יום שלישי, 28 ביוני 2011

M.A.C משיקה בישראל את קולקציית SEMI PRECIOUS

1

אישה עם יהלום של 30 קראט זה בהחלט מהמם, אבל את ההתרגשות החדשה מספקות דווקא אבנים יקרות למחצה.

מותג האיפור מאק משיק קולקציית איפור בהשראת אבנים אנרגטיות: פנינה, קוורץ, קריסטל וגולדסטון הכוללות מוצרי איפור מינרליים בגוונים חדשים – סמקים מינרליים (134 ₪), פודרות מינרליות MSF (159 ₪), צלליות מינרליות (115 ₪) - עם ליפסטיקים משלימים (89 ₪), גלוס קרמי (105 ₪), מסקרה (95 ₪) ומברשות חדשות (139-265 ₪).

mac-semi-precious-color-story-july-2011-2 semi-precious2

הקולקציה, שתעלה על המדפים אצלנו ב- 01/07/11 (יום שישי הקרוב), כוללת גם מוצרי טיפוח: תרסיס מים מועשרים לרענון הפנים (112 ₪) וקרם מועשר במינרלים לפנים ולגוף (172 ₪).
לפירוט כל המוצרים והגוונים – הקליקו כאן.

להשיג ברשת חנויות MAC ברחבי הארץ.

מעצב השיער אבי מלכה ל"שוורצקופף פרופשיונל" בשיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת מכוני היופי סטייליש

אבי מלכה ל"שוורצקופף פרופשיונל" (צילום: אלון שפרנסקי)

מעצב השיער הידוע, אבי מלכה ל"שוורצקופף פרופשיונל", נבחר על ידי רשת מכוני היופי "סטייליש", לכהן בראש מחלקות השיער שברשת. הרשת, המונה כיום 4 סניפים, מציעה תפריט טיפולים עשיר הכולל טיפולי פדיקור, מניקור, טיפולים קוסמטיים, עיסויים ועוד. הרשת נותנת מענה מלא לנשים וגברים המעוניינים בשירות ובמקצועיות והכל תחת קורת גג אחת, כולל מתן מענה לכלות הבוחרות לפנק עצמן ביום החגיגי בחייהן, במכון ספא המשלב טיפולים "מכף רגל ועד ראש".

אבי מלכה וצוות מובחר של ספרים שברשותו, ימלאו את פונקציית עיצוב השיער ברשת, כחלק ממתן מענה כולל ומקיף לטיפוח ושירות הלקוח. כיום, מלכה מעניק שרותיו בקניון הגדול פתח תקוה שבכפר גנים, ובהמשך ישתלב בשאר סניפי הרשת: החל מהחודש הקרוב בסניף רמת החייל בתל אביב, ולאחר מכן בקניון ארנה שבהרצליה ובקניוןG שבמתחם מגדלי U.

במסגרת שיתוף הפעולה, מכשיר מלכה צוות מיומן ומקצועי לעיצוב שיער בשיטת "שוורצקופף פרופשיונל" האופיינית לו, שיעניק את השירות המקצועי ביותר והאיכותי ביותר לקהל הלקוחות. ההכשרה הינה הדרגתית וממוקדת לכל סניף בהתאם לדרישותיו הוא, זאת בכדי להגיע להישגים גבוהים של מומחיות, התמקצעות ומתן מענה מדויק והטוב ביותר בתחום.

מלכה בפעולה (צילום: אלמוג אהרוני)

מחלקות השיער בכל אחד מהסניפים, על רמת השירות והאיכות הלא מתפשרים, יתנהלו כמו במספרתו הראשית של מלכה שברחוב בן יהודה בתל אביב, שם הוא ימשיך לתת שירות באופן סדיר. מלכה מעורב בכל שלב ושלב, יבקר בסניפים הקיימים והחדשים ויערוך הדרכות סדירות מפעם לפעם, בכדי לעדכן על מיומנויות חדשות והטרנדים העדכניים ביותר בענף השיער.

אבי מלכה ל"שוורצקופף פרופשיונל" מסר: "אני רואה חובה נעימה לעצמי, שרשת מכובדת כמו "סטייליש" פנתה אליי בבקשה זו. לאחר שבחנתי את פעילות הרשת, קסם לי הקונספט הניו יורקי, שאני מאוד מזדהה איתו - קונספט של לתת שירות מקיף לטיפוח הגוף והשיער, ברמת הגבוהה והמפנקת ביותר, והכל תחת קורת גג אחת. בכל סניף בו אני נותן שירות, אני מתחייב לשירות, היצירתיות, האדיבות וליחס החם האופייניים לסלון הנושא את שמי ואני מאחל לכולנו דרך צלחה".

DECLEOR PARIS משיקה את HARMONIE CALM - סדרת טיפוח חדשנית לעור הרגיש

HD-creme-md

תחושת חוסר נוחות, אדמומיות, עקצוץ, תחושת להט, העור מרגיש "הדוק" ומתוח... כל אלו הם סימנים של עור רגיש, המגיב במהירות ובעוצמה לגורמים חיצוניים (זיהום, שינויי טמפרטורה וכדומה) או פנימיים (מצב נפשי משתנה, עייפות, מתח). מסתבר, ש-60% מהנשים - ללא קשר לגיל או סוג העור - סבורות כי העור שלהן הוא רגיש או מגורה ומגיב ברגישות למצבים שונים.

DECLEOR PARIS (דקלאור פריז), ענקית הקוסמטיקה הארומתראפית, פיתחה מענה לכל אותן נשים בעלות העור הרגיש ו/או מגורה, ומשיקה את HARMONIE CALM – סדרת טיפוח מלטפת ומרגיעה את העור, מעלה את סף הרגישות ומעצימה את ההגנה הטבעית שלו. בנוסף, מוצרי הסדרה מזינים את העור בלחות מענגת למשך כל היום.
הסדרה מבוססת על Lacto Calm - קומפלקס ייחודי, המהווה סינרגיה של תחליבים ארומטיים, שמנים חיוניים פעילים ותמציות צמחים מרגיעות, בשילוב עם רכיבים טבעיים בעלי עוצמה ממוקדת. בין הרכיבים ניתן למצוא: ורד, שושן צחור, חלב כותנה ותמצית שמן ורדים.

מוצרי הסדרה:

קרם לחות מרגיע SOOTHING MILKY CREAM: קרם יום עשיר, המקנה לעור תחושה נעימה וממכרת, בעל פורמולה ייחודית עבור סוגי עור רגיש. הקרם מעניק הרגעה מושלמת לעור רגיש ועדין ותחושת נינוחות אינסופית. פורמולה המגנה על העור מפני זיהום אוויר, ומפני רדיקלים חופשיים. מרקם משיי, הנמס אל תוך העור. מיועד לעור רגיש, רגיל עד יבש (מחיר: 468 ₪, תכולה: 50 מ"ל).

345000

ג'ל-קרם עיניים עדין RELAXING MILKY GEL CREAM FOR EYES: ג'ל-קרם עדין ומפנק עבור האזור הרגיש סביב העיניים. עשיר ברכיבים צמחיים עדינים המפחיתים נפיחות, פועלים להרגעת העור ולצמצום הכהויות מתחת לעיניים והקמטוטים. נבדק על ידי רופאי עיניים, נטול בושם (מחיר: 273 ₪, תכולה: 15 מ"ל).

347000

מסכת ג'ל קרם מרעננת בשפופרת עם פקק מברשת COMFORTING MILKY GEL-CREAM MASK: מסכה לטיפוח אינטנסיבי במרקם צונן, מועשרת בלחות ומים מרעננים, מבוססת על המומחיות המקצועית של בית דקלאור. מצוידת בראש מברשת למריחה, מעוררת ומחיה. מעניקה תחושת רגיעה אינטנסיבית וחסכונית לשימוש. ניתן לשטוף את המברשת במים לאחר השימוש (מחיר: 294 ₪, תכולה: 40 מ"ל).

350000

את מוצרי הסדרה ניתן להשיג ברשתות הפארם והמשביר לצרכן.

זו לא גברת, זה אדון

בחברת M.A.C הלכו הפעם על פנים חדשות, תרתי משמע: הספורטאי ג'וני וויר ידגמן לנו את קולקציית איפור החגים.

johnny_weir

מחליק הקרח האולימפי המפורסם ג'וני וויר, אשר ידוע במופעים הראוותנים שלו, יהיה ה"פנים" החדשות של מותג האיפור M.A.C, כך דווח אמש בידיעות שונות אשר הועלו בין היתר ב"ניו יורק פוסט" וכן גם באתר הרשמי של וויר עצמו.
וויר צפוי לככב קמפיין של קולקציית האיפור לחגים של  M.A.C אשר תיקרא Glitter and Ice ("נצנצים וקרח"), מושג אשר מתחבר היטב עם דמותו הססגונית אשר ידועה באהבתה גם לנצנצים וגם לקרח. בכך הוא מצטרף לכוכבים קודמים אשר ייצגו את המותג, ביניהם ניקי מינאז', דיטה פון טיז, פרגי, ליידי גאגא, דבי הארי ועוד רבים, אשר שימשו בתפקיד זה.

להמשך, הקליקו כאן.

יום שני, 27 ביוני 2011

קצרים…

L'Occitane משיקה את Relaxing Hand Balm - באלם מרגיע לידיים מסדרת השמנים האתרים. הבאלם מועשר בחמאת שיאה מזינה ובשלושה שמנים אתריים 100% טבעיים: לבנדר, עץ תה וגרניום, היוצרים שילוב מושלם המסייע בהזנה עדינה של הידיים. מרקמו של הבאלם הינו קליל ולא שמנוני, הוא נספג במהירות ומעניק מרגוע לידיים.

לאוקסיטן- שמנים אתרים- באלם מרגיע לידים צילום גון סל 79 שח

מחיר: 79 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)
להשיג בסניפי רשת ל'אוקסיטן ברחבי הארץ ובחנות המקוונת באתר החברה.

* * *

המהפכה בתחום הסרת השיער ממשיכה ומתרחבת! חברת SYNERON BEAUTY אשר השיקה בישראל את , המכשיר החדש והמהפכני להסרת שיער לצמיתות מרחיבה את פעילותה בישראל ובעולם. המכשיר, אשר החל את דרכו בארץ בחודש ינואר השנה ונמכר בתחילה ב- 54 סניפים של רשת סופר-פארם בפריסה ארצית, זוכה להצלחה מדהימה ונמכר כעת ב-164 סניפים של הרשת, כלומר ב-100% מהסניפים!

Syneron_ME22_small

מכשיר ה-mē מהווה מהפכה בתחום הסרת השיער בכך שהוא מאפשר שימוש יעיל יותר וללא הכנות מקדימות של גילוח, בשל שילוב טכנולוגיה להסרת שיער לצמיתות – elōs, הטכנולוגיה המתקדמת בעולם להסרת שיער לצמיתות, הסרת שיער בנוחות הביתית, ביעילות ובבטיחות, יחד עם ראש להסרת שיער מיידית (ראש גילוח או אפילטור).
אגב, המכשיר זוכה גם להצלחה בינלאומית והוא נמכר במדינות רבות ברחבי העולם וברשתות מובילות דוגמת צרפת, אנגליה, איטליה וגרמניה.

* * *

קולגייט מציעה: "חיוך לבן" מהסרטים בתוך שבוע ימים, באמצעות COLGATE MAX WHITE ONE – משחת שיניים המכילה מזרזי הלבנה, בהם משתמשים רופאי השיניים. המשחה מסירה כתמים, מונעת הצטברות אבן שן ומסייעת לקבלת גוון שיניים לבן יותר במהירות וביעילות.

מקס וויט וואן מברשת

מחיר: 33 ₪ (תכולה: 75 מ"ל).
להשיג ברשתות השיווק והפארם.

* * *

במיוחד לכבוד הקיץ, חברת "SOLGAR", יצרנית ויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה, מציעה את פיקנוגנול - רכיב חשוב ומרכזי בטיפול פנימי ויסודי בפיגמנטציה וטיפוח העור. הפיקנוגנול מופק מקליפת עץ האורן הצרפתי, המהווה נוגד חמצון רב-עוצמה ממשפחת הביופלבונואידים. הפיקנוגנול מעכב את האנזים שאחראי על יצירת הפיגמנטציה בעור ומונע את נזקי השמש על שכבות העור ובכך תורם למראה עור אחיד, בהיר ונקי מכתמים. בנוסף, הוא שומר על גמישות ולחות העור, מעכב את הזדקנותו ומגן עליו מפגעי הזיהום הסביבתי.

פיקנוגנול 30

מחיר: 141.10 ₪ (ל-30 כמוסות)
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי הטבע הנבחרים.
לייעוץ אישי והדרכה ניתן לחייג ל- 1-800-350-333 או לבקר באתר החברה.

* * *

המרכז לקוסמטיקאית חוגג 20 שנה להיווסדו ומשיק- מתחם מקצועי חדש, המרכז תחת קורת גג אחת את כל המוצרים והשירותים לקוסמטיקאיות, לרופאים, למכוני היופי והאסתטיקה ולתלמידות קוסמטיקה.
המרכז החדש והראשון מסוגו בארץ המשתרע על שטח של כ- 1000 מ"ר, ממוקם באזור הבורסה ברמת-גן והוא נועד לתת מענה לעולם הקוסמטיקה הישראלי, על כל הצרכים המקצועיים שלו, תחת קורת גג אחת. לצורך כך פועלות במתחם 3 חברות משלימות: המרכז לקוסמטיקאית, המרכז לטכנולוגיה אסתטית, המרכז הרב תחומי ללימודי הקוסמטיקה. המרכז לטכנולוגיה אסתטית משווק מוצרים הן לרופאים והן לקוסמטיקאיות פרה רפואיות, את מיטב הטכנולוגיות העולמיות וכמו כן מבצע הדרכות בנושאים קליניים שיווקיים וטכנולוגיים.

מתחם יופי

* * *

חברת "טבע ישראל" מציעה את טיפות העיניים סטילה סינגלס, לטיפול בעיניים צורבות ואדומות, שיעזרו לכם לעבור את תקופת הקיץ בקלות ובהרגשה נעימה.
סטילה סינגלס הן טיפות עיניים בבקבוקונים סטריליים חד פעמיים, ללא צבע וללא חומר משמר. המוצר מכיל טטרהידרוזולין, ומיועד להקלה בצריבה, עקצוץ, גירוי ואדמומיות בעיניים הנגרמים מאלרגנים וגירויים, כגון: עשן, אבק, מלח-ים וחשיפה לשמש.
יתרונן של טיפות סטילה סינגלס הוא באריזות קטנות חד פעמיות הנוחות לנשיאה, מבטיח שימוש סטרילי בכל מקום ובכל זמן ומתאים גם לנסיעות ולטיולים.

סטילה טו גו

בכל אריזת סטילה סינגלס 20 בקבוקונים סטריליים, שארוזים ב- 4 שקיות אלומיניום, כל אחת מכילה 5 בקבוקונים סטריליים לשימוש חד פעמי בשתי העיניים.

מחיר: 38 ₪
ניתן להשיג בבתי המרקחת וברשתות הפארם.

איך את מעדיפה את הסופלה שלך?

מותג האיפור הבינלאומי L'ORÉAL PARIS משיק את MATTE MORPHOSE ("מאט מורפוז") - מייקאפ חדשני במרקם סופלה, המעניק מראה מאט וקורן בעת ובעונה אחת לטווח של 12 שעות !!!

Matte-Morphose-advert-01

המייקאפ מבוסס על פטנט בצורת ג'ל פעיל ושקוף (Mati-Crystal), הסופח את הסבום (אותו אחד שאחראי על המראה השמנוני של העור) ומאפשר לאור לחדור דרכו כדי להעניק זוהר חי וחיוני.
הפורמולה המיוחדת של המייקאפ מכילה שמנים שמתנדפים במהלך המריחה וכתוצאה מכך הם מייצבים ומקבעים את המייקאפ ומעניקים לו עמידות לאורך היום. בנוסף, אלפי בועות קטנות מלאות באוויר, שומרות על האווריריות שלו ומעניקות לו מגע רך וקל. הסופלה הקליל מתמזג בצורה אחידה עם העור ויוצר גימור עדין המעניק לעור הפנים גוון טבעי.

IMG_2672

לדברי החברה, מדובר פה בעצם ב-3 מוצרים ב-1: בסיס, מייקאפ ואפקט פודרה, כך שה"מאט מורפוז" מספק, למעשה, את כל שלבי האיפור במאוחד במוצר אחד ובשלב אחד. הנה מה שיש לג'יימס קליארדוס - אמן האיפור הבינלאומי של "לוריאל פריז" על המוצר:

המייקאפ "מאט מורפוז" מוצע ב-6 גוונים:
* 240 Sand (חול)
* 230 Golden Honey (דבש מוזהב)
* 200 Apricot Beige (שזיף בז')
* 140 Creamy Natural (שמנת טבעי)
* 115 Golden Ivory (שנהב מוזהב)
* 110 Rosy Ivory (שנהב ורוד)

מחיר: 160 ₪ (תכולה: 20 מ"ל)
שימו לב, במהלך חודש יולי מוצע המייקאפ בהנחה של 40% (הווה אומר, מחירו יעמוד על כ-96 ₪).

MAC – קולקציית Seasonally Supreme

MAC-Seasonally-Supreme-Promo-Allura-798x1024

מועד השקה בארה"ב/קנדה: אוגוסט 2011
מועד השקה בינלאומי: טרם ידוע

כדי להראות חושנית מספיק, אין צורך בטונות של איפור – כל מה שצריך לפעמים הוא שפתון בצבע הנכון שידגיש את החושניות של השפתיים ול-MAC יש להציע לנו שפע שפתונים בגוונים מושלמים. למעשה, באוגוסט היא תשיק את Seasonally Supreme - קולקציית שפתונים מיוחדת, שבוודאי תוכלו למצוא בה את הגוון המועדף עליכן.

הקולקציה כוללת 12 שפתונים בגוונים יפייפיים, כאשר הפרחים שימשו כאן השראה עיקרית לצוות הקריאטיבי של המותג והתוצאה פשוט מרהיבה. ללא ספק, פרץ של צבע על השפתיים יכול לעשות פלאים למראה שלנו, גם אם בוחרים במראה דרמטי או טבעי יותר.

MAC-Seasonally-Supreme-Promo-2-Allura

השפתונים:
Tea Ceremony – ורוד בז' טבעי (קרם)
Sheer Mandarin – כתום צהבהב (קרם)
Blossom Culture – ורוד רך עם פנינה (פרוסט)
Korean Candy – אדום-כתמתם בהיר (קרם)
Supreme Style – ורוד קורלי בהיר עם פנינה (פרוסט)
Fashion City – ורוד קורלי טבעי (קרם)
Happy Hibiscus – ורוד לבנבן קרמי (פרוסט)
Royal Azalea – ורוד בהיר (קרם)
Asian Flower – לבנדר קרמי (קרם)
Insanely It – ורוד אבטיח (קרם)
Bare Again – בז' טבעי ורדרד (קרם)
Supremely Confident – ניוד חיוור (קרם)

macseasonallysupremelipstickshades_thumb

יום שבת, 25 ביוני 2011

Clinique – קולקציית New Black (סתיו 2011)

CL445065D_col_intl_A_V7.psd

בשנת 1971 השיק "קליניק" את Black Honey שפתון שהפך מהר מאד להיות מבוקש ביותר. השפתון הנ"ל שהגיע בתוך צנצנת קטנה, הושק בשנית בשנת 1989 – הפעם בתור אחד הגוונים בסדרת השפתונים Almost Lipstick, כאשר אף אחד לא משער איזו השפעה אדירה תהיה למוצר על השוק. בעשורים שלאחר מכן הושק שוב השפתון בפורמולות שונות, אבל עם אותו הגוון השחור-אדמדם שקוף. קהל המעריצות הגדול של השפתון הפכו אותו למוצר קאלט קלאסי.

fall2011_clinique002

אותו שפתון מהווה כעת את ההשראה לאוסף האיפור של קליניק לסתיו 2011, המבוסס על גוונים סגולים ואדמדמים לעיניים, שפתיים ולחיים. אמנם לא מדובר פה בקולקציה מסעירה במיוחד, אבל היא בהחלט מחמיאה לכל גווני העור.

מה בקולקציה:

Color Surge Eyeshadow Quad – רביעיית צלליות (מהדורה מוגבלת) בגוונים קטיפתיים, המאפשרת יצירת מראה טבעי או דרמתי.

fall2011_clinique003

Gradient Powder Blusher – סומק (מהדורה מוגבלת) בגימור רך, המחמיא לכל גווני העור.

fall2011_clinique004

Dual-Ended Almost Lipstick & Long Last Glosswear SPF15 – מוצר דו-צדדי (מהדורה מוגבלת) – בצד אחד שפתון מסדרת Almost Lipstick בגוון הקלאסי של Black Honey עם גימור לחלוחי רך, ובצד השני גלוס עמיד לטווח ארוך (Long Last Glosswear) עם SPF15 למראה חושני עם גימור מבריק מאד.

fall2011_clinique006

Almost Lipstick – שפתון לחותי (מהדורה מוגבלת) בגוון המוצלח Black Honey.

Brush-On Cream Liner – אייליינר קרמי, מושלם למראה מעושן, בגוון Black Honey.

fall2011_clinique005

אני יודעת שלפחות אחת מהמאפרות המובילות ביותר בארץ תשמח לקרוא את הפוסט הזה – היא פשוט מכורה לשפתון בגוון ה-Black Honey, אז אל תתפלאו אם תגלו שהשפתון יאזל מכל נקודות המכירה שלו בארץ, כשהקולקציה תושק כאן. היא בטוח תכין לעצמה מלאי שיספיק לה עד להשקה החוזרת הבאה שלו...

Color Club – קולקציית Back to Boho (סתיו 2011)

"קולור קלאב", מותג הלקים והשפתונים האמריקאי, ישיק בסתיו הקרוב (ספטמבר 2011) את Back to Boho ("בחזרה לבוהו") - קולקציית לקים הכוללת 12 גוונים בהשראת שנות ה-70 העליזות. הלקים נושאים שמות משעשעים בסגנון ויטאנג', ההולם את מקור ההשראה:

Boho Mojo – בז' פנינתי כסוף
Nouveau Vintage – זהב פרוסטי
Voodoo You Do – אפור פחם כחלחל
Artsy Crafty – ירוק צבאי
Blue-topia – כחול כהה
Rebel Spirit – חום שוקולד קרמי

Nomadic in Nude – אופווייט קרמי
Earthy Angel – קאמל קרמי
New Bohemian – כחול טיפני 
Shabby Drab – אפור-בז' סגלגל
Rad Nomad – חום-סגלגל קרמי
Red-ical Gypsy – אדום בוהו שיק

הלקים הינם בעלי עמידות לטווח ארוך והם מושלמים ליצירת מראה זוהר בסגנון תקופת הבוהו.

לשבור את המיתוס - כללי האיפור העדכניים

חשבתם שבאיפור יש חוקים? אל תאמינו לכל מה שלימדו אתכם? ירין שחף מנפץ את גבולות האיפור.

רעות אשכנזי ל-ירין שחף רעות אשכנזי לירין שחף

מי אמר שצריך להרגיע שפתיים כשהעיניים מאופרות בדומיננטיות? מי קבע שהשפתון צריך להיות בגוון שונה מצבע הסומק? ומי קבע שכדי לנטרל כהויות מתחת לעיניים יש להניח קונסילר בגוון בהיר? "כללים נועדו כדי שיפרו אותם", אומר ירין שחף, מורה ומנהל בית ספר לאיפור, ומנתץ מיתוסים שכיחים:

1. גוון הסומק והשפתיים צריך להיות שונה: לא בהכרח.
כשגם איפור העיניים וגם איפור השפתיים דומיננטיים, לא רצוי להעמיס בגוונים, מאחר שהמראה המתקבל יהיה קצת ליצני.

2. כדי לנטרל כהויות מתחת לעיניים יש להניח קונסילר בגוון בהיר יותר: לא בהכרח.
הקונסילר מדגיש לעיתים את האפרוריות, ולכן כדאי לוותר עליו, ולהמשיך את קו הסומק לכיוון העיניים.
3. כדי ליצור אשליה של אף "קצר" יותר יש להניח מייק אפ כהה יותר מתחת לאף: לא בהכרח.
כדי ליצור אף "פרופורציונאלי" יש להניח הצללות בצדי האף ולא מתחתיו.

4. כדי לשמור על מסגרת עיניים, יש למתוח אייליינר לאורך כל קו הריסים: לא בהכרח.
כדי ליצור מראה עיניים רחוקות זו מזו, למשל, חייבים לשרטט קו רק על שלושת רבעי קו הריסים העליון.

ירין שחף בפעולה ירין שחף בפעולה

5. למייקאפ במרקם מוצק יש יכולת כיסוי טובה יותר: לא בהכרח.
מייק אפ בוחרים אך ורק לפי סוג העור. אם לא סובלים מבעיות מיוחדות מומלץ לבחור במייק אפ נוזלי, שלא מכביד על עור הפנים. מייק אפ מוצק, קרמי או עם פודרה מתאים לעור בעייתי שמצריך כיסוי גבוה יותר.

6. מילוי גבות דלילות יעשה על ידי צללית שחורה: לא בהכרח.
דווקא צללית חומה תיצור מראה מלא ומוקפד יותר.

7. כאשר איפור העיניים דומיננטי, השפתיים חייבות להיות רגועות יותר, ולהפך: לא בהכרח.
כדי ליצור הרמוניה בפנים יש להתאים דווקא את הסומק לגון השפתיים.

אירית רחמים מוכנה לתרום את גופה למדע

השורדת האחרונה אירית רחמים, קיבלה את פרס המיליון מרונן וייס, מנהל 4mp - רשת ארצית לטיפולי אסתטיקה מתקדמים בהתאמה אישית. במעמד המרגש, כשהבינה רחמים כי מדובר ברשת לטיפולי אסתטיקה, אמרה בפרץ של התרגשות לוויס, כי היא מוכנה ל"תרום את גופה למדע"... למצק, לחטב, להסיר ולהרים כל מה שצריך וגם אם לא צריך... אחרי הכל, לאדריכלית האירועים חשוב להיראות במיטבה בכל רגע נתון.

וייס ורחמים רונן וייס מעניק לאירית רחמים את פרס המיליון (צילום: ילנה שפולנסקי)

אזעקת טרנד: שפתונים לגברים

בימים האחרונים נצפו על מסלולי האופנה במילאנו ופריז תצוגות בגדי גברים לאביב 2012, כשתופעה חדשה ומפתיעה צוברת שם תאוצה. אמנם גברים מאופרים זה לא משהו חדש בלקסיקון שלנו. כזכור, ז'אן פול גוטייה, המעצב המפורסם, השיק לפני כמה שנים קולקציית עפרונות עיניים שיועדה במיוחד לגברים ואפילו יש גם גברים שאוהבים לצבוע את ציפורניהם בלק...

כעת, המאפרות סטפניה כרמלי ואלסנדרה קסוני צבעו את שפתי הדוגמנים בגוון לבן/כחול פודרתי בתצוגה של Band of Outsiders שהתקיימה בפירנצה, ובתצוגה של המעצב הישראלי אהוד יוסף בפריז נצפו הדוגמנים עם שפתיים בגוון צהוב שמש.

mens-makeup-spring-2012

האם זהו תחילתו של טרנד חדש? לא ברור עדיין, אבל נראה שהכיוון הולך ונהיה חיובי, אז אל תתפלאו אם הגברים שלכן ישאירו סימני שפתון עליכן אחרי נשיקה סוערת...

מהדורת סופ"ש ב"ביוטי בלוג'ס"

עדכונים מהפוסטים החמים של הביוטי בלוג'ס בשבועיים האחרונים.
הוראות קריאה: כנסו אל מתחת לכנפי המזגן, מזגו כוס משקה צונן וקראו בנחת, כי היו לנו יופי של שבועיים:

beautyblogs-logo-copy1

ביופי של בלוג הרמוני בתובנות על קולקציית האיפור הצבעונית של לוריאל לקיץ;

בבלוגיפור עדי סוקרת את קולקציית IN BLOOM של סמאשבוקס - פלטת צלליות וסומק קרמי בשני צבעים;

ב- Makeup Addiction רות בפוסט מעניין על אקדח איפור. מה דעתכם על אקדח גלוס של שאנל או בקבוק בושם המזהה זהב 18 קראט? הכי בונד 007;

ב- There is Beauty in All of Us מרינה על שפתון קורלי חדש של YSL, שגורם לה להרגיש גיבורה...;

ב- Ksyu Style אוקסנה ב"הכינותי מראש" - מתכון למסיר איפור ביתי. אם לשפוט לפי התמונות, הוא עובד מצויין;

בביוטי ניוז לבנת בודקת צלליות קרמיות עמידות של חברת OFRA. האם הן עבדו את מבחן החום והלחות הישראליים?

בבלוג של תמי מרגלית - משתפת אותנו תמי בתמונות איפור שלה וההשראה שלה לאיפור הזה;

ב- StarDust טל בודקת האם המייקאפ החדש של לנקום - טיינט מיראקל, אכן עושה קסמים;

בריסים ורסיסים קורין על טרנד הקולור בלוקס, והפעם - בציפורניים...;

ב-Highlights מעולם האיפור והיופי, אלונה בפוסט חדש למגזין כלות אורבניות, על נפלאות האייליינר;

בבלוג של ליאת, ליאת על איפור עדין לבת מצווה;

וב- Bbeauty על השיטות והמוצרים לשיזוף עצמי בקיץ. ואם כבר קיץ - כל מהדורות הבשמים המיוחדות לקיץ;

סופ"ש צונן לכולם!

יום חמישי, 23 ביוני 2011

פועמת מהתרגשות

ביצירת הבושם החדש שלה, מבקשת ביונסה לחשוף בפנינו את ליבה, אהבותיה ועוד כמה דברים על הדרך.

הזמרת ביונסה, הודיעה לאחרונה על השקת בושם חדש אשר ישא את שמה. הניחוח, אשר צפוי להיקרא "פולס" (PULSE– פעימה) ישא ניחוחות הדריים ופרחוניים מכשפים, כשאת הכל מוביל פרח הסחלב, האהוב ביותר על הזמרת עצמה. עוד שולבו בניחוח תווים של פריחת אגס, ברגמוט, ואפילו נגיעות של ליקר קורסאו, מה שמסביר את הצבע התכלכל של הנוזל. אלה מצטרפים אל תווי יסמין, וניל, מאסק ואת כולם מוביל כאמור סחלב ייחודי בשם "הציפור הכחולה" - פרח נדיר בעל ניחוח מעניין ביותר ולו רק בגלל העובדה כי לראשונה נעשה שימוש בניחוחו לצורך הפקת בושם כלשהו.

beyonce-puls7

להמשך, הקליקו כאן.

יום רביעי, 22 ביוני 2011

BEAUTY CITY 2011

רשת הסופר פארם פתחה היום את אירוע השנה שלה – הביוטי סיטי. מדובר באירוע יופי גדול המתקיים זו השנה החמישית ברציפות. עשרות מותגי קוסמטיקה ויופי מציגים תחת קורת גג אחת את הבשורות הכי חמות לקיץ 2011 ומציעים מבצעים משתלמים במיוחד. כדברי ליאון קופלר, יו"ר ואחד מבעלי סופר-פארם, מדובר בעצם ב"חנות הקוסמטיקה הגדולה בעולם, המעניקה את חוויית היופי והסטייל האולטימטיבית".

bg

הפעם בחרו אנשי הסופר פארם להתמקד בנושא הסטיילינג, לכן אורחות הכבוד השנה הן צמד הסטייליסטיות הבריטיות, טריני וסוזאנה, אשר ישתפו מידי יום את הקהל בסודות שלהן, בהרצאה על הבמה המרכזית. בנוסף, הן יעניקו מייקאובר מושלם למספר נשים נבחרות, מלקוחות הסופר-פארם, כשהתוצאה תוצג בכל ערב בתצוגה חגיגית, בדיוק כמו בסדרת הטלוויזיה שלהן.

DSCF2869מימין: לאון קופלר, סוזאנה וטריני

DSCF2872 טרנד חדש? סוזאנה עם לק על בהונות הרגליים בלבד – גוון שונה בכל בוהן…

המתחם מציע מיגוון ביתנים חווייתיים של מותגי האיפור והטיפוח המובילים בארץ ובעולם, פגישה עם מאפרים בינלאומיים ומבצעים בלעדיים. להשלמת המראה והתעדכנות בטרנדים החמים ביותר בתחום האופנה, ניתן לבקר בדוכני האופנה שבמתחם וכן לצפות בתצוגות אופנה מתחלפות שיתקיימו על הבמה המרכזית.

כמו כן, יתקיימו באירוע מגוון הרצאות מרתקות בנושאים של נשיות, קריירה, תעשיית הביוטי בישראל ועוד. ההרצאות יועברו על-ידי מיטב המומחים, ביניהם: השף משה שגב, הדוגמנית איזבל אדלר, הסטייליסטית סנדרה רינגלר, מעצב השיער שוקי זיקרי, מומחית הכושר והבריאות ענת הראל, פרופ' עמוס רולידר ועוד.

הנה פירוט חלקי בלבד של החידושים והמבצעים שמציע המתחם:

* הבושם היוקרתי Aura by Swarovski – הבושם של חברת הקריסטלים הידועה, יושק לראשונה בביוטי סיטי ולאחר מכן ימכר באופן בלעדי בסופר-פארם בשלושה גדלים ניתנים למילוי חוזר: א.ד.פ. 30 מ"ל (320 ₪), 50 מ"ל (430 ₪), 75 מ"ל (550 ₪) ובקבוק מילוי 50 מ"ל (320 ₪).

* הריסים המלאכותיים של Ardell – החברה המובילה בעולם בתחומה - ניתנים להשגה מעכשיו גם בסופר-פארם. מדובר בריסים במיגוון צבעיים, עשויים שיער טבעי, עם מיגוון רחב של סוגים ממראה טבעי ועד מראה דרמטי מודגש. מחירים: ערכה הכוללת ריסים ודבק - 70 ₪; ריסים – 40 ₪; דבק – 44 ₪.

* המותג לוריאל פריז בחר לרגש את הצרכנית הישראלית ולהביא את בשורת האופנה והצבע של קיץ 2011 היישר ממסלולי האופנה הבינלאומיים לביתן המותג בביוטי סיטי. הביתן בעיצוב צבעוני ואופנתי בהשראת חנות ממתקים, מפתה כל אישה לגעת, לטעום, לחוש ולחוות! צוות המאפרים הבכיר של המותג יציג את הטרנדים של הקיץ בעולם האיפור, יעניק טיפים, יעוץ והתאמה אישית בטיפוח ואיפור. בנוסף, באופן בלעדי לאירוע, יוענקו מתנות ייחודיות, הטבות והנחות על מגוון מוצרי הטיפוח והאיפור של לוריאל פריז.

ביוטי סיטי 2011 - צילום לם-וליץ סטודיו 009 דליה מזור מקבלת יעוץ בביתן של לוריאל פריז (צילום: לם-וליץ סטודיו)

* מותג הטיפוח היוקרתי ROC מעניק לבאות האירוע אבחון עור פנים, באמצעות שיטה חדשנית ומתקדמת, וכן מציג פריצת דרך מהפכנית לטיפול בעור הפנים.

* מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי REVLON מציע מתחם איפור צבעוני ואופנתי, בו יוצגו כל חידושי האיפור הטרנדיים ביותר לקיץ 2011.

* מותגי העל בבישום Calvin Klein, Issey Miyake ו-Jean Paul Gaultier עוטפים אותך בניחוחות קיץ מרעננים לקיץ 2011, ומעניקים מתנות והנחות בלעדיות לימי הביוטי סיטי.

* NIVEA – המותג חוגג השנה 100 שנה להיווסדותו. לרגל כך, תיערך בדוכן של המותג מסיבת אוזניות, כאשר כל קניה של מוצר ניוואה מזכה בהשתתפות בהגרלה של זוג כרטיסים להופעה של הזמרת ריהאנה בחו"ל, כולל אירוח!

DSCF2874 ביתן לנקום

* LANCOME – הקימה במקום מתחם יופי יוקרתי משלה, שבו צוות מומחים של המותג יעניק ללקוחות אבחון של העור באמצעות מכשיר דיאגנוז ויתאים תוכנית טיפוח אישית ואיפור מקצועי בהתאם למגמות החמות של עולם היופי.

* AHAVA – מציעה ביתן חווייתי עם טיפולי התנסות של 20 דקות, לפנים ולידיים, המבוססים על מינרלים טבעיים מים המלח.

DSCF2876 ביתן "AHAVA"

* Sally Hansen – מותג טיפוח הציפורניים, יציג נייל בר ענק המכיל 15 עמדות, בהן יוענק טיפול ציפורניים מהיר של שיוף, מריחת מחזק, לק ומייבש.

* בנוסף, המתחם יארח מאפרים בינלאומיים של ג'יבנשי וקלרינס, אשר יעניקו טיפים ללקוחות ויציגו טכניקות וחידושים – כל אחד בתחום המותג אותו הוא מייצג.

* כמו כן, מוצעים בכל הביתנים שלל פינוקים, מתנות והפתעות, במשך כל שלושת ימי ה"ביוטי סיטי".

אירוע ה"ביוטי סיטי" מתקיים בגני התערוכה (ביתן 1) בתל-אביב, בין התאריכים 22-24/06/11: רביעי-חמישי 10:00-23:00, שישי 09:00-17:00.

פיתוח חדשני מבית בלונס: מגבוני פילינג דו-צדדיים לניקוי וחידוש עור הפנים

Balloons (בלונס), המותג המוביל בישראל למוצרי צמר גפן וכותנה לטיפוח הגוף, מביא פיתוח חדשני נוסף בתחום המגבונים הלחים ומשיק מגבוני פילינג דו צדדיים לניקוי וחידוש עור הפנים. החידוש המרכזי במגבוני הפילינג הללו הוא שהם עשויים מבד דו-צדדי ייחודי בעל 2 אפשרויות שימוש: צד חלק - להסרת שאריות איפור, וצד מחוספס - לניקוי עמוק וקרצוף עור הפנים.

מגבוני-פילינג-בלונס

מגבוני הפילינג לניקוי וחידוש העור עשויים בנוסחה ללא שומן והינם עשירים בחומרים ייעודיים לטיפול כולל בעור הפנים: תמיסה לניקוי יעיל וחידוש תאי העור, טריקלוזן לטיפול בחיידקים גורמי דלקת, חומצה סליצילית (BHA) – חומר פעיל המסייע בניקוי הנקבוביות ומניעת סתימתן מחדש, ויטמין B5 ואלנטואין להענקת לחות ולהרגעת העור.
הודות לבד הדו-צדדי והחומרים הטובים שהוספגו במגבונים העור מתנקה ומתחדש, החומרים נמנעים מכתמים, פצעונים ואדמומיות והעור נראה חלק ויפה יותר.

המגבונים מגיעים באריזה קשיחה השומרת על איטום ולחות מקסימאלית למוצר ומציעה שימוש נוח וקל יותר. כל אריזה מכילה 25 מגבונים.
המחיר: 20 ₪.
ניתן להשיג ברשת ניו פארם, רשת הריבוע הכחול ובחנויות הפרטיות הנבחרות.

יש לנו זוכה!

מזל טוב, יש לנו זוכה ב-GIVEAWAY!
האמת, אני קצת מאוכזבת מכן בנות- נראה כשזה נוגע להשקעה בגברים שלכן, אתן לא מתאמצות במיוחד. אחר-כך שלא תתלוננו שהם לא משקיעים בכן גם...

בכל מקרה, כאמור, יש לנו זוכה:

הגרלה1

מזל טוב רות ובהצלחה לחבר – אני מקווה שהוא ייהנה מהמוצר והכי חשוב שיהיה בריא וירגיש טוב.
בינתיים, אנא בידקי את תיבת המייל שלך – הודעה על הזכיה נשלחה במקביל גם לשם.
את מוזמנות לפנות אלי במייל חוזר עם פרטייך האישיים (שם וכתובת מלאה), על-מנת שאוכל לשלוח לך את המוצר בו זכית.
שימי לב, במידה ולא אקבל תגובה בתוך 3 ימים – המוצר יועמד להגרלה מחדש בין המשתתפים האחרים בהגרלה.

לכל שאר המשתתפים, מודה לכם על השתתפותכם. מצטערת שלא זכיתם הפעם, אבל אל דאגה – בקרוב יהיה GIVEAWAY נוסף. כדאי להמשיך ולעקוב!!!

הלוריאלית החדשה

הפנים החדשות של לוריאל פריז מגיעות הפעם מאתיופיה, קבלו את ליה קבדה.

Liya-Kebede-Loreal-Paris

ליה קבדה היא דוגמנית בינלאומית בת 30, ממוצא אתיופי, יזמית, שחקנית, פילנתרופית, עורכת-דין ואמא לשני ילדים. אבל כל זה לא מספיק לה כנראה, כי מעתה היא מחזיקה בתפקיד נוסף - הפנים החדשות של לוריאל פריז: "ליה היא אישה חזקה, מעוררת השראה ואמיצה, עם יופי מעודן וכובש לב בצורה קיצונית. המחוייבות הנדיבה שלה לדאוג תמיד לרווחתן של נשים ראויה לציון באופן בלתי רגיל", כך מסבירים בלוריאל פריז את הבחירה בה.

להמשך, הקליקו כאן.

מי הכי יפה בפייסבוק?

רשת מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" מקיימת זו השנה השנייה ברציפות את תחרות "הפנים של ישראל", תחרות יופי ייחודית ברשת החברתית הפופולארית "פייסבוק".

rr logo Israel's Face

כמובילת חדשנות, מזהה טרנדים, קשובה ומחוברת לקהל הפעיל ברשת, בחרה רונית רפאל לקיים את התחרות בפלטפורמה של רשת חברתית והשיקה את התחרות בשנה שעברה.
ההבדל בין תחרות יופי רגילה לתחרות בפייסבוק הוא שאת הבחירה האמיתית עושה הקהל ואם בעבר חביבת הקהל היה פרס ניחומים היום חביבת הקהל היא בעלת הכמות הגדולה ביותר של לייקים.
במהלך זה צפויות הרשת ומשתתפות התחרות להיחשף למאות אלפי גולשים. אגב, ברשת פייסבוק רשומות בישראל יותר ממיליון נשים מעל גיל 18.

לדברי יפית רפאל, משנה למנכ''ל מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי": במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" אנחנו רותמים את מיטב החידושים המדעיים וטכנולוגיה פורצת דרך לטובת טיפולי יופי מתקדמים ופיתוח מוצרי טיפוח יעילים המשווקים בהצלחה בשווייץ, בישראל ברוסיה ובמדינות נוספות בעולם. קיום תחרות יופי ברשת החברתית מהווה גם הוא נדבך לחדשנות במטרה להגיע לקהלים חדשים. תחרות "הפנים של ישראל" שעלתה השבוע הולמת את התפתחות המותג שלנו בארץ ובעולם ואני שמחה להזמין את נשות ישראל להשתתף בחגיגת היופי הנשי הישראלי."

הפרסים לזוכות בתחרות הם:
פרס ראשון - טיסה לשוויץ ויום טיפולים במרכז היופי של L. RAPHAEL GENEVE בז'נבה;
פרס שני - טיפולי יופי מתקדמים בשווי 15,000 ש''ח ברשת רונית רפאל- מדע היופי;
פרס שלישי - טיפולי יופי מתקדמים בשווי 10,000 ש''ח ברשת רונית רפאל- מדע היופי;

בנוסף, בכל שבוע תזכה המשתתפת שקיבלה את מס' ה"לייקים" הגבוה ביותר לאותו שבוע ביום פינוק מלכותי ב-Ronit Raphael day spa החדש, שמושק בימים אלה ברעננה. יום הפינוק כולל ארוחת בוקר, מניקור/פדיקור/עיצוב שיער ומסאג' ארומאטי לאיזון הגוף והנפש.

לעמוד התחרות: http://on.fb.me/hapanimshellisrael

רשת אפריל מציגה: In Bloom - מראה אביב/קיץ 2011 של SMASHBOX

Smashbox מקבלת את בוא הקיץ עם קולקציית האיפור In Bloom במראה צבעוני ופורח בגווני קוראל וורוד ענוג ומלטף.

in bloom smashbox 2011

אמני האיפור של smashbox יצרו את המוצרים והגוונים בהשראת שערי המגזינים שהם מאפרים מדי עונה ועליהם מככבות שחקניות ודוגמניות בינלאומיות. קולקציית האיפור החדשה הינה שילוב מושלם של יופי ופרחוניות, בגוונים רכים של עלי כותרת, המדגישים בעדינות את קווי המתאר של העיניים, הלחיים והשפתיים כמו לחישה צבעונית החושפת יופי אביבי במלוא הדרו. הסגנון המעודן של הקולקציה מתאים לכולן, בהירות וכהות עור, צעירות ומבוגרות כאחד.

פנים:
ב-smashbox מתמחים ביצירת ה"קנבס המושלם"- עור פנים חלק ללא פגמים נראים לעין.
בשלב ראשון, מעסים פריימר פוטו פיניש עד למילוי של הנקבוביות והקמטוטים בעור.
בשלב השני ממשיכים ביצירת הבסיס המושלם עם נקודות אור סביב העיניים בעזרת הפוטו אופ- תכשיר פלא למראה מואר של העיניים. ומשיכת פריימר זוהר לעפעפיים כבסיס לצלליות.
מושחים מייקאפ HD במרקם נוזלי קליל או לחות עם גוון ומפדרים קלות בארטיפישלייט פודרה HALO המכילה זהב טהור ו48 סוגי מינרלים.
העונה נשתמש בסומק במרקם קרמי המאיר את הפנים מבפנים. בסומק החדש שני גווני ורוד משלימים במוצר אחד: בהיר- המיועד להדגשת עצמות הלחיים, וכהה ועמוק יותר- המיועד למתן צבע וחיוניות לעור.
השימוש בסומק קרם הוא קל ופשוט- יש להניח בעדינות בעזרת כרית האצבע ולטשטש למראה טבעי.

עיניים:
להארת העיניים מושחים צללית בורוד מעודן כבסיס וממשיכים בצללית אפורה מט לשרטוט קו הריסים וקווי המתאר של העיניים.
פלטת גווני הצלליות של מראה "In bloom" נעה בין ורוד לשמפניה ועד ירקרק, אפור וחום עכבר אופנתי.
למראה ערב, ממשיכים ביצירת מראה מעושן עם איילינר פודרה (POWDER LINER) חדשני באבקה עם מכחול ספוגית לטשטוש מושלם.
שתי שכבות של מסקרה שחורה HYPERLASH יעבו וידגישו את הריסים למראה מצועף.

שפתיים:
צבעי השפתונים והגלוסים של העונה מככבים ומנצנצים בורוד קוראל, כתמתם זוהר, ורוד תינוק, בייז' ורדרד- ענוגים אך בעלי נוכחות כובשת.
מומלץ להשתמש בגוון של עפרון תוחם לפי צבע השפתיים ולא לפי צבע השפתון, ומעליו למשוח ליפגלוס עמיד במיוחד- LIMITLESS LONG WEAR LIP GLOSS המכיל מסנן קרינה בדרגת SPF 15 ומושלם לקיץ הישראלי!

InBloom_Group

קולקציית In Bloom כוללת:
פלטת צלליות – 240 ₪
ארטיפישלייט פודרה - 130 ₪
סומק במרקם קרמי – 130 ₪
איילינר פודרה- 95 ₪  
ליפגלוס - 85 ₪

להשיג בלעדית ברשת הקוסמטיקה והבישום "APRIL".

יום שלישי, 21 ביוני 2011

OFRA COSMETICS USA מציעים צלליות קרם עמידות ל-12 שעות

מותג האיפור המקצועי OFRA COSMETIC USA השיק לאחרונה את Ice Cream Eye Shadow – סדרת צלליות קרם חדשה, המהווה פיתוח חדשני. בחברה מבטיחים, כי הצלליות בסדרה עמידות לשעות ארוכות, אפילו במים!

Eyeshadow ICE-4-high

"צללית במרקם קרם אינה בגדר בשורה, במיוחד לא בשוק האיפור המקצועי. אלא שעד כה, לא ניתן מענה הולם לבעיית העמידות, הן מבחינת עמידות לאורך זמן והן מבחינת עמידות במים, שהרי צלליות קרם נוטות להימחק מהר מהעפעף, בשל בלוטות השומן הנמצאות על עור העפעף, ומבנהו ה'מקופל'", מסבירה מיכל אלבז-גייטו, מנכ"ל ובעלים של OFRA COSMETICS ישראל.

סדרת הצלליות החדשה מבוססת על פיתוח פורמולה מיוחדת, המשלבת סיליקונים "נושמים", המעניקים את הגמישות הדרושה למרקם הקרמי והנעים של המוצר. בנוסף, הפורמולה מועשרת ברכיבי לחות והרגעה כמו חומצה היאלרונית, אלוורה ואטנואין.

צללית הקרם מסדרת (ICE (Indefinitely Cream Eyeshadow מגיעה באריזת שפופרת נוחה וקלה לשימוש.

DSCF2830

הצלליות עשירות בפיגמנט והגוון שלהן ניתן לבניה ולטשטוש בקלות רבה, באמצעות האצבע או באמצעות מברשת מתאימה. כל אחת מהן יכולה לשמש כצללית בפני עצמה או כבסיס לצללית אבקה שתונח מעליה, כך שיתקבל מראה עשיר ומודגש יותר.

DSCF2836DSCF2837צללית Dumb Plum (למעלה) ו- Never Black (למטה)

הצלליות בעלות עמידות יוצאת דופן על העור – בחברה מבטיחים עמידות עד ל-12 שעות. עלי שרדו הצלליות אפילו זמן ארוך יותר! השתמשתי בצללית הקרם מבלי להניח מעליה צללית אחרת כלשהי. אמנם אחרי 14 שעות נצפתה דהייה מסויימת בגוון הצללית, אבל יחסית לזמן הארוך שעבר, המראה היה סביר לחלוטין. אני מאמינה, שאם הייתי מניחה צללית אבקה מעל צללית הקרם, המראה האינטנסיבי היה נשמר לזמן ארוך אפילו יותר. בקומוניקט שצורף למוצר, מובטחת גם עמידות במים וזיעה – פתרון מושלם לזמן השהייה בים או בבריכה.

בסדרה 6 צלליות בגוונים אופנתיים:
Dumb Plum – שזיף קיצי
Goddess – טורקיז שמימי
Goldilocks – תלתלי זהב
In the Flesh – זוהר טבעי
Go Black – שחור פחם
Never Black – אפור מעושן

מחיר מומלץ לצרכן: 126 ₪ (תכולה: 9 מ"ל).

את מוצרי O.F.R.A COSMETICS USA ניתן להשיג בבתי-ספר לאיפור וקוסמטיקה נבחרים ברחבי הארץ. לפרטים נוספים ניתן לפנות ליבואן, חברת מיקיילה ביוטי בע"מ בטלפון 08-9205945.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails