יום שני, 18 באוקטובר 2010

קליניק מציגה מייק-אפ חדש לטיפול בפגמי עור: ANTI-BLEMISH SOLUTIONS LIQUID MAKEUP

אחת מבעיות העור הנפוצות שאין להן מענה היא פגמי עור (פצעונים), בעיה שאינה פשוטה ולא תמיד חולפת עם גיל ההתבגרות. שגרה יומית של טיפוח נגד פגמים היא גורם עיקרי לצמצום הבעיה, לרבות השימוש באיפור מתאים. נשים רבות הסובלות מפגמים זקוקות למייקאפ אשר יטפל בחוסר האיזון של עור הפנים. בנוסף, על המייקאפ להיות עדין מספיק, על מנת שלא יגרום לגירוי בעור שממילא הינו מגורה ולא לגרום לתחושת אי נוחות, אשר יכולה להחמיר את הופעת הפגמים.

למזלנו, קיים פיתרון. כחברה מובילה בטיפוח עור דרמטולוגי, קליניק מציגה תכשיר טיפול חדש לפגמי עור: ANTI-BLEMISH SOLUTIONS LIQUID MAKEUP - שותף חדש לטיפול בפגמים כשהוא מותיר גימור טבעי ויפה. מדובר במייקאפ בנוסחה בעלת עוצמה אך עדינה, המיועדת להעניק לעור הנוטה לפגמים (פצעונים) תחושת נוחות, הודות לתערובת של מרכיבים מאזנים המסייעים לצמצם הופעת החלב (שומן), מבלי לגרום להפרת איזון לחות העור.

קליניק מייק אפ אנטי בליימיש לעור עם פצעונים 175 שח ל 30 מל צלם דן לב .jpg

נוסחת המייקאפ מסווה את הפגמים, מנטרלת אדמומיות העור ומסייעת בכיסוי מראה הנקבוביות. מייקאפ קליל זה עמיד לטווח ארוך ומספק תחושת רעננות קרירה בעת המריחה, נספג בקלילות ועדינות ואינו גורם לגירוי עור רגיש, בעודו מונע באופן פעיל הופעת פגמים נוספים. גם כאשר עור הנוטה לפגמים הינו במצבו הטוב ביותר, שימוש מתמשך במוצר משמר איזון הלחות והשומן לשמירה על העור כנגד התפרצויות בעתיד. התוצאה היא עד 8 שעות של עור בעל גימור יפה וטבעי.

ANTI-BLEMISH SOLUTIONS LIQUID MAKEUP, מציע גישה בעלת 4 שלבים, המוכחת קלינית, הנכללת במוצרי ANTI-BLEMISH SOLUTIONS CLEAR SKIN SYSTEM להסתרה, טיפול ומניעת פגמים:
1. הסרה: רמה פעילה של חומצה סליצילית הפועלת כפילינג לסילוק תאי עור מתים, העלולים להצטבר בעור הנוטה לפתח פגמים ומותירה נקבוביות נקיות מלכלוך ותאים מתים.
2. שליטה ברמת השומן: תמצית Laminaria Sacharrina (אצות ים), מנקה ומאזנת את העור. מסייעת בויסות יצור החלב להפחתת הצטברות שומן בנקבוביות בד בבד עם שימור רמת לחות מאוזנת.
3. שליטה על גורמי הפגמים: Hydroxydecanoic Acid הוא מרכיב המסייע לשלוט בגורמים להתפשטות פגמים על פני שטח העור. התרבות גורמים אלה לעיתים קרובות הינה הגורם לפגמים.
4. מרכיבים נגד גירוי: קפאין מסייע להפחית את הגירוי ככל האפשר. הוא גם מסייע להפחית את האדמומיות אשר באופן נורמאלי קשורה לפגמים ובמקביל מרגיע את שטח פני העור כולו.

המייקאפ החדש של קליניק לטיפול בפגמי עור (פצעונים) מופיע בשישה גוונים להתאמה מלאה לגוון העור הטבעי, והוא ארוז בבקבוק בעל פתח נוח לשימוש.
כמו כל מוצרי "קליניק", גם המייקאפ החדש נבחן לאלרגיה, הוא 100% נטול בושם, נטול שומן, נבדק דרמטולוגית, נבדק על ידי רופאי עיניים והוא אינו מעורר אקנה.

המחיר: 175 ₪ (ל- 30 מ"ל)

ניתן להשיג בנקודות המכירה של קליניק ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים בארץ.

5 תגובות:

  1. שמעתי אליו דברים טובים אני חושבת לנסות אותו

    השבמחק
  2. גם אני קראתי ביקורות טובות עליו. אם ייצא לך לנסות אותו בקרוב, אני אשמח אם תרצי לשתף אותנו בהתרשמות שלך.

    השבמחק
  3. אני מתלבטת האם לקנות אותו- מה מידת הכיסוי שלו? הוא יסתיר צלקות של אקנה?

    השבמחק
  4. שמעתי ביקורות טובות אם כי אני עוד לא מכירה הרבה חברות שהשתמשו בו ולכן אני 'צדה' פידבקים. בכל מקרה קליניק הם מותג שאני נוטה להאמין בו ואני מאמינה שארכוש בקרוב ואחלוק רשמים.

    השבמחק
  5. מייק אפ נהדר: גם טיפולי וגם הכיסוי שלו יפה.
    רוצו לקנות...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails