יום חמישי, 31 במרץ 2011

רשת "APRIL" משיקה מסיכת פילינג ללא גרגירים של ד"ר מיורד

רשת אפריל, המשווקת קוסמטיקה סלקטיבית, משיקה את הפתרון האולטימטיבי לעור עייף, עמום וחסר זוהר: "VITALIC" POMEGRANATE EXFOLIATING MASK - מסיכת פילינג ללא גרגרים על בסיס תמצית רימונים מסדרת "ויטאליק" במותג הטיפוח הדרמטולוגי DR. MURAD.

VT-Pomegranate Exfoliating Mask-HR

המסיכה החדשה מצטרפת לסדרת הרימון – "ויטאליק", המיועדת לכל סוגי העור הזקוקים לשיפור החיוניות ורמת האנרגיה של תאי העור. נוסחה זו מבוססת על תמצית פרי הרימון הטבעית, המכילה חומצות, ויטמינים ומינרלים המסייעים לחידוש העור על ידי הסרת עור יבש ותאים מתים מעל פני העור. פעולה זאת ממריצה את תהליך ההתחדשות הטבעי של תאי העור ומעניקה מראה רענן ובהיר יותר תוך דקות. בנוסף, המסיכה מכילה את תמצית הלימון להבהרת העור, תמצית ג'ינקו בילובה להמרצת התאים, תמצית פפאיה לתוספת לחות, שמנים חיוניים ומרכיבי לחות והזנה.

ייחודה של המסכה טמון באופן הסרתה, בה אין צורך בשפשוף מכני או בשימוש בגרגרים. היא מעניקה עור רך, זוהר וקורן תוך דקות. מרקם הג'ל המרענן וניחוחה הנעים של המסכה, הופכים את תהליך חידוש העור לפעולה מענגת במיוחד.

השימוש במסיכה פשוט מאוד, יש לפתוח שקיק אחד של מסכה ולהניח את תכולתו על עור פנים וצוואר יבשים ונקיים. להשאיר על העור למשך 10-15 דקות ולשטוף היטב במים פושרים.
האריזה הייחודית מכילה 6 שקיקים אטומים וסטריליים המאפשרים שמירה על טריות החומר עד לרגע הנחת המסכה על העור. כל שקיק מיועד לשימוש חד פעמי.
מסיכת הרימונים מומלצת לשימוש פעם עד פעמיים בשבוע ומתאימה לכל סוגי העור.

המחיר: 140 ₪.
להשיג בלעדית בסניפי רשת "אפריל".

GUERLAIN מציע שיקוי פנינים לעור

"גרלן" לוקחת את כל הידע והמומחיות של סדרת המטאוריטים המפורסמת שלה ומכניסה אותם בפריימר חדש - METEORITES PERLES, ההופך את עור הפנים לחלק וזוהר ומהווה בסיס מושלם לאיפור שמונח מעליו.

METEORITES PERLES

טכנולוגיית "שבירת האור" המיושמת בסדרת המטאוריטים של המותג, שימשה גם כאן: הפריימר החדש מבוסס על פנינים ורודות, המטשטשות פגמים ומפזרות את האור באופן מושלם. הפנינים אצורות בג'ל מרענן בעל מרקם ייחודי, המחייה את העור מיד כשהוא בא עימו במגע. פורמולת המוצר מכילה בנוסף פולימרים של סיליקון להפחתת אדמומיות ופיגמנטים מעבירי אור, המעניקים לעור את המראה הזוהר והבריא. חלקיקי פודרה סופגים את הסבום העודף ומנטרלים את הברק השומני.

הפריימר מגיע בבקבוק משאבה ומרקמו של הג'ל קליל ונספג לעור בתוך שניות.

המחיר: 395 ₪ (תכולה: 30 מ"ל).
ניתן להשיג ברשתות הפארם, ברשת "אפריל" ובסניפי "המשביר לצרכן".

קונים ותורמים בסופר-פארם: מארזי ברכה בעיצוב מיכל נגרין ב-10 ₪

סופר-פארם מתגייסת זו השנה השמינית למען איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית: החל מה-24 במרץ ועד לערב חג הפסח, יימכרו ברשת מארזי כרטיסי ברכה (שישה כרטיסים), ב- 10 שקלים. השנה התגייסה גם מיכל נגרין למהלך ועיצבה את כרטיסי הברכה. כל ההכנסות ממכירת כרטיסי הברכה יועברו כתרומה למרכזי הסיוע. בשנה קודמת גייסה סופר-פארם סכום של 700,000 ₪ שנתרם למרכזי הסיוע. השנה מתעתדת הרשת למכור כ-90 אלף מארזים, ובכך לגייס כ-900 אלף שקל.

DSC_6692

ניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר-פארם, מסר כי "סופר-פארם כחברה מובילה מאמינה שצריך לתת חזרה לקהילה. לאורך השנה מתגייסת החברה לטובת שש עמותות שונות ויוצאת בהתרמה בקופות במסגרתן נמכרים מוצרים שימושיים. ההכנסות מועברות אל עמותות שונות העוסקות בסיוע לילדים ונשים. בין הגופים הנתרמים: אגודת סוכרת נעורים, עמותת חיים, וריאטי, בסרטן עמותת לראות ואיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית".

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית הינו ארגון גג של תשעה מרכזי סיוע, אשר מפעילים את קווי החירום: 1202 לנשים, 1203 לגברים וקווים לנשים וגברים דתיים. המרכזים מספקים תמיכה, מידע וייעוץ משפטי, ליווי בהליך רפואי, ליווי למשטרה ולבתי המשפט, קבוצות תמיכה וסדנאות למניעת הטרדה מינית בבתי הספר, במקומות עבודה ולאנשי מקצוע, במטרה להגביר את המודעות לנושא אלימות מינית.
בשנת 2009 התקבלו במרכזי הסיוע כ- 35,000 פניות, מתוכן קרוב ל- 8,000 פניות חדשות. 66.3% מהדיווחים למרכזים הם על אלימות מינית כלפי ילדים ונוער עד גיל 18. מרבית הפגיעות מבוצעות ע"י אדם המוכר לנפגעת.

200_520

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית ולנפגעי תקיפה מינית בישראל (ע"ר)- www.1202.org.il
טלפון: 02-6797919, פקס: 6787919- 02, arcci@netvision.net.il ת.ד. 2122 ירושלים 91024.
דף הפייסבוק של האיגוד.

GILLETTE גאה להציג חנות קונספט לרגל "מרתון ג'ילט תל-אביב"

מרתון תא

ג'ילט ישראל נותנת חסות ראשית למרתון ת"א, שיתקיים ב- 08/04/2011, ולרגל המאורע היא משיקה חנות קונספט ראשונה מסוגה בתולדות המותג. החנות, שממוקמת בכיכר רבין, עוצבה תחת הקונספט Raise your hands up, שיאפשר לקהל הרחב הצצה חווייתית ובלתי נשכחת לעולם המותג. החנות תפעל למשך כשמונה ימים בלבד.

באירוע השקת החנות התארחה הגב' סופי בלום, מנכ"לית P&G ישראל, שאמרה: "אנו גאים ושמחים להוביל מהלך חדשני למותג הבינלאומי ג'ילט כחלק מהפעילות הכוללת של מרתון ג'ילט תל אביב, במטרה להמשיך ולחזק אותו כמותג המוביל בקטגוריית הטיפוח הגברי בכלל, ובקטגוריית הגילוח, בפרט. ב- Gillette concept store תתאפשר לקהל הרחב האפשרות לחוות את עולם התוכן הרחב של המותג ג'ילט: חדשנות, איכות ומובילות טכנולוגית. המפגש הישיר שלנו עם אנשים הוא חוויה עוצמתית ואמיתית שרק מותגים חזקים ומבוססים יכולים ליצור."

סופי בלום סופי בלום עם דן שפירא וגילי שם-טוב (צילום: סיון פרג')

עוד נכחו באירוע ההשקה: השחיין איתן אורבך,שדרנית הספורט גילי שם-טוב, שחקני העבר: חיים רביבו, אייל ברקוביץ, יוסי אבוקסיס, איציק זוהר, אריק בנאדו, מוטי איווניר, מוטי ארואסטי, שחקן הטלוויזיה והתיאטרון דן שפירא ועוד אחרים.

בין האורחים שנכחו בהשקה היו: איש העסקים חיים רביבו, שדרן הספורט אייל ברקוביץ, שחקן הכדורסל במי"ל מוטי ארואסטי, מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר, שחקן העבר של הפועל תל אביב יוסי אבקסיס, שדרנית הספורט גילי שם טוב, שדרן הספורט איציק זוהר, שחקן העבר אריק בנאדו, דן שפירא, עתי שולברג ועוד.

צילום סיון פרג

בחנות הפופ אפ תוצג תערוכת רגעי הניצחון הגדולים שנבחרו ע"י גדולי הספורטאים הישראלים ביניהם: חיים רביבו שבחר ברגע הניצחון של אריק זאבי, איתן אורבך שבחר בשייט גל פרידמן, יוסי אבקסיס שבחר בשחר פאר הטניסאית.
גם רגע ההגעה לקו הגמר של הרצים במרתון יצולם בזמן אמת, והתמונות המרגשות ביותר שייבחרו יפורסמו בקמפיין חוצות ברחבי גוש דן.
בנוסף, ג'ילט משיקה פעילות פייסבוק לראשונה בישראל במסגרתה, לאורך מסלולי מרתון ג'ילט תל-אביב, יוצבו מצלמות שיצלמו את המשתתפים במהלך הריצה. התמונות יועלו בזמן אמת לפרופיל הפייסבוק האישי של המשתתפים ויאספו לתוך אלבום תמונות אישי.

במהלך המרתון יחולקו למתחרים דוגמאות של Gillette Professional Power Advanced Stick על מנת שיוכלו לחוות את פעילותו במהלך המרתון שידרוש לא מעט מאמץ וזיעה.

חנות הקונספט של ג'ילט תפתח לקהל הרחב לתקופה מוגדרת ומוגבלת של שמונה ימים בלבד, בין התאריכים 30/3/2011 ועד ה- 6/4/2011, בין השעות: א'- ה' 16:00-22:00, יום ו' 22:00-15:00 ומוצ"ש 20:00-23:00, בכיכר רבין בתל אביב (הכניסה לחנות ללא תשלום וללא הגבלת גילאים).

יום שלישי, 29 במרץ 2011

COLOR CLUB משיקה את קולקציית Wicked Sweet (אביב/קיץ 2011)

Z-101213-CC_Wicked_Sweet-12PC-Display

קולקציית Wicked Sweet של מותג הלקים הניו-יורקי, COLOR CLUB, כוללת 7 לקים בגוונים ניאונים, המגיעים בניחוחות פירותיים שונים (כשהלק מתייבש):

Get Your Lim-on – צהוב שימרי בניחוח לימוני
The Lime Starts Here – ירוק לימוני קרמי, בניחוח ליים
I Always Get My Man-darin – צהוב-כתמתם שימרי, בניחוח מנדרינה-תפוז
Yum Gum – ורוד מסטיק קרמי, בניחוח מסטיק
Raspberry Rush – ורוד לוהט קרמי, בניחוח גרגירי יער
Gimme a Grape Big Kiss – סגול בינוני קרמי, בניחוח ענבים
Wicked Sweet – כחול שימרי, בניחוח סוכריה

אגב, הניחוח של הלק מורגש אפילו כאשר שמים מעליו טופ-קוט.

המחיר: 25 שקל ל-15 מ"ל
להשיג במרכזי הטיפוח המקצועיים ובסניפי רשת "נייל סטודיו" ברחבי הארץ.

ESTEE LAUDER מציגה את סדרת הטיפוח המחודשת DayWear

estee_lauder_daywear_moistu

אסתי לאודר מציגה את סדרת הטיפוח המחודשת DayWear – קרם הלחות המוביל והיעיל ביותר של המותג בתחום טיפוח העור:
New DayWear Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant Moisturizers SPF15 מעניק הגנה נוגדת חמצון ואת ההגנה המתקדמת ביותר אי-פעם נגד קרני UV למניעת הופעתם של סימני הזדקנות ראשונים. בשימוש ממושך, מסייע בצמצום מראה קווים עדינים, יובש וחוסר ברק, כך שהעור נראה חלק וזוהר יותר.

הקרם מכיל קומפלקס חדש של נוגדי חמצון ייחודי ובלעדי, המספק תערובת אופטימאלית של נוגדי חמצון חיוניים לעור, שנבנה במיוחד כדי למחזר ולייצר באופן מתמשך קיבולת של נוגדי חמצון. הקומפלקס משלים את המקורות הטבעיים של נוגדי החמצון בעור להגנה מקיפה של נוגדי החמצון במהלך כל היום. השילוב הוא כה יעיל, כך שהוא מנטרל כל סוג של רדיקלים חופשיים המזיקים לעור, אשר יכולים לגרום לסימני הזדקנות מוקדמת.
בנוסף, תערובת של גורמי לחות בעור ושומנים ממריצי מחסום מספקת לעור לחות באופן מיידי ולאורך כל היום להגנה מאובדן לחות אשר יכול להאיץ סימני ההזדקנות המוקדמת.

סדרת זו מציגה ניחוח מלפפון ייחודי, האהוב על נשים ברחבי העולם. הניחוח מורכב ממרכיבים ירוקים ונגיעות מימיות של מלפפון ונותן תחושה קרירה של חיים חדשים, בעוד שניחוחות של יסמין, סיגלית ורקפת מספקים איזון נינוח. ניחוח המושק נותן גימור נוח וזוהר.

estee-lauder-daywear-plus-lotion-spf-15-profile

סדרת DayWaer החדשה של אסתי לאודר כוללת 4 מוצרים חדשים:

DayWear Crème SPF15 for Dry skin - קרם לחות לעור יבש, המעניק לעור נוחות עם תחליבים מרגיעים ומרקם מדהים;

DayWear Crème SPF15 for Normal/Combination skin – קרם לחות לעור רגיל/מעורב, קליל ורך עם האיזון הנכון של רעננות ועושר;

DayWear Lotion SPF15 for Oily skin - קרם לחות לעור שמן, לחות ללא שומן בתחליב קליל כמים הנמרח ונספג בקלות;

DayWear Sheer Tint Release Moisturizer SPF15 for All Skin types - קרם לחות עם גוון לכל סוגי העור. תכשיר לחות קליל זה הופך לגוון שקוף עם המריחה ומשדרג כל גוון עור עם זוהר בריא ואחיד.

המוצרים בסדרה נבדקו דרמטולוגית. נבדקו אופטלמולוגית ואינם גורמים לאקנה.

מחיר מומלץ לצרכן: 320 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)
להשיג בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.

קונסילר לשורשי השיער

6008_hero

מי מאיתנו, שצובעות את השיער, לא מכירה את התופעה המעצבנת, כשהשורשים הטבעיים מתחילים לבצבץ להם ואין לכן כרגע זמן פנוי להגיע למספרה כדי לחדש את צבע השיער (או אפילו לעשות את זה לבדכן בבית)?

כוהנת צבעי השיער של הסלבריטאים בהוליווד, ריטה חזן (כן, כן – היא משלנו!), השיקה החודש מוצר חדש ונפלא - Root Concealer, המהווה פתרון אולטימטיבי לבעיה הנ"ל. חזן, שאחראית על שיערן של כוכבות כמו ג'ניפר לופז וג'סיקה סימפסון, מסבירה שמדובר בצבע זמני לשיער, המגיע באריזת ספריי וניתן להתיזו בקלות ובמהירות על שורשי השיער. הצבע מצליח לכסות גם שיער שיבה והוא נשאר על השיער עד לחפיפה הבאה.

ritahazanroot

ה"קונסילר לשיער" מגיע בארבעה גוונים: בלונד, אדום, חום בהיר וחום כהה/שחור והם מצליחים להתערבב עם הגוון הנוכחי של השיער.

Rita Hazan RootConcealer

הנה, תראו מה ריטה מספרת על המוצר וכיצד משתמשים בו:

לצערי, את ה- Root Concealer ניתן להשיג כרגע רק ברשת "ספורה" (המחיר: 24$).

LANCOME צוברת נקודות

-1

היא מכונה "נסיכת נקודות הפולקה" ואכן במהלך 60 שנות הקריירה המדהימה שלה, Yayoi Kusama (יאיוֹי קוסמה) כיסתה בדי קנבס ופסלים רבים בהם. היא התיזה אותם מהרצפה עד התקרה, על גזעי עצים ואפילו על אנשים. כעת, ציירת האוונגרד/הפסלת/הסופרת/המשוררת (או בקיצור – האמנית העכשווית הגדולה ביותר של יפן) מעבירה את הנקודות שלה ל... אריזת ליפגלוס.

Yayoi Kusama Yayoi Kusama

חברת הקוסמטיקה "LANCOME" השיקה לאחרונה מהדורה מוגבלת של Juicy Tubes – סדרה של 6 גלוסים, המגיעים באריזות שעוצבו במיוחד על-ידי קוסמה ונושאות את הנקודות האהובות עליה כל-כך. פורמולת הגלוסים חודשה והיא מגיעה ללא חומרים משמרים, עשירה בדבש הונגרי וחמאת שיאה.

img-kusama_150612653099_jpg_article_singleimage

המהדורה המיוחדת הזו נועדה, למעשה, לחגוג את יום ההולדת העשירי של הג'וסי טיוב. שמות הגלוסים במהדורה זו הם: Pop Art Hazelnut, Happy Honey, Rose Blossom, Dot Apricot, Crazy Raspberry ו- Swing Pink.

-2

Mango משיק לראשונה בישראל את Lady Rebel - בושם חדש לאישה

אחד הקווים המנחים שמיישם בית האופנה Mango הינו להלביש נשים מודרניות בהתאם לצרכיהן. חזון זה הינו אחד המפתחות להצלחה המסחרית הבינלאומית של המותג. את אותה הצלחה בינלאומית, שאפה החברה לתרגם לקטגוריה נוספת, על ידי יצירת מותג אופנתי אך נגיש בשוק הבישום.
עד כה שווקה בישראל אופנת מנגו בלבד, הכוללת ביגוד ואקססוריז לנשים, במנעד קלאסי עד וינטאג'. מהיום תוכל הצרכנית הישראלית להתוודע גם לבושם החדש מבית מנגו - Lady Rebel.

mango-lady-rebel-ad

הבושם החדש משלב בהשראתו שירה ורומנטיות, יחד עם טרנדיות ופרובוקטיביות. זוהי השפה של דור תוסס הנשען על צלילי הרוק והאהבה, זוהי נשיות חדשה הבנויה מניגודים. מדובר כאן בניחוח מתוחכם ונשי שנועד עבור נערות מרדניות ואמיצות, בהשראת סגנון כוכבות הרוק - נערות פרובוקטיביות ותוססות, שחייהן מהדהדים לקצב מוסיקת הרוק, כאשר תשוקה והתלהבות שולטים בעולמן.

הרכבו של הניחוח הינו פירותי-פרחוני, פרובוקטיבי, חושני ורענן. תוויו העליונים מציעים תות-שדה פראי, קליפת אננס וקוקטיל מוחיטו חמצמץ. הלב הוא נועז ונשי והוא מורכב מעלי כותרת שקופים של ורד מחוזקים בתווים עציים אוריינטליים. מגע של סוכר מהול בווניל ותו של פטצ'ולי מעצימים את המסתורין, העיקשות והעמידות של הניחוח. ככל שזה נשאר על העור, הוא הולך והופך להיות ניחוח עדין ונשי יותר.

הבושם מגיע בבקבוק המזכיר במראהו תכשיט מעודן. הלוגו השחור המקורי בקווים גותיים מודגשים על הדפס ערבסק מודרני, יוצרים קונטרסט וחושפים צד קשוח והחלטי יותר. שילוב זה לוכד ומגלם בשלמות את הדואליות של Lady Rebel - התערבבותם של צבעי הורוד, השחור והלבן עם המארז החיצוני, משדרים תדמית רעננה ודינאמית, הודות לגוון הבוהק של הלוגו.

Lady Rebel  - Mango

המחיר: 349 ₪ (תכולה: 100 מ"ל EDT)

את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג הבישום Mango בישראל קיבלה חברת "לילית קוסמטיקה", שתשווק את הבושם באופן בלעדי ברשת סופר פארם. היקף ההשקעה בהחדרת המותג נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪.

יום שני, 28 במרץ 2011

PANTENE - סדרת Pro-V Aqua Light

אחרי שנים של צביעת השיער והבהרתו (גוונים), השיער שלי הפך להיות יבש וחסר חיים, מה שמחייב אותי להשתמש בתכיפות בחומרי הזנה ולחות לשיער, כדי להעניק לו מראה "חי" יותר. הבעיה עם מוצרים מהסוג הזה, שיש להם נטייה להכביד על השיער לאחר זמן מסויים של שימוש. גם הנטייה השומנית של הקרקפת שלי, לא מסייעת מאד לשיפור המצב...

לאחרונה, השיקה פנטן דף בפייסבוק, המזמין את הגולשים/ות להיכנס למרכז היופי והמדע של המותג ולקבל, באמצעות תשובות לשאלון קצר, איבחון לגבי סוג השיער שלהם/ן.

דף פייסבוק

גם אני הוזמנתי לענות על אותו שאלון ושמחתי לגלות שיש לפנטן פיתרון מתאים לבעיה הספציפית שלי – סדרת ה- Aqua Light ("אקווה לייט") החדשה של פנטן מבטיחה לטפח ולהזין שיער יבש, אבל יחד עם זאת לא להכביד עליו (עקב הפחתה משמעותית בכמות הסיליקון המצויה בדרך-כלל במוצרים מסוג זה). הסדרה מכילה שמפו, מרכך, ספריי מטפח ומסיכה. שלושת המוצרים הראשונים נשלחו אלי להתנסות:

DSCF2629

השמפו הוא שקוף לחלוטין והספיקה לי כמות קטנה ממנו כדי לחפוף את השיער (אורכו עד הכתפיים). המרכך, לעומתו, מגיע במרקם שמזכיר יותר סוג של מוס מאשר קרם מרכך כבד.

DSCF2646

שני המוצרים נשטפו בקלות ובמהירות גדולה מהשיער והותירו אותו רך ונעים. גם העיצוב של השיער באמצעות מייבש שיער היה נח למדי, הן כשהשיער לח והן לאחר שהתייבש באופן טבעי. השיער נראה אוורירי ובריא יותר. בנוסף, בתור מי שמורגלת לחפוף את שיערה כל יומיים בערך, שמחתי לגלות שהשיער שומר על העיצוב שלו ועל המראה הנקי למשך זמן ארוך יותר, כך שהזמן בין חפיפה אחת לשניה התארך לו ביום ולפעמים אפילו ביומיים.

יחד עם השמפו והמרכך נשלח אלי גם מוצר חדש נוסף בסדרה – ספריי מטפח דו-שלבי, העוזר לטפח ולרכך את השיער באופן מיידי לסירוק קל בין החפיפות. המוצר הינו בעל שתי שכבות: שכבה עליונה כחולה – האחראית על התרת קשרים עם נוחות עיצוב מוגברת, ושכבה תחתונה שקופה – אחראית על התחושה האוורירית והפחתת הקירזולים. לפני השימוש יש לנער את הבקבוק כדי לערבב היטב את שתי השכבות. הספריי ניתן לשימוש על גם על שיער רטוב וגם על שיער יבש באופן יומיומי.

DSCF2631

אני ניסיתי את הספריי על שיער יבש, שעבר עיצוב במייבש שיער. אני לא סובלת בדרך כלל מקשרים בשיער, כך שאני לא יודעת להגיד לכם כמה הוא מסייע בהתרתם, אבל אני בהחלט יכולה להעיד שהשיער קיבל מראה רענן ורך יותר והעיצוב של השיער לא נפגם כלל.
יתרון נוסף הוא, שהמוצר מגיע באריזה קטנה הנוחה לאיחסון בתיק, כך שהוא יכול להיות זמין לשימוש בכל מקום.

אגב, כל המוצרים בסדרה הינם בעלי ניחוח עדין ונעים ביותר.

מחירים:
שמפו ומרכך (תכולה: 750 מ"ל כ"א) – 30 ₪
מסיכה (תכולה: 200 מ"ל) – 30 ₪
באתר של פנטן ניתן להדפיס קופון הנחה.

יום ראשון, 27 במרץ 2011

מהפכת אקולוגית חדשה מבית "שוורצקופף פרופשיונל" - ESSENSITY צבע שיער אורגני

xl_ess_intro_uk_fb_Q3_2010

"שוורצקופף פרופשיונל" מצטרפת למהפכה הירוקה וסגנון החיים הבריא ומציעים את ESSENSITY ("אסנסיטי") – צבע שיער אורגני, בעל ביצועים יוצאי דופן עם רמה גבוהה של טבעיות, תוך דאגה לצרכן ולסביבתו.
לדברי המותג, מדובר בצבע הראשון בעולם, אשר מציע תרכובת קרמית חדשה, נטולת אמוניה וחסרת ריח, חופשיה מסיליקונים, אלכוהול, חומרי צבע מלאכותיים. בנוסף, הוא הצבע היחיד בעולם, אשר מכיל מעל ל- 90% תמציות טבעיות ומרכיבי טיפוח וטיפול אורגניים טהורים ביותר, כגון: שמן אורגני זרעי ענבים, תמציות קמומיל אורגנית ושעוות דבורים טבעית, השומרים על רכות השערה ומגנים עליה מפני קרני UV ונזקי חום וקור.
אגב, חשוב לציין, כי גם אריזות המוצרים עשויות 100% מחומרים הניתנים למיחזור.

סדרת ESSENSITY מציעה 50 גוונים שונים (כולל גוונים טבעיים לוכדי אור וגוונים סתוויים מופלאים). הצבע מכסה 100% שיער שיבה והוא בעל יכולת הבהרה של עד 4 טונים.

Ess10_ColourRel_pack_mood1[1]

את צבעי השיער בסדרת ESSENSITY מבית "שוורצקופף פרופשיונל" ניתן להשיג במספרות מובחרות ברחבי הארץ - לבירור נקודות מכירה: 03-9214781.

OPI – הצצה לקולקציית Touring America (סתיו 2011)

מותג הלקים OPI סיפק באמצעות דף הפייסבוק שלו הצצה ראשונית לקולקציית הלקים של חורף 2011: הקולקציה, שנושאת את השם Touring America (בתרגום חופשי: "מטיילים באמריקה"), כוללת 12 לקים – רובם בגוונים כהים, כאשר המותג מבטיח שמדובר פה בקולקציה שמאחוריה מסתתרים כמה מהסיפורים המרגשים ביותר, אותם הוא יחשוף בחודשים הקרובים.

TouringAmericaCollection

שמות הגוונים בקולקציה:
בשורה הראשונה (משמאל לימין): Uh Oh, Roll Down The Window, Honk If You Love OPI, A Taupe The Space Needle, French Quarter For Your Thoughts, Get In The Espresso Lane ו- Roadhouse Blues
בשורה השניה: Suzi Takes The Wheel, I Brake For Manicures, Are We There Yet?, Color To Dine For, Mainly I Eat Lobster ו- My Address is Hollywood

הקולקציה הנ"ל צפויה לצאת במהלך אוגוסט 2011 – פרטים נוספים לגביה יפורסמו בקרוב. אגב, זה המקום להזכיר גם שבמהלך חודש מאי 2011 ישיק המותג קולקציה שלמה של לקים "מתפוצצים" (Shatter) ב-6 גוונים שונים: שחור, לבן, אדום, כחול, טורקיז ונייבי.

Shattercollectie

E.T. Phone Katy Perry

לקראת הוידיאו קליפ לסינגל החדש שלה – E.T. ("אי.טי."), הזמרת קייטי פרי מצהירה שהיא כעת מוכנה להיות חטופה בידי חייזרים. אם נשפוט לפי האיפור שלה בסרטון, נראה שהיא אכן מוכנה לכך...

הזמרת בת ה-26 פירסמה בדף הפייסבוק שלה כמה תמונות מהצילומים לקליפ, תוך שהיא מזמינה את המעריצים שלה להצטרף ל"חגיגת" החטיפה וליצור וידיאו קליפים משלהם, הכוללים תלבושות ואיפור צבעוניים ונועזים בהתאם.

katy-perry-e-t-makeup590

כדי ליצור את המראה החייזרי שלה, אופרו פניה של פרי במייקאפ לבן, כאשר מסגרת הפנים נצבעה בצבע כחול. ליצירת המראה החייזרי בעיניים שולבו גוונים שונים של פוקסיה, כחול, לבן ותורכיז יחד עם ריסים מלאכותיים ארוכים וורודים. אותם גוונים כחולים וורודים שימשו גם ליצירת עיטורים שונים על הלחיים והמצח, שהוסיפו נופך דרמטי ללוק הכללי. להדגשת המראה החייזרי, נצבעו השפתיים בגוון כחול-סגול והודבקו לה ציפורניים ארוכות ומחודדות מאד.

katy-perry-e-t-nails590

את הלוק הסופי נוכל לראות בוידיאו קליפ שישוחרר ב-31 במרץ 2011. בינתיים, מי שרוצה ליצור לעצמו מראה חייזרי דומה מוזמן להציץ בסרטון שלהלן:

יום שישי, 25 במרץ 2011

הגדה של ציפורניים

פורים מאחורינו, הניקיונות של פסח בפתח וחיוניותן של ציפורנייך בסכנה מוגברת. כיצד תוכלי לשמור על מראה מטופח ובריא של הציפורניים לאורך כול הניקיונות המייגעים של פסח, ועוד להצליח להגיע לערב החג עם ציפורניים הנראות מדהים?

מניקור opi

ציפורניים יפות מתחילות במראה נקי, אסתטי ובריא. כשקיים חשש לציפורניים סדוקות, חלשות ומתפצלות שנפגמו כתוצאה מניקיונות הפסח, חומרי הניקוי והספונז'ה, אין חשיבות ללק היפה שתמרחי לכבוד ערב החג, או לציור המיוחד שתדביקי. לכן חשוב ביותר לדאוג לשגרת טיפוח וטיפול מתמיד בטיפוחן והגנתן של הציפורניים בזמן מסכת הניקיונות. חנה עטיה, מדריכה בינלאומית של מותג הלקים OPI, מציעה מגוון טיפים לשמירה על שיגרת טיפוח תקינה של הציפורניים לקראת החג.

1.  תזונה מאוזנת: הקפידי על תזונה מאוזנת. דיאטות כאסח אינן בריאות לציפורניים כשם שאינן בריאות לגוף. הקפידי לשתות מספיק. חוסר נוזלים גורם לציפורן יבשה ומתפצלת וכמובן גם הקטיקולה (העור שמסביב לציפורן) מתייבש ונסדק.

2.  הכירו את המוצר: תכשירי ניקוי רבים מכילים ריכוז גבוה של דטרנגטים (כימיקלים לניקוי) שעלולים לפגוע בציפורן ובעור. כמו כן, תכשירים קוסמטיים רבים כמו קרמים מכילים פרבאנים (חומרים משמרים) שגם הם מכילים מייבשים ומזיקים. חומרים כימיים בריכוזים גבוהים, שלא מאושרים ע"י משרד הבריאות, גם פוגעים בעור ובציפורן ויכולים לגרום לרגישויות ואלרגיה.

3.  כפפות חד פעמיות: השתמשו בכפפות בכל פעם שאתן שוטפות כלים. הדטרגנטים שבתכשירי הניקוי מזיקים לבריאות הציפורן ועור הידיים.

4.  שימוש במסיר לק נטול אצטון בלבד: האצטון מייבש והופך את הציפורן לשבירה יותר. מסיר הלק נטול האצטון יותר ידידותי ולא פוגע במרקם הטבעי של הציפורן.

5.  שגרת מניקור: אל תוותרו על ביקור אצל המניקוריסטית אחת לחודש. המניקור לא נועד רק למרוח לק יפה, אלא לטפל נכון בציפורניכן. חוץ משיוף וגזירה מקצועיים שימנעו ציפורניים חודרניות, במניקור יסירו את העור שמסביב לציפורניים בלי לפצוע אותו (כמו שקורה לעתים כשעושים זאת לבד).

6.  "מסיר קוטיקולה" (העור שמסביב לציפורן): במידה והחלטת לעשות את המניקור בבית, השתמשי בקרם מסיר קוטיקולה. זהו חומר שפותח בנוסחא מדעית ומיועד לשחרור העור העודף מהציפורן ולהסיר את תאי העור המתים וע"י כך להגדיל את שטח הפנים של הציפורן ולהקנות לה מראה ארוך ובריא. הוא נחשב לחיוני בשלב הראשון של המניקור ובהחלט מחליף את הצבטית, שעלולה לגרום לפציעות ודלקות בקוטיקולה. מרחי ממנו מעט על אזור הקוטיקולה ודחפי בעזרת דוחף עור את העור. מתחילים בחלק המרכזי של קצה הציפורן ולאחר מכן עוברים לצדדים. לסירוגין, אפשר לעשות את פעולת דחיפת העור אחרי אמבטיה, כשהעור רך.

opi-avoplex-cuticle-oil-to-go

7.  העדיפו משייף ציפורניים עדין. משייף עדין לא יפגע במרקם הציפורן הטבעית. מומלץ משייף שלושה שלבים שיש בו כמה דרגות שיוף המיועדות לציפורן הטבעית, לקיצור, שיוף והחלקת שטח הציפורן.

8.  אל תוותרו על שימוש בלק בסיס: שימוש קבוע בלק בסיס/מחזק ציפורניים יוצר הגנה לשטח הציפורן, מונע מגע ישיר של המים שמכילים ריכוז גבוה של כימיקלים המייבשים את הציפורן והוא מונע חדירה של הגוון של הלק הצבעוני לשכבת הקרטין, מה שגורם להצהבת הציפורן. כמובן, חשוב לוודא שמחזק הציפורניים או הלק בסיס והלקים יהיו באיכות טובה ולא יכילו פרבאנים הפוגמים בבריאות הציפורן.

9.  תכשירים ייעודיים: הוסיפו לשגרת הטיפוח הקבועה תכשירים ייעודים לטיפוח הציפורן כגון סרומים ושמנים ייעודים לציפורן, שמשקמים ומגנים על הציפורן והקוטיקולה. מוצרים ספציפיים לטיפול הציפורניים מכילים ויטמינים שונים המאושרים בשמנים אתרים, אשר אחראים על שימור, הגנה, שיקום וטיפוחן. התכשירים המומלצים שביניהם הם על בסיס שמן האבוקדו, שמכיל ריכוזים מאוד גבוהים של ויטמין E, העוזר לשיקום ושמירה על מרקם הקוטיקולה, הציפורן ועור כף היד. את התכשירים מומלץ למרוח לפני השינה כדי להחזיר לו את השומן והלחות שאבדו לו, למרות שכל שעות היום רלוונטיות.

10. הימנעו מכסיסת ציפורניים: חוץ ממראה לא אסתטי, הרוק מייבש את הציפורן והשיניים עלולות לפצוע את העור ולגרום לחדירת זיהומים. אם קשה לכן להיגמל, יש תכשירים מיוחדים עם טעם מריר, שיעזרו לכן להוציא את הציפורן מהר מהפה.

* רוב הכללים רלוונטיים, כמובן, גם לגבי כפות הרגליים שחשובות באותה מידה!

DERMALOGICA משיקה את AGE REVERSAL EYE COMPLEX – קרם עיניים מהפכני

חברת הדרמה קוסמטיקה העולמית "דרמלוג'יקה" מרחיבה את סדרת האייג' סמארט היוקרתית, זוכת הפרסים, עם השקתו של AGE REVERSAL EYE COMPLEX - טיפול מהפכני להאטת תהליך ההזדקנות של העור מסביב לעיניים.
מדובר בתכשיר חדש, המבוסס על תרכובת פעילה מאוד של מרכיבים קוסמטיים מתקדמים כמו רטינול, פפטידים, ויטמינים ומרכיבים צמחיים לתיקון ושיפור סימני ההזדקנות סביב העיניים.

AGE Smart - Age reversa eye complex

הקרם מסייע בטיפול בגורמים ובראקציות הביוכימיות בעור, הגורמים לסימני ההזדקנות עוד בטרם היווצרותם, בניגוד לרוב תכשירי האנטי אייג'ינג בשוק הקוסמטיקה, המיועדים לצמצם את סימני ההזדקנות המוקדמת בעור (קמטים, קמטוטים, פיגמנטציה) לאחר שכבר נוצרו.
קרם עיניים חדש זה, אשר פותח בלוס אנג'לס קליפורניה על ידי האקדמיה למחקר העור IDI (International Dermal Institute), מצמצם קמטוטים ונפיחות, מפחית עיגולים כהים ומקטין רגישות באזור העיניים כתוצאה מחוסר לחות. התכשיר משפר באופן דרמטי את העור העדין מסביב לעיניים ללא כל גירוי בעור.

המחיר: 377 ₪ (תכולה: 15 מ"ל)
ניתן להשיג במכוני הקוסמטיקה בפריסה ארצית ובמרכזי הבריאות והספא המובילים בישראל. לבירור נקודת מכירה הקרובה: 0732-10-20-30

יום חמישי, 24 במרץ 2011

היום יום הולדת!

2nd-birthday

הבלוג חוגג היום שנתיים ימים - שנתיים שחלפו להן מהר מאד...

הבלוג הוקם, בין השאר, כדי לשתף עמכם, קוראי הנאמנים, את התשוקה והאהבה שלי לעולם היופי והטיפוח, לתת לכם הצצה למוצרים חדשים שמושקים ולחלוק עמכם את חוויותי מהשימוש בחלק מהם.

כתיבת הבלוג והתחזוקה שלו זה בהחלט דבר לא פשוט ומצריך השקעה רבה, הרבה סבלנות (וסובלנות) ובעיקר זמן פנוי. יחד עם זאת, דרך הבלוג נתאפשר לי לפגוש אנשים חדשים ומרתקים ולחוות לא מעט חוויות נפלאות. אגב, מעולם לא שיערתי שהוא יתפתח ויגיע למה שהוא היום: כמעט 209,000 מבקרים מ-107 מדינות פקדו את הבלוג (טוב נו, חלק קטן מהם ביקרו בו פעם אחת בלבד, אבל בואו לא נהיה קטנוניים...).

אני מקווה שגם בשנה הנוכחית תיהנו מהקריאה בבלוג ותמשיכו להגיב, לשתף ולשאול (דרך הפוסטים ו/או המייל הפרטי שלי). אני, מבחינתי, מבטיחה להשתדל להמשיך ולעשות את המיטב עבורכם.

בינתיים, אני מזמינה אתכם לנסות את מזלכם ולהירשם ל-GIVEAWAY שלי.

באהבה רבה,
חתימה

יום רביעי, 23 במרץ 2011

פותחת תיק, בבקשה!

למה משחקת קייטי הולמס במיני-מותחן על בגידה ואיך זה קשור לצבעי שיער?

השחקנית קייטי הולמס (גברת טום קרוז, בשבילכם) מפציעה בימים אלו בסרט מתח חדש. בעצם, יהיה נכון יותר לומר שמדובר בסרטון קצר בשם "The Decision" ("ההחלטה"), בו מגלמת הולמס אשה הבוגדת ב... מעצב השיער שלה. נשמע לכם הזוי במקצת? לא אם מדובר בסרטון פרסום לקו חדש של  צבעי שיער, מבית ג''ון פרידה, מעצב השיער המפורסם אשר חלק ממוצריו נמכרים גם בישראל.

031811-katie-lead-300

להמשך, הקליקו כאן.

יום שלישי, 22 במרץ 2011

CARELINE מציעה מראה זוהר בהינף טוש!

קונסילר חדש מבית קרליין צילום מוטי פישביין

קרליין, מותג הטיפוח הישראלי, גאה להשיק מוצר נוסף מתוך קו המוצרים החדש של החברה: קונסילר באריזת טוש מתקדמת, המיועד להסוואת קמטוטים ופגמי עור ולהענקת מראה אחיד.

DSCF2586 DSCF2589

כאמור, הקונסילר מגיע במארז טוש שבקצהו העליון מברשת עדינה, המשחררת את הקונסילר באחידות ומאפשרת מריחה מהירה. DSCF2592

יש לסובב את חלקו הכסוף של המיכל עד יציאת חומר אל תוך המברשת.DSCF2593

הקונסילר מגיע בשני גוונים: ונילה – לבהירות עור וקרמל - לכהות עור. אני כמעט ולא מצליחה למצוא הבדל ביניהם…

DSCF2595 מימין – ונילה, משמאל - קרמל

לדברי החברה, הקונסילר במרקם עדין בעל יכולת הסוואה גבוהה במריחה אחת. הפורמולה שלו מועשרת בפיגמנטים מחזירי אור בטכנולוגיית "סופט פוקוס", המחזירה את קרני אור ויוצרת אשליה אופטית של מראה בהיר אחיד וחלק, המשתלב בטבעיות עם כל סוגי המייק-אפ, לכל גווני העור.
את הקונסילר ניתן למרוח נקודתית בכל אזור בפנים, גם סביב אזור העיניים העדין. ניתן להשתמש בו מעל או מתחת למייקאפ והוא מתאים גם לתיקון מהיר של האיפור במהלך היום. הקונסילר עמיד לשעות ארוכות, היפו אלרגני, ומתאים לכל סוגי העור.

למזלי, אני לא סובלת מכהויות רציניות באיזור שסביב העיניים, כך שאני לא יכולה להעיד על רמת הכיסוי של המוצר, אבל סה"כ נראה שהוא עושה עבודה לא רעה בכל מה שקשור למראה האחיד שהוא מספק:

DSCF2599

בלי קונסילר (למעלה) ועם קונסילר (למטה)DSCF2604 

אגב, את הקונסילר הנחתי עם המברשת, אבל את העיבוד הסופי שלו העדפתי לעשות באמצעות האצבעות, בתנועות תפיחה קלות.

המחיר: 105 ₪ (לפני מבצעים והנחות)
להשיג בכל רשתות הפארם ברחבי הארץ.

ויוה גאגא 2

Lady_GaGa_Viva_Glam_2011a 

השפתון והגלוס החדשים של ליידי גאגא בסדרת VIVA GLAM עלו השבוע על המדפים בסניפי MAC בארץ:
LIPSTICK VIVA GLAM Gaga 2 – שפתון בגוון בז' חמים וקרמי (89 ₪)
LIPGLASS VIVA GLAM Gaga 2 – ליפגלוס בגוון בז' טבעי (89 ₪)

ויוה גלאם

כזכור, סדרת "ויוה גלאם" שמה לה למטרה להפיץ את בשורת המודעות למחלת האיידס בקרב נשים, גברים וילדים ברחבי העולם. 100% מההכנסות ממכירת המוצרים בסדרה מועברים קודש לקרן האיידס של MAC.

אגב, על מראה האיפור של ליידי גאגא, המוצג בקמפיין (בתמונה למעלה), אחראית המאפרת ואל גארלנד. אלו המוצרים ששימשו אותה ביצירת המראה הנ"ל:

עיניים:
* Fluidline Black Track המוברש לתוך קו הריסים העליון להגדרה ותיחום העין.
* Penultimate Eye Liner מצויר על העפעף העליון להדגשה והארכת העין.
* צלליות Carbon מונחת על העפעף העליון ליתר הדגשה ולמתן גימור קטיפתי.
* צללית Malt ועפרון Impeccable Brow Pencil Taupe על העפעף העליון ובקו שקע העין
* פיגמנט Vanilla מונח על גלגל העין.
* עפרון Impeccable Brow Pencil Taupe מגדיר את קו הריסים התחתון ומעליו צלליות Charcoal Brown.
* עפרון Kohl Fascinating מונח בתוך קו העין העליון והתחתון.
* שילוב 2 מסקרות Opulash ו- Plushblack לקבלת מראה מלא ומודגש, מונחות בעזרת מברשת מס' 205.
* שימוש בשני זוגות ריסים: מס' 3 מודבק על כל קו הריסים העליון, וריסים מס' 41 חצויים לשניים ומודבקים רק בחלקן החיצוני של העין.

פנים:
* Paint Stick Deep Brown לקונטור מטושטש, תחת עצמות הלחיים ובצידי הפנים באזור הרקות.
* Cream Colour Base Nude להבהרת עצם הלחי.
* Crème Colour Base בגווני Shell ו- Luna להארת הפנים.
* פודרה Prep + Prime Transparent Finishing Powder מונחת ברפרוף על איזור ה- T.

שפתיים:
* תיחום השפתיים בעזרת עפרון שפתיים בגוון Oak, ליפסטיק Viva Glam Gaga 2.
* ליפגלוס Viva Glam Gaga 2 מונח בנגיעה במרכז השפה, ליצירת נפח.

להשיג בחנויות M.A.C: קניון רמת אביב, קניון עזריאלי, קניון רננים- רעננה, קניון ערים- כפר סבא, מרכז ממילא- ירושלים, קניון הזהב- ראשל"צ, קניון הסיטי- אשדוד, גרנד קניון- חיפה, קיריון- קריית ביאליק, קניון מול הים- אילת ובקרוב בקניון אבנת- פתח-תקוה.

ליידי ספיד סטיק מציגה: TEEN SPIRIT - דאודורנט מיוחד לגיל "שאפשר להתחיל"

כתם זיעה בבית השחי נחרט בתודעה של ילדים, מתבגרים ומבוגרים כתופעה מאד מביכה (שלא לדבר על ריח זיעה..). ההזעה היא תהליך פיזיולוגי נורמאלי של הגוף על מנת לשמור על טמפרטורה קבועה.
בגיל ההתבגרות, בלוטות הזיעה פעילות יותר עקב הפעילות ההורמונאלית וההתבגרות המינית. החשש והמבוכה בגין כתמי זיעה וריח זיעה מגבירים את הפרשת הזיעה ויוצרים מעין מעגל קסמים, המעצים את תחושת חוסר הנוחות.
חוסר המודעות לגבי אפשרות של שימוש בדאודורנט בגילאים צעירים מאד בראשית גיל ההתבגרות הוביל לפיתוח מיוחד של דאודורנטים למתבגרים.

ב"ליידי ספיד סטיק", מותג הדאודורנטים לנשים, פיתחו את TEEN SPIRIT - סדרת דאודורנטים מיוחדת אשר הותאמה במיוחד לראשית גיל ההתבגרות, החל מגיל 9-10 ועד לגיל 15. הדאודורנט מכיל את נוסחת ה-THERMO CONTROL הנלחמת בהזעה ומונעת ריח של זיעה לאורך רוב שעות היום.

טין ספיריט8

הסדרה מורכבת, למעשה, מ-2 סדרות: LADY LOVE ו- FASHION, כאשר בכל סדרה ניתן למצוא 3 מוצרים שונים (ספריי, סטיק ורול-און) בעלי ניחוחות שונים לבחירה. השפה העיצובית והגרפיקה מושאלים מעולם התוכן של הנערות. הצבעוניות רכה ונעה בגוונים של ורוד וסגול וכולה שילוב מנצח של אפקטיביות יעודית והנאה בשימוש.

מחירים:
clip_image001 ליידי ספיד סטיק TEEN SPIRIT ספריי (100 מ"ל) – 20-21 ₪
clip_image001[1] ליידי ספיד סטיק TEEN SPIRIT סטיק – 27-28 ₪
clip_image001[2] ליידי ספיד סטיק TEEN SPIRIT רול און (50 מ"ל) – 23-24 ₪

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם השונות ברחבי הארץ.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails