יום שישי, 4 במרץ 2011

נסיעת מבחן: מסקרה אניגמה של CARELINE

אניגמה מבית קרליין צילום מוטי פישביין

קרליין, חברת הקוסמטיקה הישראלית, השיקה לאחרונה ליין מוצרים חדש ומתקדם בשיתוף עם עומר אסף, מאפר הבית של החברה. אסף, שהינו בעל שנים של ניסיון בתחום האיפור המקצועי, תרם מהידע והניסיון שלו לפיתוח המוצרים, כשהקו המנחה שעמד לנגד עיניו הוא יעילות ואיכות.

אחד מהמוצרים הראשונים בליין - מסקרה אניגמה, שנוצרה מתוך רצון ליצור מסקרה אולטימטיבית, נוחה לתפעול, שבאמצעותה ניתן יהיה להשיג תוצאות איפור מושלמות במינימום זמן.

DSCF2514

המסקרה מגיעה עם מברשת פטנט דו-צדדית: בצד אחד – זיפים קצרים להגדרת הריסים בשכבה עבה בבסיס, ובצד השני – זיפים ארוכים, המפזרים את הצבע לאורך הריסים, מאריכים ומפרידים אותם. בטכניקה זו, מבטיחים בחברה, שהמסקרה יוצרת מראה טבעי של ריסים מלאים וצפופים בשורש וארוכים ודקים בקצוות.

DSCF2518 DSCF2523  DSCF2525

בתחילה, היה לי קשה במקצת להתרגל למברשת המשולבת – הייתי שוכחת להקפיד להשתמש בה לפי השלבים הרצויים, אבל אחרי מספר שימושים קצר זה כבר זרם באופן טבעי.

לדברי החברה, הפורמולה של המסקרה מורכבת משילוב של שעוות טבעיות המעניקות לחות והזנה לריסים. היא מועשרת בתמצית אצות אדומה ובפולימר צמחי חדיש, התורמים לחיזוק גמישות הריסים, מניעת שבירתם או התייבשותם ולעמידות בפני תנאי אקלים או מים. בנוסף, היא מכילה פיגמנט שחור מסוג קרבון (פחם) שאינו דוהה ושומר על עומק וברק למשך שעות ארוכות.

מרקם החומר של המסקרה קצת סמיך מידי לטעמי ומצאתי שהכי נח לי להשתמש בה בצורה הבאה: ראשית, אני מניחה את החומר על הריסים עם חוד המברשת. בשלב השני, אני מפזרת את החומר על הריסים באמצעות הצד עם הזיפים הקצרים. בשלב הסופי, אני מסרקת את הריסים עם הצד בעל הזיפים הארוכים יותר.

התוצאה לפניכם:

DSCF2381 ריסים נקיים, ללא מסקרה

DSCF2384 שכבה אחת של מסקרה

DSCF2388 שתי שכבות של מסקרה

ידית האחיזה של המברשת היא ארוכה ונוחה מאד לאחיזה בעת השימוש במסקרה. בנוסף, היא גמישה דיה כדי למנוע מריחה של החומר על העפעף ומסביב לעין.

את המסקרה לבשתי במשך שעות ארוכות מאד (משעה 08:00 בבוקר ועד 23:00) והיא שרדה יפה מאד עד לרגע הסרתה. אגב, באותו היום שכחתי את משקפי השמש שלי בבית והיא עמדה בגבורה גם בפני הדמעות שהזלתי בעקבות הסינוור מהשמש...

המסקרה מגיעה בשלושה גוונים: שחור-שחור, כחול-שחור וחום-שחור.

DSCF2520 DSCF2526

נקודה נוספת ולא פחות חשובה: המסקרה לא נוסתה על בעלי-חיים והיא עברה מבדקים דרמטולוגיים!

DSCF2517

לסיכום: מסקרה חביבה ביותר, שבהחלט עומדת בהבטחתה ומעניקה מראה ריסים מוגדר ומודגש, אבל לא באופן דרמטי ומוגזם.

המסקרה מוצעת כעת במחיר השקה מיוחד של: 59.99 ₪ (במקום 109.99 ₪) וניתן להשיגה בכל רשתות הפארם.

*הערה: המוצר נשלח אלי ממשרד היח"צ של החברה. אני לא מקורבת לחברה ואני לא מקבלת תשלום עבור חוות-דעתי על המוצר. כל המחשבות והדעות המובעות בחוות-דעתי הן שלי בלבד והן מייצגות באופן אמיתי את הדרך בה המוצר עבד עבורי!

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails