יום ראשון, 12 ביוני 2011

אבריל והמעריצות (או פרק ב"אמנות השיווק")

שיווק בשמים לבנות הנוער, נחשב לאומנות בפני עצמה. היה לי את הכבוד להידחק עם עוד מאות נערות אל אירוע השקת הבושם החדש של אבריל לאבין.

חברת "דיפלומט", יבואנית ומשווקת בשמי אבריל לאבין בישראל, ממשיכה במסורת השיווק לבנות הנוער,  אחרי שבשנה שעברה השיקה החברה את הבושם הראשון של אבריל לאבין, זמרת הרוק הקנדית – Black Star, בימים אלה היא עושה זאת שוב עם השקתו של הבושם השני שלה - Forbidden Rose, באמצעות קמפיין ייחודי, ממוקד לקהל היעד של המוצר – נערות צעירות.

Unknown

לפני ימים אחדים ערכה החברה הפנינג מיוחד במועדון ה"סאבליים" בדרום תל-אביב, אליו הוזמנו כ- 200 נערות בגילאי 14-16, כמעט כולן מעריצות אדוקות של לאבין, אך בעיקר נחשבות למובילות דעה ומשפיעות חברתית – הן משתתפות פעילות בפורומים חברתיים שונים, לכל אחת מהן אלפי חברים בפייסבוק והן בעלות כח השפעה כזה או אחר על מעגלי הסביבה של בני גילן בתחומים של אופנה, פנאי ולייף סטייל.

השקת פורבידן רוז למעריצות - צילום לם-וליץ סטודיו 291

להמשך, הקליקו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails