יום רביעי, 15 במאי 2024

Natasha Denona Golden Collection

המאפרת הישראלית הקרואטית-גרמנית נטשה דנונה משיקה את Natasha Denona Golden Collection – קולקציית איפור חדשה לקיץ 2024, שכפי ששמה מרמז עליה, היא מבוססת על גוונים מוזהבים.


L’Oréal Le Shadow Stick

לוריאל מציגים את L’Oréal Le Shadow Stick צלליות חדשות בפורמט סטיק.


יום שלישי, 7 במאי 2024

Lancôme Lip Idôle Butterglow Lipstick & Lip Liner

לנקום מציגה שני מוצרים חדשים לשפתיים: Lancôme Lip Idôle Butterglow Lipstick – שפתון במרקם באלם, ו- Lancôme Lip Idôle Lip Shaper Creamy Matte Lip Liner – עפרון שפתיים במרקם קרמי.


יום חמישי, 2 במאי 2024

Clarins Comfort Lip Oil Balm

שמן השפתיים האייקוני של קלרינס מוצע כעת בגרסת באלם - Clarins Comfort Lip Oil Balm, ולדברי המותג, זהו השילוב המושלם בין צבע לטיפוח!


Bobbi Brown Weightless Skin Cushion Foundation

בובי בראון ישיקו את Bobbi Brown Weightless Skin Cushion Foundation – מייקאפ קושן חדש עשיר בלחות ועם גימור מאט טבעי וקליל.


יום רביעי, 1 במאי 2024

Kiko X Bridgerton Makeup Collection

מותג הקוסמטיקה האיטלקי "קיקו מילאנו" משתף פעולה עם "ברידג'רטון", סדרת הטלוויזיה מבית נטפליקס ובית ההפקות שונדה רימס, בהשקתה של קולקציית איפור שלמה בהשראת האסתטיקה המפוארת עם טוויסט מודרני.


M·A·C New Summer 2024 Eye Makeup

לקיץ 2024 משיק מותג הקוסמטיקה MAC מספר מוצרי איפור לעיניים:


יום שלישי, 30 באפריל 2024

Natasha Denona Hy-Glam Powder Foundation

ימי החג סוף-סוף מאחורינו ואחרי כל הניקיונות, ההכנות והאירוחים האינסופיים חזרנו לסוג של שגרה. בינתיים, הצטברו על "שולחן המערכת" שלל ידיעות על השקות חדשות. הראשונה והמסקרנת שבהן היא Natasha Denona Hy-Glam Powder Foundation - מייקאפ פודרה חדש מבית המאפרת נטשה דנונה.


יום שני, 15 באפריל 2024

Maybelline New York Sunkisser Blush

מייבלין מציגה את Maybelline New York Sunkisser Blush – סומק נוזלי רב-תכליתי חדש, המבטיח להקנות מראה רענן וזוהר לעור הפנים, כאילו אחרי חופשה.


Guerlain Aqua Allegoria Florabloom EDT & EDP Forte

בית הבישום היוקרתי "גרלן" מרחיב את אוסף הבישום המהולל "אקווה אלגוריה" עם ניחוח יוניסקס חדש: Guerlain Aqua Allegoria Florabloom, שמוצע בשתי גרסאות שונות.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails