יום שלישי, 29 במרץ 2011

Mango משיק לראשונה בישראל את Lady Rebel - בושם חדש לאישה

אחד הקווים המנחים שמיישם בית האופנה Mango הינו להלביש נשים מודרניות בהתאם לצרכיהן. חזון זה הינו אחד המפתחות להצלחה המסחרית הבינלאומית של המותג. את אותה הצלחה בינלאומית, שאפה החברה לתרגם לקטגוריה נוספת, על ידי יצירת מותג אופנתי אך נגיש בשוק הבישום.
עד כה שווקה בישראל אופנת מנגו בלבד, הכוללת ביגוד ואקססוריז לנשים, במנעד קלאסי עד וינטאג'. מהיום תוכל הצרכנית הישראלית להתוודע גם לבושם החדש מבית מנגו - Lady Rebel.

mango-lady-rebel-ad

הבושם החדש משלב בהשראתו שירה ורומנטיות, יחד עם טרנדיות ופרובוקטיביות. זוהי השפה של דור תוסס הנשען על צלילי הרוק והאהבה, זוהי נשיות חדשה הבנויה מניגודים. מדובר כאן בניחוח מתוחכם ונשי שנועד עבור נערות מרדניות ואמיצות, בהשראת סגנון כוכבות הרוק - נערות פרובוקטיביות ותוססות, שחייהן מהדהדים לקצב מוסיקת הרוק, כאשר תשוקה והתלהבות שולטים בעולמן.

הרכבו של הניחוח הינו פירותי-פרחוני, פרובוקטיבי, חושני ורענן. תוויו העליונים מציעים תות-שדה פראי, קליפת אננס וקוקטיל מוחיטו חמצמץ. הלב הוא נועז ונשי והוא מורכב מעלי כותרת שקופים של ורד מחוזקים בתווים עציים אוריינטליים. מגע של סוכר מהול בווניל ותו של פטצ'ולי מעצימים את המסתורין, העיקשות והעמידות של הניחוח. ככל שזה נשאר על העור, הוא הולך והופך להיות ניחוח עדין ונשי יותר.

הבושם מגיע בבקבוק המזכיר במראהו תכשיט מעודן. הלוגו השחור המקורי בקווים גותיים מודגשים על הדפס ערבסק מודרני, יוצרים קונטרסט וחושפים צד קשוח והחלטי יותר. שילוב זה לוכד ומגלם בשלמות את הדואליות של Lady Rebel - התערבבותם של צבעי הורוד, השחור והלבן עם המארז החיצוני, משדרים תדמית רעננה ודינאמית, הודות לגוון הבוהק של הלוגו.

Lady Rebel  - Mango

המחיר: 349 ₪ (תכולה: 100 מ"ל EDT)

את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג הבישום Mango בישראל קיבלה חברת "לילית קוסמטיקה", שתשווק את הבושם באופן בלעדי ברשת סופר פארם. היקף ההשקעה בהחדרת המותג נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails