יום שלישי, 8 במרץ 2011

האם ליופי אמיתי יש גיל?

"דאב", מותג הטיפוח הבינלאומי, המשווק על-ידי חברת יוניליוור, מקדם בשנים האחרונות את תפיסת ה"נשים אמיתיות" והיופי האמיתי, המבוססת על המסר לפיו ליופי הנשי גוונים רבים. כחלק מהתמיכה באג'נדה זו ולרגל יום האשה הבינלאומי, משיק המותג פעילות תחת הכותרת "האם ליופי יש גיל?" באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

במסגרת הפעילות הציב המותג ברחבי תל אביב שלטי חוצות עליהם צולמה גב' לובה שיפמן, חברת קיבוץ גבעת חיים איחוד, החוגגת השנה, בדומה ליום האישה הבינלאומי, יום הולדת 100. שלטי החוצות מזמינים את הציבור להצטרף לדיון בעמוד הפייסבוק של המותג בנוגע לאידיאל היופי.

dove11

לדברי ענת גבריאל, סמנכ"ל חטיבת המותגים הבינלאומיים ביוניליוור ישראל: "בשנים האחרונות מקדם מותג דאב את תפיסת "היופי האמיתי", המבוססת על המסר לפיו היופי מגיע במגוון צבעים, צורות וגילאים. זו השנה השנייה, בה אנו רואים ביום האישה הבינלאומי הזדמנות לעורר שיחה בנושא.

בשנה שעברה השיק המותג שלט חוצות עליו הוצגו תמונות של אלפי נשים שנענו לקריאה, כי ליופי אין מלכה אחת. השנה בחרנו לעורר את השיח בנושא באמצעות שלט מחווה ליום האישה הבינלאומי המציין 100 שנה, עליו צילמנו את גב' לובה שיפמן בת ה- 100, המוכיחה כי ליופי אמיתי אין גיל. אנו בטוחים, כי אלפי נשים מכל המגזרים יצטרפו לשיחה ומקווים כי גם הפעם נעורר דיון אמיתי בנוגע להגדרה הסטריאוטיפית של היופי."

שלט החוצות יוצב בכביש איילון (בסמוך למחלף ההלכה) וכן בשלטי חוצות ותחנות אוטובוס ברחבי תל אביב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails