יום שני, 14 במרץ 2011

MUFE מציגה: "לא נגענו"!

בשנים האחרונות, הריטוש הדיגיטלי הולך ונעשה מוגזם מידי. מימדי הגוף של דוגמניות נעשו תלושים מהמציאות, צבע העור התבהר וקמטים נעלמו באורח פלא. קוראי (ובעיקר, קוראות) המגזינים הושפעו, בדרך כלל, מהאידיאלים הבלתי אפשריים של היופי כפי שהוצגו בתמונות המרוטשות. מעת לעת, חברות הקוסמטיקה הוצפו בתביעות על מצגי שווא ושימוש באמצעים מלאכותיים או ממוחשבים כדי להציג את מרכולתם (כמו למשל שימוש בריסים מלאכותיים כדי למכור מסקרה).

בעקבות כך, MUFE ("מייקאפ פור אבר") יוצאת בקמפיין יוצא-דופן, הן עבור המותג עצמו והן עבור תעשיית היופי בכלל, עבור מייקאפ ה- HD Invisible Cover של החברה. במסגרת הקמפיין תפרסם החברה תמונה לא מרוטשת, כדי להוכיח כמה איכותי המייקאפ וכיצד הוא מצליח לטשטש פגמים, גם כאשר משתמשים בעדשה דיגיטלית.

mufe

אמנם הקמפיין הינו בפיקוח נוטריוני, כך שאין כאן חשש למשהו בלתי חוקי, חלילה. אבל נראה שהחבר'ה ב-MUFE דאגו לקחו כמה דברים בחשבון לפני הצילום כדי להקל על המלאכה ולהבטיח תוצאות טובות: הדוגמנית המככבת בתמונה היא בחורה צעירה שעדיין לא זקוקה להתמודד עם סימני הזדקנות או פגמים דומים אחרים ובנוסף, פניה צולמו מזווית רחוקה במקצת.

בכל מקרה, חייבים להודות כי זהו צעד חשוב ויש לקוות שעוד מותגים אחרים ילכו בעקבותיהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails