יום שלישי, 22 במרץ 2011

ליידי ספיד סטיק מציגה: TEEN SPIRIT - דאודורנט מיוחד לגיל "שאפשר להתחיל"

כתם זיעה בבית השחי נחרט בתודעה של ילדים, מתבגרים ומבוגרים כתופעה מאד מביכה (שלא לדבר על ריח זיעה..). ההזעה היא תהליך פיזיולוגי נורמאלי של הגוף על מנת לשמור על טמפרטורה קבועה.
בגיל ההתבגרות, בלוטות הזיעה פעילות יותר עקב הפעילות ההורמונאלית וההתבגרות המינית. החשש והמבוכה בגין כתמי זיעה וריח זיעה מגבירים את הפרשת הזיעה ויוצרים מעין מעגל קסמים, המעצים את תחושת חוסר הנוחות.
חוסר המודעות לגבי אפשרות של שימוש בדאודורנט בגילאים צעירים מאד בראשית גיל ההתבגרות הוביל לפיתוח מיוחד של דאודורנטים למתבגרים.

ב"ליידי ספיד סטיק", מותג הדאודורנטים לנשים, פיתחו את TEEN SPIRIT - סדרת דאודורנטים מיוחדת אשר הותאמה במיוחד לראשית גיל ההתבגרות, החל מגיל 9-10 ועד לגיל 15. הדאודורנט מכיל את נוסחת ה-THERMO CONTROL הנלחמת בהזעה ומונעת ריח של זיעה לאורך רוב שעות היום.

טין ספיריט8

הסדרה מורכבת, למעשה, מ-2 סדרות: LADY LOVE ו- FASHION, כאשר בכל סדרה ניתן למצוא 3 מוצרים שונים (ספריי, סטיק ורול-און) בעלי ניחוחות שונים לבחירה. השפה העיצובית והגרפיקה מושאלים מעולם התוכן של הנערות. הצבעוניות רכה ונעה בגוונים של ורוד וסגול וכולה שילוב מנצח של אפקטיביות יעודית והנאה בשימוש.

מחירים:
clip_image001 ליידי ספיד סטיק TEEN SPIRIT ספריי (100 מ"ל) – 20-21 ₪
clip_image001[1] ליידי ספיד סטיק TEEN SPIRIT סטיק – 27-28 ₪
clip_image001[2] ליידי ספיד סטיק TEEN SPIRIT רול און (50 מ"ל) – 23-24 ₪

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם השונות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails