יום שני, 28 במרץ 2011

PANTENE - סדרת Pro-V Aqua Light

אחרי שנים של צביעת השיער והבהרתו (גוונים), השיער שלי הפך להיות יבש וחסר חיים, מה שמחייב אותי להשתמש בתכיפות בחומרי הזנה ולחות לשיער, כדי להעניק לו מראה "חי" יותר. הבעיה עם מוצרים מהסוג הזה, שיש להם נטייה להכביד על השיער לאחר זמן מסויים של שימוש. גם הנטייה השומנית של הקרקפת שלי, לא מסייעת מאד לשיפור המצב...

לאחרונה, השיקה פנטן דף בפייסבוק, המזמין את הגולשים/ות להיכנס למרכז היופי והמדע של המותג ולקבל, באמצעות תשובות לשאלון קצר, איבחון לגבי סוג השיער שלהם/ן.

דף פייסבוק

גם אני הוזמנתי לענות על אותו שאלון ושמחתי לגלות שיש לפנטן פיתרון מתאים לבעיה הספציפית שלי – סדרת ה- Aqua Light ("אקווה לייט") החדשה של פנטן מבטיחה לטפח ולהזין שיער יבש, אבל יחד עם זאת לא להכביד עליו (עקב הפחתה משמעותית בכמות הסיליקון המצויה בדרך-כלל במוצרים מסוג זה). הסדרה מכילה שמפו, מרכך, ספריי מטפח ומסיכה. שלושת המוצרים הראשונים נשלחו אלי להתנסות:

DSCF2629

השמפו הוא שקוף לחלוטין והספיקה לי כמות קטנה ממנו כדי לחפוף את השיער (אורכו עד הכתפיים). המרכך, לעומתו, מגיע במרקם שמזכיר יותר סוג של מוס מאשר קרם מרכך כבד.

DSCF2646

שני המוצרים נשטפו בקלות ובמהירות גדולה מהשיער והותירו אותו רך ונעים. גם העיצוב של השיער באמצעות מייבש שיער היה נח למדי, הן כשהשיער לח והן לאחר שהתייבש באופן טבעי. השיער נראה אוורירי ובריא יותר. בנוסף, בתור מי שמורגלת לחפוף את שיערה כל יומיים בערך, שמחתי לגלות שהשיער שומר על העיצוב שלו ועל המראה הנקי למשך זמן ארוך יותר, כך שהזמן בין חפיפה אחת לשניה התארך לו ביום ולפעמים אפילו ביומיים.

יחד עם השמפו והמרכך נשלח אלי גם מוצר חדש נוסף בסדרה – ספריי מטפח דו-שלבי, העוזר לטפח ולרכך את השיער באופן מיידי לסירוק קל בין החפיפות. המוצר הינו בעל שתי שכבות: שכבה עליונה כחולה – האחראית על התרת קשרים עם נוחות עיצוב מוגברת, ושכבה תחתונה שקופה – אחראית על התחושה האוורירית והפחתת הקירזולים. לפני השימוש יש לנער את הבקבוק כדי לערבב היטב את שתי השכבות. הספריי ניתן לשימוש על גם על שיער רטוב וגם על שיער יבש באופן יומיומי.

DSCF2631

אני ניסיתי את הספריי על שיער יבש, שעבר עיצוב במייבש שיער. אני לא סובלת בדרך כלל מקשרים בשיער, כך שאני לא יודעת להגיד לכם כמה הוא מסייע בהתרתם, אבל אני בהחלט יכולה להעיד שהשיער קיבל מראה רענן ורך יותר והעיצוב של השיער לא נפגם כלל.
יתרון נוסף הוא, שהמוצר מגיע באריזה קטנה הנוחה לאיחסון בתיק, כך שהוא יכול להיות זמין לשימוש בכל מקום.

אגב, כל המוצרים בסדרה הינם בעלי ניחוח עדין ונעים ביותר.

מחירים:
שמפו ומרכך (תכולה: 750 מ"ל כ"א) – 30 ₪
מסיכה (תכולה: 200 מ"ל) – 30 ₪
באתר של פנטן ניתן להדפיס קופון הנחה.

תגובה 1:

  1. מוצר מעולה!
    גם אני רכשתי אותו אחרי שניתקלתי בו במקרה בסופר פארם

    עדי

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails