתנה תיק איפור זהוב עם 3 מוצרים בגודל מיוחד, שפתון אופנתי, מסקרה וסרום פרפקציוניסט בשווי של 220 ₪.

בקניית מוצרי אסתי לאודר באחת מרשתות הקוסמטיקה בשווי של 450 ₪ ומעלה, מקבלים במתנה תיק רחצה יוקרתי ומהודר ותיק איפור תואם המכיל 5 מוצרי אסתי לאודר חדישים בגודל מיוחד: מסקרה, גלוס אופנתי, שפתון אופנתי, מסיכה לניקוי העור, קרם לחות דיי וור וסרום אדוונס נייט ריפייר, בשווי של 350 ₪.

בקניית מוצרי אסתי לאודר באחת מרשתות הקוסמטיקה בשווי של 650 ₪ ומעלה, מקבלים במתנה תיק איפור מהודר מבריק עם 7 מוצרי אסתי לאודר חדישים בגודל מיוחד: מסקרה, עפרון עיניים אופנתי, שפתון, רביעיית צלליות, מי פנים, קרם לחות דיוור ומסרק עם מראה, בשווי של 400 ₪.

המבצע מתקיים החל מה- 1.9.09 ולכל אורך חודש ספטמבר, בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות הקוסמטיקה: סופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, אפריל, ובפרפומריות הנבחרות.


דבש הכל דבש!

כתב: קובי טיריפינטו

זה שהוא בריא, אנחנו כבר יודעים. שהוא עתיר ויטמינים ומשפר אנרגיה, גם את זה הבנו. אבל הזהוב-המתוק הזה, מתברר, נושא עמו גם סגולות קוסמטיות מופלאות לשיקום העור ולטיפוח היופי. שימו דבש, ולא רק בצלחת.


הדבש הוא כידוע, אותו נוזל צמיגי ומתקתק המיוצר על ידי דבורים וחרקים אחרים, מהצוף של הפרחים. לדברי נטע לין- מנהלת השיווק של "משק לין" נחשב הדבש למזון עתיר אנרגיה המשמש כממתיק טבעי ומקורו בצוף הפרחים. הרכבו של הדבש: 20% מים, 80% סוכר ענבים וסוכר פירות, וכן מינרלים (נתרן, סידן וברזל) ויטמינים (A;B;D;C;E;K) ואנזימים בכמות קטנה. "הדבש משמש כמקור לאנרגיה זמינה ומהירה בתנאי פעילות גופנית מאומצת" אומרת לין ומוסיפה: "הוא מסייע לעיכול ולספיגה של מזונות נוספים וכן עוזר בהקלה במקרי עצירות". הדבש אינו מתקלקל טוענת לין ומדגישה: "זאת כל עוד הוא נשמר בטמפרטורת החדר.

גיא לוי יועץ התזונה והדיאטן הראשי של רשת המרכזיים הרפואיים "אמריקן לייזר" מסכים עם קביעותיה של לין ומוסיף: "ממחקרים שונים שבוצעו בדבש עולה כי סוגים מסוימים של אותו נוזל מכילים נוגדי-חמצון הנלחמים ברדיקלים חופשיים, וכך עשויים בעצם לסייע בהאטת תהליכי הזדקנות וחולי". לדבריו ממחקרים נמצא שצריכת דבש כמזון עוזרת להפחית רמת שומני דם, הומוציסטאין ו- CRP (סמן של דלקת) באנשים בריאים ובאלו הסובלים מיתר שומני דם, ומכאן שצריכת דבש עשויה לסייע בהפחתת הסיכון למחלות של כלי הדם. "החשיבות של הדבש היא בגלל מתיקותו, הדבש אינו מתקלקל מהר ויש לו חיי מדף ארוכים" אומר לוי ומוסיף "בדבש אומנם יש יותר קלוריות מאשר בסוכר לבן אך לעומת זאת בניגוד לסוכר הוא מכיל חלבונים, מינרלים (כגון ברזל, נחושת, זרחן, אשלגן ונתרן) אנזימים וויטמינים (במיוחד מקבוצת ה- B)".

בעת העתיקה הדבש נחשב כמתת האל, אז האמינו כי השמים ממטירים את הדבש והדבורים אוספים אותו. "אלכסנדר הגדול" נחנט בדבש על מנת שיזכה לחיי נצח, הרוזנת קתרינה דה-מדיצ'י לקחה למסעותיה קרפיונים משומרים בדבש, והמושג "ירח דבש", הונהג בשבטים טבטוניים שהאכילו את הזוגות הנישאים בדבש במשך חודש, על מנת שחייהם יהיו טובים ומוצלחים. גם בימי המלכה קליאופטרה היה שמור לדבש מקום של כבוד על מדף היופי והטיפוח, ומסתבר שהרבה לפני שהמציאו את הספא, נהגה המלכה לטבול באמבט של דבש וחלב אתונות כדי לרכך ולהבריק את עורה; אן מלכת אנגליה, נהגה למשוח את שערה הארוך בתערובת של דבש ושמן; ואילו נשות הקיסרויות בסין נהגו למרוח על פניהן גרעיני תפוז טחונים עם דבש - וריאציה קדמונית לתכשירי הניקוי הגרגירים בני ימינו. הרמב"ם, גדול חכמי ישראל וגדול הרופאים בכל הזמנים, מייחס ערך רב לשימוש בדבש כמקור לריפוי, וגם היפוקרטס היווני, אבי הרפואה המערבית הכיר בדבש כמרפא פצעים..


לדבש, בו תטבלו בחג הזה את התפוח, סגולות בריאותיות רבות: לטיפול בכוויות, בהתקררויות, בבעיות עיכול וכמובן - בשביל היופי:

אחת התכונות המופלאות של הדבש, מהזווית הטיפוחית, היא יכולתו למגר ביעילות מטרדי עור נפוצים, מפצעון סורר ועד אקנה. ריכוז הסוכרים הגבוה שבדבש הופך אותו לקוטל חיידקים טבעי, משום שחיידקים אינם יכולים להתפתח בחומר אוסמוטי (או בעברית: חומר בעל ריכוז גבוה, שסופח נוזלים). הדבש במצבו הטהור פשוט מייבש את הסביבה עמה הוא בא במגע, וזו גם הסיבה שאין למרוח אותו ישירות על עור בריא, אלא רק בתוספת לחומרים אחרים. אם תמרחו דבש בלבד על הפנים כמסכה, הוא יספוג את כל הלחות והנוזלים מהעור ויותיר את העור מיובש ומקומט. הדבש, כשהוא נמרח על העור כמרכיב במוצרים קוסמטיים, סופג לחות מהאוויר וגם מהיסוד החשוב ביותר בכל תכשיר לעור – המים. בזכות תכונות אלה של ספיגה ואצירת לחות, הוא יוצר על פני העור שכבת לחות, מעין פילטר מיקרוסקופי ששומר על מאגר הלחות בעור ומשפר את מרקמו.

רויטל הררי, מנהלת מרכז ההדרכה של חברת "סטייל ארומתרפיה" טוענת, כי סגולותיו התזונתיות והרפואיות של הדבש נגזרות ממקור הצוף שממנו הוא נוצר, ועל כן לשיטתה הדבש נמצא גם בתרופות ובמשחות והישגיו ניכרים. לצד שכיחותו של הרכיב במוצרי הקוסמטיקה לטיפוח הפנים והגוף הולכת ומתחזקת השתלבותו של מזון המלכות (תוצר מזון המופרש על ידי דבורי דבש מבלוטות תת-לועיות ומשמש להזין את רימות הכוורת) כרכיב מטפח בעל יכולת הגנתית גבוהה לשיער. מיה שחם מתאמת ההדרכה בחברת קרסטס פריז מספרת כי במוצר נקטר טרמיק הרכיב הפעיל הוא מזון המלכות והגלוקוסליק אשר מעניקים לשיער הזנה עשירה ורכות אינטנסיבית, המשיבה את האיזון לסיב השערה.


מתכוני דבש למסכות פנים ושיער, היעילות לטיפול בעור הפנים והגוף:

נטע לין-מנהלת השיווק ב'משק לין', יצרנית הדבש ממליצה:
מסכה לניקוי הפנים: מערבבים כף אחת של דבש עם 2 כפות שקדים טחונים וחצי כפית מיץ לימון. מורחים בעדינות על הפנים, מעסים בעדינות ומשהים על הפנים. כעבור 20 דקות שוטפים הפנים במים חמים.
מסכה לחיזוק עור הפנים: מקציפים כף דבש עם חלבון של ביצה, כפית אחת של גליצרין ורבע כוס קמח, מורחים על עור הפנים והצוואר למשך 20 דקות, מסירים בעזרת מים חמים.
מסכה למיצוק, הזנה וסגירת נקבוביות: מערבבים דבש ושמן נבט חיטה ביחס של 1 ל- ½, ומורחים על עור הפנים והצוואר למשך ½ שעה לפחות. מסירי באמצעות מים פושרים.
מסכת לחות לעור הפנים: מערבבים 2 כפות דבש עם 2 כפיות חלב, ומורחים על עור הפנים והצוואר. להסיר בעדינות לאחר 10 דקות באמצעות מים חמים, תוך כדי עיסוי עור הפנים והצוואר.

מארזי דבש "משק לין"

מעצב השיער- קובי בורכוב ל'לוריאל פרופסיונל' ממליץ:
מרכך שיער: מערבבים חצי כוס דבש עם שמן זית בהתאם למצב השיער: שיער יבש - ¼ כוס שמן, שיער רגיל 2 כפות שמן. לאחר החפיפה מעסים את המרכך לתוך השיער מכסים את השיער בכובע אמבטיה ומשהים על השיער למשך כ-30 דקות. לאחר מכן שוטפים היטב במים חמימים ונעימים, ומנגבים את השיער בעדינות.
טיפול ברק לשיער: מערבבים כפית אחת של דבש עם 4 כוסות מים חמים. לאחר החפיפה מושחים את השיער בתערובת. ללא צורך בשטיפת השיער.

רויטל הררי- מנהלת מרכז ההדרכה של חברת 'סטייל ארומתרפיה':
אמבטיות דבש: להרגעת עור הגוף ומראה עור חלק ורך, מוסיפים לאמבט מים חמים (35 מעלות) ¼ כוס דבש, וטובלים את הגוף למשך כ-15 עד 30 דקות. מובטחת הנאה גדולה שבסופה מראה עור הגוף זוהר ורענן.
תחליב לעור הגוף: מערבבים כפית אחת של דבש עם כפית אחת של שמן ירקות ו- ¼ כפית מיץ לימון. תחליב זה מורחים, בהתאם ליובש העור, על המרפקים, העקבים כפות הרגליים וכו'. להמתין כ- 10 דקות ולאחר מכן לשטוף עם מים חמימים. העור יוותר רך ונעים למגע. ניתן לחזור על הפעולה 2-3 פעמים בשבוע.

שמחה עזריאל דגן, נטורפותית N.D. מחברת 'מורז צמחי מרפא':
טיפול בציפורניים: אם אתם כוססים ציפורניים ואתם סובלים מפצעים פתוחים, ואפילו מדממים מומלץ לרפא את הפצעים הפתוחים בקצות האצבעות וסביב הציפורניים בעזרת הדבש. יש לטבול את קצות האצבעות בדבש, ניתן לחממו קלות, כדי להקל את הטבילה. יש לטבול את האצבעות בין 15 ל-20 דקות. בצעו טיפול זה לפני השינה. כדי לטפל בפצעים פתוחים יותר יש ללבוש כפפות לאחר מכן, אפילו כאשר אתם ישנים. דבש הוא אנטי-בקטריאלי, הוא יחסל כל בקטריה וימנע מהן לפתח דלקות.

גיא לוי יועץ התזונה והדיאטן הראשי של רשת המרכזיים הרפואיים "אמריקן לייזר":
גם לדיאטה: לדבש יש יתרונות בריאותיים רבים על פני הסוכר (לב או חום). למקור הדבש יש השפעה על הטעם והתכונות.ברפואה הטבעית עושים בו שימוש פנימי וחיצוני למגוון בעיות.
שתי כפיות ביום עם תה צמחים זה מומלץ, סביר ובריא אך חשוב שהדבש יהיה ממקור אמין ולא מחומם.

קולקציית Graphic Garden של MAC - המתנה המושלמת לחג


לכבוד תחילתה של השנה החדשה מציגה MAC את המתנה המושלמת לחג, קולקציית הקיטים Graphic Garden. הקיטים באריזות עם גרפיקה של פרחי שושנים בסגנון מהודר בצבעים של שחור ולבן.
קולקציית הקיטים המושקת במהדורה מוגבלת כוללת שלושה סוגים שונים של קיטים: 2 קיטים לשפתיים, 2 קיטים עיניים ו-2 קיטים למברשות.

LIP BAG: SUMMER CROP- קיט שפתיים הכולל 2 שפתונים + ליפגלוס
ליפסטיק SEMI-ANNUAL –ביז'
ליפסטיק GARDEN BED- נחושת בגימור פנינה
ליפגלוסSUMMER CORP- ביז' בגימור פנינה מוזהב
מחיר: 209 ש"ח

LIP BAG: BABY BLOOM- קיט שפתיים הכולל 2 שפתונים +ליפגלוס
ליפסטיק SOFT ILLUSION- ורוד בהיר
ליפסטיק SPICEFLOWER- רוז
ליפגלוס BABY BLOOMS – ורוד בגימור פנינה מוזהב
מחיר: 209 ש"ח


EYE SHADOW 6: FRESH CUT – קיט עיניים (6 צלליות)
צללית FLORAL INC- ורוד טבעי
צללית SUN-SHY- כתום
צללית FRESH CUT- אדום
צללית POPPY NOIR- חום
צללית BLOOMCYCLE- ורוד בהיר
צללית PART PEONY- ורוד בגימור פנינה
מחיר: 229 ש"ח

EYE SHADOW 6: GRAPHIC GARDEN- קיט עיניים (6 צלליות)
צללית SOCIAL CLIMBER – ורוד פנינה
צללית BOTANICAL BLUE- טורקיז בגימור פנינה
צללית STRAIGHT HEDGE- ירוק בהיר
צללית WILD WISTERIA- לבנדר
צללית LINEAR LILAC- לילך
צללית GRAPHIC GARDEN- סגול כהה
מחיר: 229 ש"ח


BRUSH 5: SHAPE & PERFECT- קיט של 5 מברשות
מברשת מס' 168- לטשטוש ועיצוב בעזרת מוצרים על בסיס אבקה
מברשת מס' 187- למריחה קלילה של מוצרי אבקה/מוצרים על בסיס קרם ומים על הלחיים ועור הפנים
מברשת מס' 194- לאליקציה ולטשטוש של קונסילרים ומוצרים על בסיס קרם או מים
מברשת מס' 212- לתיחום בעזרת מוצרים המבוססים על קרם מים או אבקה
מברשת מס' 275- להנחה מדויקת ו/או טשטוש צלליות
מחיר: 319 ש"ח

BRUSH 5: DEFINE & BLEND- קיט של 5 מברשות
מברשת מס' 129- לאפליקציה של מוצרים על בסיס אבקה על הלחיים ועור הפנים
מברשת מס' 190- לאפליקציה של חומרים על בסיס קרם או מים
מברשת מס' 209- לתיחום מדויק בעזרת מוצרים המבוססים על קרם או מים
מברשת מס' 219- להגדרת שקע העין ו/או טשטוש מדויק של צלליות
מברשת מס' 252- להנחה וטשטוש מוצרים באבקה או מוצרים על בסיס קרם ומים.
מחיר: 319 ₪


להשיג ברשת חנויות M.A.C: קניון רמת אביב * קניון עזריאלי * קניון רננים – רעננה * גרנד קניון – חיפה * שדירת ממילא – ירושלים * קניון מול הים – אילת * קניון ערים - כפר סבא * קניון הסיטי – אשדוד*

ג'ין ארדל - פריימר Absence Oil Control


השומן בעור הוא הסיבה העיקרית לשינויי הגוונים באיפור במהלך היום. Absence Oil Control Primer מבית ג'ין ארדל הוא מוצר המסייע בשליטה על פעילות יתר של בלוטות החלב בעור הפנים, ללא השפעה בפועל על הלחות שלו (אינו מייבש), ובכך שומר על מראה מאט של האיפור.
המוצר משמש כפריימר לפני האיפור, מצמצם נקבוביות ומגן מפני קרני השמש המזיקות (SPF15). הוא מתאים במיוחד לבעלות עור שמן או עור עם פצעי אקנה, אך גם בעלות עור נורמלי בהחלט ימצאו אותו שמיש עבורן.

השפתון, הכוכבת והשיק


האישה עם הכי הרבה סטייל בניו יורק סיטי מצטרפת אל קבוצת הסלב'ס אשר הספיקו להשיק שפתון ל"פלאנט-לאב" של קארגו. קבלו את וויטני פורט.

אחרי שהתמכרנו אליה ב"הוליווד הילס" ורגע לפני שנתמכר אליה ב"מדרכות ניו-יורק", הולכת וויטני פורט והופכת להיות לאט אבל בטוח, אייקון של סטייל. פורט, אשר הוכתרה לאחרונה ע"י ה"ניו-יורק פוסט" כ"קארי ברדשואו החדשה" בזכות הסגנון האופנתי יוצא הדופן שלה, חברה למותג PlantLove של חברת "קארגו", הידוע במוצרי האיפור שוחרי איכות הסביבה שלו, ויצרה עבורו גוון חדש של שפתון. בכך מצטרפת פורט לשורה ארוכה של מפורסמות שעשו זאת לפניה, כמו קורטני קוקס, אוונגלין לילי, אנג'י הרמון, דניס ריצ'ארדס ואחרות.

להמשך, הקליקו כאן.

יום חמישי, 27 באוגוסט 2009

בנפיט - מוצרים חדשים

חברת בנפיט השיקה לאחרונה שני מוצרים חדשים:

האחד - Matterial Girl Powder: פודרה בתפזורת למראה מאט עם גימור חלק. הפודרה מגיעה עם פאף ומתאימה לכל גווני העור.


השני - Brows A-Go-Go: סט לעיצוב הגבות והעיניים, המכיל 2 צלליות לגבות, שעווה לגבות, עפרון שחור, 2 צלליות בהירות לעצם הגבה, מברשת דו-צדדית ופינצטה. הסט נוח לנשיאה בתיק ולשימוש בכל מקום.

BareMinerals - משלוש יוצא אחד


חברת BareMinerals הוציאה סט, שנקרא Radiance Rocks. הסט מכיל שלוש אבנים טבעיות, שהורכבו יחדיו באמצעות מים מינרליים בלבד. השימוש במוצר הינו באמצעות מברשת קבוקית המצורפת אליו, אותה יש להעביר על האבנים ולאחר מכן להניח על העיניים, לחיים ו/או הגוף. המראה שמתקבל הינו זוהר במיוחד.

הסט, שהינו 100% טבעי, מכיל:
- אבן בגוון ברונזה.
- אבן בגוון שמפניה.
- אבן בגוון ורוד.
- מברשת קבוקי.

Knight And Day


למצוא מוצרי איפור עבור בעלות גוון העור הכהה, זו משימה לא פשוטה בדרך-כלל. את זה גם יודעת על בשרה (או יותר נכון, במקרה זה, עורה) זמרת הנשמה הבריטית בוורלי נייט (Beverley Knight), שהחליטה להשיק ליין מוצרים חדש מיוחד לכהות עור. הליין שיקרא "K by Beverley Knight", מכיל 15 מוצרים עם טווח ענק של 78 גוונים, הכולל בין השאר מייקאפ ללא שומן, פודרות, מסקרה, צלליות, אייליינר וליפגלוסים.
"כמו רוב הנשים בעלות העור הכהה, גם לי היה קשה למצוא מוצרי איפור שיתאימו לגוון שלי", מסבירה בוורלי, "כל-כך שמחתי שהובאה בפני ההזדמנות לעבוד על ליין משלי, שיספק מענה לכל גווני העור השחור וזה האסיאתי".
את מוצרי האיפור של נייט ניתן יהיה למצוא ברשת סלפרידג'ס החל מאמצע ספטמבר 2009.

יום רביעי, 26 באוגוסט 2009

OPI - פיצוץ לגבות!


דיימון רוברטס, הנחשב ל"מלך הגבות של הוליווד", חבר לחברת הלקים OPI וביחד הם משיקים את הגוון החם ביותר לחורף הקרוב – ירוק מנטה בסגנון רטרו!

דיימון, שאמון על עיצוב הגבות של הכוכבות הגדולות בהוליווד, כמו מדונה, אנג'לה באסט, וונסה ויליאמס ופליסיטי הופמן, בחר את הגוון של הלק על-פי צבע הלוגו שלו, אשר מפאר גם את קירות הסלון הוותיק שלו בבוורלי הילס וגם של הסניף החדש שלו הממוקם בשדרה החמישית.



הגוון הקריר והמרענן מזכיר גלידת מנטה. "זהו לא צבע ירוק מנטה רגיל", אומר רוברטס על היצירה החדשה שלו, "יש בו גם קמצוץ של אפור ושל חום".

הגוון שנקרא "by Damone Roberts 1968", יצא לפני מספר ימים במהדורה מוגבלת, ואם להתחשב בדעתה של כוהנת הלקים הגדולה ג'ין סון ("ירוק יהיה ה-צבע בחורף הקרוב"), נראה שהוא יחטף מהר מהמדפים...

Lise Watier - סתיו 2009


"Vibration" - קולקציית האיפור לסתיו 2009 של "ליסה ווטייה" מורכבת מהגוונים הטרנדיים שישלטו בעונה הקרובה, כמו סגול, ירוק, פחם וכדומה. המאפיין העיקרי של הקולקציה הוא הדפס אופנתי של מעויינים, המופיע על האריזות ורוב המוצרים עצמם.
מוצר הדגל של הקולקציה הוא ה- Duo Bronze & Glow – מוצר שהוא בעצם שניים באחד: חציו האחד ברונזר וחציו השני שימר עדין. על המוצר מופיע הדפס תואם לזה שעל אריזות המוצרים.

עוד בקולקציה:
2 רביעיות צלליות.
2 אייליינרים בגוונים מטאליים.
עפרון בגוון חום מעושן
2 שפתונים.

"טופ-שופ" מרחיבה אופקים


"טופ-שופ" כבר לא חנות בגדים פשוטה - החנות הלונדונית הפכה מזמן לבית לכל שוחרי האופנה למיניהם. החל ממרץ 2010, תנסה הרשת למצב את עצמה גם בתחום היופי, כשתשיק ליין איפור משל עצמה. אמנם, החברה טרם הודיעה באיזה קהל יעד היא מתכוונת להתמקד, אבל מה שבטוח - הוא יהיה מהזן הטרנדי...

ריד מיי ליפס!

אחרי שחשבנו שכבר ראינו הכל, מגיע אלינו השפתון בחותמת, כדי שכולנו נוכל לחתום בנשיקה, לפחות את עצמנו.

אחרי שהמציאו את הצלליות המוכנות למריחה לעיניים, מגיעה אל המדפים חותמת השפתונים, או כפי שהיא מכונה, Lip Stamp. אם גם אתם אהבתם לשחק בילדותכם עם חותמות, ולהטביע יצירות אומנות מופלאות על הנייר, בחברת ALCONE מספרים שגם הם השתעשעו באותו ז'אנר, רק שלקחו אותו ותרגמו אותו מאוחר יותר, למוצר איפור לכל דבר.

להמשך, הקליקו כאן.

הסתיו האופטימי של essie... אחדות הניגודים!


תצוגות ההוט קוטור לאופנת סתיו 2009 התאפיינו במה שמגזיני האופנה המובילים בעולם כינו -"אחדות הניגודים"! התצוגות הגרנדיוזיות הרשימו באינספור וואריאציות, טקסטורות ועיצובים בגווני אפור אלגנטי ומתוחכם, לצד הבלחות מפתיעות של צבעוניות אופטימית, בוהקת ושובבה, כאילו אומרת תיגר על ההנחה כי סתיו משמעו אפרורי וקודר...

היתה זו הפעם הראשונה בה שולבה צבעוניות עליזה שכזו באופנת קוטור סתווית; שילובים מרהיבים של בדי טוויד וקשמיר רכים בצבעים ניטרליים, סוודרים וקרדיגנים במראה מרושל ונינוח לצד חליפות סקיני-סטרץ' שחורות, פרוות מרהיבות בגווני פופ צבעוניים, אקססוריז בוהקים, כפפות וצעיפים מחזירי אור, תיקי קלאץ' בגווני ניאון - צהוב פלורסנט, כתום תפוזינה וורוד בזוקה לוהט, ועוד.

קולקציית הלקים של essie לסתיו 09 מתכתבת עם המגמה החדשנית של "אחדות הניגודים"; הקולקציה מעזה ופורצת גבולות בצבעוניות חדשנית ומלאת חיים, השואבת, כהרגלה, את השראתה, מהטרנדים העדכניים בזירה הבינלאומית.

"אחדות הניגודים" המרגשת של essie לסתיו 2009, באה לידי ביטוי בששה גוונים אופנתיים, המלבישים את הציפורן בלוק טרנדי אך קלאסי, חזק אך מתפנק, מתוחכם מחד, אך רך ונשי מאידך .... קולקציית גוונים מנתצת מוסכמות ומעניקה look and feel חדש, לסתיו חדש; צבעוני, אופטימי ונשי.


לצד גווני האפור המתוחכמים וגווני האנגורה המלטפים נמצא הפעם גווני פופ זוהרים, אשר יישברו את המראה ה"רציני" ויבטאו את הצד הכייפי והשובבי שבך.

בקולקציה:
• Chinchilly – אפור-גרניט נינוח ומתוחכם.
• Angora Cardi – רוז-סגלגל במראה וינטאג'.
• Mink Muffs – חום-taupe מעושן.
• Midnight Cami – כחול בין ערביים מנצנץ.
• Bright Tights – אורנג' אלקטריק מתפרץ.
• Pink Parka – פינק סקסי, שובר מוסכמות.


הטיפים של Essie:
• בתקופה של מעברי עונות ושינויי מזג, אוויר, מומלץ להזין את הציפורן והעור סביבה עם - Apricot Cuticle Oil שמן הזנה לריכוך העור סביב הציפורן. Essie ממליצה לשמור את השמן ליד המיטה ולעסות את הציפורן והעור סביבה מדי ערב, לפני השינה.
• מכיוון שלצבעי הניאון יש גימור מאט, חובה למשוח את הציפורן ב-good to go – טופ מייבש עם ברק גלוסי עשיר לגימור מהיר ובוהק במיוחד.

המחיר: 65 ₪.
לבירור נקודת המכירה הקרובה, לפרטים ולהזמנות: 0544-780722, http://www.essie.co.il/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails