יום שישי, 4 במרץ 2011

L'Occitane משיקים את Fleur Chérie – חגיגה מושלמת של בישום ואיפור

1

לפני ימים אחדים, השיקה ל'אוקסיטן בארץ את Fleur Chérie ("פלור שרי" - בתרגום חופשי: "הפרח האהוב") - קולקציה שלימה של בישום ואיפור, המבוססת על פרח התפוז הגדל באגן הים התיכון ושממנו מפיקים את השמן האתרי היקר ובעל הניחוח שובה הלב - שמן הנרולי.
הנרולי, נקרא על שם הנסיכה האיטלקיה נרולה (Nerola), שחייתה במאה ה-17 – אשה שהקדימה את זמנה בכל מה שקשור לאופנה ובישום, ובזכות אהבתה לניחוח פריחת התפוז נקרא הפרח על שמה. למעשה, היא זו שקבעה את מגמת השימוש בבושם פריחת התפוז במדינות אירופה לחופי הים התיכון ומאז הוא משמש מרכיב מרכזי במוצרי בישום רבים ברחבי העולם.

קולקציית Fleur Chérie כוללת בושם (או דה טואלט) בעל ניחוח פריחת התפוז העדינה והטהורה - ניחוח יקר פרחוני ואבקתי, עדין ורך כמו עלי הכותרת של פרחי התפוז הקטנים. תוויו העליונים: נרולי ודומדמנית שחורה, ליבו - יסמין, אבסולוט של פריחת תפוז ואבסולוט של מי הדרים, ובסיסו - פטשולי, ארז ומושק.
הבושם מגיע בבקבוק זכוכית עגול עם הדפס של פרחי הנרולי עליו (מחיר: 195 ₪ לתכולה של 75 מ"ל).

לאוקסיטן או דה טואלט 195 שח 75 מל- flueir cherie,

וזה מה שיש לנשות ניו-יורק ולונדון לומר על הבושם הנפלא הזה:

אגב, יחד עם הבושם, ניתן להשיג ב"ל'אוקסיטן" סדרה של מוצרי משלימים בעלי אותו ניחוח מושלם: ג'ל רחצה (100 ₪ ל-250 מ"ל), סבון מוצק (29 ₪ ל-75 גר'), קרם ידיים (49 ₪ ל-30 מ"ל), חלב גוף (140 ₪ ל- 250 מ"ל) ונר ריחני (100 ₪ ל-100 גר').

DSCF2402

גם קולקציית האיפור "פלור שרי" שאבה את השראתה מהנסיכה נרולה. בעצם, יהיה נכון יותר לומר שההשראה הגיעה ממלתחת הבגדים האופנתית שלה: אוליבייה באסון (המייסד והבעלים של ל'אוקיסטן) עיצב את המוצרים והאריזות בהשראת בדי התחרה של הנסיכה נרולה – שילוב של סגנון רטרו ומודרני, עם הדפסים פרחוניים, אליהם נילווה גם הניחוח העדין והמענג של "פלור שרי", הודות לתמציות פריחת התפוז המצויה במוצרים.

DSCF2390 DSCF2391

מה בקולקציה:

Radiance face powder pearls – פודרת פנינים בגוונים של זהב, ברונזה ואפרסק, המאירה את הפנים במעטה עדין במרקם סטאני ומעניקה להם מראה בריא וזוהר (מחיר: 169 ₪ ל-30 גר').

Eyeliner pencil – עפרונות עיניים, המגדירים את קווי המתאר של העיניים על מנת להבליטן ולהדגישן. העפרונות בעלי מרקם קרמי 100% טבעי, מועשרים בחמאת שיאה ובשעוות דבורים. מגיעים ב-4 גוונים: שחור, חום, אפור-חום, ירוק חאקי (מחיר: 49 ₪).

Lip Shine – גלוס קטיפתי לשפתיים, מגיע ב-5 גוונים: Ruban rouge- אדום, Rouge broderie– אדום ארגמן, Rose étoffe– ורוד, Taffetas cuivré– נחושת, Fil d'or– זהוב (מחיר: 79 ₪ ל-8 מ"ל).

Lipstick – שפתון במרקם עשיר ונוח מצפה את השפתיים בצבע חצי שקוף. מגיע ב-5 גוונים: Ruban rouge- אדום, Brun passementerie– חום, Rose sequins– ורוד מנצנץ, Taffetas cuivré- נחושת, Corail brocart– קורל (מחיר: 89 ₪ ל- 3.5 גר').

Jewel lip palette – פריט לאספנים: תכשיט המעוצב בסגנון תיליון רטרו, מעוטר בפרחי תפוז. כשקופסת התליון נפתחת נחשפים שני גווני גלוס לשפתיים ומראה קטנה (מחיר: 169 ₪ ל- 2X0.5 גר').

occitane

Face color Powder - סומק במגע משי ובמרקם של פודרה המחליקה בקלילות ומתמזגת בנוחות על עור הפנים. מוצר רב שימושי המתאים לשימוש רטוב או יבש על הלחיים. מגיע בשני גוונים: Rose dentelle- ורוד, Taffetas cuivre- ורוד נחושתי (מחיר: 99 ₪ ל- 3.5 גר').

Eye Shadow Duo – צמדי צלליות במגע משי ובמרקם של פודרה המחליקה בקלילות ומתמזגת בנוחות על עור הפנים. מוצר רב שימושי המתאים לשימוש רטוב או יבש על העיניים. מומלץ להשתמש בצלליות על בסיס לח. הצלליות מגיעות ב-5 מארזים שונים: Beige brocart-מארז עם 2 גוונים של בז' וחום, Rose falbala-מארז עם 2 גוונים של ורוד וסגול, Bleu damasse- מארז עם 2 גוונים של תכלת וחום, Fil dor- זהוב מנצנץ, Mousseline d'argent- כסוף מנצנץ (מחיר מארז: 99 ₪, ל-3.5 גר').

Lip balm - באלם לשפתיים המועשר בתמצית פריחת התפוז לריכוך השפתיים וחמאת שיאה, המעניק רכות, לחות ותחושת נוחות מיידית עם ברק שקוף (מחיר: 59 ₪, ל-15 מ"ל).

קולקציית האיפור כוללת גם 4 מברשות רכות ומדוייקות, המתאימות לאיפור העיניים, הלחיים והפנים (מחירים: 49-119 ₪).

לאוקסיטן - flueir cherie מברשות איפור 49-99 שח צילום גון סל

כל המוצרים בסדרה נבדקו דרמטולגית והמוצרים לעיניים נבדקו על ידי רופא עיניים. הם אינם מכילים פרבנים, מכילים מקסימום 5% סיליקון (מוצרי השפתיים ללא סיליקון כלל) ו-98% פיגמנטים טבעיים, המבוססים על מינרליים.
חשוב לציין בנוסף, כי כל המוצרים בקולקציה מגיעים באריזות קרטון המאושר ע"י FSC (מועצת ניהול היערות) והעשוי מעצים אשר מקורם ביערות המנוהלים באופן בר-קיימא!

את קולקציית "פלור שרי" ניתן להשיג בסניפי רשת ל'אוקסיטן ברחבי הארץ ובחנות המקוונת באתר הישראלי של החברה: www.loccitane.co.il.
שימו לב, חברי מועדון ל'אוקסיטן יקבלו החודש במתנה גלוס מסדרת "פלור שרי", בקניה החודשית הראשונה מעל 150 ₪!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails