יום שלישי, 22 במרץ 2011

Clinique מציגה: מייקאפ פודרה בתפזורת מינרלי חדש

clinique-superbalanced-powder-makeup-ad-image

כשנה וחצי אחרי שהושק בכל העולם, מגיע גם אלינו ה- Superbalanced Powder Makeup SPF 15 Mineral Rich Formula - מייקאפ פודרה (בתפזורת) מינרלי עם כיסוי בסיס, המצטרף למייקאפ הנוזלי הנמכר ביותר של קליניק, Superbalanced Makeup.

המייקאפ פודרה החדש מאזן את העור, שומר על מאזן הלחות בעור ותוך כדי כך שולט בשמנוניות לכל אורך היום. הפורמולה מכילה קומפלקס של רכיבי לחות בתוך מעטפת, הכולל Phytosqualane וחמאת מורומורו, המוסיף תחושת נוחות לאיזורים יבשים בפנים, על-פי הצורך. איזורים שמנוניים ומבריקים נשארים במראה מאט לכל אורך היום, תודות לפורמולה העשירה במינרלים, העמידה בזיעה ובלחות.
בנוסף, המייקאפ מכיל מסנן קרינה 15SPF להגנה מפני קרני השמש המזיקות וויטמינים C ו-E – נוגדי חימצון המגינים על העור מפני גורמים תוקפניים בסביבה ומנזק של רדיקלים חופשיים.

המוצר מגיע בתוך מיכל ייחודי (אריזת מטחנה) קומפקטי, אשר סיבוב שלו משחרר כמות מדודה של חומר. למיכל מצורפת מברשת אנטי-בקטריאלית, המאפשרת לשמור על רמת היגיינה גבוהה ביותר.

clinique-superbalanced-powder-makeup

Superbalanced Powder Makeup SPF 15 Mineral Rich Formula מגיע בארבעה גוונים: 02, 03, 04 ו-05.

מחיר: 225 ₪ (ל-18 גרם).
ניתן להשיג בנקודות המכירה של קליניק ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.

תגובה 1:

  1. כאחת הסובלת מעור קצת יבש ושמנוני אני שמחה לגלות שקיימת גם פודרה עם רכיבי לחות שיאזנו לי קצת את השמנוניות בפנים, תודה רבה לך על הסיקור הזה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails