תראו איזו פלטה מהממת תשיק דיור לקראת עונת החגים, באוקטובר 2010:
הפלטה מכונה בשם Minaudiere, שפירושו בצרפתית "מגונדר". בביטוי זה משתמשים כדי לתאר ארנק ערב מהודר ותודו שככה בדיוק נראית הפלטה, לא?
תראו איזו פלטה מהממת תשיק דיור לקראת עונת החגים, באוקטובר 2010:
הפלטה מכונה בשם Minaudiere, שפירושו בצרפתית "מגונדר". בביטוי זה משתמשים כדי לתאר ארנק ערב מהודר ותודו שככה בדיוק נראית הפלטה, לא?
אם תשאלו את המאפר פרנסואה נארס על ידידתו דפני גינס, הוא לא יפסיק לדבר עליה ולהלל אותה במשך שעות ארוכות. בגלל זה הוא בחר בה להיות המוזה לקולקציית הסתיו שלו לשנת 2010, שתעלה מחר על המדפים, ואף כינה את אחת הצלליות בקולקציה על שמה.
אגב, יש לציין, כי את האיפור לצילום הפרומו של הקולקציה עשה המאפר הנודע קבוקי, תחת עיניו הפקוחות והמשגיחות של נארס עצמו…
מה בקולקציה:
3 צלליות: Daphne (על-שם דפני גינס) – סגולה, Coconut Grove - חומה ו- Mangrove - צהוב-לימון (במהדורה מוגבלת)
2 צמדי צלליות: Tzarine ו- Rajasthan (מהדורה מוגבלת)
סומק - Douceur
שפתון – Basque וליפגלוס - Strawberry Fields (שניהם במהדורה מוגבלת)
עפרון עיניים רך – Palladium (מהדורה מוגבלת)
עדכון – 30/07/2010: נוספו תמונות חדשות!
קולקציית Venomous Villains
מועד השקה בארה"ב: ספטמבר 2010
מועד השקה בינלאומי: אוקטובר 2010
Cruella de Vil Collection – האוסף של קרואלה דה וויל:
Cruella de Vil Lipstick – שפתונים:
Innocence, Beware! – ורוד צהבהב בהיר (קרימשיין) (מהדורה מוגבלת)
Heartless – אדום דובדבן (אמפלפייד) (מהדורה מוגבלת)
Cruella de Vil Lipglass – ליפגלוסים:
Wicked Ways – גוון ניוד בגימור מוזהב פנינתי (מהדורה מוגבלת)
Devilishly Stylish – פוקסיה כהה בגימור ורוד פנינתי (מהדורה מוגבלת)
Cruella de Vil Eyeshadow – צלליות:
De-vil – נחושת עשירה (ולוקס פרל) (מהדורה מוגבלת)
Sweet Joy – זהב חיוור קרמי (פרוסט) (מהדורה מוגבלת – ממוחזר מקולקציית Passions of Red)
Carbon – שחור עז (מאט) (מהליין הקבוע)
Penultimate eyeliner – טוש אייליינר:
Rapid True Black – שחור (מהליין הקבוע)
Cruella de Vil Beauty Powder – ביוטי פאודר:
Her Own Devices – ניוד (מהדורה מוגבלת)
Cruella de Vil Blush – סומק:
Darkly My Dear – חום שזיפי (מאט) (מהדורה מוגבלת)
* * *
Evil Queen Collection – האוסף של המלכה המרשעת מ"שלגיה":
Evil Queen Lipstick – שפתונים:
Toxic Tale – קורל בהיר (סטאן) (מהדורה מוגבלת)
Sinister – חום-שזיפי רך (לאסטר) (מהדורה מוגבלת)
Evil Queen Lipglass – ליפגלוסים:
Strange Potion – ורוד-קורלי רך (מהדורה מוגבלת)
Hot House Deep – פטל בגימור ורוד פנינתי (מהדורה מוגבלת – ממוחזר מקולקציית Strange Hybrid)
Evil Queen Eyeshadow – צלליות:
Her Age Image – סגול בהיר (ולוקס פרל) (מהדורה מוגבלת)
Vainglorious – ברונזה בורגונדי (פרוסט) (מהדורה מוגבלת)
Vile Violet – סגול-כחול כהה (מאט) (מהדורה מוגבלת)
MAC Brow Penultimate Universal – טוש לגבות
Evil Queen Beauty Powder – ביוטי פאודר:
Oh So Fair – ורוד בינוני עם זהב פנינתי (מהדורה מוגבלת)
Evil Queen Blush – סומק:
Bite of Apple – ורוד-קורלי רך (מאט) (מהדורה מוגבלת)
* * *
Maleficent Collection – האוסף של המלכה הרעה מ"היפייפיה הנרדמת":
Maleficent Lipstick – שפתונים:
Violetta – סגול ויולט (אמפלפייד) (מהליין הקבוע ב-PRO)
Dark Deed – שזיף בורגונדי (אמפלפייד) (מהדורה מוגבלת)
Maleficent Lipglass – ליפגלוסים:
Revenge is Sweet – סגול-צהבהב בהיר (מהדורה מוגבלת)
Wrong Spell – שזיף כהה בגימור סגול-ורדרד (מהדורה מוגבלת)
Maleficent Mineralize Eyeshadow – צלליות מינרליות חצויות:
My Dark Magic – ורוד כהה בגימור ורוד פנינתי / שזיף כהה בגימור סגול פנינתי (מהדורה מוגבלת)
She Who Dares – כחול נייבי כהה בגימור כחול פנינתי / ירוק יער כהה בגימור ירוק לימוני פנינתי (מהדורה מוגבלת)
Maleficent Beauty Powder – ביוטי פאודר:
Briar Rose – ורוד-סגלגל רך בגימור פנינתי (מהדורה מוגבלת)
Maleficent Nail Lacquer – לקים:
Bad Fairy – אדום בתוספת פיגמנטים משתנים (מהדורה מוגבלת)
Formidable! – ירוק-כחלחל עם פיגמנט ורוד (מהדורה מוגבלת)
Mean & Green - סגול עם פיגמנט ירוק-כחלחל (מהדורה מוגבלת)
* * *
Dr. Facilier Collection – האוסף של ד"ר פאסילייר, הנבל מ"הנסיכה והצפרדע":
Dr. Facilier Lipgelee – ליפג'לי:
Resort Life – אוף-וויט בגימור ורוד פנינתי (מהדורה מוגבלת – ממוחזר מקולקציית Lillyland)
Dr. Facilier Greasepaint Stick – גריזפיינט:
Slick Black – שחור פחם אמיתי (מהדורה מוגבלת – ממוחזר)
French Quarter – ירוק-שחור בגימור פנינתי רב-גוונים (מהדורה מוגבלת)
Dr. Facilier Pigment – פיגמנטים:
Melon – אפרסק מוזהב בהיר (מהליין הקבוע)
Push the Edge – מג'נטה בהיר (מהדורה מוגבלת – ממוחזר מקולקציית Makeup Art Cosmetics)
Brash & Bold – סגול כהה מבריק בגימור פנינתי (מהדורה מוגבלת – ממוחזר מקולקציית Makeup Art Cosmetics)
Dr. Facilier Magically Cool Liquid Powder – מוצר חדש: היילייטר המגיע באבקה והופך לנוזלי במגע עם העור:
Truth and Light – שימר שקפקף עם ברק ורוד-כסוף (מהדורה מוגבלת)
Cajun – שימר בגוון ברונזה עם ברק מוזהב (מהדורה מוגבלת)
Mirror – מראה:
I’m So Vain – מראה עגולה מיוחדת באריזת קומפקט מעוצבת (מהדורה מוגבלת)
* * *
להצצה נוספת במוצרים, הקליקו כאן.
בכל פעם שתשלפו את הבושם החדש של דוידוף מהתיק, מישהו יחשוב שגנבתם משקולת מחדר הכושר. קבלו את המתחרה החדש של "קול ווטר" האגדי.
כמה שלא ניסו בדוידוף להשיק בשמים עם שמות חדשים, שום דבר לא מצליח להשתוות אל ההצלחה הפנומנאלית אותה נחל הבושם הגברי COOL WATER, אשר נמצא עד היום בראש מצעדי המכירות העולמיים וברשימת הפייבוריטים של (כמעט) כל גבר מצוי. המותג דווידוף, אשר מתמחה דווקא במקור בייצור סיגרים, מנסה כעת לשחזר את אותה הצלחה של הבושם COOL WATER עם השקה חדשה בתחום הבישום הגברי, אשר תראה אור בעוד כמה שבועות בעולם.
להמשך, הקליקו כאן.
לראשונה, "טבע ישראל" נכנסת לתחום הדרמו-קוסמטיקה ומשיקה בשיתוף עם חברת "Ahava" את המותג Clineral סדרת מוצרי טיפוח לעור, שפותחה על-מנת לתת מענה לתחזוקה נכונה יותר של העור עבור אנשים עם בעיות עור כרוניות כגון: אטופיק דרמטיטיס, סבוריאה, פסוריאזיס, אקזמה וכף רגל סוכרתית.
השם Clineral מגלם בתוכו את אפיונה של הסדרה, קרי: סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים שנבדקה קלינית על חולים במגוון מחלות עור ומבוססת על תמצית מינרלים ייחודית ובוץ מים המלח, בשילוב תמציות צמחים.
כמו כן, מעיד השם על השילוב שבין החברות: טבע - חברת התרופות המובילה בישראל ובין המובילות בעולם, אשר מחקר קליני הוא אבן היסוד לפיתוח מוצרים בתחומה; ו- Ahava – החברה שמביאה את סגולות ים המלח, המינרלים והבוץ שלו, לסדרות מוצרים איכותיים בעלי שם עולמי.
לדברי הדר מרחב נאמן - מנהלת יחידת שיווק תרופות ללא מרשם (otc) ומוצרי צריכה ב'טבע ישראל': "אחד הערכים המרכזיים שעולים בבדיקה מקהל הצרכנים בישראל הוא הביטחון בחברת טבע ובמוניטין שלה - מרכיב חיוני במסגרת החשיבה האסטרטגית על המיזם החדש. למרות צמיחתו של תחום הדרמו-קוסמטיקה בישראל, שוק זה עדיין קטן יחסית והמוצרים הקיימים בו אינם מובחנים דיים מבחינת הצרכנים. חלק מהחדשנות של המיזם הינו בזיהוי צורך אמיתי למוצרים, שיהוו פיתרונות ספציפיים ואיכותיים. השילוב בין טבע ישראל ו-Ahava, יוכל לתת ערך מוסף לצרכנים עם בעיות עור, תוך מינוף המשאבים הטבעיים האיכותיים של ים-המלח והמובילות והמצוינות הפרמצבטית של טבע ישראל. כל זה, על-מנת ליצור מוצרים עם בידול מובהק שיאפשר הובלה בנישה שזוהתה כצורך".
סדרת המוצרים יוצרה במיוחד עבור 20 האחוזים מאוכלוסיית ישראל - גברים נשים וילדים, הסובלים מבעיות עור. על פי המחקרים, מספר הסובלים מפסוריאזיס עומד על כ-100 אלף, מאטופיק דרמטטיס סובלים כ-200 אלף ילדים בישראל, לכחצי מליון ישראלים יש אקזמה ולכ-300 אלף איש יש סבוריאה. בישראל מאובחנים כ-400 אלף חולי סוכרת בישראל.
במהלך פיתוחה של הסדרה - שנמשך כשלוש שנים - הושם דגש על הצד התחושתי. כתולדה מכך, פותחו מוצרים בעלי מרקם נעים, ספיגה טובה ונטולי בושם. כמו-כן, נבדקה במחקרים האפקטיביות של המוצרים הקוסמטיים, כלומר יכולתם להקל על הסימפטומים שאותם חווים הצרכנים הרלוונטיים. הסדרה מהווה מוצר משלים לטיפול תרופתי ומאפשרת תחזוקה נכונה של העור באמצעות ליחוח, שימון והוספת מרכיבים מינרליים הכרחיים. פעולות אלו מהוות נדבך נוסף וחשוב בטיפול ומובילות לשיפור איכות החיים: הרגעת העור, לשיכוך הסימפטומים ולשיפור מראה העור.
הסדרה, המכילה בשלב זה 8 מוצרים ועתידה להתרחב בהמשך, מבוססת על שילוב ייחודי של תמצית מינרלים ובוץ ים המלח, המשפיעים על התחדשות העור ושומרים על הלחות התורמת לשיקום ושימור מבנה העור. בנוסף, מכילים המוצרים תמציות צמחים עם תכונות אנטי מונעות גירוי ואנטי דלקתיות. ייחודה של הסדרה, מעבר לרכיבים הייחודיים לה, הוא ביכולתה לתת מענה פרטני, באמצעות תכשיר ספציפי לה:
X-ZEMA קרם טיפולי לכפות הידיים: מסייע בהפחתת גירוי, יובש ותחושת גרד (תכולה: 125 מ"ל, מחיר: 60 ₪).
PSO קרם גוף טיפולי לעור: מסייע בהפחתת תחושת גרד ויובש ומותיר את העור נקי מקילופים (תכולה: 200 מ"ל, מחיר: 120 ₪).
PSO קרם טיפולי לעור המפרקים: מסייע בהפחתת תחושת גרד, יובש וקילופים בעור (תכולה: 75 מ"ל, מחיר: 65 ₪).
SEBO קרם טיפולי לעור הפנים: משפר את מראה העור, מסייע בהפחתת אדמומיות ומרגיע גירוי (תכולה: 50 מ"ל, מחיר: 75 ₪).
SEBO ג'ל ניקוי טיפולי לעור הפנים: מסייע בהפחתת אדמומיות וגירוי באזורים בעייתיים בעור הפנים (תכולה: 75 מ"ל, מחיר: 50 ₪).
TOPIC קרם גוף טיפולי לעור: מסייע בהפחתת תחושת גרד, גירוי, אדמומיות ויובש. מתאים לתינוקות מגיל 0 (תכולה: 200 מ"ל, מחיר: 120 ₪).
D-BETIC קרם טיפולי לעור כף הרגל: מסייע בהפחתת יובש וחספוס העור ומשקם את רכות העור ושלמותו (תכולה: 125 מ"ל, מחיר: 55 ₪).
D-BETIC ג'ל גרגרים טיפולי לעור כף הרגל: מסייע לקילוף שכבת העור היבשה, מחליק את העור ומשקם את שלמותו (תכולה: 100 מ"ל, מחיר: 60 ₪).
כל מוצרי הסדרה היפואלרגיים, אינם מכילים סטרואידים, בישום, פרבנים, SLS.
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ובבתי המרקחת המובחרים.
עוד על הסדרה החדשה Clineral, בסרטון הבא ממסיבת העיתונאים לרגל ההשקה (פס הקול מתחיל בדקה ה-1:22):
רותי יזהר (RUTHIE IZHAR), ברכותי על הזכיה ב-GIVEAWAY! מייל בדרך אליך…
ולכל שאר המשתתפים בהגרלה, תודה רבה לכם על השתתפותכם – מצטערת שלא זכיתם הפעם, אבל אל דאגה בקרוב מתוכנן GIVEAWAY נוסף.
ב"פאקו ראבן" החליטו להמר על הזהב פעם נוספת והשיקו את Lady Million ("ליידי מיליון"), המקבילה הנשית לניחוח המוביל שלהם לגברים – הבושם "1 מיליון", שהושק בשנת 2008.
לרגל השקת "ליידי מיליון" בישראל, קיימה היום "לילית קוסמטיקה" – הנציגה הרשמית של בשמי "פאקו ראבן" בישראל, אירוע במתחם "קסטיאל" בתל-אביב, שקושט בכמה דגמי וינטאג' מפוארים של המעצב עצמו (כולל שמלת הזהב המפורסמת שלו), שהופיעו על מסלולי התצוגה המובילים.
חלק משמלות הערב של פאקו ראבן שקישטו את האולם
ואיך אפשר בלי כיבוד טעים ושמפניה על הבוקר…
הרעיון ליצירת שני הניחוחות החל בכך, שב"פאקו ראבן" חשבו מלכתחילה על זוג ראוותני, בעל אישיות חזקה. את ההשראה לכך, הם שאבו מהזוג המיתולוגי ברט לנקסטר ואליזבת טיילור, שחייהם הזוגיים סיפקו לא מעט סנסציות לעולם. השלב הראשון של הרעיון בוצע עם השקתו של הניחוח הגברי "1 מיליון", כאשר התכנון היה ליצור לו בת-זוג כמקבילה מושלמת. כדי להעניק לה אישיות עצמאית משל עצמה, בחרו בחברה לכנות אותה בשם דומה, אבל אחר, כיאה לאשה מבריקה וזוהרת בכל היבט שהוא ולא סתם תואמת לדמות המייצגת את הגבר של "1 מיליון".
לדעת החברה, הכינוי "ליידי" מבטא בתוכו בצורה מושלמת את האיזון בין אלגנטיות, שיקיות, נועזות ואמיצות. כדי להבין את מהות דמותה של "ליידי מיליון", הוצג בפנינו סרטון שכלל מונטאז' של שחקניות ונשים מפורסמות וחזקות, ביניהן אליזבת טיילור, פיי דאנוואי, טרי האצ'ר, ג'ניפר אניסטון, אווה לנגוריה, ליידי גאגא ועוד אחרות.
הדוגמנית דרי המינגווי, נינתו של הסופר המפורסם ארנסט המינגווי, נבחרה לככב כפנים של הבושם והיא תופיע בקמפיין הפרסום שיעלה בעתונות ובטלוויזיה. בחברה מסבירים, כי המינגווי נבחרה בשל היותה שונה מדמות הדוגמנית הקלאסית והמוכרת – היא בעלת אישיות חזקה ודינמית, המתאימה באופן מושלם לרעיון העומד מאחורי "ליידי מיליון". אשה, שאין גבר היכול לעמוד בפניה – היא בלתי מושגת בעליל, למעט (אולי) האחד והיחיד – הגבר הלוהט והכריזמטי של "1 מיליון" (שכידוע מגולם ע"י הדוגמן ההורס מאט גורדון).
דרי המינגווי ל"ליידי מיליון" ומאט גורדון ל"1 מיליון"
בבואם לעצב את הבקבוק של הבושם, החליטו ב"פאקו ראבן" להמשיך בקו היוקרתי והיקר, אבל הפעם חשבו על משהו שיהיה חזק יותר מהבקבוק הגברי (שמגיע בצורת מטיל הזהב) ושתהיה לו אישיות משל עצמו – רק היהלום יכול להתחרות בזהב ובבקבוק של "ליידי מיליון" הצליח האמן נואה דושופו-לורנס (Noé Duchaufour-Lawrence - מקווה שלא עיוותי את שמו בתרגום לעברית) לשלב את שני החומרים יחדיו: הבקבוק מעוטר בפאות מעודנות, טכניקה הדורשת מיומנות וכשרון גדול בעיצוב אמנותי בזכוכית. בדיוק כמו ביהלום, גם לבקבוק הבושם אין בסיס אחד, אלא ניתן להניחו בזוויות שונות. כיפת הבקבוק בגוון מוזהב משלימה את העיצוב הארכיטקטוני והמיוחד שלו. את ההשראה לעיצוב, שאב דושופו-לורנס (מי שהיה אחראי גם על העיצוב של "1 מיליון") מיהלום הריג'נט, הנחשב ליפה ביותר בעולם ומוצג במוזיאון הלובר בפריס. אגב, הפקק המטאלי של הבקבוק מהווה גם חוט מקשר בין הבושם ושמלת הזהב המפורסמת של פאקו ראבן.
ניחוחו של "ליידי מיליון" הינו פרחי-עצי רענן - הוא עובר מתווי ריח של פרחים רעננים, לעומק הניחוחות העציים המכשפים בעוצמתם. זהו ניחוח מלא חיים ונמרץ: כמו נקטר של פרחים הוא מעורר תאווה ומותיר אחריו שובל של ניחוח עדין אך עם הרבה נוכחות. תווי העליוניים – פרח הנרולי, תפוז מר ונגיעה של פטל; ליבו – תפרחת תפוז אפריקאי, יסמין ערבי וגרדניה ובסיסו – פצ'ולי, דבש וענבר. אגב, 19 חודשים עמלו על הרכבת הניחוח, כאשר נבחנו לא פחות מ-2,500 גרסאות שונות, עד שנבחרה הפורמולה הסופית!
הבושם "ליידי מיליון" ישווק בשני גדלים: 50 מ"ל (419 ₪) ו-80 מ"ל (549 ₪) – שניהם בגרסת או.דה.פרפיום, יחד עם מוצרים משלימים כמו קרם גוף (150 מ"ל – 169 ₪), דאודורנט וג'ל רחצה. את הבושם והמוצרים הנלווים, ניתן יהיה להשיג החל מהשבוע השני של חודש אוגוסט, ברשתות הפארם השונות בארץ ובפרפומריות נבחרות.
מוצרים נילווים: קרם גוף, ג'ל רחצה ודאודורנט
אגב, כדי להוסיף על הנופך היוקרתי של הבושם ולהעצים את האסוציאציה הנלווית לו, בסיום האירוע הוענק לכל אחד מאיתנו מפתח, אשר באמצעותו התבקשנו ליטול את תיק העיתונות מתוך לוח כספות, שעמד בצד האולם...
קיר הכספות
בית האופנה והבישום AZZARO, משיק ניחוח חדש לגבר בסדרת Azzaro Pour Homme – סם חיים חושני ומפתה: Azzaro Pour Homme ELIXIR.
הבושם החדש, הינו התפתחות אלגנטית בהשראה איטלקית של הבושם AZZARO הקלאסי, שהושק לראשונה לפני כ-30 שנה, בשנת 1978. בושם זה, יצר הילה ריחנית של גבריות לטינית חזקה ומכובדת, עם ניחוח שכל אישה רצתה ללכת בעקבותיו...
Azzaro Pour Homme ELIXIR חושף תערובת ארומאטית של משיכה אלגנטית וחושניות מוגברת. זהו שיקוי של קסם מהול במסתורין, בעל ניחוח אוריינטלי מעורר תשוקה, שגורם לבושם להיות בעל כוח כיבוש מהפנט, שלא ניתן לעמוד בפניו:
תו עליון מתובלן: קינמון ארומאטי ומעורר והל עשיר.
תו הלב רענן: כוסברה, לימון עסיסי, לבנדר.
תו בסיס מפתה: עץ הבנזוין המרגיע, פולי טונקה ריחניים, צמח הלבדנום וונילה חושנית.
הגבר של הבושם הינו בעל חזות מפתה ומסתורית שמושכת את תשומת לבן של הנשים, בדיוק כמו הפרזנטור שלו – הזמר אנריקה איגלסיאס, שנבחר לתפקיד זה על שום היותו מזוהה עם ערכים אלגנטיים וגבריים, שמשדרים חושניות ומסתוריות.
עיצוב הבקבוק, כמו הגבר של Elixir הלובש את הניחוח: מסתורי, חושני ובעל חזות שלא ניתן לעמוד בפניה: הצבע האדום משדר אנרגיה עמוקה ובוערת עם המון תשוקה. המעבר בין הצבעים - מהמכסה השחור, דרך זכוכית הבושם האדומה הכהה ועד לבסיס הבושם האטום בצבע שחור ואלגנטי, משתלבים לתוך יצירה אחת שמשדרת להט וקסם מסתורי של ניחוח מפתה.
לרגל השקת הבושם, עולה "לילית קוסמטיקה" (יבואנית בשמי "אזארו"), בקמפיין אינטרנט מיוחד שיערך בשיתוף האתרים MAKO ו- ONE. במסגרת הקמפיין, יועלו בשבועיים הקרובים, באנרים אשר יובילו את הגולשים ל"משחק פיתוי", במהלכו יתחרו במשחק זיכרון שבו יתאימו בין חלקי גוף שונים בעלי מוטיבים חושניים. 25 העונים המהירים ביותר, יזכו בבושם החושני והמפתה מבית "אזארו" - Azzaro Pour Homme ELIXIR.
לדברי אורי בילט, סמנכ"ל מכירות "לילית קוסמטיקה": "מטרת השקת הבושם החדש, היא להרחיב את הליין הגברי הקלאסי שנתפס בעבר כבושם לקהל יעד מבוגר יותר. כיום, בית 'אזארו' פונה עם הניחוח החדש לקהל יעד צעיר יותר, תוך מקסום הערכים החזקים של 'אזארו' לגבר".
הבושם החדש מושק במחיר מיוחד של 150 ₪ (ל-100 מ"ל), ברשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות.
מותג הלקים essie מציע לט"ו באב, קולקציית לקים מיוחדת, על טהרת הצבעים האדומים והורודים, במבחר מרהיב של גוונים – נחשקים, בוהקים, עמוקים, מפתים ומרגשים...
במבחר הגוונים הלוהטים לחג ניתן למצוא:
Flirt – ורדרד עם נגיעות אדמדמות למראה נשי מרומז.
After Sex – בורדו- שימרי, סקסי ומנצנץ.
Wild Thing – אדום עם נגיעות זהבהבות להוציא את החיה מתוכך...
Infatuation – כשמו כן הוא, ורוד מלבלב של התאהבות נעורים.
Wife Goes On – ורוד נשי, צעיר ומתוחכם.
סקסי, fun ונשי כמו שרק אדום וורוד יכולים להיות...
מחיר מומלץ לצרכן – 65 ₪.
לבירור נקודת המכירה הקרובה, לפרטים והזמנות: www.essie.co.il
בתחילת דרכם היו ניתוחי הפנים מסורבלים ומורכבים ולא פעם שיוו למנותחת מראה 'מתפלא', מתוח מדי ולא טבעי. היום, מדובר כבר באופרה אחרת ובניתוחי פנים מ'הדור השלישי'. כיום, מגוון גילאי הנשים שפונות להליכים מסוג זה הוא עצום, הטווח נע בין 35-80. הנשים הבוגרות מרגישות שהעור הרפוי והצוואר המקומט מפריעים להן בשגרת החיים העמוסה, בעיקר כי כיום, הן ממשיכות לעבוד, לבלות, פוצחות בקריירה שנייה ואף מתחילות מערכות יחסים חדשות - ואינן רוצות שעור פניהן 'יסגיר' אותן.
כיוון שנשים לא מעוניינות, כאמור, להמתין עד שעור הפנים ייפול, הן דורשות פתרונות בשלבים מוקדמים. לאור הביקוש, פיתח ד"ר דב קליין שיטה חדשה למתיחת פנים, המכונה SOFT LIFT (מתיחה רכה). מדובר בטכניקת ניתוח שונה שנעשית בהרדמה מקומית. בשיטה זו, המטופלת עוברת את הניתוח בצורה קלה שאינה מצריכה אשפוז לילה, וניתן ללכת הביתה בסיום הטיפול. בנוסף, אופן ההחלמה של המטופלות שעוברות ניתוח זה בשיטה זו, הוא מהיר - שבוע החלמה בבית הינו מספיק ולאחר מכן, המטופלת חוזרת לשגרת חיים רגילה.
בשיטה זו גם יתר חלקי הפנים נראים נפלא, כאילו עברו טיפול מלא. שיטה זו מחדדת את חיטובי הפנים שאבדו עם הגיל ומונעת צניחה עתידית.
את מתיחת הפנים בהרדמה מקומית ניתן לעבור במרפאה של ד"ר דב קליין. על מנת להגיע לתוצאות שיפחיתו מספר רב של שנים מפניה של המטופלת, ד"ר קליין בודק כל מקרה לגופו, מעניק ייעוץ ממוקד ומרכיב עבור המטופלת תוכנית שמתאימה במיוחד בשבילה. תוכנית זו כוללת: שמירה על פרופורציה נכונה - מתיחת העור והסרת עודפים, הדגשת תווי הפנים, הרמת המצח והרמת הצוואר .היום כבר לא מדובר במתיחה, אלא בפיסול אמיתי- אמנותי, שמקנה לפנים את המראה והמבט הטבעי.
לאתר של ד"ר קליין: http://www.drklein.co.il/
ללא ספק, לחיוך החושף שיניים לבנות וחניכיים בריאות יש השפעה רבה על המראה החיצוני שלנו. גם ב"דארפין" - מותג הקוסמטיקה הצרפתי, כוללים את פעולת צחצוח השיניים כחלק בלתי נפרד מרוטינת הטיפוח היומיומית שלנו ומשיקים את DENBLAN - משחת שיניים מלבינה ומטפלת בחניכיים, המשלבת את קדמת הטכנולוגיה להיגיינת הפה עם ניחוחות הצמחים והטבע של דארפין.
משחת השיניים DENBLAN מכילה נוסחאות טבעיות של: תמציות פפאיה, תמציות אננס וסידן פחמתי - להלבנת השיניים וטשטוש כתמי ניקוטין; שמני אנג'ליקה, פטרוזיליה ושומר - להרגעה, טיהור וחיזוק החניכיים ושמן מנטה – לחיטוי ורענון הנשימה.
המחיר: 89 ₪.
מחיר היכרות עד לתאריך 31/08/2010: 49 ₪
להשיג בלעדית ברשת סופר פארם ברחבי הארץ
לא רק להיטים ותלבושות פרובוקטיביות: הזמרת קייטי פרי משיקה בושם חדש אשר כולו גרגורים…
הזמרת קייטי פרי מעידה על עצמה שהיא צרכנית נלהבת של מוצרי טיפוח וקוסמטיקה. ככזו, היא תמיד מוצאת את עצמה מחפשת את הדבר הגדול הבא אשר יגרום לה להרגיש ולהראות כמו אליזבת טיילור הצעירה. בשביל זה היא מחזיקה על המדף בבית יותר ממאה מוצרים שיעזרו לה בכך וכעת מסתבר, היא תוכל להוסיף עוד מוצר לאוסף הפרטי – הבושם החדש אותו היא צפויה להשיק בקרוב.
להמשך, הקליקו כאן.
ריסים ארוכים ודרמטיים היו מאז ומעולם הלוק האורבני המושלם ליצירת המראה הבוהמייני האולטימטיבי, החל מאידי סדג'וויק וחבורת וורהול דרך המועדון האגדי הפקטורי סטודיו 54 בניו יורק וסרטי ה-16 מילימטר ועד היום. קולקציית IN THE STUDIO היא תמצית הסטייל של המראה הזה: הקולקציה מתרכזת במסקרה הטרמופלסטית החדשה STUDIO FIX LASH בגווני שחור או חום, אשר מאריכה, מפרידה ומעגלת את הריסים, הודות למברשת המעוצבת ולטכנולוגיה הייחודית המאפשרת מריחה נוחה וחלקה ללא גושים. להשלמת המראה: מייק אפ- פודרה קומפקטי STUDIO FIX POWDER המעניק כיסוי מלא, במרקם מאט קטיפתי - מראה עוצמתי, בדיוק כמו בסטודיו...
STUDIO FIX LASH בשני גוונים:
Black Fix - גוון שחור
Studio Brown - גוון חום
מחיר: 92 ₪
להשיג ברשת חנויות M.A.C ברחבי הארץ.
"ארטדקו", חברת הקוסמטיקה הגרמנית שחוגגת בימים אלו 25 שנה להיווסדה, מציגה את "Beauty Desire" – קולקציית הסתיו/חורף שלה לשנת 2010/11: גוונים של כחול כהה וקרמל חם בעיניים, עם ציפורניים בגווני בוץ ואוכמניות להשלמת המראה ושפתיים בגוונים מפתים של ורוד וכתום קורל.
לכבוד הקולקציה עיצבו בחברה פלטה מיוחדת ואלגנטית, שבה אפשר לאחסן 4 צלליות/סמקים.
מה בקולקציה:
סומק בגוון ורוד אזליאה
בגזרת העיניים ניתן למצוא 4 צלליות אבן (בתמונה למעלה), 4 צלליות אבקה בטוש, 2 עפרונות עיניים, אייליינר טוש וטוש לגבות.
2 עפרונות שפתיים, 6 שפתונים ו-2 ליפגלוסים
4 לקים
את מוצרי "ארטדקו" ניתן להשיג באירופה ובארה"ב.