יום ראשון, 20 במרץ 2011

Azzaro מציג: Azzaro Duo - שני ניחוחות משלימים חדשים לאישה ולגבר (+ GIVEAWAY)

o_7204

ב-Azzaro מציגים סיפור חדש בין גבר לאשה: סיפור המספר על התשוקה העזה שלהם, המפגש ביניהם והמיזוג שלהם. זהו סיפור של אהבה נדירה ויקרה, חזקה וניצחית, המתבטאת באמצעות סט בשמים חדש – Azzaro Duo ("אזרו דו") לאשה ולגבר. שני הבשמים חוגגים יחדיו את הכימיה שבין שני אנשים והאיחוד שהם מייצגים, תחת הסלוגן: "אהבה היא יקרה"!

הניחוח הנשי בסט - Azzaro Duo Women - הינו ניחוח פירותי-אוריינטלי, החושף את כוחו החושני באמצעות תווים יוקרתיים ועוצמתיים: תווים של אשכולית, פרח התשוקה ותפוח אדום מתאחדים להם עם תווים עזים של סחלב וניל חושני, מאסק ופצ'ולי.
הניחוח הגברי בסט - Azzaro Duo Men - הוא ניחוח אוריינטלי, ירוק ועציי, הנבנה סביב שני תווים יקרים מנוגדים: ראשית, הוא פולט תווים ירוקים של גלבנום, אשכולית, ג'ינג'ר וגרגירי ערער ומייד אחר-כך הוא שולח תווים משכרים של ווטיבר, פולי טונקה, מאסק ומור.

צמד הבשמים מגיע בבקבוקי מתכת מעוצבים, המשלימים זה את זה בהרמוניה מושלמת. הקווים המעוקלים והחלקים שלהם, הזוהרים בזהב נוצץ בבושם לאישה ובזהב לבן בבושם לגבר, מסמלים את הקסם והכימיה בין שני אנשים – מוארכים, מעוקלים ומפותלים הם שלובים זה בזו בנשיקה חושנית...

o_7206

המחיר:
בושם לאשה/לגבר – 394 ₪ (ל-80 מ"ל א.ד.ט.)
לרגל ההשקה ימכרו בשמי Azzaro Duo במחיר מיוחד של 150 ₪ ליחידה.

את בשמי Azzaro Duo ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם, המשביר ובפרפומריות מובחרות. אבל רגע, ישנה דרך נוספת בה תוכלו לקבל את הבושם:

ביום חמישי, ה-24 לחודש, יחגוג הבלוג שנתיים ימים להיווסדו. לרגל המאורע, אעניק אחד משני הבשמים בסט לאחד/ת מהקוראים/ות הנאמנים של הבלוג, כאות הוקרה על כך שאתם ממשיכים לפקוד את הבלוג שלי. בזכותכם הבלוג, שהחל את דרכו כתחביב וכדרך לבטא את אהבתי למוצרי יופי וטיפוח, הפך במשך הזמן למה שהוא היום.

כדי לזכות באחד משני הבשמים בסט, כל שעליכם לעשות הוא:
1. להיות מנויים ו/או עוקבים של הבלוג.
2. בהשראת צמד הבשמים, אתם מתבקשים להשאיר תגובה לפוסט זה, המפרטת מהו הטיפ שלכם לזוגיות מושלמת.
3. להוסיף לתגובה את כתובת המייל עימה נרשמתם כמנויים ו/או עוקבים של הבלוג (במידה ותזכו תשלח הודעה לכתובת הזו).
4. שימו לב, תגובה "אנונימית" לא תיכלל בהגרלה!

ההרשמה להגרלה תסתיים ביום חמישי, ה-31/03/2011, בחצות. על הזוכה אודיע בתוך 24 שעות ממועד סיום ההרשמה. ההודעה על הזכיה תפורסם כאן בבלוג ובמקביל תשלח הודעה לזוכה באמצעות כתובת המייל הפרטית שלו/ה.

בהצלחה לכולם!

27 תגובות:

  1. הי לבנת,
    לדעתי אחד מגורמי המפתח לזוגיות מושלמת הוא לדעת ולהפנים.... שאין כזה דבר זוגיות מושלמת!!!
    יש חברות, יש קרבה, יש אמון, תשוקה, שיתוף, התפתחות וצמיחה הדדיים - ואת כל אלה צריך להשקות, לדשן ולזבל כל הזמן אחרת "גינת הזוגיות" תהיה נבולה וצחיחה.
    נקודת המפתח היא הקשבה לצרכים אחד של השניה ונסיון עד כמה שאפשר להפגש באמצע כדי שכל אחד מהצדדים ירגיש שהשני מכבד אותו ואת צרכיו ושאכפת לו.

    אני מנויה נאמנה ומרוצה מאוד מהבלוג, זו הזדמנות נפלאה להודות לך על כך העבודה הקשה שלך להביא לנו יום יום חדשות ותכנים מעולם שאני מכורה לו. בנוסף - התחדשי על העיצוב החדש שהוא יפייפה והרבה הרבה יותר טוב מהקודם!
    אמירה
    amira.sgl@gmail.com

    השבמחק
  2. אל תהיה צודק תהיה חכם! אם רבים פשוט לוותר ולא להתעקש זה סתם מעכיר את האווירה..

    netalavin@walla.com

    השבמחק
  3. זמן איכות.גם אם זה סתם לשתות ביחד כוס יין מול סרט בטלויזיה
    וכמובן להתגעגע.:)
    את במועדפים שלי כבר לא מעט זמן.אני לא מנוייה אבל בהחלט עוקבת

    Justanat@gmail.com

    השבמחק
  4. אחד הטיפים החשובים מבחינתי זה לתת קצת ספייס אחד לשני, לוותר כשצריך ולא להיות עקשן, ולפנק את הבנזוג במתנות קטנות מדי פעם. לדעת להנות גם לבד ולהנות מהזמן ביחד. ולהעריך את בן הזוג, ולא לזלזל בו.
    elinori123@gmail.com

    השבמחק
  5. לדעתי, אחת הדרכים לזוגיות טובה היא לא לשכוח את הזוגיות.. להמשיך לטפח אותה ולא להכנע לשגרת החיים.

    noaa.vegan@gmail.com

    השבמחק
  6. הטיפ שלי לזוגיות מושלמת הוא : לדעת לגוון,ושיהיו חידושים וריגושים בקשר- אחרת משתעממים מהר אחד מהשניה, ואז הזוגיות דועכת וצונחת לריצפה. הכי חשוב זה לדעת איך לשמר את הזוגיות-שתמיד יהיו בה דברים חדשים,מעניינים והרפתקניים...אם זה למשל לנסות דברים חדשים ולעשות אותם יחד- למשל- אם אתם רגילים לדוגמא לצאת כל שישי לפאב, אז תשנו ותתחילו לעשות דברים אחרים כמו להזמין אליכם הביתה זוג חברים,ולראות ביחד סרט טוב עם פופקורן ושתייה.. או לפנק את עצמכם מידי פעם, לקחת את בן הזוג יחד איתך למסאז טוב\יום פינוק כיף- כל דבר קטן שיעשה לשניכם טוב זה חשוב..זה יכול להיות דבר קטן כמו- להתחיל להשאיר פתקים קטנים על המקרר "שיהיה לך יום מקסים עם הרבה חיוכים".. עצם הרעיון והמחשבה זה כבר מה שייראה לבן הזוג כמה חשבת עליו ועשית לו טוב על הלב :-)

    המייל שלי: moria_a20@walla.com

    השבמחק
  7. הי
    אני אוהבת את הבלוג שלך ועוקבת באדיקות!!
    הטיפ שלי לזוגיות מושלמת הוא: לחייך, להחליק לוותר ולסלוח.
    החיוך הוא קו עקום שמיישר כל מצב הפוך...
    לדעת שבזוגיות טובה בן/ת הזוג לא יעשו דברים על מנת לפגוע, ברגע שיודעים ומאמינים בזה הרבה יותר קל לוותר על פגיעות, אם הן באות...
    וכמובן להאמין שתמיד יש עוד לאן להתקדם ולצמוח ביחד, אם חושבים ביחד, בתור זוג-קל יותר להתגבר על מכשולים, וכיף יותר לעבור את הרגעים היפים של החיים!
    המייל שלי: E_D_B@WALLA.COM

    השבמחק
  8. הי לבנת :)
    הטיפ שלי לזוגיות מושלמת הוא לתת מרחב ומקום לכל אחד מבני הזוג. גם בביחד צריך קצת לבד :)
    miriti_s@hotmail.com
    תודה רבה :)

    השבמחק
  9. היי,

    אני חושבת שאין זוגיות מושלמת, אבל בכדי להגיע לעמק השווה צריך להתפשר ולדעת לתת המון אחד לשני ולא לשכוח שהאהבה היא הבסיס לזוגיות טובה.

    אני מנויה לבלוג הרבה זמן ואשמח להשתתף בהגרלה :-)

    myoshrat@gmail.com

    אושרת

    השבמחק
  10. הי לבנת,
    המון מזל טוב לרגל הולדת הבלוג:))
    הטיפ שלי לזוגיות מוצלחת היא תקשורת טובה - לדבר, לדבר ושוב לדבר אחד עם השני, על הכל!
    אם שומרים בבטן, מגדלים כדור שלג ענקי שמתפוצץ בסוף..
    מקווה לזכות!
    sharona.david@gmail.com

    השבמחק
  11. הי בוקר טוב,

    לדעתי יום יום ובוקר בוקר צריך להגיד לבן/בת זוג שלך "אני אוהב/ת אותך..." ולשמוע את אותו דבר בחזרה לדעתי זה מתכון הטוב ביותר. יום מקסים ומלא אהבה לכולנו.
    ksyuksi@gmail.com

    השבמחק
  12. תקשורת בהירה, פתוחה וכנה

    המייל שלי
    haya84@gmail.com

    השבמחק
  13. לטעמי הדבר החשוב ביותר בזוגיות הוא תקשורת. כל דבר שמפריע, שמציק, שמעציב חייבים להעלות לפני השטח וללבן מיד שמרגישים אותו. שלא מדברים עליהם דברים קטנים נוטים לצמוח למימדי ענק ולהגיע למצב בו כבר אי אפשר לתקן אותם. שמבינים אח את השני גם קל יותר להתחשב אחד בשני כי יותר קל לעשות פשרה כשאתה מבין את הסיבות ומבין כמה חשוב זה לבן זוג ומה זה גורם לו להרגיש מאשר לעשות פשרה ולוותר על משהו בלי להבין למה, כמעין גזירה שרירותית שנפלה מהשמיים. חוץ מתקשור לגבי הדברים הרעים, צריך לזכור גם לציין את הדברים הטובים - לא לשכוח להחמיא לבן\בת הזוג, לשבח אותו שמגיע לו ולהראות ששמים לב לצד השני שלך ולא לוקחים אותו כמובן מאליו.

    האימייל שלי:
    azzaro.snlfe@xoxy.net

    השבמחק
  14. היי לבנתו'ש :)
    הטיפ שלי לזוגיות היא פשוט למצוא את הזוגיות הנכונה, ולזה צריך הרבה מזל, אבל כשזה בא - זה בא, כפי שלמדתי (בהפתעה!). לאחר מכן צריך לשמר אותה על ידי הבנה, התחשבות ונכונות לפשרה, ותמיד להמשיך להפגין את האהבה אחד כלפי השני.
    מיכל
    shaulimm@gmail.com

    השבמחק
  15. עיקר הזוגיות זה הבנה וויתור קצת

    השבמחק
  16. קודם כל יום הולדת שמח לבלוג ,המשיכי להצליח :)

    הטיפ שלי לזוגיות טובה :

    להקדיש זמן להיות יחד. בדיוק כפי שרציתם להיות בתחילת הקשר, חשוב להמשיך להקדיש זמן מספיק להיות יחד. לא לתת לקריירה, לפרנסה ולילדים לקחת מכם את הזמן שלכם כזוג. המשיכו להיות החברים הכי טובים, להתעניין ולשתף ולהיות מעורבים זה בחייו של זו.

    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  17. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  18. מזל טוב לרגל השנתיים לבלוג.
    טיפ לזוגיות? עם האדם הנכון, לשמור על תקשורת בהירה ולחלוק בכל המטלות והחוויות.
    harmonyroth@gmail.com

    השבמחק
  19. הטיפ שלי לזוגיות זאת הבנה והקשבה אני מאמינה שם נהיה קשובים אחד לשני ונבין שלכל אחד יש את המיגרעות שלו אבל גם את הדברים הטובים וכמו בכל זוגיות לא הכל מושלם וההבנה שלא הכל מושלם היא חשובה כדי שהקשר יצליח וייתגבר על המכשולים כל אחד בא להשלים אחד את השני כמו שלכל בושם יש ת הריח המשלים שלו שזהה לו בתכונה מסוימת ושוננה ממנו בתכונה אחרת
    mar1984@walla.com

    השבמחק
  20. לדעתי המתכון לזוגיות טובה- הוא קודם כל יכולת הקשבה לבן הזוג שלך ןלפחות לנסות להבין אותו. לא להתווכח על כל דבר קטן וחסר טעם... חצי מהריבים נובעים מחוסר היכולת שלנו להקשיב ולהבין...
    ולא פחות חשוב, לפעמים להוסיף קצת פלפל למערכת היחסים- לרענן אותה- שלא יהיה משעמם...
    מה זה אומר? כל דבר קטן- זה יכול היות טיול, מתנות קטנות של תשומי, צימר, חופשה, אפילו משחקי תפקידים, לנסות לשחזר את הפגישה הראשונה או סתם להכיר אחד את השני מחדש...
    והכי חשוב- לא לקבל את הבן זוג שלך כמובן מאליו!!!

    julie1311@gmail.com

    השבמחק
  21. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  22. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  23. הטיפ שלי לזוגיות זה להקשיב אחד לשני... ככה תוכלו להתגבר על כל הקשיים ועל כל הבעיות, ולהיות אנשים יותר טובים אחד בשביל השני!
    zoya_14@walla.com

    השבמחק
  24. היי,

    כל הכבוד על הבלוג, איזה יופי של הגרלה :-) !
    עוקבת כמובן.
    טיפ לזוגיות מוצלחת ובריאה (בטח לא "מושלמת" - אין כזו בעיניי !!!) הוא היכולת ליצור זוגיות, המבוססת על מינונים רבים של כבוד, הגינות וכנות, הבעת-רגשות וצרכים הדדיים, והיכרות הדדית מעמיקה, התעמקות והעצמת החוזקות והמכנים המשותפים, ויכולת לגשר על ההבדלים העקרוניים והמהותיים בין השניים.

    האימייל העדכני שלי הוא : o_issman@hotmail.com

    בהצלחה !

    השבמחק
  25. ירין לייבוביץ'26 במרץ 2011 בשעה 0:20

    איזה כיף להיתקל בעוד בלוג מעניין, איכותי ובהגרלה יפה - כל הכבוד :-) ! עוקבת כעת גם.

    הטיפ שלי לזוגיות טובה הוא בראש וראשונה להכיר בעובדה, שכל אחד מאיתנו שונה, לעולם לא יהיו שניים זהים מאיתנו ! לכן יש צורך בהרבה מאוד תקשורת פתוחה, סבלנות וסובלנות בקשר, לדעת לוותר ולהתפשר, אך לא לבטל את עצמך תוך כדי התהליך.

    האימייל שלי הוא : issman_ef@yahoo.com

    בהצלחה ושבת שלום !

    השבמחק
  26. תודה מראש על ההגרלה השווה :) !

    אחד הטיפים שלי לזוגיות הרמונית הוא לפעול בעיקר מהראש בתחילת ההיכרות, והרבה פחות מהבטן. להפעיל שיקול דעת בריא עד כמה שאפשר, עם עיניים פקוחות, כיוון שכל הרגשות הסוערים וההתלהבות והפרפרים בבטן בהתחלה הם לרב רק תגובות כימיות במוח, שאינן ראציונאליות כלל, ובד"כ הן מסמלות תשוקה, משיכה, או כל רגש ראשוני אחר, שעתיד להיעלם במהירה ולבלבל !

    האימייל שלי הוא : ruth_is@walla.com

    בהצלחה בבלוג ובהגלה :-).

    רותי

    השבמחק
  27. עוקבת בטוויטר ורשומה לעדכוני האתר במייל; הטיפ שלי לזוגיות מושלמת: לנהל שיחה ערה ופתוחה בין הצדדים, ולנסות להיות קשובים אחד לשני כמה שיותר.


    miriamyoskovich@walla.co.il

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails