יום שני, 26 ביולי 2010

AZZARO משיק ניחוח חדש לגבר – Azzaro Pour Homme ELIXIR

בית האופנה והבישום AZZARO, משיק ניחוח חדש לגבר בסדרת Azzaro Pour Homme – סם חיים חושני ומפתה: Azzaro Pour Homme ELIXIR.

o_8941  

הבושם החדש, הינו התפתחות אלגנטית בהשראה איטלקית של הבושם AZZARO הקלאסי, שהושק לראשונה לפני כ-30 שנה, בשנת 1978. בושם זה, יצר הילה ריחנית של גבריות לטינית חזקה ומכובדת, עם ניחוח שכל אישה רצתה ללכת בעקבותיו...

Azzaro Pour Homme ELIXIR חושף תערובת ארומאטית של משיכה אלגנטית וחושניות מוגברת. זהו שיקוי של קסם מהול במסתורין, בעל ניחוח אוריינטלי מעורר תשוקה, שגורם לבושם להיות בעל כוח כיבוש מהפנט, שלא ניתן לעמוד בפניו:
תו עליון מתובלן: קינמון ארומאטי ומעורר והל עשיר.
תו הלב רענן: כוסברה, לימון עסיסי, לבנדר.
תו בסיס מפתה: עץ הבנזוין המרגיע, פולי טונקה ריחניים, צמח הלבדנום וונילה חושנית.

הגבר של הבושם הינו בעל חזות מפתה ומסתורית שמושכת את תשומת לבן של הנשים, בדיוק כמו הפרזנטור שלו – הזמר אנריקה איגלסיאס, שנבחר לתפקיד זה על שום היותו מזוהה עם ערכים אלגנטיים וגבריים, שמשדרים חושניות ומסתוריות.

קמפיין אזארו אליקסיר

עיצוב הבקבוק, כמו הגבר של Elixir הלובש את הניחוח: מסתורי, חושני ובעל חזות שלא ניתן לעמוד בפניה: הצבע האדום משדר אנרגיה עמוקה ובוערת עם המון תשוקה. המעבר בין הצבעים - מהמכסה השחור, דרך זכוכית הבושם האדומה הכהה ועד לבסיס הבושם האטום בצבע שחור ואלגנטי, משתלבים לתוך יצירה אחת שמשדרת להט וקסם מסתורי של ניחוח מפתה.

AZZARO ELIXIR_PACKSHOT 2 BOTTLE PACK2

לרגל השקת הבושם, עולה "לילית קוסמטיקה" (יבואנית בשמי "אזארו"), בקמפיין אינטרנט מיוחד שיערך בשיתוף האתרים MAKO ו- ONE. במסגרת הקמפיין, יועלו בשבועיים הקרובים, באנרים אשר יובילו את הגולשים ל"משחק פיתוי", במהלכו יתחרו במשחק זיכרון שבו יתאימו בין חלקי גוף שונים בעלי מוטיבים חושניים. 25 העונים המהירים ביותר, יזכו בבושם החושני והמפתה מבית "אזארו" - Azzaro Pour Homme ELIXIR.

לדברי אורי בילט, סמנכ"ל מכירות "לילית קוסמטיקה": "מטרת השקת הבושם החדש, היא להרחיב את הליין הגברי הקלאסי שנתפס בעבר כבושם לקהל יעד מבוגר יותר. כיום, בית 'אזארו' פונה עם הניחוח החדש לקהל יעד צעיר יותר, תוך מקסום הערכים החזקים של 'אזארו' לגבר".

הבושם החדש מושק במחיר מיוחד של 150 ₪ (ל-100 מ"ל), ברשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails