יום חמישי, 24 במרץ 2011

היום יום הולדת!

2nd-birthday

הבלוג חוגג היום שנתיים ימים - שנתיים שחלפו להן מהר מאד...

הבלוג הוקם, בין השאר, כדי לשתף עמכם, קוראי הנאמנים, את התשוקה והאהבה שלי לעולם היופי והטיפוח, לתת לכם הצצה למוצרים חדשים שמושקים ולחלוק עמכם את חוויותי מהשימוש בחלק מהם.

כתיבת הבלוג והתחזוקה שלו זה בהחלט דבר לא פשוט ומצריך השקעה רבה, הרבה סבלנות (וסובלנות) ובעיקר זמן פנוי. יחד עם זאת, דרך הבלוג נתאפשר לי לפגוש אנשים חדשים ומרתקים ולחוות לא מעט חוויות נפלאות. אגב, מעולם לא שיערתי שהוא יתפתח ויגיע למה שהוא היום: כמעט 209,000 מבקרים מ-107 מדינות פקדו את הבלוג (טוב נו, חלק קטן מהם ביקרו בו פעם אחת בלבד, אבל בואו לא נהיה קטנוניים...).

אני מקווה שגם בשנה הנוכחית תיהנו מהקריאה בבלוג ותמשיכו להגיב, לשתף ולשאול (דרך הפוסטים ו/או המייל הפרטי שלי). אני, מבחינתי, מבטיחה להשתדל להמשיך ולעשות את המיטב עבורכם.

בינתיים, אני מזמינה אתכם לנסות את מזלכם ולהירשם ל-GIVEAWAY שלי.

באהבה רבה,
חתימה

5 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails