יום ראשון, 13 במרץ 2011

אייל גולן משיק צמד בשמים חדש

כשנה וחצי לאחר השקת בושם היוניסקס הראשון שלו, ביום חמישי האחרון השיק הזמר אייל גולן שני בשמים נוספים בסדרת EGO, לגבר ולאשה. לדבריו, בחירת הניחוחות נעשתה על מנת שתתאים לקהל ולאקלים הישראלי: "רציתי לרגש עם בשמים ייחודיים לגבר ולאישה. תהליך הפקת בושם דומה לעיתים לתהליך של יצירה מוסיקלית, גם לבושם יש צלילים ולא סתם מחלקים את ריחות הבושם ל"טונים"..., מסביר גולן. "כמו במוסיקה, ניחוחות מתחברים לתחושות, לחוויות, לרגשות ולזיכרונות. תהליך בחירת הריח לבשמים החדשים לאישה ולגבר היה עבורי אתגר גדול, היה לי חשוב לבחור בניחוחות שיעניקו תחושת רעננות וחושניות. ניחוחות הבשמים החדשים משקפים בעיניי את ההווי הישראלי, הרעננות החיות והאנרגיה."

שני הבשמים מבוססים על ניחוחות פרחוניים ייחודיים, שפותחו בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, המונעת מהבושם התנדפות מהירה, אפילו באקלים הישראלי החם והלח:
EGO לגבר - הינו ניחוח פרשי לימוני, עם נגיעות ברגמוט ווניליה.
EGO לאישה - בעל ניחוח עציי עם נגיעות סנדלווד, צ'דרווד, רוזמרי ומעט מנטה לימון. הבושם הינו על בסיס מאסק ובתוספת פירותית של אשכולית.

גם עיצוב הבושם נעשה במחשבה, תוך חיבור לעולם התוכן של גולן (עולם המוסיקה): שני הבשמים ארוזים בבקבוק זכוכית בצורת מיקרופון, כאשר הגרסה הגברית מגיעה בצבע שחור אטום וזו הנשית בצבע לבן אטום.

t_b_1

המחיר: 200 ₪ (לתכולה של 100 מ"ל).
ניתן להשיג ברשתות המורשות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails