יום ראשון, 31 בינואר 2010

מבצעים לאוהבים

יום האהבה ויום האם, חלים השנה באותו מועד – 14/02/10. לקראת המאורעות הללו מוצעים לנו שלל מבצעים ברשתות השונות. ריכזתי עבורכם כמה מהם:

בסופרפארם:
הרשת מציעה מבחר סטים שונים במחירים מיוחדים, לרוכשים בתאריכים 11/02 עד ה-24/02:
- מארז AMOR AMOR של קאשרל, הכולל בושם 50 מ"ל ומיני גלוס במחיר 219.99 ₪.
- מארז SCARLETT של קאשרל, הכולל בושם 50 מ"ל ומיני גלוס במחיר 219.99 ₪.

- סט קרבטרי & אוולין, הכולל קרם גוף וג'ל רחצה, ב- 49.99 ₪ במקום 170 ₪.
- מאסק אויל קרם גוף ודאודורנט של ג'ייד ב- 69.99 ₪ במקום 192 ₪.
- סט איפור צבעי אמנות של ג'ייד ב- 39.99 ₪ במקום 115 ₪.
- סט איפור של קרליין ב-24.99 ₪ במקום 112 ₪.
- סט מי מיסטיק הכולל קרם גוף ודאודורנט של קרליין ב- 49.99 ₪ במקום 122 ₪.
- סט היפנוז סנס של לנקום הכולל א.ד.פ 30 מ"ל וקרם גוף 50 מ"ל ב- 129.99 ₪ במקום 320 ₪.

לאלה שמקדימים לרכוש מתנות כבר מהיום ועד ל-10/02:
- לנקסטר: 25% הנחה על מוצרי טיפוח ואיפור ובנוסף תיק יוקרתי בשווי 500 שקל מתנה בקנייה מעל 299 שקל.
- עד 50% הנחה על מגוון בשמים.
- הבושם החדש של ריפליי לאישה/גבר – ריפלי יור פרגרנס בהשקה בלעדית בסופר-פארם ובמחיר הכרות: 169 ש"ח 60 מ"ל לאישה או 75 מ"ל לגבר.

כמו כן, החל מהיום, לקראת יום האהבה, מציע מותג "לייף" ג'ל רחצה רימונים במהדורה מוגבלת במחיר 9.99 ₪ במקום 27.99, בקניית 6 מוצרים ממגוון החנות. הג'ל המפנק מועשר בתמצית רימונים ובעל ריח נעים.


במשביר לצרכן:
לרגל ולנטיין דיי (יום האהבה), יוצאת רשת המשביר לצרכן במהלך חודש פברואר במבצע יופי וטיפוח, במסגרתו תעניק 40% הנחה על מגוון מוצרי האיפור והטיפוח של לוריאל פריז.
המבצע מתקיים בכל סניפי הרשת, בחל מה-02/02 ועד ה- 28/02 והוא כולל: שפתונים, מסקרות, עפרונות שפתיים/עיניים, פודרות, סמקים, מוצרי טיפוח לפנים ועוד.


גם בדיזינגוף סנטר חוגגים את יום האהבה:
לרגל יום האהבה יתקיים בדיזנגוף סנטר יריד וולנטיין, שיציע מתנות ליום האהבה. היריד יתקיים בתאריכים 12.2.10 וב- 14.2.10 בגשר דיסקונט בקומה השנייה. החלל יקושט ברוח חג האהבה ובדוכנים יוצעו למכירה מתנות רומנטיות ומתנות נוספות. כך לדוגמא, בדוכן של "בודי שופ" ניתן יהיה למצוא מארזים של קרמים למסאז', שמנים ונרות. בדוכן של "קנדילנד" ניתן יהיה לקנות עציצים של שוקולד, שיפודי לבבות, וורדים משוקולד, קופסאות לב עם ממתקים בובות עם סוכריות לב ועוד.

גם הנשים, המחפשות מתנה לגבר, יוכלו למצוא את מתנות חנות "לגבר", כמו למשל כריות עיסוי לצוואר עם חיבור לרמקולים, פסלי כלבים עם הכיתוב – כלב מי שלא אוהב אותך, מחזיקי מפתחות בעלי מדליות עם כיתוב בנושא אהבה ועוד.
אחד הדוכנים יציג למכירה מוצרים שונים ומגוונים הקשורים באנימציה ובקומיקס יפני, כמו לדוגמא: ארנקים, כריות, מחזיקי מפתחות, קלמרים, תיקים, בובות, סיכות ופוסטרים.

במקום יהיו דוכנים נוספים, כמו דוכן כרטיסי ברכה של תערוכת האיורים "מה זאת אהבה?" המוצגת בסנטר לרגל חג האהבה. בדוכן ימכרו כרטיסי ברכה עם הדמויות המוצגות בתערוכה, הנותנת מענה מאוייר וקליל לשאלת השאלות: מה זו אהבה. גם "נטוראליס" יציבו ביריד האהבה דוכן לממכר קרמים לפנים ולעיניים ותוספי תזונה לנשים.
מעצבת התכשיטים יעל, תעצב במיוחד ליום האהבה תכשיטים בצורת לבבות מגולדפילד ואבני סברובסקי, אותם תוכלו למצוא ביריד.

מי שרוצה להצהיר על אהבתו בדרך מקורית במיוחד, בוודאי יאהב את הדוכן של "קרייזי שופ", שמציגה כוכב אהבה רומנטי במיוחד. הכוכב ירשם בקטלוג העולמי של International Star Names ולרוכש המאושר יינתנו תעודות המעידות, כי שם הכוכב שונה ומדריך לכוכב האישי הכולל ריכוז נתונים שלו כמו מפות אסטרונומיות, מדריך מציאת כוכב הצפון ומילון מונחים אסטרונומי.

סקירת המראות משבוע האופנה בפריז

שבוע אופנת ה"הוט קוטור" בפריז מושך אליו את עיני כל העולם. הדגמים היחודיים המוצגים בו מהווים את חוד החנית, או אם תרצו את ה"פרארי"של עולם האופנה, והסלבריטאים מכל העולם המבקרים בו (החל מהזמר קני ווסט, אומנית הברולסק דיטה פון טיז, דרך עורכת ה"ווג" המיתולוגית – אנה וינטור ועד לזמרת האגדית טינה טרנר), מהווים את הקישוט המושלם לתלבושות המוצגות בו.

גם השנה לא איכזב שבוע האופנה הפריזאי כשסיפק לנו שלל אאוטפיטים בשילובים בלתי צפויים, כשלצידם מראות איפור ושיער גרנדיוזיים במיוחד, אולם נראה כי רק כמה מהם יישארו בתודעת קהל מקבלי ההחלטות, אשר קובעים באיזה גוונים נתאפר או באילו תסרוקות נתהדר בעוד כמה חודשים.

זה די ברור כי שמה שמוצג על הבמות הוא לעיתים קרובות מוגזם, צעקני, שופע צבעוניות, ולעיתים אפילו מחתרתי במיוחד, אבל למי אכפת? במיוחד לרגל סיכום השבוע, בחרנו להביא מקבץ קטן של מראות שנראו על המסלול, כאלו שהם פשוט מקסימים מידי מכדי לוותר עליהם וגם כאלו פרועים ומשונים, שקשה להתעלם מהם.

להמשך, הקליקו כאן.

יום שישי, 29 בינואר 2010

מראה איפור ליום האהבה על-פי "מייבלין ניו-יורק"

מראה האיפור שמציעה "מייבלין ניו-יורק" ליום האהבה (ולנטיין דיי), משולב בגווני שחור-אדום. לרוב, הצבע האדום אינו מתאים לאף צבע אחר, חוץ מאשר לצבע השחור שמתקבל טוב לידו, מפני שמחד הוא ניטראלי ומצד שני - נותן קונטרה של צבע חזק אך לא צבעוני. שילוב מוצלח של השניים, מעניק מראה קלאסי וכן עוצמה וכוח לצד פיתוי ונשיות.

עור הפנים במראה זוהר, ללא פודרה. ניתן להוסיף מעט סומק לחיטוב והצללה של מתאר הפנים.
העיניים מאופיינות באיפור מתחת לקו הריסים, תשומת הלב מופנית לעפעפיים תחתונות - פיתרון מצוין לבעלות עיניים שקועות או לבעלות עור עם עפעף רפוי.

שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של "מייבלין ניו-יורק" מסבירה כיצד להשיג את המראה:
- בעזרת מברשת צללית לחה (כדי שלא יתפזר), טבלי בצללית שחורה ומשחי מתחת לריסים קו צבע מפנים העין כלפי חוץ.
- על הצללית השחורה ניתן להוסיף טיפה של צבע אפור/סגול/כחול שמעניקים עומק, ועניין לצבע - יותר "אופי".
- בשלב הבא, יש לתחום את פנים העין בעזרת עיפרון שחור, ומעל העפעף העליון למשוח איילינר.
- לטאץ הסופי, הבלטת העין על ידי הוספת צללית בהירה (גוון פנינה/קרם/לבן) על עצם הגבה כדי ליצור קונטרסט לגוון שחור וכתוצאה מכך להאיר את העין.
- שפתיים בצורת לב: שפתיים אדומות, מלאות ומודגשות. לפני מריחת השפתון יש לתחום את גבולות השפה בקונסילר ולטשטש את החיבורים בין השפתיים לפנים. לאחר מכן לתחום את השפתיים בצורת לב עגול עם עפרון שפתיים אדום ולמרוח את השפתון.

מוצרים מומלצים ליצירת המראה:
מייק-אפ דרים סאטן ליקוויד
צללית שחורה איי סטודיו, מס' 850
איילינר ליין דיפיינר ליקוויד שחור
מסקרה קולוסל
שפתון קולור סנסיונאל Fatal red, מס' 530

ורוד VS שחור

במסגרת ההשקה של קולקציית ""Glossy Blacks - צבעי שיער ביתיים בסדרת קסטינג קרם גלוס, חברה לוריאל פריז לבלוגרית "זרובבלה" (או בשמה האמיתי - אליזרין וייסברג), בעלת בלוג מוביל ברשת. זרובבלה ומותג צבעי השיער הביתי קסטינג קרם גלוס יצאו בפעילות ייחודית סביב קולקציית צבעי השיער "Glossy Blacks", במסגרתה עברה זרובבלה מהפך דרמטי ושינתה את שיערה מורוד, המהווה את סימן ההיכר שלה, לשחור בהשראת הקולקציה. כמו כן, צבע הבלוג שלה הפך מורוד לשחור.

שיתוף הפעולה יימשך כשבועיים במהלכם זרובבלה תשתף את גולשיה על איך זה להיות עם שיער שחור, תספר על ההתנסות במוצר, תפרסם צילומים שלה "לפני" - עם שיער ורוד, ו"אחרי" - בשיער שחור, ועוד אי-אלו חוויות נוספות.
כמו כן, יצטרפו לזרובבלה מובילות דעה ברשת הפייסבוק, אשר יפיצו את דבר הפעילות ויקדמו אותה בעמודיהן האישיים ומול החברים שלהן ברשתות חברתיות נוספות.

בסיום הפעילות, תחגוג זרובבלה את המהפך במסיבה גדולה שתתקיים ב- 4 לפברואר במועדון "ברזילי" בתל-אביב. קונספט המסיבה הוא "ורוד VS שחור", רחבת ריקודים ורודה עם מוסיקת פופ פרועה, מול רחבה שחורה עם מוסיקת אלקטרו. באירוע יהיה מתחם עם עמדת איפור ומאפרים מקצועיים של לוריאל פריז ובאיי המסיבה ייהנו מפינוקים ומתנות. המסיבה תצולם ותכניה יפורסמו בבלוג, ברשת הפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות.

לבלוג של זרובבלה: http://zroob.com/

MAC - קיץ 2010 (הצצה ראשונה !!!)

שימו לב לתמונה שרצה בימים האחרונים ברשת ומציגה כמה פריטים מקולקציית הקיץ של מאק.
הקולקציה, שגווניה תואמים לעונה החמה של השנה, מעוטרת כולה במוטיבים הקשורים לים וליצורים החיים בו: אלמוגים, צדפים, עשבי ים, כוכב ים וגם סוסון ים.

אגב, המוצר במרכז התמונה עם סוסון הים המעטר אותו, נראה כמוצר הבולט בקולקציה - כנראה סומק או סוג של פודרה מיוחדת לפנים עם מיגוון רב של צבעים...

טרם פורסמו פרטים נוספים לגבי האוסף הנ"ל, אבל כמובן שאדאג לעדכנכם בהקדם האפשרי. בינתיים, נראה שיש למה לחכות...

יום חמישי, 28 בינואר 2010

Bourjois - מייקאפ וקונסילר בתערובת פירות

במהלך חודש פברואר 2010 תשיק "בורז'ואה" בחו"ל סדרה חדשה של מייקאפים וקונסילרים בשם Healthy Mix (תערובת בריאות). שני המוצרים בסדרה עמידים ל-16 שעות והם מועשרים בתמציות פירות: משמש - המבטיח בהירות, ג 'ינג'ר לגוון אחיד, תפוח עץ כאנטי אוקסידנט (נוגד חמצון) ומלון המסייע לשמור על הלחות.
את המייקאפ ניתן יהיה להשיג בשמונה גוונים ואת הקונסילר בשלושה גוונים.

Yves Rocher - איפור בהשראת עולם הצומח

בהשראת עולם הצומח, מעבדות איב רושה קוסמטיקס משיקים 2 מוצרי איפור חדשים: מסקרה ושלישיית צלליות. שני המוצרים מועשרים ברכיבים צמחיים וטבעיים, כאשר המרכזי ביניהם הינו אורז.

המסקרה - Couleurs Nature Volume Mascara subjects effect – אידיאלית לריסים יפים וראש פתוח. המרקם הקרמי עם העמידות ל-12 שעות, מועשר בשעווה של סובין אורז, העוטפת כל ריס וריס ומעניקה להם נפח ללא "גושים". מגיעה בגוונים של שחור, חום וכחול.

שלישיית הצלליות - Couleurs Nature Powder Eyeshadow Trio – שני סטים המגיעים בגוונים טבעיים (ורודים וחומים) המדגישים את העין במשחק של אור וצל. בעלות טקסטורה חלקה ורכה עם כיסוי מיידי. הפורמולה מועשרת באבקת אורז ושמן אורז.


שני המוצרים יושקו בחו"ל במהלך חודש פברואר 2010.

יום רביעי, 27 בינואר 2010

איזדורה - אביב 2010


"נוסטלגיה" – קולקציית האביב של איזדורה לשנת 2010, נוצרה בהשראת נערות הזוהר של שנות ה-50 וה-60: בריג'יט בארדו, סופיה לורן ומרלין מונרו, מכוניות אמריקאיות קלאסיות וחלומות קליפורניה – בקיצור: נוסטלגיה.

הקולקציה מגיעה בגוונים רכים של צבעי פסטל דהויים: ורוד, לילך וירוק מנטה והיא מכילה את הפריטים הבאים:


פלטת צלליות קרמיות בגוונים טבעיים וורודים.



צמד צלליות



סומק



אייליינר, עפרון עיניים ומסקרה – כולם בצבע שחור



שפתונים רכים בגימור גלוס (מבריק)



לקים

קלרינס - הצצה לקולקציית קיץ 2010

בימים קרים אלו של חודש ינואר, התמונות הבאות שמגיעות מחברת "קלרינס" מחממות לנו את האווירה.
הקולקציה, שתושק בחו"ל באפריל 2010 (במהדורה מוגבלת), כוללת את הפריטים הבאים:

Instant Smooth Crystal Lip Balm – ליפ באלם (ב-3 גוונים)


Instant Smooth Compact Highlighter – פודרה מאירה (ב-2 גוונים)


Click & Gloss – עט גלוס עם 6SPF (ב-3 גוונים)


Eye Quartet & Liner Palette – רביעיית צלליות + אייליינר

יום שלישי, 26 בינואר 2010

פתאום כולן אוהבות להסתרק

רשת מעצבי השיער "מישל מרסייה" משיקה פטנט חדש – סדרת מברשות "פרופסיונל" המקלות על הברשת השיער ופורמות קשרים עקשנים. על עיצובן של המברשות הופקד המעצב אלון רזגור והן מוצעות בשלושה צבעים: ירוק, ורוד וטורקיז. המברשות בעלות שלוש דרגות קושי על פי רמת סמיכות השיער: רגיל (ירוק), דק (ורוד) ועבה (טורקיז) והן נמכרות במארז שקוף ואטום לשמירה מירבית על היגיינת הקרקפת.

את פיתוח פטנט המברשת הגה מישל מרסייה עצמו בעקבות תלונות חוזרות ונשנות של בתו רומי בת ה-12, שביקשה מוצר שיעזור להקל על הכאב והמשיכות החזקות בזמן הברשת השיער. הקושי בהברשת השיער מוכר היטב למרסייה בשל ניסיון רב שנים בטיפול בלקוחות ובעיקר בבעלות השיער הארוך. פיתוח זה, כמו גם יתר מוצריו של מרסייה, הם חלק מהאמונה הכוללת, שאישה צריכה ללמוד לאהוב את השיער שלה ולהרגיש איתו נוח.


מישל מרסייה

למברשות מבנה גיאומטרי ייחודי, המשלב 428 בליטות סירוק במיקומים וגבהים שונים, הגורם לפיזור נקודות הלחץ בראש בעת התרת הקשרים. בכך, הופכת חוויית הסירוק לנעימה ומונעת את הכאב ותלישת השיער.

אגב, תהליך פיתוח וייצור המברשות נעשה כולו בארץ וזאת מתוך רצון של החברה להשקיע במשק הישראלי. מדובר במוצר שמושק בימים אלה לאחר שנתיים בהם עמלו צוותי הפיתוח של רשת מישל מרסייה במעבדה בפארק המדע רחובות.

על-מנת להפוך את סדרת מברשות "פרופסיונל" לנגישה לכל בית בישראל, הוחלט להצמיד לה תו מחיר ידידותי ולשווקה באמצעות רשת סניפי הסופר פארם, הפזורה ברחבי הארץ, בנוסף לשיווקה בסניפי רשת מישל מרסייה.

את השקת הסדרה ילווה קמפיין חדש, בהשתתפותה של מלכת היופי לשעבר – מירית גרינברג, שיעלה לקראת סוף השבוע על מסכי הטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט. הקמפיין שיעלה תחת הסלוגן "פתאום כולן אוהבות להסתרק", מציג ילדות שמחביאות את מברשות השיער שלהן כדי שלא יסרקו אותן במברשת רגילה ומכאיבה...

באמצעות הקמפיין, מבקשים ברשת "מישל מרסייה" להעביר את המסר, כי חוויית הסירוק יכולה להיות
נעימה, הן לילדות הצעירות והן לאימהות, כשהמטרה היא להפוך את טקס הסירוק בבוקר ובערב לחוויה נעימה ולאפשר לבעלי שיער ארוך לפתוח את היום עם חיוך.


כאמור, המברשות יימכרו בבלעדיות ברשת סניפי מרסייה וברשת הסופר פארם (לצד מוצרי טיפוח השיער של מישל מרסייה) במחיר של 50 ש"ח למברשת.

לאתר רשת "מישל מרסייה": http://www.michelmercier.co.il/

שקדים על הפנים...

השקד הוא אחד הפירות הראשונים שמלבלבים ופורחים לאחר הגשם הראשון - הוא מסמל את הניצן של החורף ובגאווה רבה מציג את הפריחה שלו.
לשקד סגולות רפואיות וקוסמטיות שונות כמו מתן תחושת שובע בניסיון לירידה במשקל, השלמת ערכים תזונתיים חסרים לצמחוניים שבינינו, ובתחום הקוסמטיקה ריכוך, חידוש והענקת לחות לעור.

לקראת ט"ו בשבט, מציעה "ארומה לייף" מגוון מוצרי טיפוח אורגניים אנתרופוסופיים של ד"ר האושקה על בסיס שקדים:

קרם ניקוי גרגרים על בסיס שקדים טחונים ואבקת שקדים – קרם ייחודי המעניק ניקוי עמוק ללא צורך בשפשוף העור. קרם ניקוי המבוסס כולו על שקדים אורגניים טחונים עד דק, אבקת שקדים ותמציות צמחים ושמנים אתריים שנבחרו בקפידה – כולם יוצרים את תחושת הרעננות של העור, ניקוי עמוק תמיכה וחיזוק (מחיר: 120 ₪).

חלב ניקוי לעור מגורה, יבש ורגיש, לניקוי עדין ולהסרת איפור - החלב מכיל בבסיסו שמן שקדים מתוקים ושמן חוחובה, השומרים על רמות הלחות בעור ומותירים אותו רך וחלק (מחיר: 190 ₪).

מסכת לחות לעור יבש ורגיש - מכיל שמנים של שקדים, אבוקדו וחוחובה המזינים את העור, ותמצית החבושים מעניקה לו לחות. מסכה זו מספקת הזנה עשירה במיוחד לעור מאד יבש, רגיש, או שנפגע מהשמש (מחיר: 230 ₪).

לקו הייעוץ עם מדריכי ארומתרפיה של "ארומה לייף": 052-8379407.

שבוע האופנה בפריז: שיער דו-צבעוני?

שבוע אופנת הקוטור לאביב 2010 החל בפריז ממש כעת, עם תצוגות של דיור, כריסטוף ג'וס, ג'וספוס ת'ימיסטר ואלכסיס מביל. לפי מה שזה נראה, הולכת להיות עונה מוטרפת בעליל בכל מה שנוגע לשיער, לפחות לפי מה שהוצג אצל מביל. כל הדוגמניות התהלכו על המסלול כשחצי משיער ראשן צבוע בצבע אחר – החל מורוד פוקסיה וכחול ועד לצהוב (טוב נו, אלו בעצם היו תוספות שיער). חציו השני של השיער נותר בצבע "טבעי". ללא ספק, מראה מעניין ונועז, אבל אם תשאלו אותי – מעדיפה אותו רק על מסלולי התצוגה...


מייבלין ניו-יורק: להתאהב בצבע מחדש

השפתון קיים בחייהן של הנשים למעלה מ-5,000 שנה והוא מבליט את הצד הנשי והסקסי שבהן. שפתיים מאופרות הן חלק משגרת היופי המבטאת ביטחון, חיוניות ורמת טיפוח גבוהה.

מייבלין ניו-יורק משיק את סדרת השפתונים קולור סנסשיונאל המורכבת מ-24 גוונים מרהיבים, אופנתיים וכובשים, המעניקים לשפתיים מראה בלתי נשכח. מרקם קרם רך ומפנק, ויטמין E ונקטר דבש המזינים בלחות מתמשכת ופיגמנטים שפותחו בטכנולוגיה השומרת על רעננות הצבע!

בשפתונים יושמו טכנולוגיות לשליטה והדגשת הפיגמנטים:

מערכת "בקרת צבע": פולימר ייחודי המרכז את הפיגמנטים על השפתיים באמצעות שכבה גמישה, על ידי כך "תנועת" הצבע על השפתיים נשלטת ונוצר אזור "בטוח" של צבע לאורך זמן.

טכנולוגיה להדגשת הפיגמנטים: תערובת של שמנים מבריקים במיוחד המוציאים את הברק מתוך הפיגמנטים. כאשר הפיגמנטים נמרחים, הם מתפזרים בצורה אחידה ויוצרים אפקט של שכבת צבע חלקה ואחידה.

סדרת קולור סנסשיונאל מועשרת בפיגמנטים טהורים של קריסטל, המעניקים רוויה מושלמת של צבע. הודות לתכונות הטבעיות של הרכיבים - נקטר הדבש, קרם שעווה וויטמין E, השפתיים מוזנות, חלקות, נעימות למגע ומוארות בצבע אמיתי יותר, עשיר יותר, קרמי יותר ורענן יותר למראה מתוחכם.

סדרת קולור סנסשיונאל מוגשת ב- 24 גוונים המחולקים ל-4 משפחות צבע: אדומים, ורודים, סגולים וחומים, כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון המתאים לה ביותר.

מחיר: 90 ₪ (תכולה: 4.4 גר')
שימו לב! בינואר 2010, סדרת קולור סנסשיונאל תימכר ב- 54 ₪, במקום 90 ₪.

את מוצרי מייבלין ניו-יורק, ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו- פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות הנבחרות.

בניחוח אסייתי

בלוריאל פריז יודעים לזהות כשרונות עולים. זו הסיבה שמיהרו בחברה להחתים את מייסה קוּרוֹקִי אשר תייצג אותם מול השוק האסייתי. עוד אחת ששוה את זה.


עם מוצרי קוסמטיקה הנמכרים בלמעלה 150 מדינות, היה זה אך טבעי שבלוריאל-פריז יחפשו גם שגרירת יופי אשר תפנה לשוק האסייתי ואכן זה קרה: בימים אלה הורחב פאנל שגרירות היופי של החברה עת הצטרפה אליו המולטי-טאלנט, השחקנית, הזמרת והדוגמנית היפנית מייסה קוּרוֹקִי אשר נחשבת לכוכב עולה ביבשת האסייתית.

להמשך, הקליקו כאן.

יום שני, 25 בינואר 2010

לנקום משיקה מייקאפ מינרלי חדש

בחודש מרץ (או בסמוך לו) תשיק לנקום את Teint Idole Silky Mat Mineral Foundation – מייקאפ מינרלי חדש עם 16SPF ועמידות לאורך זמן רב (18 שעות, ליתר דיוק !!!). לדברי החברה, המייקאפ מתאים לכל סוגי העור, גם לרגיש ביותר.

בעזרת פורמולה המורכבת ברובה מאחוז גבוה של מים ומינרלים, תוכנן המייקאפ כך שיהיה קליל על העור, יכסה נקבוביות ויחליק קמטוטים – כל זאת, תוך כדי שמירה על הלחות בעור ומרקם שנשאר מאט. בנוסף, מבטיחים בלנקום, כי שימוש ממושך במייקאפ משפר באופן ניכר את מרקמו ומראהו של העור.

את המייקאפ ניתן יהיה להשיג ב-6 גוונים שונים.

זה כתוב בספרים

מאפר העל סקוט בארנס משיק ספר חדש ומגלה סודות וטיפים ליופי אמיתי.


יופי אמיתי, כולל הרבה יותר מעצמות לחיים גבוהות ותווים נאים- כך לפחות טוען סקוט בארנס, מי ששמו הולך לפניו, כמאפר שהעניק לג'ניפר לופז את מראה העור הזוהר המפורסם שלה, אשר רבות מנסות לחקותו תמיד. את תורתו ומשנתו חולק בארנס בספר חדש שהשיק לאחרונה, אשר נושא את השם הארוך: "About Face: Amazing Transformation Using The Secrets of the Top Celebrity Makeup Artist" (בתרגום חופשי: "אודות הפנים: שינוי באמצעות שימוש בסודות האיפור של גדולי הסלבריטאים").

להמשך, הקליקו כאן.

פאואר גירל'ז

יופי אינו רק שיער בלונדיני ועיניים כחולות אלא מה שאת משדרת ואיך שאת מקרינה את זה- כך אומרת המאפרת בובי בראון וגם משיקה קמפיין לעידוד הרעיון.


המאפרת בובי בראון השיקה לאחרונה קמפיין מיוחד שנקרא "Pretty Powerful" (בתרגום חופשי: "יופי רב-עוצמה"), אשר כולל בחובו את האג'נדה של בובי, לפיה לכל אישה ואישה קיים יופי טבעי וייחודי משלה ובעזרת הכלים הנכונים היא יכולה לשדרג את המראה שלה ולהגיע לרמות יופי גבוהות ביותר. "המצב הכלכלי העגום ששרר במהלך השנה האחרונה היה מאתגר מאוד. ראיתי בכך הזדמנות מבחינתי להתאפס ולהבין מה באמת הגיוני כאן. הבנתי, שכל אותן הנשים שאני מכירה אותן כ"יפות", משדרות בטחון עצמי וידע וזה מה שהוביל אותי לרצות לתת לכך במה", אמרה בראון.

להמשך, הקליקו כאן.

"מרוול קוסמטיקה" משיקה 3 קרמים רב שימושיים בניחוחות האורכידאדה

חברת "מרוול קוסמטיקה" מותחת את סדרת "אורכידאה" ומשיקה סדרה חדשה של שלושה קרמים רב שימושיים, בניחוחות נפלאים של האורכידאה הלבנה, השחורה והצהובה.


סדרת הקרמים החדשה, מועשרת בתערובת שמנים ומינרלים המוסיפים לחות עשירה לעור, מזינים ומרככים אותו: שמן קלנדולה, המסייע לחידוש רקמות עור פגומות ומסייע לשיקום עור יבש, מגורה ועדין; שמן זרעי ענבים, המכיל כמות גבוהה של רכיבים החיוניים לחיזוק תאי העור, הזנתו ושמירה על לחותו; ויטמין E ופרו ויטמין B5, המרככים ומזינים את העור.

הסדרה החדשה פותחת בפנינו עולם חדש של תווי ריח ייחודיים וחושניים, והיא מותאמת במיוחד לאישה האינטליגנטית והאלגנטית, זו החופשייה ונעה בקלילות, בעלת האישיות החזקה, אך יחד עם זאת היא אוהבת את החיים, פעילה ומפתה בגופה.

סדרת הקרמים הרב שימושיים מצטרפת לסדרת "אורכידאה", הכוללת: בשמים, דאודורנטים, תחליבי גוף ותחליבי רחצה לאישה.

המחיר: 70 ₪ לתכולה של 250 גרם.

את הקרמים הרב שימושיים מסדרת "אורכידאה" ניתן להשיג ברשתות: סופר פארם, ניו פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O קו אופ פארם ובפרפומריות המובחרות.

חדש מהמותג הצרפתי DARPHIN: סדרת אמפולות לטיפול בעור הפנים

המותג דארפן, המתמחה באנטי אייג'ינג ומשלב את היתרונות של ארומה, צמחים וארומתרפיה, משיק בישראל את סטימולסקין פלוס - סדרת אמפולות לחידוש העור הטבעי, הכוללת 6 אמפולות לטיפול אינטנסיבי בעור הפנים הנמשך 30 יום.

הטיפול מיועד לעור נטול אנרגיה ועייף, אשר התחדשות התאים בו ארוכה יותר ונמשכת על פני 28 ימים, סימני ההזדקנות הם יותר ויותר ברורים וקשה לעור להשתקם מסימנים אלה. לכן, מומלץ לטפל בעור באופן עמוק ואינטנסיבי על מנת למנוע הזדקנותו.


משך הטיפול 30 יום והוא פועל בשני שלבים לפעולה יעילה נגד הזדקנות העור:

שלב 1 - המרצת התחדשות העור הטבעית:
התאים המתים נושרים וגדלים תאים חדשים איכותיים יותר, בעלי מחסום הגנה חזק יותר. לאחר חודש אחד של שימוש, מערכת התאים פועלת במרץ, הופעת הקמטים וקווים עדינים מתמעטת. העור מוצק וגוון העור פחות עמום.

ההתחדשות האמיתית מתאפשרת תודות לשני מרכיבים עיקריים:
אצטילגלוקוסמין - מופק מסוכר ומופיע קודם לפעולת החומצה ההיאלורונית, אשר פועלת על תהליך נשירת העור הטבעית. ככל שחולף הזמן קשה יותר לבצע נשירת עור. נגזר גלוקוזה זה פועל להחלקת העור תודות לנשירת העור ובכך, ממריץ התחדשות התאים הטבעית. העור מחודש וזוהר יותר.
דיפסאן - מיקרו אורגניזם מהים החי בעומקים קיצוניים. לדיפסאן הסגולה ליצור בעצמו מחסום הגנה עצמית והסתגלות לסביבה עוינת. סגולות עמידותו והסתגלותו הופכות מיקרו אורגניזם זה ל"מולקולת הישרדות". תורם לחיזוק פונקציות ההגנה העצמית הטבעית של העור. תאי העור מוגנים בצורה טובה יותר ממפגעים חיצוניים, העור נרפא, וסינתזת הקולגן הטבעית משתפרת.

שלב 2 - חיזוק מבנה העור:
טיפול זה פועל באופן ישיר בתוככי הפיברובלסטים כדי להמריצם. היצור הטבעי של קולגן ואלסטין משתפר. העור נראה גמיש ומלא יותר. לאחר שימוש של חודש אחד העור מתחדש כשהוא מוצק וזוהר יותר. קווי הפנים מעוצבים מחדש. הופעת קמטים וקווים עדינים פוחתת תודות לאפקט מתיחת העור.

מרכיבים עם ביצועים מעולים הינם הסיבה לתוצאות אלה:
תמציות המטייט (תחמוצת הברזל) נקראת "שושנת הברזל" בשל מבנה הקריסטלים בצורת עלה של פרח. המטייט הוא סמל רצון ואומץ התחלה מחדש.
תודות לריכוז הברזל הגבוה, תמציות ההמטייט פועלות באופן ישיר בלב התאים להמריץ סינתזת הפרו-קולגן הטבעית, חלבון הכרחי לתהליך התחדשות העור. לכן, מבנה רקמת העור וצפיפותו מחוזק והקמטים נבלעים לתוך העור. מרקם העור מתחדש עם מוצקות וגוון. אוליגופפטיד - פפטיד הפועל בלב התאים. חומר זה הינו הכרחי לתיקון נזקים הנגרמים מהזדקנות העור. העור מתחדש כשהוא נינוח ורך. לחומר זה היכולת להפחית התכווצויות שרירים ולמניעת העמקת קמטים וקווים.

סדרת סטימולסקין פלוס כוללת 6 אמפולות של 5 מ"ל כל אחת, לטיפול של 30 יום.
המחיר: 1,030 ש"ח.
להשיג ברשת הסופר פארם ברחבי הארץ.

M.A.C משיקה את Warm & Cozy - קולקציית איפור חמימה לימי החורף הקרירים...

פנטזיה חמימה באווירה ביתית הרחק משיגעון ההמון היא האלטרנטיבה הנחשקת של החורף. קולקציית Warm & Cozy היא מפלט של חום זוהר, מינרלים מוזהבים וגוונים עוטפים וחמים כמו ספל שוקו רותח על שטיח צמרירי.
הגוף והנפש מתחברים בתחושת רכות ונינוחות, עם תערובות של שמנים אתריים בניחוח תפוז עם לבנדר- אשכולית - קמומיל ועם תחליב הלחות המינרלי שעוטף את הגוף בברק עדין. זוהי הדרך הטבעית להשיב את הזוהר שהעיר לקחה ולהיסחף בפשטות היוקרתית. היופי של החורף מתחיל כאן...

מה בקולקציה:

Lipstick שפתונים:
Spiced Tea - גוון חום ברונזה חמים
Warm Me Up - גוון ורוד טבעי וקרמי
Siss - גוון בז' מוזהב
מחיר: 87 ₪

Lipglass ליפגלוסים:
2n - גוון ורוד טבעי
Feeling Dreamy- גוון ורוד עם גימור פנינה
Light That Fire!- גוון חום פנינה
3n - גוון חום טבעי עם גימור פנינה ורדרד
מחיר: 87 ₪

Shadestick צללית בסטיק:
Cuddle - גוון צהוב מוזהב ובהיר
Nurture- גוון בז' אפרסק חיוור
Warm & Cozy - גוון חום עם גימור פנינה מוזהב
Relaxed - גוון חום שוקולד כהה
מחיר: 98 ₪


Eye Shadow צללית:
Chamomile - גוון צהוב חיוור וקרמי
Modelette - גוון קרמל חמים
Mulled Cider- גוון חום כהה
Embark- גוון חום אדמדם
מחיר: 89 ₪


Mineralize Skinfinish פודרה מינרלית:
By Candlelight - גוון ורוד מוזהב
Comfort - גוון ברונזה מוזהב
מחיר: 172 ₪


Lip Conditioner - מרכך שפתיים בטיובה
מחיר: 72 ₪

Lip Conditioner - מרכך שפתיים שקוף בסטיק
מחיר: 78 ₪


Nail Lacquer לק לציפורניים:
Blissed Out - גוון חום טבעי
Dim The Lights- גוון חום שוקולד כהה
מחיר: 57 ₪

Tinted Lip Conditioner מרכך שפתיים בעל גוון:
Close For Comfort - גוון חום ורוד
Feelin’ Good- גוון בז' טבעי
מחיר: 87 ₪


Mineralize All - Over Lotion קרם לחות מועשר במינרלים לפנים ולגוף
מחיר: 168 ₪


Care Blends Essential Oils שמנים ארומטיים לגוף:
Sweet Orange + Lavender - תפוז ולבנדר
Grapefruit + Chamomile - אשכולית וקמומיל
מחיר: 110 ₪

להשיג בחנויות M.A.C בקניון רמת אביב, קניון עזריאלי, מרכז ממילא- ירושלים, קניון מול הים- אילת, קניון ערים- כפר סבא, קניון לב הסיטי- אשדוד, קיריון- קריית ביאליק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails