יום חמישי, 17 במרץ 2011

DKNY כובש מחדש את ניו יורק עם רוח סקסית חדשה ומרעננת

DKNY Women Energizing Fragrance

קצת לפני יותר מעשר שנים, ניסתה המעצבת דונה קארן לדחוס לבקבוק אחד את כל האנרגיה המתפרצת של העיר ניו-יורק – התוצאה: הבושם DKNY, ששומר עד היום על מעמד גבוה מאד ברשימת הבשמים הנמכרים ביותר בעולם. הניחוח הקלאסי לנשים שם דגש על ההרמוניה של צלילים וצבעים שצולמו מרחובות ניו יורק; אנרגטיים, מלהיבים וחושניים. בעוד שהבושם לגברים מתבסס על צבעים וצלילים אנרגטיים מרעננים וחשופים. ביחד הם תוססים.

כדי לחגוג את ההצלחה של הבושם, יצרה דונה קארן את DKNY Women Energizing Eau de Toilette - בושם חדש בסדרה, הזוכה (יחד עם הניחוח הגברי בסדרה) גם לעיצוב מחודש של הבקבוק והאריזה:
הבושם החדש מכיל ניחוחות של תמצית הבושם המקורי עם שינוי מרענן ומלא אנרגיה. הוא קליל יותר מהמקורי ומאפייניו הבולטים הם תערובת מרעננת של פירות הדר, וודקה צוננת ועלי עגבניות; הלב הוא תערובת רטובה של שושנת מים, סחלבים ירוקים ונרקיסים צהובים. הגימור החושני הוא תערובת של תרזה לבנה וטוליפ.

DKNY Women Energizing Eau de Toilette ארוז בבקבוק קריסטל בהיר בתוך קרטון לבן ונושא את אייקון בקבוק גורד השחקים. הוא אנרגטי, כייפי, מודגש עם רומנטיות אורבנית, בדיוק כמו המותג DKNY, האופנה והבושם הנמרץ והייחודי שלה.

DKNY-perfume

בקמפיין הפרסום החדש מככבים הזוג האמיתי המדהים אנג'ה רוביק וסשה קנזביק – המשך מושלם לקמפיין המקורי, בו כיכבו, זוג הדוגמנים (גם בחיים) אסתר קנדס ומרק וונדרלו.
הקמפיין החדש, שיעלה בטלוויזיה ובמודעות פרסום, מציג את פעימות הלב החזקות של הזוג, בחיבוק אוהב, סקסי ואמיתי על רקע ים של מוניות צהובות ניו יורקריות והאופק האחד והיחיד של גורדי השחקים של מנהטן ניו יורק. צילום שנעשה לאחר שעצרו את תנועת העיר העמוסה ביותר בעולם...

המחיר:
280 ₪ (ל-50 מ"ל)
370 ₪ (ל- 100 מ"ל)
להשיג בנקודות המכירה של בשמי דונה קארן ברשתות המובילות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails