יום רביעי, 21 ביולי 2010

GIVEAWAY באהבה ממני אליכם

לקראת ט"ו באב – חג האהבה היהודי, אני רוצה להביע בחזרה את אהבתי אליכם, קוראי הנאמנים. תודה לכם על כך שאתם ממשיכים לפקוד את הבלוג מידי יום ומגיבים לפוסטים השונים – הן באופן ישיר והן דרך הפייסבוק והמייל האישי שלי. זה בהחלט מגביר בי את המוטיבציה להביא אליכם את כל העידכונים והחידושים בתחום היופי, שכל-כך קרוב ללבי.

אז כאמור, לאות הערכתי אליכם ולרגל חגיגות האהבה, אני עורכת הגרלה, שבמסגרתה אעניק שי צנוע לזוכה בגורל, הכולל:
* 3 מוצרי איפור של NIVEA מסדרת שאנטל תומאס: סומק, שפתון וצללית.
* קוביות שמן לאמבטיה של "סבון של פעם" בניחוח וניל קוקוס.
* כרטיס מתנה בשווי 140 ש"ח המקנה איפור יופי לאירוע בבית BLUSH בבעלותה של המאפרת קרין אנגל.

DSCF2039

כל שעליכם לעשות כדי לזכות ב- GIVEAWAY הזה, הוא פשוט מאוד:
* להירשם לקבלת עדכונים מהבלוג ישירות למייל שלכם (בבר השמאלי למעלה).
* להשאיר תגובה כלשהי לפוסט זה בצירוף המייל האישי שלכם.
* להקליק "LIKE" (או "אהבתי") בתחתית הפוסט.

שימו לב, הרישום להגרלה יסתיים בתאריך 28/07/10 בחצות. מספר שעות לאחר מכן, אפרסם את שם הזוכה, שיבחר באופן רנדומלי.

בהצלחה לכולם וחג אהבה שמח!

38 תגובות:

  1. היי, אני אשמח להשתתף בהגרלה :)

    אני גם קוראת את הבלוג שלך באופן קבוע :)וכבר יצא לי לקנות כמה דברים בעקבות הפרסום עליהם אצלך.

    המייל שלי:
    olgafrishman [at] walla [dot] com

    תודה :)

    השבמחק
  2. הי! אשמח להשתתף וכמובן לזכות...
    המייל שלי - izharuthie@walla.co.il
    תודה!

    השבמחק
  3. או-לה-לה...איזה giveaway מפנק!
    זו הזדמנות גם להגיד תודה רבה על כל המאמצים והזמן שאת מקדישה כדי להביא את הדברים החדשים והמעניינים לקוראות הבלוג שלך :-)
    המייל שלי - adi@adimas.co.il

    השבמחק
  4. נראה מפתה... אולי פעם גם אזכה?
    tamar.dichter@gmail.com

    השבמחק
  5. נראה מקסים,

    אני מקווה לזכות.

    תמי (משקלית) בקרו בבלוג שלי:
    http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=Trueonweight

    השבמחק
  6. איזה יופי לבנת, ח"ח
    וחג אהבה שמח!

    את המייל כבר יש לך כמובן

    השבמחק
  7. ממש אהבתי את הGIVEAWAY! בהצלחה לכל הבנות וט"ו באב שמח לכולנו! מיכל michalush182@gmail.com

    השבמחק
  8. גם אני אשמח להשתתף :)))
    המייל שלי
    merav999 @ gmail.com

    השבמחק
  9. אוהבת לקרוא אותך... שלא תפסיקי לעולם :)
    מחזיקה לך אצבעות לעוד מס' שבועות...
    נשיקות וחיבוקים,
    טלי (משורוולים)
    tali.benyehuda@gmail.com

    השבמחק
  10. שיהיה לך חג אהבה שמח ורומנטי
    umriury@gmail.com

    השבמחק
  11. אני לא מפספסת אף כתבה מה- blog שלך!!!
    doriana@iec.co.il

    השבמחק
  12. איזה כיף ט"ו באב :-)

    mikeymay972@gmail.com

    השבמחק
  13. אני באמת לא מפספסת שום פוסט בבלוג שלך.(; אני מנויה לפה כבר כ"כ הרבה זמן (והבלוג אפילו בלינקים שבבלוג שלי! שלא תאמרי שאין פרגון).

    הו, והמייל שלי הוא: galedulev@gmail.com

    השבמחק
  14. המתנות באמת נראות משמחות מאוד... ט"ו באב שמח מראש לכולם/כולן!
    ואת המייל יש לך, כמובן.

    השבמחק
  15. הי
    תודה על האופציה להשתתף בהגרלה!
    אני מאד נהנית מהפוסטים היומיים!
    e_d_b@walla.con

    השבמחק
  16. איזה כיף, אני מתה על הבלוג שלך ועל הגרלות :P
    שיהיה לך יום מקסים,
    מירית :)
    miriti_s@hotmail.com

    השבמחק
  17. אוהבת מאוד את הבלוג שלך! אשמח להשתתף בהגרלה.
    jill14@walla.co.il
    רעות.

    השבמחק
  18. הבלוג הכי חביב עלי שמעדכן לי את מגירת האיפור והטיפוח!הגרלות הן מבורכות בעיניי ואשמח מאד להשתתף.אני נוהגת מדי פעם להגיב לפוסטים כי חשוב שכולנו נהייה מעודכנות ובעיקר הכי מטופחות בעולם!שאי ברכה!

    השבמחק
  19. המשך לתגובה של אירית שחכתי את המייל irit_iritzer@hotmail.com
    תודה

    השבמחק
  20. היי לבנת,
    אשמח להשתתף בהגרלה!
    אני חושבת שהיוזמה לפתיחת בלוג כזה - מבורכת!
    את כותבת על דברים מעניינים ועוזרת לקוראים להתעדכן בצורה מהנה, ברורה ומלאת בתמונות.
    אני מאוד נהנת לפתוח את האימייל שלי ולגלות שיש עוד משהו חדש להיחשף אליו!!

    haim.matan@gmail.com

    השבמחק
  21. היי,

    אני אשמח להשתתף בהגרלה :)
    שרון
    sharon1948@walla.co.il

    השבמחק
  22. היי,
    אני אשמח להשתתף ולזכות :)
    Michal.leiz@gmail.com

    השבמחק
  23. שלום,
    אשמח גם להשתתף בהגרלה...

    shalhevet25@gmail.com

    השבמחק
  24. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  25. אשמח להשתתף בהגרלה... must84@gmail.com

    השבמחק
  26. בהחלט מגיע LIKE גדול ולא רק למתנה, אלא גם לבלוג, כיף לקבל למייל את העידכונים המושקעים!
    בהצלחה לכולם!
    miriamyoskovich@walla.co.il

    השבמחק
  27. הייתי שמחה מאוד להשתתף בהגרלה, אך לצערי אין לי פייסבוק (וגם אין לי כוונה לפתוח), ולכן אני לא יכולה לעשות לייק... אם תהיה אפשרות אחרת להירשם להגרלה, אשמח אם תעדכני.

    השבמחק
  28. אדיר D:
    גם אני רוצה :]
    loligoth@walla.com
    הדס

    השבמחק
  29. היי כמה נחמד :)
    michalkessel(at)gmail(dot)com

    השבמחק
  30. היי, אחלה בלוג :)
    אשמח להשתתף בהגרלה - yaeli.sh1@gmail.com

    השבמחק
  31. היי! אני וקאת קבועה בבלוג שלך :)
    aa_nn_aa2@walla.co.il
    אנה

    השבמחק
  32. היי!
    גם אני אשמח להשתתף בהגרלה.
    אחת המתנות המושקעות...:)

    השבמחק
  33. נרשמתי+אהבתי+ טו' באב שמח! :)
    1shayy@walla.co.il

    השבמחק
  34. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  35. כבר ברשימת הדיוור, הוספתי LIKE לפוסט, יופי של מתנות! תודה!
    gidiyoskovich@walla.co.il

    השבמחק
  36. שווה ביותר!!!
    אשמח להצטרף:)
    inbalbd87@gmail.com

    השבמחק
  37. משתתפת בכיף ashimrit@hotmail.com

    השבמחק
  38. מתקנת את המייל
    ashimrit@hotmail.com

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails