יום שלישי, 26 ביולי 2011

מרכז מבקרים חדש בבית ג'אן - מעבדות ד"ר דבור

בימים אלה נפתח מרכז מבקרים חדש בבית ג'אן, במעבדה של דר' דבור, שהיה בעברו הרוקח הראשי של צה"ל. מדובר במעבדת טבע, המתמחה בייצור מוצרים דרמוקוסמטיים המתבססים על מסורת העדה הדרוזית והגלילית לצד טכנולוגיה חדישה והבנת התהליכים והצרכים הביוכימיים והפיזיולוגיים של העור יחד עם הפרמקולוגיה והניסיון רב השנים של ד"ר דבור.

גן עדן של הצמחים מעבדות דר דבור גן עדן של צמחים…

מוצרי הקוסמטיקה הנרקחים במעבדתו ד"ר דבור מכילים אך ורק חומרים טבעיים, מורכבים מצמחי מרפא, תמציות ומי פרחים מיוחדים. קו המוצרים כולל: סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג, סדרת מוצרים לגוף, לידיים ולעור בעייתי, סדרת מוצרים לשיער ולקרקפת, סדרת מוצרים לגבר וסדרת סבונים. המוצרים משווקים במרכז המבקרים במקום, במרכזי תיירות ונופש וע"י שווק ישיר באינטרנט.

מרכז המבקרים, כמו גם המפעל כולו, נבנו בהתאם לתפיסתו וחזונו של ד"ר דבור: השילוב בין מסורת העדה הדרוזית לבין הידע המקיף הנדרש לצורך פיתוח מוצרי הקוסמטיקה – הניבו מקום המשדר אנרגיה חיובית, איכות חיים והמשתמש בידע וטכנולוגיה מהשורה הראשונה, הממוקם בלב שמורת הטבע של הר-מירון ובנוי לפי מיטב מסורת המקום. מתוך ראיית צרכי הכפר ומתוך תחושת השתייכות והמשכיות, בחר ד"ר דבור להקים את המעבדה בבית-ג'אן וע"י כך לספק עבודה לתושבות המקום וזאת מתוך חזון של שוויון הזדמנויות ושוויוניות חברתית.

המקום פתוח למבקרים בכל ימות השבוע, מ-10:00 עד 16:00. לקבוצות ולסיורים לימודיים – יש לתאם מראש (טל': 04-9803711). ההדרכה והסיור נעשים לפי מיטב מסורת הכנסת האורחים הדרוזית, הביקור חינם והיחס לבבי ומזמין.

2 תגובות:

  1. זה לא המוצרים של "איה נטורל"?

    השבמחק
  2. לפי הבנתי, זהו עסק מתחרה הממוקם באותו ישוב.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails