יום רביעי, 31 באוגוסט 2011

CHANEL – קולקציית Les Scintillances de Chanel (חגים 2011)

les-scintillances-de-chanel_3

בדיוק בזמן למסיבות הקוקטייל של חג המולד, תשיק "שאנל" את Les Scintillances de Chanel – קולקציית החגים של המותג, הכוללת צלליות שימריות, פודרות מאירות, שפתונים ולקים – הכל בגוונים מבריקים של זהב ואדום.

les-scintillances-de-chanel-07-large

כוכב הקולקציה הוא ה-Lumiere Sculptee de Chanel - פודרה חדשה שעוצבה על-ידי המאפר פיטר פיליפס, המשמש כמנהל הקריאטיבי של המותג. מדובר בפודרה זוהרת ומאירה, שנועדה לשימוש על עצמות הלחיים, הסנטר וכל מקום אחר בפנים שם פוגע האור.

les-scintillances-de-chane

למראה ערב דרמטי יותר מציע המותג את ה- Poudre Universelle Libre- פודרה באבקה בגוון ורדרד וזהב, המגיעה עם פאף ומשמשת להדגשת עצמות הדקולטה.

poudre-universelle-libre-47-feerie-large

אם כל זה לא זוהר מספיק בשבילכן, אז בוודאי ה- Ligne Extreme יעשה את העבודה בשבילכן – מעין אייליינר זוהר במרקם נוזלי המגיע עם מכחול דק להנחה בצמוד לקו הריסים, כך שכל מצמוץ הופך להבזק אור...

ligne-extreme-307-or-large

גם הגלוסים והשפתונים בקולקציה מגיעים עם נצנצים מוזהבים ועם הרבה ברק למראה סקסי וזוהר.

rouge-allure-extrait-de-gloss-517-triomphal-large_1

להשלמת המראה מוצע לק בגוון Rouge Carat – אדום רובי חדש, שיגרום לציפורניים לנצנץ כמו אבני חן...

le-vernis-587-rouge-carat-large

יום שני, 29 באוגוסט 2011

המהפך נוסח MAC (והזמנה למייקאובר)

media_macmeover000

בנובמבר האחרון הכריז המותג הבינלאומי M.A.C על פתיחת תחרות למציאת הפנים החדשות של המותג לעונה. במסגרת תחרות אינטרנטית, התבקשו הגולשים להעלות תמונה או קליפ קצר שלהם, כשהם משלבים בו את המשפט: MAC ME OVER! (אני רוצה במייקאובר של M.A.C) בגלל ש.... ג'יימס ג'ייגר, סגן נשיא בכיר ב-MAC והמנהל הקריאטיבי של המותג, בחר מתוך אלפי המתמודדים שישה אנשים המבטאים באופן הרחב ביותר את המוטו של מאק – "כל הגזעים, כל הגילים וכל המינים".
הששה – חמש נשים וגבר אחד – הגיעו לניו-יורק ועבדו עם מיטב המוחות הקריאטיביים של המותג על רקיחת המוצרים והרכבי הצבע המשקפים את אישיותם. בואו נכיר אותם:

שירלי דיילי, בת 29 מקליבלנד – כוכבת נולדת!

5

שירלי הינה כהת העור, בעלת מבנה גוף עסיסי וסיפור חיים מעורר השראה:
שירלי גדלה במשפחה אומנת ועברה התעללות בגיל 4. אבל היא טיפוס ששורד, כך היא מצהירה על עצמה. בגיל 6, אמא המאמצת החדשה ראתה שיש לילדה כשרון ועודדה אותה לטפח אותו ע"י שירה בכנסייה המקומית. לאחר מכן, היא למדה בביה"ס לאמנויות של קליבלנד וכשסיימה את לימודיה שם היא התקבלה לאוניברסיטה – שם שימשה גם כסולנית המקהלה של בית הספר וזכתה להשתתף בסיורי המקהלה ברחבי העולם. אגב, פריז זה המקום האהוב עליה ביותר. מאוחר יותר היא הצטרפה ללהקת גוספל המשמשת כלהקת ליווי לזמרים אחרים. כיום היא נשואה לקצין בצבא ארה"ב ומטאורולוג, עדיין שרה בלהקה ומחכה עד שיתפרסם מאוחר יותר השנה האלבום הראשון שהם הקליטו.
כישרון חבוי: " אנשים לא יודעים שיש לי תשוקה נסתרת למשחק".
מוצר אהוב של MAC: "ללא ספק סטודיו פיקס! אריזת הקומפקט הזו היא כמו תג של כבוד. ברגע שמצאת את הגוון שלך והשגת לעצמך את הסטודיו פיקס הראשון שלך, את הופכת להיות באופן רשמי דיווה של מאק... אני NW45."
האייקון שלי: דיאנה רוס. "אני אוהבת את המראה הזה שלה עם הריסים הבולטים והאייליינר, בלי צללית, קצת סומק וצבע בשפתיים. זה קלאסי, פשוט ודרמטי באותו זמן."
מי ישחק בסרט את דמותך: ג'ניפר הדסון. "אבל מי יודע, אולי אני אעשה את זה בעצמי."
הטיפ החשוב ביותר שקיבלת מהמהפך של MAC: "לגרום לצללית לבלוט עם מעט ברק- טופחים קצת ליפגלוס שקוף מעל. זה מוסיף דרמה!"
מסר לאומה: "אני הולכת לשנות את העולם, חיוך אחד בכל פעם".

ניקול דיקרסנצ'ה, בת 20 מקליבלנד – אקדחונית לוהטת

2

ניקול היא חתיכה קשוחה. בתור דוגמנית לעת מצוא ובעיקר סטודנטית לתקשורת, יש לה תחביב מאד מוזר יחסית למי שאוהבת איפור זוהר - יום אחד היא ליוותה את החבר שלה למטווח ירי וגילתה בעצמה כשרון חדש: "אני אוהבת לירות ברובים! אני אוספת רובי ציד וכלי נשק נוספים", היא מתוודה. אם זה לא הופך אותה למספיק קשוחה, אז היא גם נוהגת במכונית אולדסמוביל ענקית משנת 81, אותה היא מכנה "בלה דונה". לדבריה, אחרי הזכייה במהפך של MAC היא יכולה כעת למות באושר. "אני לא צוחקת", היא אומרת, "החלום שלי היה לדגמן עבור MAC – זה ממש חלום שהתגשם." אחרי ההתנסות שלה במהפך, היא מתמקדת כעת בג'וב האידיאלי בעיניה – להיות אשת יחסי הציבור של המותג באחד מן הימים...
כישרון חבוי: מאפרת
מוצר אהוב של MAC: קונסילר "סטודיו סקאלפ" ופודרה דחוסה "סקינפיניש נטורל".
האייקון שלי: קים קרדשיאן
מי ישחק בסרט את דמותך: שר
הטיפ החשוב ביותר שקיבלת מהמהפך של MAC: לעגל את הריסים שלי באמצעות כפית קטנה.
מסר לאומה: "אני רוצה להפיץ את הפילוסופיה התכליתית, הייחודית והאמנותית של MAC – המוצרים שלהם מאפשרים לי לשנות את המראה המקורי שלי ולהפוך אותו למשהו ייחודי. התכונות שלי מציעות איכויות אוניברסאליות שיכולות להשפיע על עולם העיצובים העתידיים של MAC."

רייצ'ל מרטינז, בת 27 – נערת קליפורניה

3

רייצ'ל היא נערת חוף טיפוסית – בין המשמרות בעבודתה כשפית קינוחית, היא אוהבת להסתובב על החוף, ליהנות ממזג האוויר הנוח ולהישאר רגועה. יתכן, שדווקא החוקים הנוקשים של ביה"ס הקתולי לבנות, בו היא למדה, הובילו אותה לתוך עולם האיפור האמנותי. "בתקופת התיכון האיפור שלי היה מאד צנוע, רק אחרי שסיימתי את לימודי נכנסתי לזה באמת." כקונדיטורית, היא מודה, שההתעסקות שלה באפיה עולה בקנה אחד עם יופי: "זוהי תשוקה דומה לחלוטין – באיפור יש כל-כך הרבה מראות וגוונים שונים ואם אתה מוסיף או גורע אחד מהמוצרים, אתה יכול ליצור משהו שונה. זה אותו דבר בבישול – אתה יכול לקחת מרכיב אחד וליצור תבשיל חדש לחלוטין". הטיסה לניו-יורק בשביל המהפך של MAC מזכירה לה את סנדרה בולוק בסרט "איזו מין שוטרת" – שם שיחקה שוטרת קשוחה ההופכת להיות מלכת יופי...
כישרון חבוי: בישול ואפיה
מוצר אהוב של MAC: ליפגלוס
מי ישחק בסרט את דמותך: אלן פייג'
הטיפ החשוב ביותר שקיבלת מהמהפך של MAC: להניח שפתון באמצעות מברשת.
מסר לאומה: "אני חושבת שיש לי אישיות מדהימה וקל להסתדר איתי. אני אוהבת את המשפחה שלי ואני אסירת תודה לאנשים שעמדו לצידי. אני עובדת במאפיה ומעצבת את הקאפקייק הכי טובים. יש לי ערכים חזקים שירשתי מהסבים והסבתות שלי".

קסי לו, בת 27 – אחות רחמניה

6

יתכן שקסי לא היתה מגלה את עולם האיפור, אלמלא אחותה הקטנה גררה אותה לפני מספר שנים לדוכן של MAC כדי לקבל שיעור באיפור. "מאז אני קונה הרבה מוצרי איפור של MAC ואני מתאפרת הרבה יותר!" היא צוחקת. היא גדלה בסטוקטון קליפורניה, שם עבדה במסעדה לאחר יום הלימודים – דבר אשר לא הותיר לה הרבה זמן פנוי. הקוסמטיקה היוותה עבורה מעין פורקן: "כשאני מתאפרת זה מעלה לי את הבטחון העצמי שלי. זה ממש סוג של אומנות, בדיוק כמו ציור". כיום, היא לומדת כדי לקבל תואר בסיעוד: "זה הגיוני, יש לי ארבעה אחים ושלוש אחיות, אז אני תמיד דואגת ומטפלת באנשים". לתחרות של MAC היא נרשמה מתוך גחמה רגעית. כשקיבלה במייל את ההודעה על הזכיה, היא היתה בטוחה שמישהו מתבדח על חשבונה ומחקה את המייל. "למזלי, הם יצרו עמי קשר שוב", היא אומרת. למרות שהיא שומרת בדרך-כלל על מראה טבעי למדי, אחרי המהפך של MAC היא מרגישה יותר מנוסה: "אני בהחלט משחקת יותר עם צבעים בימים אלה!"
מוצר אהוב של MAC: מייקאפ סטודיו סקאלפ
האייקון שלי: כריסטיאן דיור
מי ישחק בסרט את דמותך: זאנג זיאי, בגלל שהיא יפה וכשרונית.
הטיפ החשוב ביותר שקיבלת מהמהפך של MAC: להגדיר את הגבות שלי כדי שיתחמו את הפנים שלי. בד"כ אני שומרת עליהן בהירות ופשוטות, אבל הבחנתי בשינוי הדרמטי בהופעתי אחרי שעיצבו לי את הגבות ביום הצילומים. כעת אני משתמשת בעפרון גבות של MAC באופן יומיומי.
מסר לאומה: "MAC העניקו לי את הבטחון להרגיש יפה בתוך העור שלי".

שרון מרקוס, בת 59 – יופי לפני גיל

4

שרון, ספרנית מרוקוויל מרילנד, הפתיעה את עצמה כשביקשה להשתתף בתחרות. "אני מתאפרת ממש מעט והפסקתי לצבוע את שיערי כבר לפני שנים אחדות. שלחתי את התמונה שלי לתחרות בתור מעשה קונדס". בכל זאת, שרון אינה טירונית מוחלטת: "גדלתי בשנות ה-50 וה-60 המאוחרות. הייתי רזה מאד והזדהיתי עם דוגמניות כמו טוויגי. אני משערת שבאותה תקופה התחלתי גם להתנסות באיפור". היא מודה שמעולם לא חשבה על הזדקנות עד שהגיעה לגיל 50, אז היא נעשתה מודעת יותר לעצמה. כשהשתתפה בפגישת מחזור של בי"ס התיכון שלה, היא התבוננה סביבה וחשבה לעצמה "היי אנחנו לא נראים כל כך רע". זה היה הרגע שבו הבנתי שאני אולי מזדקנת, אבל הופכת להיות בטוחה יותר בעצמי. מלבד השתתפות שבועית בחוג ריקודי בטן והסתכלות על העולם בסקרנות של ילדה, היא שומרת באדיקות על כללי מעיין הנעורים: התרחקות מהשמש, שתיה מתונה של אלכוהול והקפדה שלא לישון על הבטן, כדי שהפנים לא ימעכו על הכרית ויתמלאו קמטים"...
כישרון חבוי: הכנת כרטיסי ברכה אישיים ליום ההולדת
מוצר אהוב של MAC: קרים קולור בייס
האייקון שלי: אודרי הפבורן
מי ישחק בסרט את דמותך: פנלופה קרוז
הטיפ החשוב ביותר שקיבלת מהמהפך של MAC: מאד חשוב להכין את עור הפנים לפני הנחת האיפור.
מסר לאומה: אני בת 59 ולא מתאפרת מלבד שפתון "סינדי" של MAC... השיער שלי לא צבוע, הוא טבעי, אני חופפת אותו בשמפו בלבד ואני מרגישה נקיה (אני רצינית). אני רוצה להוות דוגמא ולהראות לנשים בגילי שהן יכולות להראות נפלא גם כשהן לא בנות 20".

מארק ססליאן, בן 20 – חכם בדיוק כמו שהוא נראה

1

מארק, נציג המין הגברי בחבורה, מספר שהיה מסוקרן מעולם האיפור כבר מגיל צעיר, כשעבד בתור ילד דוגמן בסוכנות "פורד". כל זה השתנה כשהפך להיות הפנים החדשות של MAC, אחרי שאמו ואחותו (שתיהן חובבות MAC) עודדו אותו להיכנס לתחרות. מאז, הוא פיתח הערכה מחודשת לסוג אמנות זה: "מעולם לא הבנתי עד כמה הפנים יכולים לשמש כבד קנבס", הוא מודה. "זה היה ממש מעניין לראות כיצד צבעים ומרקמים יכולים ליצור יחדיו מראה מסויים". לאחרונה הוא סיים את לימודיו ומתאר את עצמו כ"חנון מחשבים". הוא ללא ספק מרגיש נח יותר עם משחקי מחשב ובניית רובוטים מאשר התעסקות עם שפתונים ומסקרות. עדיין, זה לא מנע בעדו להמשיך וללבוש את המראה שהכינו עבורו במהפך (אותו הוא מכנה כ"סוג של משהו אפל, ערפדי בסגנון דיוויד בואי כזה") גם אחרי יום הצילומים, ולהסתובב כך ברחובות ניו-יורק. "אנשים בהחלט התחילו איתי, למרות שלא היה ברור אם הם חשבו שאני כוכב רוק או סתם איזה פריק", הוא אומר...
כישרון חבוי: מעצב אתרים
מוצר אהוב של MAC: מסיר איפור
האייקון שלי: אלברט איינשטיין
מסר לאומה: "עם הגנים האמריקאים/צרפתיים שלי אני מרגיש שאני מייצג מראה עולמי. אני סטודנט בקולג' בחוג לאנגלית ולפילוסופיה. אני מתנדב מסור, הומניטרי ואוהב בעלי חיים. אני טיפוס חזק אבל גם רגיש ואני חושב שזה ניכר בהתבוננות בעיני. אני שמח להיות הפנים החדשות של MAC."

* * *

כאמור, ששת הזוכים הם הפנים של קולקציית MAC בסתיו 2011 ברחבי העולם. הקולקציה מורכבת משלושה חלקים, כאשר כל אחד מהם יוצר מראה אחר: החלק הראשון מציג את גוני הניוד והורוד האהובים ביותר על האמנים של MAC, צבעים קלאסיים אהובים וגוונים חדשים במהדורה מוגבלת; שני החלקים האחרים של הקולקציה הם נועזים יותר, האחד בגווני העונה הטרנדיים והשני בגווני קרח קרירים.
הקולקציה, שתעלה אצלנו ב-1 לספטמבר 2011, כוללת: רביעיות צלליות (221 ₪), צלליות בודדות (89 ₪), שיידסטיקים (101 ₪), פלואידליין (98 ₪), עפרונות עיניים (89 ₪), שפתונים (89 ₪), ליפגלוסים (89 ₪), קרים קולור בייס (101 ₪), סמקים (112 ₪), עפרונות שפתיים (79 ₪), לקים (59 ₪), מייקאפ נוזלי (169 ₪), מייקאפ פודרה (169 ₪), קונסילר (102 ₪) ומברשות (102-195 ₪). את פירוט המוצרים ותיאור הגוונים תוכלו למצוא כ א ן.

mac-me-over-fall-2011

אבל רגע, זה עדיין לא הכל!
לרגל השקת הקולקציה בארץ, מזמינים אתכם ב-MAC לעבור מייקאובר (מהפך) משלכם במתחם ייחודי, שיקום מול חנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב ויפעל בין התאריכים 14/9-16/9/2011. כל שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר לטלפון
03-3737260 (החל מה-1 בספטמבר) ולקבוע תור עבורכם. בהצלחה!

יום ראשון, 28 באוגוסט 2011

בלינג, בלינג!

תקופת הכריסמס היא ללא ספק נוצצת וזוהרת, אבל יש כאלו שהחליטו לקחת את המושג "נוצץ" קצת יותר ברצינות. הנה, למשל, ב"אסתי לאודר" ציפו את הליפסטיקים בקולקציית החגים שלהם באבני סברובסקי נוצצות.

lipstick 3 copy

גם ב"סיסלי" לא מוותרים על הניצוץ ובקולקציית החגים שלהם תושק פודרה באריזה מנומרת באבני סברובסקי.

Limited Edition Powder

מיותר לציין, שמדובר פה במהדורות מוגבלות לחלוטין, כן?

L'ORÉAL PARIS חושפת את הסוד לעיניים ממגנטות...

LUMINIZER

פעם, כדי להבליט את צבע העיניים שלנו, היינו מניחים עפרון בגוון תואם על קו הריסים התחתון. כעת, בלוריאל פריז מציעים טכניקה שונה: הדגשת קו האייליינר העליון ושימוש במסקרה בצבעים מקבילים לצבע הטבעי של העין. לשם כך, מציע המותג את קולקציית LUMINIZER (מהדורה מוגבלת), הכוללת 2 מוצרים טובים ואהובים - מסקרה VOLUME MILLION LASHES LUMINIZER ואייליינר SUPER LINER LUMINIZER – כל אחד מהם מוצע ב-4 גוונים שחורים עם רמיזות של צבע: שחור-ירוק (לעיניים ירוקות), שחור-סגול (לעיניים חומות-ירוקות או אפורות), שחור-זהב (לעיניים חומות) ושחור-כחול (לעיניים כחולות).

מחירים:
מסקרה – 120 ₪
אייליינר – 95 ₪
להשיג ברשתות הפארם, רשתות המזון ופרפומריות נבחרות ברחבי הארץ.

טום פורד חוגג 50 שנה והשקה של אוסף איפור וטיפוח

מעצב האופנה טום פורד חגג אתמול יום הולדת 50 וזו הזדמנות טובה להציץ לאוסף מוצרי האיפור והטיפוח שהוא עומד להשיק לראשונה בעולם, במהלך ספטמבר-אוקטובר 2011. האוסף כולל 132 פריטי איפור וטיפוח (כולל בשמים ואביזרים) - כולם דקורטיביים כמו שרק פורד יכול לעצב...

12 3 4 5 6 7 8 9 10

רק מלהסתכל על התמונות המדהימות אני מתחילה לרייר.... פשוט פורנוגרפיה במיטבה!

Yves Saint Laurent – הצצה לקולקציית החגים 2011

בבלוג יפני כלשהו פורסמו תמונות המציגות פריטים מקולקציית החגים של איב סאן לורן לשנת 2011, שתעלה על המדפים בסביבות אוקטובר 2011. התמונות נלקחו, ככל הנראה, במהלך מסיבת עיתונאים או משהו דומה, כך שהאיכות שלהן לא הכי מוצלחת, אבל בהחלט ניתן להתרשם מהקולקציה.

לפי תמונת הפרומו של הקולקציה, ניתן לראות שהמראה שמציע המותג הינו מראה מעושן המבוסס על הגוון השחור, כולל הלק על הציפורניים.

o0605045411414458981

בקולקציה ניתן למצוא פלטה של 5 צלליות בגוונים שחורים אפורים, המגיעה באריזה מהודרת ויפיפייה:

o0605045411414321318o0454060511414319946

צמד צלליות בגוונים של זהב וכסף (ככל הנראה, בלעדי לאסיה)

o0605045411414321317

ואיך אפשר בלי קצת זוהר? לשם כך, יש פודרה זוהרת…

o0605045411414319945

שני לקים שחורים – האחד בגימור מאט והשני בגימור מבריק, למניקור מושלם!

o0605045411414319944

ארבעה שפתונים

o0605045411414321321

וחמישה ליפגלוסים – כולם, מלבד השמאלי בתמונה, במהדורה מוגבלת

o0605045411414319943

אני מתה לשים את ידי על פלטת הצלליות ועל הלקים. מה איתכם?

יום שבת, 27 באוגוסט 2011

Bobbi Brown משיקה מייקאפ מינרלי חדש

בובי בראון מאמינה שמייקאפ צריך להראות בדיוק כמו עור שני – זו בדיוק הסיבה לכך שהיא יצרה מיגוון רחב של פורמולות שונות כדי לקבל גימור טבעי, לא משנה מה סוג העור. כעת היא מציגה את היצירה האחרונה שלה - Skin Foundation Mineral Makeup SPF15 – מייקאפ מינרלי בעל פורמולה בלעדית, המגדירה מחדש את כל מה שחשבנו שאנו יודעים על איפור מינרלי.

המייקאפ החדש מכיל תערובת חדשנית של אבקות מינרליות המספקות שקיפות מיוחדת ובמקביל מנטרלות את העמימות בעור. תערובת זו של אבקות מינרליות רכות וחלקות מחליקות במיידית את טקסטורת העור ויוצרות כיסוי מאט וקליל. מייד עם הנחתו של המייקאפ על העור הוא מפחית ומטשטש את מראה הפגמים ומעניק לו מראה אחיד. זה הזמן להיפרד מהמראה המבריק ולהגיד שלום למראה הזוהר הטבעי. המוצר מגיע בצורת אבקה, שנטחנה שלוש פעמים, כך שהגימור המתקבל הינו חלק ומשיי.

המייקאפ החדש נחשב למהפכני מסוגו במיוחד לאור ההיקף הגדול של כמות המינרלים והויטמינים שהוא מכיל בתוכו. הפורמולה מכילה, בין השאר, סודיום הילארוני המשמש כמגנט לחות ושומר על איזון הלחות בעור, מונע יבוש והופעת קמטוטים, תמציות זרעי סויה וקרמידס מסייעים בריכוך והחלקת העור, ויטמין E ו-C מספקים הגנה לעור ומשמשים כנוגדי חימצון.

Skin Foundation Mineral Makeup SPF15 יושק במהלך ספטמבר 2011 והוא מוצע ב-9 גוונים שונים:
· Alabaster
· Extra Light
· Light
· Light to Medium
· Medium
· Medium to Dark
· Dark
· Deep
· Rich

קאמדיס מציעה תרחיץ נוזלי לעור הפנים והגוף

לקראת שינויי מזג האוויר ושינויי הלחות הצפויים עם סוף הקיץ, יסבלו רבים מרגישויות שונות בעור הפנים והגוף. חברת 'קאמדיס', המתמחה במוצרים דרמטולוגיים לעור רגיש, המבוססים על הרפואה הסינית והמערבית, מציגה את "טופיק תרחיץ נוזלי" המיועד לעור הפנים והגוף כאחד ומהווה בסיס לטיפול וטיפוח העור.

Topic_Cleancer_Box Tube

התרחיץ הנוזלי - Topic body and face cleanser - מיועד להרגעת תופעות עוריות, הכוללות גרד, אדמומיות, יובש או עור סדוק. הסבון אינו מייבש את העור, ומותיר אותו בתחושת רכות ולחות ומתאים גם לשימוש בעור רגיל הנוטה ליובש. חשוב לציין, שזהו סבון גם לעור רגיל הנוטה ליובש והוא מבוסס על תמציות צמחים לצד חומרים פעילים לטיפול בעור יבש ורגיש.
התרחיץ מתאים לשימוש יומיומי לניקוי מקומי ואף כתחליף לסבון למקלחת. להשלמת טיפול בעור רגיש מומלץ לשלב עם "טופיק מדיס תחליב גוף".

מחיר: 55 ₪ (תכולה: 200 מ"ל).
במהלך החודשים ספטמבר ואוקטובר יוצע התרחיץ בהנחה של 25% !!

ניתן להשיג ברשתות הניו פארם, עדן טבע מרקט, בתי המרקחת של קופת חולים מאוחדת, בתי המרקחת של שופרסל וכן בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ. לבירור נקודת מכירה: 1800-350-320. להזמנת דוגמיות בפייסבוק - kamedis.

TITANIUM METAL - בושם חדש לגבר

"טיטניום מטאל", הבושם החדש מבית טיטניום, חוגג את השילוב המנצח של הגבר העכשווי: קרירות מטאלית לצד חמימות כובשת. הניחוח החדש מתלבש בדיוק על גבר שעשוי מהחומר הנכון, גבר שאינו חושש לחשוף את כל הרבדים באישיותו. מקרין אופי מחושל כמו מתכת קרירה, אבל חזק מספיק לשאת ניחוח חם ומפתה.

חדש מבית טיטניום -טיטניום מטאל 149 שח צילום מוטי פישביין

"טיטניום מטאל" משלב ניחוח קריר ומחושל כפלדה, המתפתח לניחוח עמוק וכובש, כזה שאי אפשר להישאר אדיש כלפיו... או לידו. הוא מתחיל ברעננות האופיינית לעלים ירוקים, לאחר כמה דקות מקבל גוף ועומק המגיעים מפטצ'ולי המשולב בריח הלוונדר הנקי. הריח הסופי משלב בין המושק הענברי למרירות פולי הטונקה. הווניל הרגוע מוסיף לכל הניחוח את העומק המפתה.

לרגל החג הקרב מוצע הבושם החדש, יחד עם מוצרים נלווים בניחוח תואם, במחירי השקה מיוחדים (עד ל-31/10/11):
טיטניום מטאל בושם 100 מ"ל - 80 ₪ (במקום 149 ₪).
טיטניום מטאל אפטר שייב 100 מ"ל - 70 ₪ (במקום 129 ₪).
טיטניום מטאל דאודורנט 180 מ"ל - 33 ₪.
ניתן להשיג ברשתות הפארמים ורשתות השיווק השונות.

CHANEL משיקה סדרה חדשה של מייקאפים

2

בספטמבר הקרוב תשיק שאנל סדרה חדשה של מייקאפים תחת השם Perfection Lumiere. הסדרה כוללת 23 גוונים ומהווה את אחת הסדרות בעלת טווח הגוונים הנרחב ביותר שקיים בשוק.

3

המייקאפים בסדרת Perfection Lumiere מגיעים במרקם קרמי קליל ביותר ונוח למריחה אפילו באמצעות אצבעות הידיים.
פורמולת המייקאפ מכילה ביופולימר גמיש, היוצר אפקט של עור שני ממש, וכן שני סוגים של כדוריות אבקה כדי לשקף את האור ולטשטש פגמים. לדברי החברה, המייקאפ אמור להיות עמיד עד 15 שעות והגימור שלו הוא חצי מאט.

Picture 10

רוצות להראות כמו קים קרדשיאן בחתונה שלה?

kim_kardashian_wedding_makeup2

מריו דדאיבנוביץ, המאפר שמלווה את קרדשיאן כבר שנים רבות, איפר אותה גם ביום הכלולות שלה ולדבריו, הוא השתמש לשם כך במוצרי "לנקום":

דדאיבנוביץ בחר להדגיש את הדבר הכי יפה בקרדשיאן – העיניים שלה, והוא עשה זאת באמצעות פלטת צלליות מסדרת Color Design 5 Pan Eyeshadow Palette בגוון Golden Frenzy. קרדשיאן ידועה בחיבתה העזה למסקרת "היפנוז" של לנקום, לכן העדיף דדאיבנוביץ להשתמש בגרסה החדשה של המסקרה - Hypnôse Doll Lashes Mascara בגוון So Black, שהדגישה היטב את ריסיה הארוכים של קרדשיאן.

kim_wedding_makeup

על לחייה של קרדשיאן הניח דדאיבנוביץ סומק Blush Subtil בגוון Rose Romantique, כדי להדגיש את עצמות הלחיים שלה וליצור מראה רך ורומנטי.

kim_wedding_day_blush2

למראה שפתיים מושלם, הוא מרח את שפתיה בשפתון L’Absolu Nu Lipstick בגוון Coral Sand, כשמעליהן הניח גלוס La Laque Fever Lipgloss בגוון Ravishing Coral.

kim_Kardashian_bridal_makeup

מה דעתכן?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails